Super leuk! Dank je wel! Vandaag geschoten tijdens de cursus! Kan niet wachten om studiolampen te gaan shoppen en dit zelf voort te zetten! Super blij met de resultaten en dat ik dit gedaan heb!
tesseke
Geplaatst: 11-02-18 21:26
Week 6
Fientj
Geplaatst: 11-02-18 21:36
Mijn week 6
De enige foto die ik heb nabewerkt van dit weekend toerist spelen in Parijs. Dit is een van de prachtige glas-in-lood ramen van de Notre Damme
Momenteel even met veel zaken bezig, maar ik wil zeker nog wel eens wat feedback geven
Mariett
Blogger
Geplaatst: 11-02-18 22:26
Dankje Marlies! Ik weet zelf niet zo goed wat ik ervan vind, heb sowieso een beetje moeite met dit soort foto’s, voor mij te weinig duidelijk ‘onderwerp’.
Annetjuuh: Leuke speelse foto! Arianne: Mooie foto, onderkant vind ik persoonlijk wat te donker Athelas: Mooi landschap! Foto ziet er bij mij wat blauwig uit, misschien kun je nog wat warmte toevoegen Babette: Mooie spontane foto! Beetje overbelicht aan de linkerkant, dat zou je misschien nog iets verminderen kunnen Bellatrix: Mooie actiefoto! Ziet er bij mij een beetje ruizig uit, met name in het hoofd van het paard. Maar het was zeker een donkere omgeving? BernetteO: Wat superschattig Persoonlijk had ik (denk ik) hem nog een beetje bijgesneden zodat je het blauwe links bovenin niet meer ziet Bo_Y: Lieve foto! Calice: Oh wat een lieve foto Was misschien leuk geweest als de hond nog in de camera keek, maar dat heb je natuurlijk niet in de hand cathyenbeau: Mooie zonsondergangfoto! Cynn: Hele gave plaat! Had zo een poster kunnen zijn, of in een magazine kunnen staan! Fading: Weer zo'n mooie vogel Had zelf misschien iets minder van die tak erop willen hebben, dus nog iets bijsnijden. Maar dat is persoonlijk Fem: Gaaf concept! Vind de foto persoonlijk iets te licht, maar andere andere kant past dat er ook wel weer bij haha Fientj: Kleurrijk! Fris: Mooie foto met een mooi bewerking GerdjeHoran: Mooie paardenfoto! Vind het wel iets te bewerkt, de manen lijken onnatuurlijke grijze highlights te hebben. Misschien zijn zijn manen zo in het echt, dan heb ik niks gezegd Gianti: Lieve foto! Bij mij lijken de oogjes niet helemaal scherp, maar misschien komt dat door het verkleinen? hamsterfan: Hele mooie foto! De lichtjes komen alleen niet helemaal tot hun recht imo, omdat ze niet gelijk opvallen. In een donkere omgeving zouden ze beter uit kunnen komen Hannemarie: Wat een lieve foto Hij lijkt bij mij iets overbelicht bij de kleertjes, maar verder heel mooi horses_m: Creatief! Het oog trekt gelijk de aandacht Iselda: Mooie foto! Iets lichter had ik denk ik iets mooier gevonden om het een lentegevoel te geven jesicaaaa: Lieve foto! Persoonlijk houd ik van ruimte om het onderwerp, dus zou aan de linkerkant nog iets ruimte willen zien. Maar het is niet storend dat het er nu niet is JewEmm: Mooie scherpe foto! Persoonlijk houd ik van ruimte om het onderwerp, dus zou het iets mooie vinden als er iets meer blauw nog om de vogel heen zou zitten. Maar dat is persoonlijk kirsten4: Leuke foto in een mooie omgeving LoveSenna: Mooie foto met een fijne scherpte diepte! LoveUggs: Wauw, knap gedaan met een zwarte hond en een zwarte achtergrond. En ook superscherp! Niks op aan te merken magda_90: Leuk gedaan! Misschien had de pastapot nog iets beter in beeld gekund, maar zo is hij ook heel leuk Mariett: Mysterieus! Snap alleen niet helemaal wat het moet uitbeelden Het is in ieder geval wel een foto waar je naar blijft kijken (op een positieve manier) MarijeR: Heel apart (op een positieve manier), alsof er beweging in het beeld zit. Tof gedaan Marjoow: Leuke close-up! Weer eens anders dan de standaard wedstrijdfoto's MarjanB:Gaaf, bijzondere kleuren ook MichieldeM: Gaaf joh, lijkt bijna wel zo'n noorderlichtfoto Murosch: Niet grumpycat maar grumpychicken Leuke foto! Nayomie: Bijzondere foto! Is het een uil? NESCAFE: Oh wat een lieve foto Mooie bewerking ook Niobe: Mooie foto! Zou graag nog iets meer kleur in de lucht zien, maar verder heel tof Nooor_: Schattig! Ook mooi scherp bij de oogjes Nynkster: Mooie foto! Verder niet echt iets aan te merken Pauley: Mooie foto! Persoonlijk zou ik de bloem op de voorgrond er helemaal op zetten Quir: Hij lijkt een beetje bewogen. Maar verder een gaaf moment, zo met die glimlach en dat publiek erachter. Heel mooi R_emkee: Mooie set wolken! Iets bijgesneden zou mijn voorkeur hebben (dus zonder het kozijn en het dak) Revanches: Oh wat een lieve foto De uitsnede heeft niet helemaal mijn voorkeur, zie liever het hele kindje. Maar alsnog heel mooi rosslover: Mooie omzetting naar zwart/wit! Misschien kun je de vlekken uit het dek nog wegwerken? Sharani: Wauw, wat mooi! En ook goed vastgelegd! Lijkt me nogal moeilijk Talithah: Wat een leuke foto Volgende keer zou je de foto vanuit een lager standpunt kunnen nemen zodat je wat meer achtergrond hebt. Maar erg leuk! tesseke: Wat een geweldige foto Heb er niks op aan te merken xEliesx: Mooie foto! En mooie omzet naar zwart-wit xMayo: Leuk met dat koppie een beetje scheef! Niks op aan te merken