!Idd niet zo netjes geknipt en de manen kun je voortaan een beetje bijwerken met "de vinger" in photofiltre

xxx
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Vind het vage randje om Donna ook niet zo heel mooi, ik vind de engeltjes wel grappig
Manen zijn niet zo mooi..
Voor de rest een beetje wazig maar wel mooi hoor
En dan volgende week zaterdag weer nieuwe ronde toch?
:
. Minpuntje is dat hij idd een beetje wazig toont, denk dat als je de naam gewoon scherp had gedaan je bewerking al een stuk minder wazig leek. Maar ik vind hem erg leuk! 

geen commentaar
de manen/kleurren prachtig
ik vind het voorste lettertype niet zo super
kan nooit wat leuks vinden
LieZ_Horses schreef:Hoe kan je een foto hier plaatsen die je bij photofiltre hebt gemaakt?
Shalimar schreef:LieZ_Horses schreef:Hoe kan je een foto hier plaatsen die je bij photofiltre hebt gemaakt?
Die moet je eerst uploaden bij bijvoorbeeld http://www.imageshack.us of http://www.photobucket.com
De link van de foto tussen haakjes zetten [img]hierdelink[/img]

goed uitgeknipt. enige minpuntje vind ik de vervaging. Valt veel op bij de manen. 
Leuke tekst. Kzou alleen bij het woordje donna geen donkerrode kleur genomen, maar dat is mijn smaak 
. het knippen daarintegen vind ik wat minder goed gelukt, de tekst had ik ook op een andere plek gedaan. Verder is die mooi gelukt 

De tekst klopt niet met het plaatje, dus probeer dan de tekst vager te maken dat je het niet meer kan lezen en als laatst zou ik nog een ander lettertype genomen. 
Die draak past goed bij de achterkant. Jammer dat de schaduw niet helemaal afloopt tot onder. Ik vind het nog best aardig geknipt
Alleen het lettertype niet zo.
, Best goed gelukt het halster weggewerkt.
Als ik goed kijk zie ik volgens mij een streepjes raster?. Verder mooie achtergrond
Alles past goed bij elkaar. alleen waar het halster heeft gezeten is een beetje vervaagd. Maar behalve dat is het echt super! 
mooie achtergrond en de girafjes 
Leuk kolletje, leuke tekst. gewoon niks op aantemerken 
Verder vind ik hem wat simpel. 
verder mooi geknipt en de kleuren passen goed bij elkaar
Manen ook mooi alleen beetje te stekelig
.
. Probeer wat rustiger te knippen, want je ziet nu nog wat blauw/groen. verder had ik donna op een andere plek gedaan 
de vleermuis vind ik leuk
en ik zou nog een kader er om heen gedaan hebben om het af te maken 
warme kleuren, alles past goed bij elkaar. niks om aan te merken
Verder vind ik het een mooie berwerking 
Ik heb er niet veel aan op te merken. 
Ik vind de kleuren goed bij elkaar passen met de achtergrond. De manen vind ik wel een beetje raar het lijkt nu net of ze over de kont heen lopen. De tekst vind ik ook mooi! 
. Ik vind het wel mooi geknipt. Leuke pet en zonnebril 

Mooie kleuren, alles past goed bij elkaar. Kheb er niks op aantemerken. 

. Probeer het meer "in" het paard te doen dan er zo op te plakken want dat ziet er nogal nep uit
. De linker vleugel klopt ook niet echt. De tekst is ook niet goed. Maar verder vind ik hem rustgevend
.
. Hij is wat simpel probeer de volgende keer wat meer op te vullen. 
Ik had het zelf niet zo wazig gedaan. De elfjes zijn leuk
het kader had ik zelf minder dik gemaakt en dan niet zo wazig blauw maar gewoon 100% dekking 
. kleuren, het knippen, de manen. die achtergrond.
. Haha. Ik vind het mooi geknipt alleen de manen konden nog iets netter en dan was die super!

De manen zijn ook niet zo mooi, voor de rest wel leuke achtergrond, tekst had ik in een andere kleur gedaan