Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 45!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ismay__

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 45!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 14:22

Femke_harley ; ik vind hem niet echt orgineel, en het knippen bij de voorpluk kon beter Knipoog. Mischien dat je bij de verbeterde versie een ander lettertype + kleur kan gebruiken? want deze past er niet zo heel goed bij Knipoog.
Jessbub Het lijkt net of er niet echt super veel aan is gedaan. Ik zou hem persoonlijk leuker vinden als er een andere achtergrond bij zou zijn gedaan Knipoog, dan heb ik het over dat witte Knipoog.
Pluklief Erg orgineel Haha! ! Je hebt het zelf al gezegt, het knippen bij de voorpluk kon wel beter Lachen. een minpuntje; de text And his very old little brother , vind ik een beetje op elkaar gedrukt er uit zien Knipoog, ik zou daar ook een ander lettertype voor gebruikt hebben. Mischien zou het leuker zijn als de text onderaan zou staan?

De rest volgt zo Lachen

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:15

Shalimar Erg mooi ! Ik vind dat filter over bert ook erg mooi passen bij de rest van je bewerking Lachen , erg goed gedaan !
Edda Ook heel leuk. Je hebt echt super geknipt Lachen !
Nikita_Love Hij is wel erg orgineel Lachen , ik had alleen die cirkels waarin die bewerking terugkomt weggelaten Knipoog. Het knippen kon beter, maar ik denk dat je als je met het druppeltje lang de randjes zou gaan dat het al een stuk minder erg lijkt Lachen.
Shalimar Ook deze vind ik erg mooi Lachen. Je bent hier echt goed in Haha!.
Norway_Girl Ik vind deze persoonlijk iets minder, het lijkt een beetje of de voorpluk + manen een stuk zijn afgeknipt Tong uitsteken
Potterlover Knippen kon beter, maar valt opzich wel mee Knipoog. Ik vind alleen dat het lijkt of bert is uitgerekt .
Esperanca Deze vind ik ook leuk Lachen , je hebt erg mooi geknipt, maar ik zou wel een ander lettertype pakken volgende keer Knipoog
Tam_ Leuk dat je ook een soort masker hebt gedaan linksboven in de hoek Lachen, ik vind alleen die gloed over bert niet echt mooi bij je bewerking staan Knipoog.
Tam_ Deze vind ik dan weer iets minder, het knippen is niet geweldig en de oren zijn ook niet geweldig Knipoog. Ik zou bij je verbeterde versie alleen wel een andere kleur en ander lettertype pakken Knipoog.
Lolaaatjuhh Hij is erg orgineel, de enigste puntje zijn dat bert niet genoeg opvalt en dat ik het lettertype er niet echt bij vind passen Knipoog
Stravero Hij is wel mooi, maar ziet er een beetje pixelig uit Knipoog. ik vind de gloed over bert heen niet zó geweldig ..
Esperanca Deze vind ik minder mooi als je vorige, de text is wel erg mooi, alleen vind ik de bewerking zelf een beetje saai Schijnheilig.

Mijn eigen bewerking komt eraan, ben er nu mee bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:52

Afbeelding
mn eigen mening:
saai
niet mooi
letters passen er nioet bij
niet geknipt(lukt niet kon niks bedeken)
mn vrije maak ik speciaal dan vergeten jullie deze snel.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:55

Hier weer mijn commentaar:
Shalimar: Vind hem erg leuk! Vind hem alleen erg donker en het elfje is niet helemaal in harmonie met Bert vind ik. verder wel leuk..
Nikita_love: Wat leuk bedacht! Ik wilde ook wat met middeleeuwen doen, maar vond het wat moeilijk Knipoog Ik had het ovaaltje weg gelaten en de tekst niet over Bert heen laten lopne, das erg jammer. Verder is het randje om Bert heen wat te scherp. Maar vind hem wel supper! (thanks voor je compliment)
femke_harley: Hij is echt heel netjes geknipt. Ik vind hem idd wat saai en de tekst past niet echt goed vind ik. Ook jammer dat de lip van bert een stukje wegvalt Knipoog
Jessbub: Ok het is dus je vrije bewerking ok;) Hij is idd een beetje saai en erg simpel. Ik mis de tekst en de fantasie een beetje. Nog even oefenen Knipoog
Pluklove: Haha hij is origineel zeg! De naam van Bert is mooi overgenomen door de achtergrond, maar ik vind de tekst eronder niet passen en jammer dat hij door Bert heenloopt. verder vind ik hem wel netjes geknipt alleen die voorpluk weer niet Cool

p.s. Ismay ik weet niet of je mijn bewerking met jouw commentaar klopt, want de voorpluk is niet weggeknipt hoor Tong uitsteken FF beter kijken...(niet boos bedoeld)

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 15:57

sweetrebecca:leuk gedaan, maar hij is wat saai vind ik Knipoog De naam van bert is wel leuk met animatie gedaan...

