maar ff een vraagje.. heb je zoiets zelf mee gemaakt..?
omdat t zo realistisch is..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BellyBel schreef:Zo zat ik weer in de behandelkamer, dit keer met de politie.
“Als het goed is heeft de dokter al verteld hoe we het gaan doen?”
“Ja klopt, en nu moet ik alles zeggen?”
“Ja klopt, hoe heet je eigenlijk? Vertel dat maar eerst en dan het hele verhaal” Ik begon met vertellen en kon niet stoppen. Alles vertelde ik van het begin af aan, ik begon bij de ontmoeting met Romeo…

En je leest volgens mij inderdaad goed dat ik niet sterk ben in nederlands
Maar ja naast de Nederlandse lessen is zo'n verhaal schrijven ook een hele goede oefeningen vooral met reactie's als de joue 

DramaQueen_ schreef:Leuk stukjes weer
Méééééééééér
A_lette schreef:Verder even een opmerking naar de meelezers, sommige reacties zijn niet volgens de regels op CB. Leg uit waarom je het een goed stuk vind ect. Deze opmerking is niet om complimenten weg te houden, maar voor het nivo van CB. (zie: viewtopic.php?f=68&t=743886 )
A_lette schreef:DramaQueen_ schreef:Leuk stukjes weer
MéééééééééérA_lette schreef:Verder even een opmerking naar de meelezers, sommige reacties zijn niet volgens de regels op CB. Leg uit waarom je het een goed stuk vind ect. Deze opmerking is niet om complimenten weg te houden, maar voor het nivo van CB. (zie: viewtopic.php?f=68&t=743886 )
Goed, voorspelbaar dit: Waarom vind je het goed? Ect.?
regels doorlezen...![]()

Maar vind spelling en gramatica gewoon lastig
BellyBel schreef:Ja dat snap ik welMaar vind spelling en gramatica gewoon lastig
En zoals de andere zeggen, op je spelling letten, maar in mijn verhaal heb ik daar ook moeite mee hoor