[GAME] NIEUW! Kies je foto en bewerk erop los! Deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [GAME] NIEUW! Kies je foto en bewerk erop los! Deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 15:44

Helemaal goed...nieuwe topic komt straks, ga zo naar stal en daarna komt ie. Haha!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:02

Okeee wij wachten weer eens af Tong uitsteken

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:32

Hier de commentaren. Lachen

Pienn; Opzich leuk gedaan, maar zoals je zelf al zegt; simpel. Het hoofdstel heb je wel goed weggewerkt, op een paar kleine dingetjes na zie je er niets meer van. Lachen
Ikenpaardjes, ze zijn niet zichtbaar hier... Verward
SiemxFunny; ah, een themabewerking! Leuk gedaan, ook het gedichtje erbij is leuk. Achtergrond vind ik goed gekozen, past er ook wel bij; aangezien je Marillion ook 2x hebt afgebeeld. Persoonlijk vind ik de witte 'wolken' rand er niet zo bij passen. Geeft het geheel een wat 'goedkopere' uitstraling vind ik.
Louisee_ Super! Erg mooi uitgeknipt. Lettertype is ook leuk. Het geheel is top afgewerkt, maar imo wat simpel. Ik had graag een nog wat dramatischere afwerking in Marillion willen zien tov de donkere, misterieuze achtergrond.
LSZT; Deze vind ik erg princesachitg overkomen. *LOL* Met al die glittertjes. Nja, je geeft zelf al aan inspiratieloos te zijn, maar evengoed heb je er wel iets grappigs van gemaakt. Marillion komt lekker zacht over. Lachen
Escha; Ik kan altijd uren kijken - bij elke bewerking! - naar de afwerking van het paard. Het heeft iets hards, ik weet niet. Maar iets wat het heel goed doet passen bij de achtergrond. (Of ik beeld het me in Clown )
Hoofdstel heb je knap weggewerkt en evengoed nog de bolling bij de mond weten te behouden. Knap! Alleen mis ik wat tekst en had ik het nog leuker gevonden als je er nog wat meer aan bewerkt had, maar misschien had dat ook wel wat afbreuk gedaan aan het geheel. Ik weet het niet.
Ikenpaardjes; Opzich leuk gedaan, maar een vliegend hoefijzer vind ik niet zo passen. Ook zie ik nog een stukje teugel bij de borst van Marillion. Ik vind het geheel wat rommelig aandoen; dat komt denk ik door de tekst, het paard, het hoefijzer en het zonnetje - dat ik wat ongelukkig vind staan - dat het zo overkomt. Misschien een randje, of iets wat de boel een beetje bij elkaar houd? Als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar voor de eerste keer vind ik dat je het paard echt super hebt uitgeknipt! Ja
Ikenpaardjes (2); Tja, deze is nogal hetzelfde. Ik raad je het gebruik van het druppeltje AF; imo maakt het de bewerking onnatuurlijk en ziet het er heel slordig uit. Ook zijn de verhoudingen van Marillion wat raar, das jammer. Maar het geheel vind ik hier beter en de achtergrond ook. Lachen
Jetske_; Leuk gedaan! Jammer dat het wegwerken van het hoofdstel wat hoekige delen heeft achtergelaten op het hoofd. Verder vind ik het landschap mooi, maar de sterretjes hadden niet gehoeven. Ik mis ook nog de tekst.
Jetske_ (2) Deze vind ik minder. De brushes in de hoek vind ik er absoluut niet bij passen. Ook Marillion steekt teveel af. De achtergrond is heel donker en duister - en dat heb je zelf (?) benadrukt met de zwarte vogel - en dan is Marillion heel licht. Dat klopt niet. Knipoog
Liin; Lekker kleurrijk! Jammer dat het nogal zichtbaar is dat je het hoofdstel hebt weggewerkt. Ook is ie nogal pixelig. De bloem vind ik wel bij de hoge verzadiging van Marillion passen. Ik had de tekst wel ergens anders gezet.
Shakti_Goofy; Mooi gedaan! De beweging erin is leuk, jammer dat de tekst niet klopt. Ook de sterretjes vind ik het geheel geen goed doen. De bewerking zelf vind ik wel leuk gedaan! Ja

Klaaaaar. *LOL*

ikenpaardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:50

smeetjoew schreef:
Hier de commentaren. Lachen

Ikenpaardjes (2); Tja, deze is nogal hetzelfde. Ik raad je het gebruik van het druppeltje AF; imo maakt het de bewerking onnatuurlijk en ziet het er heel slordig uit. Ook zijn de verhoudingen van Marillion wat raar, das jammer. Maar het geheel vind ik hier beter en de achtergrond ook. Lachen

*LOL*

Ja klopt Knipoog ik gebruik nou voor mijn andere creaties ook dat druppeltje Knipoog Tong uitsteken !

Bedankt voor je commentaar Lachen !!

Groetjes !! Clown Tong uitsteken

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:42

hierbij mijn bewerking, ik heb me niet echt aan het thema gehouden, ik denk dat als je naar dit paard kijkt, vanzelf al gelukkig wordt Lachen

Afbeelding

Zal nu even commentaar op de rest gaan geven Lachen

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:49

LSZT wel mooi, niet echt bijzonder, paard is wazig.

Escha mooi gedaan, hier is het hoofdstel wel mooi weg Lachen
vind de bewerking niet bijzonder, beetje kil.
Maar toch heeft hij wat Tong uitsteken

ikenpaardjes ik vind het niet zo mooi dat dat hoefijzer er zo vreemd opstaat, paard valt hierdoor een beetje weg, ook leid de zon af.

ikenpaardjes2 wel lekker vrolijk, paard is wat te lang geworden.

liin je had het hoofdstel er beter om kunnen laten zitten.
Die bloem erachter is wel leuk, niet echt bijzonder, wel heel vrolijk Lachen

shakti_goofy de andere moeten ook nog een kans krijgen he Tong uitsteken
Echt supermooi Lachen

rest komt later, zusje moet er nu op Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 19:54

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:59

doe ik nog wel mee dan Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-08 20:00

Hoe bedoel je?
Je kan gewoon meedoen in het nieuwe topic. Ja

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:02

met mijn bewerking, als laatste geplaatst Tong uitsteken

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 20:23