Ik kan niet schatten hoeveel ze waard zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan niet schatten hoeveel ze waard zijn
. Het hoofdstel zou wat meer in detail afgewerkt kunnen worden, de ogen staan scheef en ik krijg het idee dat het geheel niet zo netjes is afgewerkt? 5 euro
15 a 20 euro zeker

Kus Luuz 
Cyntje schreef:@ FNANNE: mogen der dan alleen maar Rembrandts en Picasso's onder ons hun kunsten vertonen? Ik denk dat het voor iedereen van waarde is (ook de mensen die minder kunnen tekenen) en mensen der veel van kunnen leren???
Cyntje schreef:@ FNANNE: mogen der dan alleen maar Rembrandts en Picasso's onder ons hun kunsten vertonen? Ik denk dat het voor iedereen van waarde is (ook de mensen die minder kunnen tekenen) en mensen der veel van kunnen leren???

Ik zou het echter wel leuk vinden moest je vooral kijken naar de technische dingen en de stijl, en niet zozeer naar het gebruikte materiaal.
Denk ook niet dat je een kopie van iemand wilt zijn. Maar tekeningen die niet af zijn, halverwege, of idd in een wiskunde schrift . Die zijn nog niet te beoordelen op waarde.. Een schilderij/tekening die niet af is heeft nog geen waarde.

Volgens mij geldt dat zeker voor pastel, dat je het ff in je vingers moet krijgen. pagina kan ik trouwens niet openen, naja krijg niks in beeld.. Zelfde als bij remy van de week rebeltje schreef:@utan.. waarom ben je gestopt??
Ik vind vooral veel eigenlijk in een soort stripstijl.. Ehm.. hoe leg ik dat uit.. Wel realistisch.. maar niet fotorealistisch..
Ik denk dat in deel 3 de mooiste zitten.. de 3e..
rebeltje schreef:das een goede reden.. wel jammer..
Tjah.. realistisch.. maar niet fotorealistisch., In de zin van je tekent een paard na, de tekening lijkt ook op de foto.. Maar niet als kopie ehm.. niet tot in de details zeg maar..
Lastig uit te leggen...
Miss ga je het ooit weer leuk vinden.. teveel gedaan??

(nr 10 en vooral nr 24 vind ik heel erg goed)