Had eerst een D50 maar die zou ik nu écht niet meer willen.
Ik schiet plaatjes op iso 3200 zonder ruis (fotografeer veel donker), en het halve menu ken ik nieteens, zo uitgebreid.
Ook issie super handig in gebruik.
DannyD schreef:Romyv schreef:Mensjes, nu heb ik eens een vraag!
Momenteel schiet ik met de Nikon D50
Ik heb deze camera 2,5 jaar terug gekocht doen die eigelijk al redelijk verouderd was, waardoor ik hem voor weinig geld kon kopen. Het maakte voor mij niet veel uit omdat ik nog nooit gefotografeerd had en dus eerst wou uitzoeken of ik het uberhaupt wel leuk vond en alles nog moest leren!
Nu loop ik al enige tijd tegen de beperkingen aan, met name de gigantisch ruis op ISO 400 en hoger, hij is traag en het beeldscherm is heel klein waardoor je niet goed kan zien hoe scherp je foto bv is.
Ik zit er al een tijdje over te denen om de nikon D300 aan te schaffen,
een nieuwe camera die kwalitatief een heeel stuk hoger ligt dan mijn huidige camera, die minder ruis heeft, een groter beeldscherm, sneller is en heldere kleuren geeft. Echter weet ik niet of ik er wel zoveel geld voro over hebt omdat het hobby is en ik mn geld er niet mee verdien.. Wat vinden jullie en wie kan me ervan overtuigen het wel (of juist absoluut niet) te doen!?
de eerste foto is geen d50 maar een d60 en de tweede foto geen d300 maar een d3.
scheelt maar een paar eurotjes.
Uhh de 1e is geen D60 hoor want de D60 heeft nieteens een scherm bovenop zitten.
De 2de is inderdaad geen D300.