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:13

En dan mijn creatie Clown :

Afbeelding

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:15

Sabinee_ die is erg leuk, vind die ruiter erg gaaf Cool Knippen had beter gekund en het oortje van Bert is op de bovenste afbeelding een stukje weg. Andere tekst misschien? Verder vind ik hem echt supper!!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:17

Sabinee_ Hij is erg orgineel, ik vind het alleen jammer dat het een beetje hoekig is geknipt Lachen wel erg leuk gedaan met dat mannetje rechtsonderin, alleen had je daar mischien iets meer van bert kunnen laten zien? hij is wel leuk Lachen

Sweet_rebecca ; eerlijk gezegt vind ik hem een beetje erg saai, ik kan hier niet veel commentaar op geven want er is niet echt veel mee gebeurt;). Je ziet in jou eigen commentaar dat je hem niet mooi vind, en er staat ( weet niet of het er nu nog steeds staat ) in de regels dat als je zelf niet blij bent met je bewerking je hem ook neit moet plaatsen Knipoog.

Norway_girl, ik bedoelde wel jou Tong uitsteken , ik weet alleen niet zeker of ik het goed heb gezien maar je voorpluk lijkt een beetje korter als op e andere foto's. maar dat kan ook aan mij liggen Knipoog

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:26

@ _Ismay_Ik had niks meer van bert kunnen laten zien, het plaatje van die
romein was niet groot genoeg !

@Norway_girl, dat van zijn oor komt door het kader !
Zonder, zie je wel zijn hele oor !

En dat mannetje.. Tong uitsteken

Is toevallig wel Gaius Julius Ceasar . Clown

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:30

Ook ik heb een poging gewaagd. Ik heb zijn hele omtrek gedaan met veel gedoe en dat gekopierd. Toen wilde ik het zo laten lijken dat het net als e ander hyrogliefen leek alsof het uit gesneden was, dat is niet goed gelukt jammer genoeg.

Het was best veel werk eigenlijk Clown En het resulaat lijkt alsof ik een stom plaatje erop heb geplakt, het past niet echt in de bewerking zeg maar Boos!

Maar al met al ben ik er trots op, omdat ik er veel werk aan heb gehad Haha!

Afbeelding

Nog iets bewerkt en misschien is deze beter:
Afbeelding

Zo, nu ga ik even commentaar maken voor de andere bewerkingen Haha!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:36

Elaine, je ziet zeker dat je er wel werk aan hebt gehad. een foto tot zoiets bewerken lijkt me wel moeilijk Lachen.
wel jammer dat het niet helemaal gelukt is met het iets meer op hyrogliefen laten lijken. Ik vind je 1e mooier Lachen , want daarop zie je bert meer Knipoog. Bij de 2e lijkt hij een beetje vervaagd Knipoog

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:49

Zo mijne is af! Haha! Vind het knippen wel al iets beter dan vorige keer, ging ook iets sneller Haha!. Ik zal straks weer verder gaan met me commentaar.

De tekst is vrij klein, maar ik vond het storend als het groter was. Haha!

Afbeelding

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:51

nikki160287 , hij is erg orgineel Ja. Ik zou het persoonlijk wel mooier hebben gevonden als je bert iets meer had laten opvallen Knipoog, bijvoorbeeld door hem iets donkerder te maken .
Het zou denk ik ook leuker zijn als je de tekst 'bert' ook meer had laten opvallen Knipoog

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:54

Stravero schreef:
Edda: mooie achtergrond Lachen prachtige manen! Knipoog uhm.. voor de rest... een beetje simpel? Tong uitsteken ik zie alleen de achtergrond en een paardje erop geplakt sorry Vork

Er is veel meer gedaan dan alleen knippen en plakken. Als je goed kijkt zie je dat Bert in ongeveer de zelfde stijl is als de achtergrond. Zijn vacht is gladgetrokken, zodat het op de getekende achtergrond lijkt. Verder heb ik de kleuren van Bert ook weer laten matchen met de achtergrond. Lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:02

