WiskyBokjes lettertype had donkerder gemogen, misschien het paard aansluiten tot het kadertje nu zie je dat het er zo opgeplakt is. manen zijn wat minder gedaan toch een leuk idee Pasamba geweldig gedaan al1 die manen zijn onder rond ja en dat vind ik wat minder, maar verder prachtig. Kim4Bibi leuk bedacht misschien de manen toch wat laten doorlopen? had misschien toch iets mooier geweest maar wel heeel leuk bedacht Lieske_ knippen kan wat beter tekst klopt niet maar dat was al verteld, misschien had je er nog een hartje ofzo bij kunnen maken. Liin misschien een grotere achtergrond nemen? ik vind de kleur van de tekst niet zo mooi, maar dat verschilt per mening. het knippen kan ik niks over zeggen. Edda hij is leuken mooi geworden maar ik zie het paard die we moesten gebruiken er niet in kan aan mij liggen Shalimar er zit lekker veel rust in leuk gedaan! janique leuk gedaan! Amburtjoz had leuk geweest als er een tekstje bij kwam en misschiend e manen wat langer gemaakt wel leuk gedaan. Talietjuh achtergrond neit zo leuk manen zijn verdubbeld en lijken daardoor dus nep naam misschien andere kleur en wat meer naar voren laten komen dus dikker en duidelijker. domirenza manen misschien wat ja meer volume *vind ik ook moeilijk hoor* en misschien een kadertje verder wel leuk x_Marr leuk gedaan dnek gelijk aan sprookjesland haha Sanchowtju geweldig!! en hier zie ik hem wel in terug haha Softijs leuk gedaan paard mag wat donkerder manen wat meer hoogtes bedoel ik mee niet op 1 lengte GwoonMandy leuk gedaan mischien de manen wat langer maken zijn naam erbij een leuk tekstej kadertje maar leuk hoor voor de eerste keer SmeeJ kleur van het paard had ikliever hetzelfde gewoon gezien lettertype en achtergrond zijn heel leuk en manen komen wat nep over. xnatas ik had het paard niet zo licht gemaakt en wat donkerder leuk gedaan verder Jamila_F leuk en moi gedaan mamen miss wat langer gemaaktr en niet een paar stukjes maar mening verschillen. heel leuk lettertype. femke_harley ik had zelf wat met de manen gedaan verder heel leuk. wiifke leuk achtergrond miss ahd je wat kunnen doen met de manen wel lekker sprookjesachtig Colorado leuk gedaan! daksiej leuk gedaan mis de lettertype nietgeel maar een andere kleur ofzo gedaan of geen kleur want de achtergrond is ook al zo gelig leuk gedaan!! Zoetje_ leuk gedaan misschien de manen af kunnen maken.
ik kan een beetje kortaf klinken maar ben ziekerig en staat er soms al1 wat ik niet leuk vind eraan maar het zijn allemaal super leuke bewerkingen
Nog even wat commentaar van mij, sorry dat t een beetje laat komt, maar ik was gisteren jarig
wiifke: Hele leuke bewerking, achtergrond is ook heel leuk, er is veel op te zien, maar dat trekt wel een beetje de aandacht weg van Sancho, dat is wel wat jammer, misschien had je Sancho dan wat groter in de bewerking kunnen zeten. Maar verder vind ik m erg leuk. Colorado: Ook een mooie bewerking, misschien ietwat simpel, maar toch heel leuk, lettertype vind ik ook erg leuk, gebruik die zelf ook heel vaak Wel jammer dat zijn neus/mond een beetje wegvalt, doordat de achtergrond daar net ook zwart is. Het halster heb je erg netjes weggewerkt trouwens. daksiej: Knap gedaan hoor voor je eerste echt fotobewerking. Ik vind m leuk geworden, kleur lettertype past mooi bij de achtergrond, halster is ook wel goed weggewerkt en grappig hoe je de manen hebt gedaan, wel jammer van het 'pixelige' bij de neus en oog. Zoetje_: Mooie bewerking, dat elfje is ook erg leuk gedaan en de achtrgrond vind ik ook heel mooi. Ook dat licht aan het eind van z'n hoorn is leuk gedaan, alleen die zwarte rand om Sancho vind ik wat minder. Like_peres: Ik vind m leuk hoor, mooie achtergrond, lettertype is ook erg leuk en je hebt de manen wel netjes 'afgemaakt' zo. Ik had alleen misschien Sancho iets donkerder gemaakt, zodat hij wat beter bij de achtergrond past wat betreft de belichting.
We gaan deze week werken met het thema Kleur. Dat houdt in dat je juist veel kleur in je bewerking kan gaan gebruiken of juist heel weinig. Denk aan zwart/wit, sepia etc. Ga lekker experimenteren en verleg je grenzen.
Mijn commentaar op de thema bewerkingen: janique: Erg leuk , vind hem alleen iets te druk.. WiskyBokjes: Ook leuk, alleen Sancho is onderaan niet zo goed uitgeknipt.. xNatas: Ik vind Sanch niet zo goed uitgeknipt, waardoor het een beetje raar lijkt, verder is ie wel mooi Vezantoe: Jammer dat je het bij mijnalbum hebt geupload, de kwaliteit gaat daar altijd erg achteruit, verder vind ik hem ook een beetje simpel, ander achtergrondje zo leuker zijn geweest bijv. DeemDeem: Niet saai, maar vind het niet echt met het thema te maken hebbe, bij Sancho's neus is er een hap uit, en het lettertype matcht niet naar mijn mening..
ff snel plaatsen. achtergrond heeft er veel mee te maken. en ja ik vind hem wel goed gelukt. want me muis was een beetje aan het tegenstribbelen met uitknippen.
Nou hier is de mijne ik vind hem niet zo heel geslaagt ik had hem eigeluijk anders gewild maar dat kreeg ik niet voor elkaar... ik had ook geprobeerd het halster weg te werken maar dat lukte ook niet. Ik heb er best wel lang op gezeten Nou hier is ie:
@ Lieske_: Vind m beetje normaal, dat zwarte had ik dan wat anders gedaan Sancho is een beetje raar uitgeknipt bij het halster bij de oren, en onder bij zijn kin is die wat wazig
Wiskybokjes: Mooi gedaan, vind alleen zonde dat je de letters niet aan de kleuren van je bewerking hebt aangepast, of daar een ander kleurverloop voor hebt gekozen.
xNatas : opzich leuk dat schilderachtige effect van de achtergrond, maar vind het filter over sancho niet mooi, lijkt net of er heel veel ruis over zit. Wegwerken van het halster hadik persoonlijk iets minder geveegd.
x_Marr : Deze vind ik heel leuk, al had ik nog wel even de vogel van de achtergrond bij de neus van sancho weggewerkt. Verder vind ik hem super.
Like peres, Helemaal leuk, alleen had ik het onderste zinnetje weggelaten want die klopt volgens mij niet helemaal. Ook zonde vh halster.
Lieske_ : Manen zijn iets minder, en persoonlijk had ik de 'regenboog" iets minder fel gemaakt, verder wel een leuk idee.