Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BertBaley

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:51

Ik heb een paar dingetjes en tekst erin geplakt enz.
Mijn vrije bewerking.

Afbeelding

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:14

erg orgineel je moet er van houden Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:48

Sweetrebecca: Vind hem leuk bedacht, maar niet zo leuk. Paard is er amper in te zien, maar ik ben ervan onderstelt dat het een hoop werk was! Nog ff oefenen Knipoog

BartBaley: Erg netjes uitgewerkt! Haha! Mooi hoor, jammer dat die ene donkere streep erin zit. Verder mijn complimenten!

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:59

BertBaley: Heel netjes, alleen zou ik de volgende keer de strepen iets minder duidlijker doen.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:09

@Bertbaley
Weinig commentaar, netjes gedaan! Alleen die donkere streep stoort mij.

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:11

Afbeelding
Beetje slecht kwaliteit, ik zal nog een keer een andere maken als ik genoeg tijd heb Knipoog

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:40

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 01:13

Dit is mijn eerste bewerking. Heb het programma net gedownload en heb er echt een paar uur mee lopen klooien Haha!. Dat knippen is best moeilijk. Maar dit is hem dan. Ik hoop dat het wat is. Ik zal morgen proberen commentaar te geven. Ben nu echt te moe.

Ben niet helemaal tevreden. Vind hem nog te slordig uitgeknipt, maarja.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 08:29

Je zegt het zelf al, het randje is wat hakkelig en ik zie nog een wit lijntje om haar hoofd. Maar dat is moeijk want dat had ik zelf ook. Tong uitsteken Ik vind de achtergrond apart maar of ik het mooi vind weet ik nog niet. Clown Hij is ook niet scherp en dat is misschien wel de bedoeling maar toch...

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 08:47

Ik vind hem wel mooi, maar het is niet bepaalt mijn soort achtergrond om het zo maar te noemen Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 09:06

Lolaaatjuhh: Vind hem erg netjes afgewerkt hoor Knipoog Alleen de tekst is niet zo mooi erbij en ik vind het jammer dat die palmboom erdoorheen zit Tong uitsteken
Bino_Pino Netjes hoor. Erg mooi afgewerkt enzo. Ik vind alleen dat onderstetekstvakje wat overbodig. Past er niet echt bij.
nikki160287: Erg netjes gedaan voor een eerste bewerking. Dan is het altijd ff rommelen met het progamma, maar oefening baart kunst Knipoog Ik vind de achtergrond idd niet zo goed passen. Vind het wel erg origineel om een boedah in elk element te plaatsen! Ga zo door Knipoog

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 11:26

ik heb het ook maar gewaagt Lachen
ik ben er zelf eigelijk best te vreden over omdat ik niet echt zulke dingen heb
gemaakt.. het is nog niet super zoals die ik bij sommige heb gezien maar:
oefening baart kunst Tong uitsteken hahha
ik kwam niet echt uit de kleur van de lettertype Verward maar oke
hier mijn bewerking dan maar:

Afbeelding

en en Tong uitsteken ?

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:58

Nou hier het commentaar. Ben hier nog heel nieuw mee, dus ik weet niet of jullie er wat aan hebben. Maar ik ga het in ieder geval proberen.

Pagina 1
BertBaley: Ik vind hem mooi. Alleen had de linkse ulalina voor mijn gevoel of net iets scherper gemoeten of juist wat minder. De linkse vind ik mooi uitgeknikt, alleen jammer van dat vage randje eromheen. Ik vind de naam mooi gedaan!

flying_kip: Jammer van dat stukje halster maar verder vind ik hem erg mooi! Hij is echt 1 met de achtergrond!

PrinceAmos:Vind hem echt te slecht uitgeknipt. Heb gister pas me eerste bewerking gemaakt, ook op een laptop. Verder vind ik hem vrij simpel en het lettertype vind ik ook niet zo mooi met dat grijze erachter.

Shalimar: Ik vind hem in het midden wel een beetje druk, maar het stoort me niet. Jammer van de vage stukje om het hoofd en bij het halster. Verder vind ik het wel een erg mooi beeld geven. Mooie verwerking van het thema!

