Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monnikenburg schreef:Wat een leuk topic en goeie tips en bewerkingen zie ik voorbij komen.
Ik zal er van mij ook een paar plaatsen, meestal zorg ik er echter voor dat er niet veel bijwerking nodig is, hooguit touwtjes ofzo maar probeer verder tijdens het fotograferen zelf alles zo goed mogelijk naar mijn smaak in te stellen.
Lukt ook niet altijd hihi
sorrie, foto's zijn geupload via fb
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
LisaLuna schreef:Ik zie hele gave nabewerkingen! Hier 1 van mij , was nogal lastig via Photoshop Touch op mijn tablet pff hihi!
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Z'n hoofd is niet mooi scherp maar het ging meer om het bewerken! Wat vinden jullie? En wat hadden jullie anders gedaan?
monnikenburg schreef:Dank je wel, heb ik zeker weer wat aan voor de volgende keer.
Nee de foto's zijn scherp hoor, ik heb ze op fb geupload dus gaat er heel veel verloren helaas.
Volgende keer doe ik het even via een andere programma.
Ja ik hou zelf wel van die kleuren inderdaad hihi
LisaLuna schreef:Ik zie hele gave nabewerkingen! Hier 1 van mij , was nogal lastig via Photoshop Touch op mijn tablet pff hihi!
Voor
[ Afbeelding ]
Na
[ Afbeelding ]
Z'n hoofd is niet mooi scherp maar het ging meer om het bewerken! Wat vinden jullie? En wat hadden jullie anders gedaan?
Unleash schreef:Ja met die brush inderdaad, dan selecteer je het oog en pas je lokaal de belichting aan toch? Maar bij mij komt daar ook bij lange na niet zo'n mooi effect uit als bij de andere foto's die ik hier langs zien komen.
Maar misschien is dat gewoon een kwestie van oefenen.
monnikenburg schreef:Ja deze van mij wel hihi maar ja baasjes stonden dan ook grondig in de weg en dan toch even de kleuren iets warmer maken, daar hou ik zelf persoonlijk heel erg van en gelukkig de mensen die de foto's hebben besteld ook.
Ik heb elements 11 gewoon via adobe gedownload