Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 50!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 50!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:45

@ HandtasJe: Ik vind hem beetje kaal maar toch wel leuk hoor Knipoog !
Idd niet zo netjes geknipt en de manen kun je voortaan een beetje bijwerken met "de vinger" in photofiltre Lachen
xxx

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:00

oh ok Lachen

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:04

hier mijn bewerking
het is niet precies geworden zoals ik wilde en ik vind dat er in het midden nog iets mist, maarja ik moet blijven oefenen anders wordt ik ook niet beter. Knipoog
dus tips wil ik graag hebben zodat ik die bij mijn volgende bewerking kan gebruiken Knipoog

Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:07

@ x_Spirit_x: Vind hem een beetje wazig op het eerste gezicht Knipoog Vind het vage randje om Donna ook niet zo heel mooi, ik vind de engeltjes wel grappig Haha! Manen zijn niet zo mooi.. Bloos Voor de rest een beetje wazig maar wel mooi hoor Lachen

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 11:00

Afbeelding

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 13:22

Jeetje hier ben ik echt al heel lang niet meer geweest zeg!
Was toen een tijdje dat ik er écht geen tijd meer voor had, maar nu begint het toch wel weer te kriebelen haha!
Maar als ik het dus goed begrijp, wordt deze week (tot zaterdag) gewerkt aan de gewone vrije versies, en dan wordt zaterdag het thema bekend gemaakt waar je volgende week dan mee aan de slag gaat? Lachen En dan volgende week zaterdag weer nieuwe ronde toch?
Volgens mij snap ik het haha!
M'n reactie is een beetje onnuttig, want ik kom dus eigenlijk zeggen dat ik weer mee wil doen en nu ga beginnen, maar wilde het jullie toch even laten weten dat ik weer actief mee zal doen Lachen
Ga nu beginnen aan m'n vrije bewerking en zal wat commentaar geven!

Edit: Meteen maar even commentaar voor deze pagina Lachen:

X_spirit_X: Leuk! Geeft een beetje zo'n 'sprookjes' effect! Erg leuk Ja. Minpuntje is dat hij idd een beetje wazig toont, denk dat als je de naam gewoon scherp had gedaan je bewerking al een stuk minder wazig leek. Maar ik vind hem erg leuk! Lachen
Edda: Héél mooi! Echt prachtig! Kleuren passen perfect bij elkaar, manen erg netjes gedaan. Lijkt ook net of die ene lichtstraal tussen de bomen door alleen de linkerkant (voor ons rechts) van Donna verlicht, en de rechterkant (voor ons dus links) shaduw maakt! Ik vind hem echt onwijs!
Laatst bijgewerkt door Shanna_ op 05-04-07 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 13:28

Mooi Escha!! Donna past mooi in het geheel en de manen zijn zoals altijd weer perfect. Lachen

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 16:32

Edda: Heb geen commentaar, hij is prachtig! Haha!

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:23

Edda: echt ik vind hem super~! heel erg mooi.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:24

Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:25

Shanna: Iets of wat druk, maar maakt het wel mooi, manen iets mooier nog en dan is je bewerking PERFECTO!!! Haha!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:36

X_spirit_X:
ik vind hem iet té wazig maar die elfjes Lovers

edda:
super! Haha! geen commentaar Bloos de manen/kleurren prachtig Tong uitsteken

shanna_:
wat druk, maar verder erg leuk Knipoog ik vind het voorste lettertype niet zo super

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:49

vraagje: hoe komen jullie allemaal aan die achtergronden Nagelbijten / Gniffelen kan nooit wat leuks vinden Tong uitsteken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 17:50

www.google.nl --->Afbeeldingen--->Achtergronden, en anders zelf foto's maken Tong uitsteken Lachen

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 18:51

Hoe kan je een foto hier plaatsen die je bij photofiltre hebt gemaakt?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-07 18:59

LieZ_Horses schreef:

Die moet je eerst uploaden bij bijvoorbeeld www.imageshack.us of www.photobucket.com

