Ik moet ook weer heel wat foto's inhalen.. Maar ik heb gewoon geen inspiratie...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLoki schreef:MariaMaaike wk 13, mooi! Had zelf het bloemetje weggelaten omdat je kleurige oogschaduw en kleding al redelijk wat aandacht trekt. Verder leuk gedaan!
MariaMaaike wk 14, wauwie! Heb je die zo bewerkt of is ie echt?Vind alleen de achtergrond wat druk.
Fee_ schreef:Wat een onwijs leuk topic. Er komen echt onwijs gave platen voorbij. Zoveel creativiteit!!
Ik had me zelf ook al voorgenomen om ongeveer elke week een foto te maken. Het is me tot nu toe nog niet gelukt, maar ga het nu zeker doorzetten nu ik dit topic heb ontdekt!
Hier zijn het vooral nog heel veel saaie platen.. Ben niet zo creatief haha.
De kwaliteit is ook niet altijd geweldig, maar ach. Ik doe ook eens een poging.
Heb er nu acht, dus moet nog even doorwerken.
Week 1 - Week 2
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Week 3
[ Afbeelding ]
Week 4
[ Afbeelding ]
Week 5
[ Afbeelding ]
Week 6
[ Afbeelding ]
Week 7
[ Afbeelding ]
Week 8
[ Afbeelding ]
Annetje schreef:
MariaMaaike schreef:Annetje, week 14: Heel erg gaaf! Kan er niks anders over zeggen!
Irene, week 14: Het idee vind ik erg leuk, ik vind alleen de oranje kleur er niet zo goed bij passen.
Lieke, week 10: Erg leuk, lekker lente-achtig
Loki, week 13: Zwart/wit vind ik er mooi bijpassen.
Loki, week 14: Ook weer een leuke foto, heb er eigenlijk niet veel op aan te merken (:
Steefvickey, week 14: Erg leuk met die bloesem. Wel een beetje jammer dat de bloesem donker is..
Fee, week 1 tm 8: Welkom! Leuk dat je meedoet! Ik vind je foto's erg leuk, alleen de meesten lijken wel op elkaar, maar zoiets zei je zelf ook al![]()
En voor creativiteit is het heel leuk om even te googelen op zelfportretten fotografie. Op pinterest kun je ook erg leuke ideeën vinden!
Annetje, week 15: Leuke compositie, vind het zwart/wit er ook goed bij passen.
Week 15:
[ Afbeelding ]