Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 53!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tjeus

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 53!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 19:50

Hier dan mijn bewerking Tong uitsteken
Afbeelding

Commentaar volgt Knipoog

tjeus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:38

Pagina 1

Bengelpiet: Ik vind hem erg leuk! Ik vind die voorpluk echt mooi gelukt! Alleen die happen uit de tekst vind ik wat minder.
Tinkerloos: Hij is wel wat simpel, maar zoals je zelf als zei, simpel kan ook mooi zijn!
Shalimar: Ik vind hem heel erg mooi Haha! Ik vind de letters wel een beetje klein (kan ook aan mij liggen, want ik hou meer van grote letters Tong uitsteken)
Doossie: Ik vind hem leuk. Hoofdstel is volgens mij wel mooi weggewerkt. Alleen het lettertype en de kleur van de letters passen er niet echt bij.
Wiifke: Leuk gemaakt! Idd jammer van de laatste zin van het gedicht. Ik vind het wel een mooi gedicht trouwens Tong uitsteken
Urielle: Ik vind hem erg leuk. Ik vind het wel jammer dat Femke een beetje donker is geworden.
Xxsaffieraxx: Jammer dat Femke zo doorzichtig is. Verder vind ik hem wel erg leuk. Lettertype past er ook mooi bij Tong uitsteken
Sharon_: Ik vind hem echt mooi! Haha!
Tamlin: Ik vind hem heel erg leuk!
Femke_harley: Leuke bewerking! Ik vind het wel grappig dat der neusje uit het plaatje komt Tong uitsteken
PrinceAmos: Mooie achtergrond! Ik vind hem wel leuk! Jammer dat er niet overal netjes geknipt is.

Pagina 2

HandtasJe: Mooie bewerking! Het knippen kan wel beter Knipoog En jammer dat het hoofdstel niet helemaal goed is weggewerkt bij de kin.
Smeetjoew: Die vind ik echt super! Mooie manen Tong uitsteken
DramaQueen_: Leuk gedaan! Je had misschien een leuker lettertype kunnen kiezen.
HorseGurl13: Heel erg leuk Haha!
SmeeJ: Die voorpluk is echt gaaf!! Haha!

Pagina 3

Amburtjoz: Jammer dat het zwart-wit is, ik vind hem verder wel heel leuk! Letter hadden van mij wel wat groter gemogen Tong uitsteken
Craignethan: Ik vind hem leuk! Jammer dat je ziet dat het hoofdstel is weggewerkt.
Nikkel: Super! Wel jammer dat je niet het hele hoofdstel hebt weggewerkt, vind ik Knipoog
Eve_lien: Wow… blauw Tong uitsteken Ik vind hem gaaf!
Bonniepony: Ik vind hem erg leuk! Femke had wel wat groter gemogen van mij Tong uitsteken
Eempiej: Echt super! Jammer dat je de letters bijna niet ziet.
Sanchowtju: Mooi! Die vleugels en de voorpluk zijn echt mooi gelukt!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 20:43

