[CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Assiej

Re: [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:57

zou iemand voor mij deze foto na willen tekenen? het is een hele duidelijke foto Lachen

Afbeelding

ik hoor het graag(!!!) als iemand interesse heeft Tong uitsteken

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:56

Zou iemand voor mij deze foto willen natekenen?
Afbeelding
Mijn naam a.u.b. dan op de tekening achterwege laten Lachen

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:52

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:21

Zou misschien iemand deze willen natekenen? Ik wil nl. heel graag een mooie tekening van haar. Knipoog
Als ik zelf zou kunnen tekenen had ik ook wel een van jullie willen doen, maar van mijn tekenkunsten word je niet vrolijk Ach gut

Afbeelding

of

Afbeelding

Groetjes Simone

CriiStiina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:16

zou iemand deze willen tekenen?

Afbeelding

pm maar als iemand begint of klaar is Knipoog

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:28

was er nog iemand die mijn foto na wou tekenen? het is voor een verjaardag Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:28

Het heeft geen nut om steeds te vragen Rolleyes
En als het voor een verjaardag maak je je er wel heel makkelijk af met een goedkoop cadeau Clown

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:37

Wendy15 schreef:
Het heeft geen nut om steeds te vragen Rolleyes
En als het voor een verjaardag maak je je er wel heel makkelijk af met een goedkoop cadeau Clown

had ik jou dan verteld dat dit het enige kado was?
En gezien er meer mensen foto's insturen als dat er reacties worden geplaatst met getekende paarden, vroeg ik het me af Lachen vragen is niet verkeerd you know.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:38

Maar als iedereen die foto's heeft geplaatst binnen een paar pagina's weer gaat plaatsen van joh is iemand al bezig, want.. dan schiet het ook niet op is ontzettend nutteloos en niet de bedoeling van het topic. Als mensen je paard willen tekenen dan kiezen ze die foto wel.. wil ze het niet dan doen ze het niet .

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:41

en het is wel heel nuttig om steeds dezelfde berichten te plaatsen Clown (melden wat mensen wel en niet mogen zeggen hier)

begrijp me niet verkeerd.
Het is een vraag. ik zou het niet vragen als ik het al wist, en ik zou het ook niet vragen als ik wist hoe dit topic in werking ging. Nu weet ik dat wel, en diegene die na mij zo'n soort bericht zullen plaatsen ook.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:43

Als mensen de regels zouden lezen en niet in het wilde weg dingen roepen zou het niet nodig zijn om mensen steeds op de regels te wijzen! Maar ik wil ook best een mod tem-en hoor als je dat liever hebt Sigaar Punt is dat mensen niet lezen en er elke 2 pagina's wel zo'n reactie komt, en als je wat actiever bent op UK/CB ed is dat gewoon zwaar irritant om steeds diezelfde 'zeur berichtjes' langs te zien komen Knipoog

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:48

ik denk dat ik mijn uitleg al heb gegeven waarom ik de vraag stelde. heeft dus niets te maken met in het wilde weg dingen roepen. fout = menselijk en ik ben behoorlijk menselijk moet ik zeggen Knipoog

Begrijp jou punt best hoor. Maar vond mijn vraag zelf niet zeurderig overkomen. Benieuwd of iemand het wou. Maar goed we zitten nu zelf samen ook het topic vuil te maken, dus ik hoor het vanzelf wel mocht iemand inspiratie hebben

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 14:50

Fairie schreef:
Onlangs is er op zowel de creatieve fora [UK]/[CB] als op [FZ] naar voren gekomen dat de creatieve fora steeds drukker worden en de hoeveelheid centrale topics groeit. Vooral dit laatste zorgt er voor dat individuele topics van bokkers minder ruimte krijgen, en sneller naar beneden zakken. Daarnaast zorgen al die verschillende aanvraag en resultaat topics voor een rommelig totaal beeld. Ook nemen de centrale topics nu een beetje de overhand, terwijl dat niet het doel is van [CB].

Voorlopig willen we doormiddel van een nieuwe set centrale aanvraag en resultaat topics gaan testen of het niet anders kan. Verschillende onderwerpen worden op soort samengevoegd en er staan nieuwe regels in de topics. Over enige tijd zullen we evalueren hoe deze nieuwe set topics het gedaan hebben en hoe jullie als gebruiker ze ervaren hebben.

Welkom in “Aanvraag en resultaat topic paarden tekenen"
Dit topic is voor het aanvragen én resultaten met betrekking tot het tekenen van paarden.

Regels
  • Plaats per aanvraag maximaal 2 foto's. De rest van de foto's graag in links. Mocht je foto’s van details hebben die het tekenen makkelijker maken: ook in links.

