Palhaço: Oren zijn wat vaagjes en lijken wat pixelig ? Ik zou een andere lettertype hebben gekozen om de bewerking wat interessanter te maken. Verder erg netjes geknipt
Leuk gedaan zeg!!! Ik had alleen Astor iets kleiner gemaakt zodat hij niet zo aan het randje staat. Je hebt wel een ontzettend leuke film uitgekozen...
Ik ga strax iemand loten en dan kan ik morgenmiddag het nieuwe topic openen.
Wadi_Jamin : heel leuk idee.. volgende keer iets beter knippen zie nog wat witte randjes.. en wat Shalimar al zegt had ik Astor iets kleiner gemaakt zodat hij niet tot het randje staan..
Jamin: erg leuk idee En goede film uitgekozen Beetje jammer vind ik het toch dat Astor door Jack Sparrow heen staan. En Astor had idd wat kleiner gekunt. De volgende keer wat beter knippen, zie nog wat witte randjes. Verder erg leuk
Wada-jamin: Hihi die is leuk geworden! Vind het jammer dat Astor niet zo leuk opvalt, ik had hem graag wat meer naar voren zien komen. En verder werk ik niet zo heel veel op behalve het knippen en ben ik het eens met Edda
Norway_girl: Leuk gedaan, beetje jammer dat je hem hebt geupload bij mijnalbum, nu zie je duidelijk veel kwaliteitverlies. Netjes geknipt, leuk lettertype. En leuk dat je het hoofdstel een andere kleur hebt gegeven!