vrije bewerking

Afbeelding

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:53

Pff, lang geleden dat ik mee heb gedaan Nagelbijten / Gniffelen
Zal even commentaar geven Lachen :
Pag 1.
bengelpiet ;
Mooie achtergrond, jammer dat er hier en daar wat slordige stukjes bij het knippen zitten. Manen zijn wel mooi gedaan Lachen.
Tinkerloos ; Hier en daar is het knippen een beetje slordig en hij is iets te simpel.
Shalimar ; Prachtig! Mooie kleuren, van mij had Femke iets lichter gemogen Knipoog.
doossie ; Jammer dat hij zo klein is. Ben het idd eens met wat je zelf ook zegt over het lettertype. Wel netjes hoofdstel weggewerkt Lachen.
wiifke ; Jammer van het PartyFlock rechtsonder. Voor de rest vind ik hem een beetje simpel, maar zeker niet slecht.
Urielle ; Mooi! Jammer dat een stukje van de neus mist, maar vind het niet echt storen.
xxsaffieraxx ; Een leuk idee, ik had alleen zelf de hele Femke niet doorzichtbaar gemaakt.
Sharon_ ; Mooi, alleen jammer dat de randjes een beetje te veel zijn weggewerkt. Wel leuk idee Lachen.
tamlin ; Ik had Femke liever óf zwart gezien óf in de kleur van de achtergrond. Voor de rest wel mooi, alleen vind ik dat de tekst iets te aanwezig is Lachen.
femke_harley ; Leuk! Jammer dat je hier en daar nog wat witte randjes ziet.
PrinceAmos ; Jammer dat hij hier en daar wat slecht geknipt is, ook vind ik het lettertype iets te saai en de kleur niet mooi Knipoog. Mooie achtergrond!
Pag 2.
HandtasJe ;
Jammer dat de kin doorloopt en ben niet zo fan van die paginakrul Knipoog. Lettertype & kleur past er wel mooi bij!
smeetjoew ; Die manen zijn hip Cool Wel apart, maar ik vind het wel iets hebben Ja. Het past ook allemaal bij elkaar!
DramaQueen_ ; Jammer dat het meisje niet echt bij de achtergrond past. Ook vind ik het meisje een beetje raar geknipt (kan ook aan mij liggen Knipoog) voor de rest wel mooi!
HorseGurl13 ; Stoer! Jammer dat je af en toe nog wat witte randjes ziet, maar het stoort me eigenlijk bijna niet Knipoog.
SmeeJ ; Ik vind hem niet zo heel saai, die voorpluk is erg gaaf Ja. Wel jammer dat ze een beetje wegvalt.
Pag 3.
Amburtjoz ;
Je ziet idd dat je gegumt hebt, jammer want ik vind hem voor de rest wel mooi! Alleen zou ik de tekstkleur ook zwart/grijs doen, zodat hij er beter bij past en de tekst ietsje groter doen Lachen.
Craignethan ; Mooi! Past allemaal heel goed bij elkaar! Ik vind alleen het lettertype iets minder, maar dat is denk een kwestie van smaak Knipoog.
Nikkel ; Mooi, alleen niet helemaal mijn smaak.
Eve_lien ; Mooi! Ik vind alleen Femke iets te blauw, alhoewel ik denk dat als het lichter was het er niet meer bij gepast had Lachen.
bonniepony ; Letterkleur vind ik er ook niet echt bij passen, voor de rest is hij wel goed in balans Knipoog
eempiej ; Ik kon de tekst eerst niet vinden Nagelbijten / Gniffelen Vind hem voor de rest heel mooi Ja
Sanchowtju ; Mooi! Heel knap, alles is echt netjes in 1 style!
Pag 4.
tjeus ;
Jammer dat Femke er een beetje buitenvalt, wel apart!
SIEMxFUNNY ; Mooi, jammer dat je nog veel randjes ziet van het knippen.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:08

hier is dan mijn bewerking Haha!
Afbeelding
klik op de foto voor vergroting Haha!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:21

Hier mijn bewerking.

Afbeelding

Zelf vind ik hem wel gelukt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en Montana(femke_harley) natuurlijk Lachen !

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:44

Kim4Bibi ; Dat was nou eenmaal die foto.

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 20:07

Hier is mijn bewerking:
Afbeelding

bengelpiet ; Mooie achtergrond! Ik vind de tekst alleen niet zo mooi en knippen kon ook iets beter, de manen vind ik erg mooi!
Tinkerloos ; Voor mij is het allemaal iets té simpel. Knippen kon ook iets beter Knipoog
Shalimar ; Mooi! Mooie kleuren, mooi geheel. Alleen had ik Femke wat lichter gezien. En waarom net 5? Nagelbijten / Gniffelen
doossie ; Erg klein, en de letters vind ik niet mooi. Wel mooi halster weggewerkt!
wiifke ; Jammer van Party Flock onder. Maar ik vind het meer zo'n foto voor op je sugababes ofzo, in iedergeval daar moest ik meteen aan denken Nagelbijten / Gniffelen
Urielle ; Mooi! ik had alleen Femke wat groter gehouden..
xxsaffieraxx ; Leuk, alleen zou ik Femke niet doorzichtig hebben gemaakt.
Sharon_ ; Leuk idee! Alleen vallen de randjes van Femke een beetje weg.
tamlin ; Ik vind te tekst nét te opvallend, verder wel leuk!
femke_harley ; Leuk idee! Hier en daar beetje witte randjes Knipoog
PrinceAmos ; Erg mooie achtergrond! Alleen niet zo netjes geknipt.