Edda: Leuk gedaan met die dino's. Hele leuke en felle kleuren!
Shalimar: De kleuren zijn leuk bij elkaar, jammer van de voorpluk!
Tam_1: Dat blauw is erg fel vind ik, wel leuk idee.
Tam_2: Erg simpel..
lolaaatjuhh: Leuk idee met die wekker!
Stravero: Mooi gemaakt, had alleen leuker gevondn als Bert ook zwart/wit was.
Esperanca: Leuke tekst, maar ik vind het geen bewerking. Je tweede vind ik een stuk beter!
Potterlover: Leuk, iedereen grijpt naar het verleden. Dit is heel futuristisch!
Norway_girl: Wow! Echt heel gaaf met dat schip!
Shalimar2: Gaaf, Ik had alleen de elf weggelaten. Die stoort vind ik.
nikita_love: Niet zo heel bijzonder, maar wel netjes voor de eerste keer!
femke_harley: Hij is niet meer zo origineel na de vorige piramides en vind het persoonlijk lijken alsof je er echt maar 5 min werk aan gehad hebt.
Jessbub: Dit is je vrije bewerking? Dan vind ik hem heel leuk! Maar ik vind hem weinig met het thema te maken hebben
pluklief: Leuk idee met dat broertje/broer idee. Jammer dat hij zo wazig is mij het uitknippen, maar dat zei je zelf al
sweetrebecca: Leuk gedaan met zijn bewegende naam, maar verder vrij simpel knip/plak werk.
Sabinee__: Mijn persoonlijke favoriet! Heel leuk gedaan!
nikki160287: Leuk idee, maar is het niet gewoon bert knippen, erop plakken en grijs maken?

*Zucht, haha wat een bewerkingen weer!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:02

Elaine: Daar zit zeker een hele hoop werk aan zeg! haha. Idd jammer dat het niet is gelukt zoals jij weilde, maar toch knap! Vind de 1e idd mooier omdat die mooi schrep is Knipoog
nikki160287: Die is leuk zeg! Gaaf idee. Ziet zeker vooruitgang met de eerst 2! Bij het bit lijkt het iet wat hakkelig geknipt, en tekst had iets oppvallender gemogen Haha!

*edit* klein verandering

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:11

Ja ik twijfelde zelf ook erg aan de tekst. En het was wel wat meer werk dan knippen, plakken en grijs maken. Heb de structuur van bert ook veranderd. Anders stond hij echt los van de achtergrond en nu past hij er iets beter bij.
Ik ben blij dat mijn knipkunsten voorruit zijn gegaan! Haha! Haha! Haha!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:16

Hier is mijn vrije bewerking alvast.
Hij si wat simpel, maar ik heb me speciaal op het knippen gefocust, maar oké ik geef toe , dan had ik nog best iets erbij kunnen doen Tong uitsteken
Maar over het knippen ben ik nu wel tevreden Lachen

Mijn eigen commentaar; Voorpluk .. Die hartjes iets meer duidelijker.

Afbeelding

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:19

Zo Ismay is toch leuk geworden! Voorpluk is idd erg moeilijk, maar is niet zo heel slecht! Vind hem zoals je zelf al zei wat simpel, en ik had toch een randje gedaan en de letters en de hartjes in 1 kleur gelaten Knipoog Onderkin lijkt ook wat hakkelig geknipt. Verder leuk gedaan!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:37

Leuk thema dit keer weer!
Hier mijn bewerking:
Afbeelding

sweetrebecca: Inderdaad een beetje simpel, wel leuk dat je letters bewegen!
Sabinee: Tof idee met de ruiter onderin! haha, de voorpluk had iets beter geknipt kunnen worden..
Elaine: Superorgineel zeg! vind de eerste mooier, omdat hij inderdaad scherper is..
nikki160287 : erg leuk idee ook weer.. vind hem persoonlijk een beetje te grijs, je zou nog iets met contrasten kunnen spelen..
Ismay: Leuk! ook met die letters zo.. voorpluk misschien iets minder, maar voor de rest gewoon een leuke bewerking!

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:42

Oh janique ik ben zo verliefd op jouw bewerkingen, hoe krijg je het toch altijd mooi zo voor elkaar Kwijl Mooi hoor geen commentaar zover ik kan zien. (zou niet eens durven)

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:44

janique ; Geweldige bewerking Ja. Erg leuk dat je ook met donkere kleuren en lichte kleuren hebt gewerkt Lachen, ook een super orgineel idee ! Mischien dat bert iets meer in de belangstelling had kunnen staan, maar verder vind ik deze echt geweldig Lachen. Mijn favoriet tot nu toe Haha!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 17:50

Bloos Bedankt beiden!! Bert had misschien inderdaad wat meer in de belangstelling kunnen staan, maar ik wilde hem graag op laten gaan in deze "tijd".. misschien dat ik dr nog wat aan doe bij de verbeterde versie Lachen

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 18:01

@janique , Mooi zeg ! Alleen jammer dat de tekst door bert heen gaat !

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 18:02

Weet nog neit helemaal wat ik er zelf van vind Clown
het is zeg maar een foto uit een krant..

Afbeelding

edit: tekst is niet perse bedoelt om te lezen, alleen om duidelijk te maken dat het om een artikel gaat