Wineds: Heel mooi gedaan! Het is echt 1 geheel. Bij de eerste indruk had ik ook gelijk het idee van een neushoorn ipv een maan. Toen ik beter keek natuurlijk niet. Ik vind hem wel heel erg mooi!

gekkeils: Hij is vrij simpel, maar dat vind ik juist wel leuk. Jammer van de oortjes die zien er een beetje raar uit.

Edda: Heel subtiel met de 4 elementen. Vind hem erg leuk! Mooi geknipt ook! Jammer dat hij iets vaag is bij waar het halster zat.

Pagina 2
Shalimar: Mooi dat halster weggewerkt! Echt heel knap! Wel jammer dat er nog iets een randje om zit, maar vind het geheel erg mooi.

_Ismay_: Leuk gedaan! Zal wel veel werk geweest zijn! Had het denk ik mooier gevonden als de elementen direct in elkaar waren overgegaan ipv zwart ertussen. Maar ziet er goed uit!

Tutteflut_: Vind het lettertype niet zo mooi, vloekt een beetje. Verder is Ulalina bij het hoofd niet zo mooi uitgeknipt. Bij de hals en de manen juist wel!

flying_kip: Vind het wel leuk verzonnen ook met de tekst. Alleen vind ik de rechtse Ulalina een beetje te vaag en lijkt ook een beetje misvormt.

Eleandra: Vind hem erg mooi uitgeknipt en het halster mooi weggewerkt! Lettertype vind ik er ook goed bij passen!

kwitnie: Ik vind de elementen er erg mooi in verwerkt! Netjes gedaan. Die van je vriend is ook leuk! Netjes halster weggewerkt!

PrinceAmos:Vind deze al een stuk mooier! Het knippen is al wat beter en vind het wel leuk bedacht.

Pagina 3
Picassox: De achtergrond is leuk, evenals de tekst. Vind Ulalina ook wel mooi uitgeknipt, alleen jammer van de vage eromheen.

Norway_girl:Ik vind hem ten eerste heel creatief! Jammer dat het rode van het halster nog een beetje zichtbaar is. Verder erg leuk gedaan!!!

NORALY_TJE: Mooi gedaan, vind het een erg mooie bewerking. Alleen jammer dat de tekst wel erg wegvalt.

sweetrebecca: Vind hem wel leuk verzonnen, alleen jammer dat je Ulalina bijna niet meer kan herkennen. Wel leuke tekst!

Pagina 4
BertBaley: Vind hem erg mooi gemaakt, heel origineel! Mooi uitgeknipt ook!!!

lolaaatjuhh: Vind hem wel wat hebben eigenlijk! Alleen het lettertype vind ik niet echt passen.

Bino_Pino: Leuk geheel! Mooi bewerkt ook. Alleen heb ik het idee dat Ulalina iets is veranderd, lijkt een beetje op een barok paard nu Haha!. Kan aan mij liggen hoor! Vind hem leuk in ieder geval.

femke_harly Mooi geknipt! Alleen bij het halster zit wat wit en onder de kin is een stukje weggevallen. Vind het een mooie achtergrond!

Pfff het was erg veel werk, maar ik hoop dat jullie er iets van hebben (al is het van een beginner Haha!)

xLijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 13:14

Nu ik nog Haha!

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 13:46

Hier mijn bewerking,
Had niet veel inspiratie Scheve mond .. Ook een beetje simpel..

Afbeelding

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:56

Voila mijn vrije bewerking. Heb wel heel erg geklooid om dat halster weg te krijgen. Ik hoop dat jullie het wat vinden.

Afbeelding

nikki160287

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:58

Taat_ Ik vind hem mooi uitgewerkt,maar wel een beetje simpel. Wel leuk idee!