De link van de foto tussen haakjes zetten [img]hierdelink[/img]

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 19:37

Shalimar schreef:
LieZ_Horses schreef:

Die moet je eerst uploaden bij bijvoorbeeld http://www.imageshack.us of http://www.photobucket.com

De link van de foto tussen haakjes zetten [img]hierdelink[/img]

Dit komt er dan te staan:
Please select only one of the supported file types:

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 20:02

uhh,, ik zie niks hoor of het licht aan mij@?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 22:38

commetaar. Lachen
mijn beeldscherm is best donker dus ik zie sommige dingen niet zo goed Bloos

pagina 1;
Lientjee; De kleuren/contrast is goed! Ja goed uitgeknipt. enige minpuntje vind ik de vervaging. Valt veel op bij de manen. Knipoog

Astor; Mooi die manen gedaan zo! Ja Leuke tekst. Kzou alleen bij het woordje donna geen donkerrode kleur genomen, maar dat is mijn smaak Lachen

Pluklief; De kleuren kloppen goed Ja. het knippen daarintegen vind ik wat minder goed gelukt, de tekst had ik ook op een andere plek gedaan. Verder is die mooi gelukt Lachen

Bengelpiet; Best mooi geknipt alleen soms zie je nog wat blauw/groenig.Het zou mooier nog zijn denk met een kader. De linker vleugel klopt niet helemaal, wel leuk dat je het geprobeerd heb, oefenig baart kunst Ja

Rosannee_; Het knippen is niet zo mooi gelukt, het is een beetje hoekig probeer als je een bochtje moet maken stukje voor stukje te knippen Knipoog De tekst klopt niet met het plaatje, dus probeer dan de tekst vager te maken dat je het niet meer kan lezen en als laatst zou ik nog een ander lettertype genomen. Lachen

Tamlin; Mooii Ja Die draak past goed bij de achterkant. Jammer dat de schaduw niet helemaal afloopt tot onder. Ik vind het nog best aardig geknipt Ja Alleen het lettertype niet zo.

Craignethan; Mooie bewerking Lachen, Best goed gelukt het halster weggewerkt. Ja Als ik goed kijk zie ik volgens mij een streepjes raster?. Verder mooie achtergrond

Janique; Prachtig Pling Alles past goed bij elkaar. alleen waar het halster heeft gezeten is een beetje vervaagd. Maar behalve dat is het echt super! Ja

Pagina 2;

Softijs; Ik vind het niet zo mooi geknipt, probeer er meer tijd aan te besteden. De manen zou ik de volgende keer ook wat meer mee doen! wilder of juist netter Knipoog mooie achtergrond en de girafjes Ja

Sanchowtju; Super! Pling Leuk kolletje, leuke tekst. gewoon niks op aantemerken Lachen

femke_harley; Leuke bewerking. Nog oefenen met het knippen. Knipoog Verder vind ik hem wat simpel. Lachen

Stravero; Mooooii OK dan! Leuke achtergrond. alleen zou ik het lettertype nog ietsje groter gedaan Ja verder mooi geknipt en de kleuren passen goed bij elkaar

Esther_sonja; Mooi het halster weggewerkt! OK dan! Lenterigge achtergrond Tong uitsteken Manen ook mooi alleen beetje te stekelig Lachen.

Kir_ples; Rustig Ja. Probeer wat rustiger te knippen, want je ziet nu nog wat blauw/groen. verder had ik donna op een andere plek gedaan Knipoog

Mooneyes; Niet zo heel mooi. De manen vind ik niet zo mooi, die kon je een beetje uitvegen met het vingertje. Voortaan zou ik ook niet meer uploaden bij mijn album. de vleermuis vind ik leuk Haha! en ik zou nog een kader er om heen gedaan hebben om het af te maken Lachen

HorseGurl13; Mooii Ja warme kleuren, alles past goed bij elkaar. niks om aan te merken

lolaaatjuhh; Leuke bewerking. ik vind wel dat de achtergrond fel is en dat dan donna minder opvalt. Dat schaduw donna vind ik dat die een wat dik hoofd heeft Clown Verder vind ik het een mooie berwerking Ja

