Allemaal dezelfde foto bewerken, Ronde 39!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZitAa

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, Ronde 39!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:24

Shanna_:Ik vind hem echt heel mooi Haha!
Netjes geknipt en de manen heel goed afgewerkt!
Achtergrond straalt heel veel warmte uit Lachen maar echt fris&fruitig vind ik het niet Knipoog
thissi:ik vind het er best leuk uitzien, alleen aan de onderkant vind ik die 2 lagen fruit niet mooi staan, het had beter gekunt zoals aan de bovenkant dan had ik hem een stuk mooier gevonden.
De stukjes van boyke in de rechterhoek staat er niet mooi, lijkt alsof het er snel neergepropt is.
*ziet nu pas dat er staat dat het heel erg is afgeraffelt Tong uitsteken
Naja, verder vind ik hem wel leuk.
HorseGurl13: Achtergrond vind ik heel erg leuk Knipoog ik dacht namelijk eerst dat het gewoon een paar kleurtjes door elkaar waren, maar het bleken dus stukjes appel te zijn Tong uitsteken
Redelijk netjes uitgeknipt, er zijn nog wel duidelijk stukjes groen te zien en de staart is trouwens niet erg mooi.
Verder wel leuk dat je de kleurtjes weer terugkomen.

En dat was mijn verry boeiende commentaar weer, moet trouwens nog mijn vrije bewerking maken Bloos! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:27

ik nie??

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:04

Wauw, wat gaat het topic alweer hard Haha!

Nogmaals aan sweetrebecca; houdt aub je offtopic reacties voor je, oneliners mogen ook niet, bij de volgende overtreding ga ik het nu echt melden bij een MOD Scheve mond

Mijn commentaar;
nordin; leuk bedacht, wel wat slordig met knippen, jammer dat je een standaard rand uit PSP hebt gebruikt en ik vind de letters een wat teveel in een hoek gepropt.
SIEMxFUNNY; wow, de kleuren spatten van het scherm, laat de volgende keer de benen aansluiten bij de onderkant, nu is Boyke wat sneu met z'n beentjes Knipoog
iiSs__BruuT; heel fris en fruitig, maar wel een beetje te heftig, vooral de achtergrond zelf, je gekleurde citroentjes eroverheen vind ik wel erg leuk bedacht!
Annn; zoals je zelf al zegt; wat saai en gemakkelijk, daag jezelf uit, probeer de pony eens uit te knippen!
gabberluck; leuk, fijn kleurgebruik, mooi afgemaakt, wel jammer dat het staartje mist.
iiSs__BruuT; ook al zo druk, probeer echt wat rust te bewaren, er zit ook een raar filter over de pony, alsof die maar een bijzaak is.
Shalimar; leuke themabewerking, zonde dat de deken niet helemaal past, de achtergrond van je vrije bewerking is prachtig, ik stoor me wel aan het lettertype en de kleuren van de letters (en het randje).
Horsii_mine; het is geen geheel, probeer dingen te zoeken die bij elkaar passen en een randje zou het nog helemaal afmaken.
Like_peres; in de achtergrond zitten pixels, slordig geknipt en de letters passen er niet echt bij, probeer één geheel te vormen.
nordin; hmm, nee, de pony is ontneust en het is allemaal maar zo op een achtergrondje geplakt.
ZitAa; leuke gedachte, jammer dat de pony wazig overkomt en let op spelfoutjes!
junior_jody; origineel, alleen; misschien kan je beter een appel als achtergrond nemen, die is immers al groen.

Zo, ik doe morgen of misschien vanavond de rest Lachen

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:25

Wineds schreef:
ZitAa; leuke gedachte, jammer dat de pony wazig overkomt en let op spelfoutjes!

