Page 1;
Escha; Ik vind de kleur/contrasten goed overeen komen met elkaar,
Het lijkt best wel simpel gedaan, gewoon uitgeknipt, opgeplakt mooie achtergrond erbij kleuren aanpassen en kader, maar alsnog vind ik het wel iets speciaals hebben en het is zeker niet lelijk! 
SmeeJ;Zie ik het nou verkeerd of heb je zelf benen eronder geplakt? want het is dat ik zie op de foto's in post 1 dat er geen foto is met benen eronder
, vind ik het onwijs knap gedaan
Ik had alleen niet zoveel dat paard op geplakt.
Pradaatje;Bij jou zie je dan net wel dat je er een lichaam onder geplakt heb en zelf manen erbij heb gedaan. Ik had er ook een kader en tekst bij gedaan.
Je moet ook even kijken naar de hoeven/onderkant benen, een paard kan niet op het water staan en hij kan ook niet zonder hoeven op de stenen staan.
Anseltje; Kvind het een onwijs gaaf idee, hij is ook mooi gelukt. Misschien alleen voortaan dat onderste tekstje wat duidelijker maken 
Pienn;Mooi uitgeknipt, maar ik wil wel wat zeggen over het wegwerken van de teugels, want ziet het er heel raar uit (het bit). Kvind het verder wel wat hebben!
Page 2
GalopRacer; Ik heb er niet zoveel op aan te merken, goed geknipt. Hij is wel een beetje leeg, dus ik had dan een tekst en kader er nog bij gedaan! 
LietJ_RobJ; Ga maar goed oefenen met knippen, want oefening baart kunst he!
Khad een andere achtergrond genomen. Maar in jou geval met zo'n achtergrond kan je het opvullen met tekst en een kader!
Stumper_ Probeer meer met de contrasten (etc) te spelen, want nu vind ik het paard niet in het geheel passen. Die hoorn is leuk bedacht, maar hij staat scheef
. Over die manen, probeer het zo echt mogelijke haren te laten lijken, jou haren zijn soort van punten aan de onderkant.
janiqueVind het een goed idee, uitwerking iets minder. Maar vind het al knap dat je het geprobeer heb. Die witte vlaag over ze neus naar ogen vind ik wat minder. Verder geen commentaar! 
Escha; zie alleen "afbeelding" staan 
Lieske_Kvind het een beetje saai uitzien, uitknippen, achtergrond roze maken, paard plakken en vervagen + tekst & kader. Ik vind het vervagen niet zo mooi gelukt. Ik had zelf ook een ander lettertype + kleur genomen. 
Page3
trustHim Ik moest even mijn bril opzetten voordat ik de tekst
haha dus wat duidelijkere tekst en kleur voortaan dat is makkelijker te lezen
. Kvnd hem wel mooi geknipt! 
Kim4Bibi Ik vind het een mooie achtergrond. Ik vind het paard iets te donker worden waardoor je de achtergrond niet zogoed meer ziet. Mooi lettertype en kader gekozen 
Larnaca Mooi geknipt, Maar probeer voortaan meer met de contrasten te spelen. Lettertype & kleur vind ik onwijs gaaf bij de achtergrond passen.
Astor; Bij minah vind ik de manen wel goed gelukt, maar bij sam niet. Leuke achtergrond. De waterspiegeling is ook goed gelukt. Verder no comment 
GalopRacer Kvind het opzich wel wat hebben, Je ziet alleen het paard niet zogoed meer, waardoor het minder mooi wordt.
shakti_goofy Ik vind het echt wat hebben, weet alleen niet precies wat. Goed scherp, mooi uitgeknipt. Ik had alleen de tekst niet daar geplakt
Liin Ik vind het blauw niet zo mooi derbij passen. Khad ook dan niet die achtergrond erbij genomen.
Zoetje_ Kvind hem echt gaaf geworden, niks op te zeggen 
Louisee_ Wel orgineel
, maar k vind hem niet zo super. Vind het wel allemaal goed geplakt, maar het spreekt me niet aan. 
SiDD Kvind hem wel wat hebben! Khad alleen niet dat kleur kader gedaan en ook niet zoveel ruis over het paard heen gedaan 
Page4
Louisee_Ik vind het wat simpeltjes lijken. Hoe je ze naam heb gedaan vind ik dan wel mooi erbij passen 
femke_harleyVind de manen naast het oog niet mooi gedaan
Verder vind ik het wel wat hebben!
pegasusje Mag ik vragen met wat voor progamma je het doet?
,
Vind het plaatje te klein, het is onscherp. De tekst is heel vaag. Goed blijven oefenen met het knippen. Ik had zelf ook nog even een kader erom heen gedaan
janique Ik heb hier niet zoveel op aan te merken, vind het onwijs mooi uitgewerkt!
ArGieVai Ik vind persoonlijk dat grijze stuk waar je de tekst op heb gedaan niet mooi, de kleur tekst ook niet. Het paard daarintegen vind ik dan wel onwijs goed met de achtergrond samen gedaan. 
Louisee_ Ik vind het te donker, zie amper het paard en de tekst kan ik niet eens lezen
Kvind de achtergrond wel onwijs mooi! Ik had dus het paard wat lichter gedaan, maar dat die toch nog goed in de achtergrond past. 
xXLiekeXx Ik ben net zoals jezelf niet zo tevreden, niet alleen over de tekst maar ook over het geheel. Heeft het een achtergrond? of is de achtergrond gewoon zwart?. Vind het paard te donker. Ik had het plaatje wat groter gemaakt. De tekst anders gedaan. 
GalopRacer Ik vind het wel wat hebben, maar iets te vervaagt. Het paard vind ik te rood geworden. Ik vind het ook een beetje leeg, dus volgende keer een tekst erbij?
Anne_87 Ik vind de manen onwijs mooi gelukt! mijn complimenten! 
Ik zie nu pas dat je er ook een heel lijf bij hebt gemaakt, echt ik had het niet eens gezien! zo echt leek het! Je moet wel even opletten met het water, met hoever je de hoeven "afknipt". Nog een tip, kzal niet meer bij mijnalbum doen.
eerder bij; www.imageshack.us of www.tinypic.com 
Hehe het was echt veel!