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:31

2e reeks commentaar Lachen

Picassox : jammer van het witte randje bij ulalina, en ik vind het lettertype een beetje onscherp maar wel leuk
Norway_girl : heeél mooi ook leuk die manen zo, alleen vind ik ulalina dr hoof diets te smal geworden
NORALY_TJE: het ziet er wel erg geknipt uit, en het lettertype is bijna niet te lezen , verder wel mooi
sweetrebecca : ik vind hem niet zo heel mooi ulalina valt er amper in te zien, maar wel leuk bedacht
Bertbaley : echt heel mooi gedaan!
lolaaatjuh : jammer dat de palmbomen door haar hoofd gaan maar wel mooi
Bino_pino : erg mooi alleen kan ik de 2 plaatjes aan de rechterkant die je erbij hebt geplakt niet echt goed zien.
nikki160287: niet mijn smaak maar wel mooi
femke_harley : jammer van het witte randje bij ulalina maar wel erg mooi gedaan die kleur van het lettertype vind ik er ook goed bij passen
Taat_ : erg mooi gedaan ik vind alleen dat donkere om de linker ulalina niet zo mooi
nikki160287 : haha, leuk bedacht ! hij ziet er ook leuk uit

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:50

Ik ga met de meesten mee in het commentaar Knipoog

Shalimar; (eerste bewerking) leuk gedaan, je hebt het leuk laten verlopen etc.
Wineds; leuk gedaan, het hoofd past er leuk bij Lachen voor de rest is het mss wel wat simpel Lachen
_Ismay__; leuk gedaan! Vind het alleen wat jammer dat het paard helemaal weg is soms, maar kan waarschijnlijk niet anders Knipoog

de rest komt hopelijk later!
Laatst bijgewerkt door Bino_Pino op 01-02-07 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:53

Taat_: wel leuk hoor taat, alleen dat donker aan de linkerkant vind ik niet zo
nikki160287: vind echt leuk bedacht Lachen

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:05

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:02

Zo daar gaan we weer hoor.

@lolaaatjuhh
Netjes gedaan, ik ben gek op dat lettertype! Goed uitgeknipt, vervaging is er wel mooi bij, alleen had je het halstertouw misschien weg kunnen werken, of niet erbij knippen.

@Bino_Pino
Mooi uitgeknipt en leuke achtergronden. Halster is ook erg mooi weggewerkt. Het enige wat ik jammer vind is dat Ulalina zo opeens stopt, maar zelfs dat stoort me niet erg. En op de grote versie zie ik afentoe wat sterke vervaging en een beetje witte lijntjes. Ik vind het juist wel een makkelijk thema Tong uitsteken

@nikki160287
Het is niet mijn stijl, maar je hebt het voor de eerste keer echt netjes gedaan! Achtergrond is mij iets te saai bruin zeg maar. Het knippen is duidelijk een beetje hakkelig, maar ben je er al met het druppeltje overheen gegaan?

@femke_harley
Wauw! De achtergrond vind ik echt prachtig. Uitknippen is over het algemeen ook heel netjes, alleen bij de manen een beetje raar. Jammer vind ik het stukje “verdwenen” halster.

@Taat_
Je zegt het zelf al, hij is misschien een beetje saai. Door simpel het lettertype te veranderen was het misschien al wat leuker geworden. Het uitknippen ziet er netjes uit, alleen soms een beetje er vervaagd.

@ nikki160287
Simpele, alledaagse achtergrond, dat maakt de bewering juist een beetje bijzonder omdat je het niet vaak ziet. Het uitknippen is vaak een beetje hakkelig, maar het halster is wel redelijk weggewerkt 

@ Oh, toen was er niemand meer Clown
En als je dan wilt plaatsen zie je dat er alweer iets bijgekomen is dus daar gaan we weer.

@kwitnie
Leuk idee en netjes uitgewerkt. Hoofdzakelijk heb je goed geknipt, alleen afentoe een beetje hakkelig. Heb je het gedicht zelf gemaakt? Ik vind het iig erg mooi. Hoe verander je trouwens de kleur van het halster?

Hopelijk hebben jullie wat hieraan.