HandtasJe ; Mm, de kin loopt door.. Dat is jammer! Lettertype en de kleur past er mooi bij! En die paginakrul.. Clown Niet mijn ding!
smeetjoew ; Leuk geheel! Leuke achtergrond! Leuk Lettertype! Ik weet alleen niet wat ik van de sik en manen moet vinden haha!
DramaQueen_ ; Sorry deze vind ik wat minder. Het meisje is een beteje vaag geknipt en ze past er niet echt bij. Het lettertype is ook zo 'aanwezig'.
HorseGurl13 ; Leuk hoor! Iets minder goed uitgeknipt..
SmeeJ ; Ik vind hem eigenlijk wel heel leuk! Leuke kleurtjes! Jammer van het knippen.

Amburtjoz ; Gumsporen zijn een beetje te zien, verder wel heel leuk!
Craignethan ;Gaaf! Jammer dat je bij het hoofd ziet dat je het hoofdstel weggewerkt hebt.
Nikkel ; Ik vind hem mooi, maar je kan beter dat weet ik! Bloos. De kleur van Femke had iets passender gemogen. Verder leuk gedaan!
Eve_lien ; Mooi gedaan! jammer dat ik blauw juist niet mooi vind! :p
bonniepony ; Leuk gedaan! Lettertype vind ik niet helemaal passen..
eempiej ; Mooi! Tekst had iets opvallender gekunt Knipoog
Sanchowtju ; Heel mooi! Vleugels lijken net echt! Alleen de staart vind ik iets minder erbij passen. Of ben ik nu te kritisch? Bloos

tjeus ; Ik vind het meer een leuke uitnodiging geworden haha!
SIEMxFUNNY ; Knippen kon iets beter. Ik vind hem niet zo heel mooi.
domirenza ; Mooie achtergrond. Wel een beetje simpel..
Taat_ ; Leuk gedaan, alleen het witte paardje past er niet zo bij..

Zo! Ik ben weer klaar! Haha!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:56

Mijn creatie:
Afbeelding
Eerste keer dat ik een hoofdstel weg werk, vind het nog aardig gelukt. Heb het oog van de originele foto uitgeknipt en er over heen geplakt omdat ze door het wazig maken een beetje levenloos oogje kreeg.
Voorpluk en manen gegeven. Ook de eerste keer dat ik dat doe. Tong uitsteken
Vind het ook aardig gelukt Lachen.
Ik ben niet zo tevreden over het donkere stuk bij haar hoofd/haar hals en over de neus.

Ik geef nog wel een andere keer commentaar, wil nu naar bed Tong uitsteken.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 07:09

Sanchowtju, manen zijn wat minder,(smeergereedschap) maar de staart!!! Fantastisch,en de vleugels ook.
Heel leuk!

tjeus , grappig bedacht. De kleuren zijn niet mijn smaak,maar dat is persoonlijk natuurlijk. Leuk gedaan.

SIEMxFUNNY, voorpluk/hoofd is wat slordig uitgeknipt,verder wel leuk. Beetje simpel,maar daar hou ik wel van.

domirenza, net zo simpel als mijn bewerking. Clown Je hebt alleen de witte vlek van haar achterbeen afgeknipt. Sigaar Verder mag je nog wel iets oefenen met knippen. Verder leuke achtergrond.

Taat_ , grappig gedaan,alleen erg jammer van de manen/voorpluk.
Ook jij hebt het witte van het achterbeen weggeknipt. Bloos!

MarionBizet, leuke achtergrond,verder wederom jammer van de voorpluk/manen.. Ziet er toch minder uit met dat smeergereedschap.
Ook jij hebt de witte vlek van Femke afgeknipt. Bloos! (waarom doet iedereen dat steeds?)

DarkDreamer, ik ben niet voor smeren,maar jij gebruikt het op een andere manier!!! Fantastisch geworden!! (alleen een klein beetje wazig nu) Wel jammer dat ook jij de witte vlek hebt weggeknipt...

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 08:27

onze andere computer is kapot en daar staan al mijn bewerkprogramma's en al die downloads op edn heir heb ik alleen blanko PF Maar ik ga het proberen (dus niet veel verwachten)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:07

Afbeelding
hier mijn bewerking Knipoog Simpel, maar best mooi Lachen.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 13:01

@Rosannee_
Ik vind je afbeelding netjes geknipt. Alleen de schaduw vind ik persoonlijk wat minder. En de tekst, volgens mij is het Most Beautiful ipv beautifast Knipoog

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 16:48

eempiej schreef:
@Rosannee_
Ik vind je afbeelding netjes geknipt. Alleen de schaduw vind ik persoonlijk wat minder. En de tekst, volgens mij is het Most Beautiful ipv beautifast ;)

