Jolandaa_ schreef:Wauw, hoe doe je dit? Met wat voor lenzen en welke intstellingen? ben hier wel benieuwd naar. Ik ga in mei naar Ierland op vakantie. en dít zijn de effecten die ik graag in mijn foto's wil krijgen..
Volgens mij waren die foto's met mijn kitlens.. instellingen weet ik zo niet, maar ik fotografeer altijd op de M en dan gewoon proberen een combi tussen een snel genoege sluitertijd, een niet te hoge iso ivm ruis en het diafragma.. Gewoon proberen en kijken wat werkt.

en wat ik eraan heb bewerkt staat een paar pagina's terug, een beetje photoshop doet ook een hoop!
Julia: WAUW! Die foto met het veertje vind ik echt prachtig!!!
calice: de foto's zijn goed scherp maar ik vind ze wat gewoontjes.
Julia: Ook 2 mooie foto's, hoewel ik het veertje pakkender vond. De eerste van deze 2 spreekt me het meest aan

Loontje: ik vind jouw stijl echt supergaaf, vind je foto's echt een hele leuke draai hebben altijd, krijg er gelijk zin van om zelf te gaan experimenteren met photoshop! Heerlijk sprookjesachtig.
Jolandaa: nette foto's

De onderste heb je wat roder gemaakt of niet? Dat vind ik wel fijn kijken, die vind ik mooier dan de eerste.
Marit: Mooie foto!
Lifaya: Wauwww! Prachtige foto's weer, vooral die meeuw is errug gaaf! Hoe krijg je het voor elkaar, zo scherp!
Agossie: goedgelukte eerste poging, het oog staat er mooi helder op!
2 van mij:
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]