• Plaats boven aan je bericht duidelijk voor wie het resultaat is.
  • Elk resultaat plaats je maar maximaal 1 keer.
  • Per bericht plaats je maximaal 2 zichtbare resultaten, de rest in links. Meerdere berichten achter elkaar plaatsen is niet de bedoeling.

• Foto’s quoten is zo als op de rest van Bokt niet toegestaan.
  • Het plaatsen van oneliners en niet onderbouwd commentaar is niet toegestaan.
  • Slow chatten is niet toegestaan.
  • Het omhoog schoppen van je eigen aanvraag is niet toegestaan.
  • Verder gelden natuurlijk alle andere Bokt regels.

Wanneer je ziet dat een gebruiker zicht niet houd aan bovenstaande regels: plaats dan een TEM op dat bericht (eventueel met korte omschrijving) en een moderator zal dan zo snel mogelijk dit oppakken. Het is de bedoeling dat dit topic netjes blijft, draait om creativiteit en natuurlijk: dat jullie er plezier in hebben. Gezamenlijk dit topic netjes houden houdt het voor iedereen leuk.

Veel plezier! Lachen

Als je de moeite had genomen de openingspost door te lezen had je het geweten Knipoog

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 15:02

Sorry voor het offtopic bericht maar sommige mensen. Gaaaap
Lees gewoon de regels, en doe niet net alsof je gelijk hebt.
Als iemand jou fotos mooi of handig vind dan begint die persoon vanzelf wel met tekenen.
Tekent niemand jou paard? Dan heb je waarschijnlijk geen goede/leuke fotos gegeven of heeft niemand zin gehad om jou paard te tekenen.
Jammer dan! iedereen doet het gratis en op zn eigen manier en in zn eigen tempo.
En als je er verzekerd van wil zijn dat je paard of pony getekend word zou je er voor moeten betalen.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 16:24

hallo heeft iemans zin en tijd om mijn tinker te tekenen
de foto is hier klein geplaats maar ik heb de foto ook in een grote versie als iemand intresse heeft

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:01

Moderatoropmerking:
Dames, is het nou echt zo moeilijk om de regels door te lezen als je voor het eerst in een topic komt? Off topic reacties zijn niet toegestaan en worden zonder uitleg verwijderd. (bij deze dus gedaan) Gebruik de PB knop als je elkaar iets wilt melden.

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 20:03

Heey nieuw topic Knipoog

Ik meld me aan als tekenares, zie mn site of in mn profiel voor voorbeelden, het is alleen niet gratis!
Vind trouwens dat alleen op deze pagina mooie foto's staan om na te tekenen. Miss sla ik er wel eentje op om in de vakantie te doen.

Heb zelf ook wel een fotootje voor jullie om na te tekenen, geen paard Tong uitsteken maar andere dieren mochten ook dacht ik (?) ;
Afbeelding

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 16:01

Heb ook nog een foto. Misschien ook eens leuk om te tekenen.. Lachen

Afbeelding

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:54

Deesiej schreef:
Butterfly14 schreef:
@haffilover: sorry, maar ik vind dit echt geen manier van reageren.
In principe doet iedereen het hier gratis, tenzij anders is afgesproken. Dan valt er voor jou dus zeker niets te eisen.
Daarnaast, er zijn zóveel foto's, dat het onmogelijk is om ze allemaal na te tekenen. De tekenaars maken dus keuzes hierin, en het is aan de tekenaars wat ze kiezen.

Als je écht graag wil dat hij getekend wordt, zal je ervoor moeten betalen.

Ik denk dat ze met de Boos! smilie geen boze smilie bedoelde maar gewoon een "verdrietige/jammer" smilie Knipoog zoals deze

Ja klopt . Het was niet de bedoeling dat jullie het zo opvatten. Ik ben gewoon aan die msn smileys gewend. Verder eis ik niks! Beetje apart.

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 13:19

Ik ben terug uit spanje en het was heerlijk! Ik heb maar 1 tekening gemaakt daar, had niet zoveel zin in de andere... Misty is af, de foto's komen een andere keer want ik heb nu geen zin om ze op de computer te zetten. De stapjes staan erbij Knipoog

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:31

Aangezien ik mijn 'portfolio' wil uitbreiden deze vakantie, vol met nieuwe uitdagingen, hier ook maar een aanvraagje van mij!
Ik zou makkelijk mooie plaatjes die mij aanspreken van het internet weg kunnen halen, voor wat ik zoek. Maar ik zou het ook erg leuk vinden om mensen hier blij te maken met een tekening. Deze zal ivm mijn portfolio niet opgestuurt kunnen worden. Vandaar dat ik hier maar een berichtje plaats.
Omdat ik enkel een mooie tekening kan maken als een foto mij inspireert, hier een lijstje met puntjes die gelden voor mijn keuze, als jij een foto pb't wil het niet zeggen dat ik deze meteen na ga tekenen.