Ja

gabberluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:16

Ik doe ook maar weer eens mee ,

Afbeelding

ik had niet veel inspi

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 18:47

Rosannee_ : jammer van de tekst,en de schaduw vind ik ook niet passen bij het plaatje.
(wel leuk bedacht,maar het past er niet bij..)

gabberluck: Leuk met doe koeien,het hoofdstel is mooi weggewerkt!!
Mooie voorpluk!! ,en ook jij hebt de witte vlek van haar billen afgeknipt! Sigaar

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:57

[img]C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen[/img]
oke dit is de eerste keer als ik dit doe.
vergeleken die van iedereen is dit nog echt niets.
maar goed t is de idee als k mee doe Clown

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 20:58

whaa ken iemand mij miss helpen Vork
met t plaatsen van de foto.?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:13

bij google intypen : ImageShack

Knipoog

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:45

tjeus: netjes geknipt, wel leuk idee maar niet zo mijn smaak

SIEMxFUNNY: uitknippen kan neter, vind de lettertype leuk Lachen

domirenza: leuke achtergrond, mooi uitgeknipt

Taat_: tamar, ik vind hem echt leuk, mijn smaak Haha!

MarionBizet: vind hem ook erg leuk, super Knipoog

DarkDreamer: DIE MANEN Pling geweldig gedaan.. TOPPIE

Rosannee: de shaduw vind ik wat minder, uitknippen kan iets netter op sommige stukjes.. achtergrond is erg leuk Lachen

gabberluck: hoofdstel is netjes weggewerkt, mooi uitgeknipt.. achtergrond vind ik leuk Tong uitsteken

zo dat was het weer Lachen

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:50

Ik doe alleen deze pagina Nagelbijten / Gniffelen Anders is het wel héél veel en ik heb niet zo veel tijd Bloos

tjeus: Netjes uitgeknipt. Ik vind het een leuk idee maar de kleuren etc is niet zo mijn smaak.
SIEMxFUNNY: Ik vind hem leuk, alleen het uitknippen kon wel iets netter.
domirenza: Leuke achtergrond. Leuk gedaan Ja
Taat_: Ik vind hem leuk Ja, alleen de voorpluk en manen zijn iets te 'uitgeveegd' geworden.
MarionBizet: Leuk! Alleen de voorpluk is een beetje 'uitgeveegd'.
Rosannee_: Hierbij sluit ik me bij eempiej aan. De achtergrond is wel mooi Lachen.
gabberluck: Geweldig Haha! Ik vind hem leuk geworden zo met die koeien er achter! Haha!

Tinkerloos schreef:
ik ben niet voor smeren,maar jij gebruikt het op een andere manier!!! Fantastisch geworden!! (alleen een klein beetje wazig nu) Wel jammer dat ook jij de witte vlek hebt weggeknipt...

Bedankt Lachen. Hij is idd een beetje wazig geworden. Maar zo voor de eerste keer vind ik het aardig geslaagd Knipoog

Ik snapte eerst niet welke witte vlek je bedoelde Nagelbijten / Gniffelen, toen had ik even gekeken naar de foto en zag ik hem idd. Die heb ik over het hoofd gezien. Zal hem bij de thema bewerking laten zitten. Of iig proberen Tong uitsteken.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:56

DarkDreamer schreef:
Ik snapte eerst niet welke witte vlek je bedoelde Nagelbijten / Gniffelen, toen had ik even gekeken naar de foto en zag ik hem idd. Die heb ik over het hoofd gezien. Zal hem bij de thema bewerking laten zitten. Of iig proberen Tong uitsteken.
Het is ook een klein vlekje..
Voor iedereen die hem over het hoofd gezien heeft:
Afbeelding

Vork

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 22:58

Nu kan je hem niet meer over het hoofd zien nee *LOL*
Maar ik denk dat hij op mijn bewerking wel 'gestoord' zou hebben. Aangezien ik ook alle andere witte dingetjes in de achtergrond zo veel mogelijk weg had gewerkt. Die sprongen er heel erg uit omdat de rest zo donker was Clown

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 23:53

dankje
nou poging 2
Afbeelding
ik heb t maar gewoon simpel gehouden Clown

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 08:01

caboclo :
Kan ie niet groter?
Zelf vind ik hem een beetje te druk. En ik kan nu ook haast niet zien wat je ervan gemaakt hebt. Kan je hem met Paint niet groter maken? Als het niet lukt probeer ik het wel Knipoog