Het is ook leuker om het hoofd van voren te hebben, dan krijg je ene veel mooiere tekenign dan dat je voor het overgrote deel hals hebt, dan kan het zeg maar ieder paard zijn, snap je wat ik bedoel?
Ik heb tot nu toe eigenlijk niets aan te merken, alleen dat het stukje boven op de neus net onder het halster misshcien ietsje minder bol mag, dan lijkt het meer of het halster er echt op ligt
Eindelijk heb ik ook weer eens bijna een tekening af Dit keer voor mijn vriendin ( Yuzu @ bokt) met haar lievelingspaard, Laser
Alleen het haar van haar moet ik nog een stukje afmaken, maar hoe vinden jullie em nu ?
Ik ben er al een hele tijd geleden aan begonnen maar heb em ook heel lang in de kast laten liggen ben er nu weer aan verder gegaan en nu is ie dus bijna af
ZIet er al goed uit wendy15, al een lekker aaibaar snoetje:) Die van jou ook 1234! Je vriendin is er vast blij mee. Ik ben inmiddels klaar met het portret Van Goldie voor Nevony: Dit is hem geworden, iets vage foto maar scherper kreeg ik hem niet.
Zoo hee janique, die is gaaf! Jij tekent zeker in opdracht?? Lijkt alleen of het bij het rechterooi en de voorpluk is 'uitgeveegd' maar kan ook komen doordat de foto niet heel scherp is..
Ja dat lijkt inderdaad zo, maar dat komt omdat ik de achtergrond wit heb gemaakt omdat ik hem op mijn site ga zetten, vind ik de tekening wat mooier uitkomen. Ja ik teken inderdaad in opdracht! Maar ben niet zo duur hoor Vind je tekening tot nu toe erg geslaagd! ga zo door!
Vind het altijd erg moeilijk om dingen wit te laten dus daarom wilde ik deze met die grote bles eens proberen en het witte halster, want dan 'moet' ik wel, haha. Maak me wel al druk om de manen
Ik zou zowiezo niets wit laten hoor, zoals het halster kan je bijvoorbeeld verschil aanduiden in ijzer/stof en met een beetje schaduw. Blesjes laat ik eigenlijk ook nooit helemaal wit (omdat ik dat dus ook niet kan ) teken altijd wel een beetje schaduw of wat haartjes, anders staat het zo stripachtig. Maar volgens mij komt het helemaal goed, ook met de manen! Als je zo doorgaat wordt het een kei van een tekening!
Het halster was ik nog niet helemaal over uit hoe ik dat ging doen... De gespen zeg maar heb ik heel licht gekleurd, maar de stof zelf is wit.. Denk dat ik er heel licht van die stikseltjes op maak ofzo om het wat 'echter' te laten lijken.. De bles wil ik wel zo goed als wit laten.. Alleen het kruintje heel licht wat haartjes tekenen. Manen wacht ik nog wel heel even mee, haha, even bedenken hoe ik dat ga doen. Ben bang dat het krasserig of 'opgeplakt' wordt Iig heel erg bedankt!
idd wat Janique zegt, wit hoeft niet helemaal wit te zijn. vooral omdat daar ook schaduw in zit. mijn commentaar weet je al
mooi janique ben het wel met je eens dat het witte de tekening er mooier uit laat zien, maar denk dat je wel moet oppassen dat mensen niet gaan denken dat ze ook zo'n witte achtergrond krijgen(of het moet enkel door de foto komen dat t grijs wordt ) dat oogje
Nee Fantine daar heb je gelijk in hoor, maar ik heb Nevony de tekening ook met de "gewone" achtergrond gestuurd. En de ze foto is zonder flits gemaakt, dan komt de hele boel zo donker over maar met flits zag je helemaal niks En Glossi, komt inderdaad helemaal goed hoor! Lekker oefenen.