Lanarca; Leuke lente achtergrond! Ja Ik heb er niet veel aan op te merken. Tong uitsteken

Pagina 3;

Pasamba; Oeeh stoerr! Haha! Ik vind de kleuren goed bij elkaar passen met de achtergrond. De manen vind ik wel een beetje raar het lijkt nu net of ze over de kont heen lopen. De tekst vind ik ook mooi! Ja

Smeetjoew; Het ziet er simpel uit maar volgens mij is het best moeilijk om te maken! Ja. Ik vind het wel mooi geknipt. Leuke pet en zonnebril Ja

nevony; Ik vind hem wel klein dus moeilijk te beoordelen. Ik vind het wel leuk gemaakt alleen de manen vind ik niet zo super. Lachen

Nikkel; Moooi Ja Mooie kleuren, alles past goed bij elkaar. Kheb er niks op aantemerken. Lachen

Boyke_candy; Superr OK dan! Mooi gemaakt. Leuke glittertjes aan de zijkant. Geen commetaar

DebbjJ; De vervaging vind ik niet zo kloppen. Verder vind iik hem mooi! Ja

Bonniepony; Goed geprobeerd met de vleugels Ja. Probeer het meer "in" het paard te doen dan er zo op te plakken want dat ziet er nogal nep uit Bloos. De linker vleugel klopt ook niet echt. De tekst is ook niet goed. Maar verder vind ik hem rustgevend Lachen.

HandtasJe; 1 tip; niet meer bij mijnalbum uploaden Knipoog. Hij is wat simpel probeer de volgende keer wat meer op te vullen. Lachen

Pagina 4;

X_spirit_X; het is uh.. nogal wazig Tong uitsteken Ik had het zelf niet zo wazig gedaan. De elfjes zijn leuk Ja het kader had ik zelf minder dik gemaakt en dan niet zo wazig blauw maar gewoon 100% dekking Lachen

Edda; Geweldig! Kwijl OK dan! Alles is goed Haha!. kleuren, het knippen, de manen. die achtergrond. Pling

Shanna_; Als ik naar je achtergrond kijk denk ik aan een computer pixels Clown. Haha. Ik vind het mooi geknipt alleen de manen konden nog iets netter en dan was die super! Lachen

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:05

Edda, petje af.. hele mooie bewerking! Ja

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:50

Afbeelding

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 17:04

Mijn commentaar.

DebbjJ : Opzich leuk gedaan, jammer dat je nog een randje om donna heen ziet. Verder is ie wat simpel.

bonniepony : LEUK! Jammer dat de voorpluk zo slordig is en dat de vleugels niet mooi ''aanhechten''.

HandtasJe : Leuk. Ik vind m wel wat simpel.. Heb niet echt iets om m mooier te maken. Nagelbijten / Gniffelen

X_spirit_X : Grappig. Maar niet heel mooi afgewerkt.

Edda : In 1 woord. TOP! Perfect afgewerkt.

Shanna_ : Leuk gedaan. Mooi afgewerkt. Ik vind persoonlijk de achtergrond niet zo mooi.

Tam_: Leuk gedaan, ajmmer dat donna zo uit verhouding is. Het wazige randje zou ik afraden om dat te doen, omdat het er wat nep uitziet. Verder leuk gedaan. Ja

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:24

Tam_: Leuk hoor, alleen is Donna misvormt Nagelbijten / Gniffelen De manen zijn ook niet zo mooi, voor de rest wel leuke achtergrond, tekst had ik in een andere kleur gedaan Lachen

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:38

tam_: het paard is uitgerekt en de manen zijn niet echt mooi, verder wel mooi lettertype/achtergrond Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 19:30

Zo, hier dan eindelijk mijn vrije versie...ik ben nu natuurlijk wat drukker dan eerst...Tong uitsteken
Hij is daarom ook vrij simpel...nouja, barst maar los zou ik zeggen...Haha!

Afbeelding