- Het paard/dier op de foto moet een bepaald ras zijn, dit omdat ik verschillende rassen wil hebben getekent. Mocht het dier niet van een ras zijn, moet de foto iets bijzonders hebben, dat wil zeggen het dier moet erg heftig bewegen of bijvoorbeeld gapen/flemen.
- Het dier moet een bijzondere, wakkere uitstraling hebben. Een half slapend dier kan ik niet mooi weergeven.
- De foto moet een goede kwaliteit hebben! De foto mag niet wazig zijn, een scherpe foto is belangrijk, aangezien ik ze vaak in het groot uitprint om mee te nemen op vakantie. Een foto die in de zon gemaakt is komt bovendien altijd veel fijner over, aangezien die veel meer detail weergeeft.
- Als het om een paard gaat, zou ik het liefst zien dat het dier geen halster om heeft. Een hoofdstel of niets is het beste. Dit omdat het veel verzorgder toont en ik niet de beschikking heb (op vakantie) over andere plaatjes van mooie halsters of hoofdstellen.
- De ogen van het dier moeten zichtbaar zijn op de foto. Als dit niet zo is, dan kan ik nooit expressie aan de tekening weergeven.

Heb jij een foto die je graag nagetekent ziet en die aan deze lijst voldoet? Dan hoor ik het graag. Pb's zullen sneller gezien worden. Ik zal zo snel mogelijk laten weten of de foto meegaat op vakantie, ik beloof niet dat ik eraan toe kom, dit ligt helemaal aan de omstandigheden daar! Mocht je twijfelen kun je altijd sturen, ik zal er zowiezo naar gaan kijken.
Momenteel ben ik bezig aan een andere die bijna af is, hierna zal ik met deze uitbreiding aan de slag gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 23:03

hallo allemaal! Doei!
ik meld me hier ook als tekenaar Lachen
ik ben op zoek naar een mooie hoofdfoto van een zwart paard. hij moet mooi duidelijk zijn en liefst zo groot mogenlijk.
ongeveer zoiets als die van xxNANDOxx maar dan liefst nog wat groter en dan een zwart paard Lachen
als iemand aan die zoekvraag kan voldoen zou ik graag een foto in mijn pb box hebben aangezien ik morgen twee weken op vakantie ben. dan kan ik er meteen aan beginnen zonder eerst hier het hele topic te moeten doorspitten Tong uitsteken (sorry ben lui Bloos )
ook andere kleuren paard zijn bij mij welkom Ja
graag in mijn pb box Haha!

edit: ik wil alleen paarden zonder hoofdstel of halster of ander tuig!!

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:19

Misty:

Stap 1:
http://img175.imageshack.us/img175/2135/img5474ur6.th.jpg

stap 2:
http://img175.imageshack.us/img175/2805/img5475kw4.jpg

stap 3:
http://img404.imageshack.us/img404/1534/img5478av1.th.jpg

stap 4:
http://img404.imageshack.us/img404/4685/img5478ho1.th.jpg

stap 5:
http://img175.imageshack.us/img175/6535/img5480mq0.th.jpg

stap 6:
http://img175.imageshack.us/img175/2686/img5482bc5.jpg
Deze was te groot.

Close up:
http://img175.imageshack.us/img175/9562/img5483rf9.jpg
Deze was te groot.

Ik ben redelijk tevreden, alleen niet over het onderste gedeelte. Dat kun je evengoed wegsnijden als jij er hetzelfde over denkt.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:30

Ik heb ontzettend veel tekenkriebels en ben dus opzoek naar een leeeuuke foto. Haha!

Ik wil ook nog even kwijt dat ik de regels veel té vind en dan bedoel ik vooral de regel met maximaal 2 foto's. Ik neem vaak de moeite niet om alle links aan te klikken.. Dit omdat de foto's vaak tegenvallen en hierdoor loop ik dus ook mooie foto's mis. Ik heb vaak veel liever een keuze uit veel foto's. Maargoed, ik zal hier waarschijnlijk toch niet veel aan kunnen veranderen...

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:45

smeetjoew schreef:
Ik wil ook nog even kwijt dat ik de regels veel té vind en dan bedoel ik vooral de regel met maximaal 2 foto's. Ik neem vaak de moeite niet om alle links aan te klikken.. Dit omdat de foto's vaak tegenvallen en hierdoor loop ik dus ook mooie foto's mis. Ik heb vaak veel liever een keuze uit veel foto's. Maargoed, ik zal hier waarschijnlijk toch niet veel aan kunnen veranderen...

Ik ben het met het bovenstaande volkomen eens Haha!!