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:10

Eleandra schreef:
Zo daar gaan we weer hoor.
@kwitnie
Leuk idee en netjes uitgewerkt. Hoofdzakelijk heb je goed geknipt, alleen afentoe een beetje hakkelig. Heb je het gedicht zelf gemaakt? Ik vind het iig erg mooi. Hoe verander je trouwens de kleur van het halster?

dankje voor het commentaar, tijdens het bewerken was de foto goed uitgeknipt maar door het verkleinen en vergroten om hem goed in het landschap te krijgen en daarna weer goed in het boek te zetten en het opslaan tussen door en erna is de kwaliteid helaas van dat stukje, achteruit gegaan. Ik zal het nog even weg werken.
Het halster heb ik gewoon beweerkt met de kleuren, ik weet niet maar ik kan gewoon een bepaald gedeelte kleuren.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:00

Eleandra schreef:

@femke_harley
Wauw! De achtergrond vind ik echt prachtig. Uitknippen is over het algemeen ook heel netjes, alleen bij de manen een beetje raar. Jammer vind ik het stukje “verdwenen” halster.

ja die manen ik weet het Bloos
dat stukje verdwenen halster ik had het er zeker weten bij geplakt.. maar toen ging het niet goed.. en
toen zag ik het pas bij het uploaden Bloos volgende keer beter opletten Tong uitsteken

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:57

hier even de verbeterde versie wegens de onregelmatigheid bij haar neus en hals,
Afbeelding

grote versie hier te bewonderen Tong uitsteken
http://img377.imageshack.us/img377/2977 ... inanv5.jpg

hier nog onderbouwd commentaar voor verbetering Cool

BertBaley
leuke achtergrond maar wat raar dat het witte randje alleen bij de voorkant van zijn hoofd zit, maakt het wat wazig zonde,

Flying_kip
de achtergrond is wel leuk in het thema maar erg druk, onder het halster is het jammer dat er nog een wit stuk zit.

Shalimar
mooi idee met erg mooi lettertype, maar het totale beeld word te druk, misschien ook wel door de transperate ulalina's op de achtergrond. De kleuren van U komen mooi naar voren maar jammer dat de witte rand onder zijn halster.

Wineds
Heel netjes geknipt, op een mooi achtergrond maar maakt het wel somber, en kan de rand ook mooi over het paard laten lopen. Ge grootste nadeel vind ik toch echt dat ik direct aan een neushoorn moet denken Clown

Edda
Super mooi gedaan, helemaal de manen, weet je zeker dat ze er niet al stonden ??? Tong uitsteken
Ook erg mooi dat ulalina zo mooi gedetailleerd is maar erg zonde vind ik het weggewerkte halster duidelijk te zien is.
en misschien ben ik wel een beetje perfectionistisch maar die ring bij zijn neus vind ik jammer.

Shalimar
netjes weggwerkt maar erg donker en niet mijn smaak.

Ismay, sorry me laptop trekt het niet, zie alleen iets donkers.

flying_kip
sorry de eerste is beter, paard is uit proporsie

Eleandra
is wel mooi maar de witte rand had eigenlijk verder doo moeten lopen.

Picassox
de achtergrond spreekt mij niet heel erg aan maar wel een grappigge tekst.Ullalina is aan de randen wel wat wazig geworden en heeft ook een wazige vlek op zijn neus

Norway_girl
De met de druppels is een leuk idee jammer dat je rode vlekken ziet, hij is ook wel sjiek geworden Clown
vlam van de voorpluk is wat te veel.

NORALY_TJE
Mooie opstelling en leuk ideen maar de tekst is niet te lezen en er loopt een zwarte balk lings onderlangs Verward

sweetrebecca
Ik vind hem niks hebben
Het paard valt weg en de afbilding is erg pixelig

BertBaley
Erg mooi geknipt maar is niet mijn smaak zelfs wat saai (sorry)

lolaaatjuhh
Kom al helemaal in de vakantie stemming Haha!
heel mooi rustig en ontspannend
je had alleen nog het halstertouw weg kunnen weken.

Bino_Pino
erg simpel gedaan, het paard is volgens mij ook vervormd,

nikki160287
je zegt het zelf al, maar ervaring leert Knipoog
paard had iets meer gecentreerd gemogen,
origineel idee van die beeldjes Lachen

femke_harley
mooie achtergrond (zelf gemaakt???) vind alleen dat het paard iets te scherp is afgelijn en daar door echt voor de afbeelding komt te staan. daarnaast mist hij nog een stukje hals/manen.

nikki160287
grappig iedee maar ik vind het niet geweldig uitgevoerd