Kzie het nu pas Tong uitsteken, komt omdat ik er dit wilde neerzetten fresh &nd Fruity Tong uitsteken maar dat lettertype doet automtaisch and bij een & Tong uitsteken

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:49

hier is de mijne Haha!
Afbeelding
Commentaar volgt nog!
Laatst bijgewerkt door pAardenMeiid op 22-11-06 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:51

Deze hierboven vind ik wel leuk Lachen , je hebt mooi geknipt, ik vind het leuk wat je met het halster en zadel hebt gedaan, alleen zou ik volgende keer een andere kleur lettertype nemen, want deze kleur groen past er nét niet bij, het is een andere kleur groen als je in de rest van het plaatje tegenkomt Knipoog ..

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 18:57

*Edit Huilen Vork

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:05

wat leuk dit topic.
komen ook mooie resultaten uit.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:32

pAardenMeiid: Erg leuk Haha! Spijtig van de letters, fris en fruitig had er wat mij betreft niet op gehoeven. De volgende mag je ook iets groter maken Lachen

pAardenMeiid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 19:39

@ Boyke_Candy, ik heb hem geupload bij mijnalbum.nl en daar heb ik wel een grotere versie, maar de grotere versie kan je niet plaatsen.. vandaar zo klein Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:06

lovemonami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:09

hier is de mijne Haha!
Afbeelding

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:13

Lovemonami: Erg leuk Haha! jammer van de punt achter Boyke. Boyke is best klein op de foto, en niet zo netjes geknipt. Verder leuk idee, maar beetje witjes Lachen

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:42

Wauw zitten echt al mooie's tussen! Morgen ga ik even overal dieper op in, zoek nu me bedje op Lachen

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 08:40

Leuk Kim4Bibi Haha! Ben benieuwd!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:09

Hm..

Afbeelding

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:58

een 10 voor originaliteit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:12

jep ben ik het wel mee eens!!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:10

Vrije bewerking:

Afbeelding

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:23

borisjuuh: mooi gedaan Lachen netjes uitgeknipt, maar bij sommige stukken zie je te goed dat het vervaagt is Knipoog

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:55

Frozenstar: Erg leuk gedaan Haha! Simpel, maar toch heel gaaf Haha!

Borisjuuh: Jammer van het wat slordige knippen. Maar dat heeft van de andere kant ook wel een leuk effect... Haha! Verder echt toppie Haha!:D

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 17:57

@ Boyke_Candy: Dat vond ik ook wel Lachen Ik vind die groene gloed om Boyke heen wel mooi Tong uitsteken

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 19:28

Even alle pagina's heb toch niets te doen Haha! ;
Pag 1
nordin ;
Op zich leuk alleen beetje raar geknipt en vind dat zijn naam groter had gemoeten en ander lettertype/kleur Knipoog
SIEMxFUNNY ; Opzich heel leuk! Ik zou alleen Boyke iets omlaag doen zodat zijn benen niet afgehakt zijn Lachen
iiSs__BruuT ; Wel heel fris & fuitig! Vind de letters er ook bij passen. Hij is echt lekker speels Lachen Alleen kan het knippen hier en daar beter Knipoog
Annn ; Beetje saai maar wel leuk Lachen Alleen zijn de letters een beetje saai!
gabberluck ; Mooi! Alleen zie je hier en daar nog wat groen tussenuit piepen. Dat is jammer Knipoog
iiSs__BruuT ; Ondanks dat hij heel druk is vind ik hem wel leuk Lachen Alleen is de tekst bijna onleesbaar en het is mijne en niet meine Knipoog
Shalimar ; De 1ste is ondanks dat hij simpel oogt heel netjes! De 2de vind ik echt gaaf. Alleen zie je af en toe nog wat groen Knipoog
Pag 2
Horsii_mine ;
Heel grappig! Ook creatief. Het knippen kan iets beter en de tekst of helemaal nederlands of helemaal engels Knipoog
Like_peres ; Jammer dat het knippen niet goed is gegaan. Heel leuk bedacht alleen vind ik de lettertype & kleur er niet echt bij passen.
nordin ; Heel simpel, eigenlijk iets té simpel Knipoog En dat roze straalt er teveel vanaf. Daardoor zijn de letters erg moeilijk te lezen, het is té fel Knipoog
ZitAa ; Is het niet Fresh & Frooty? Jammer dat je nog wat groen ziet maar het idee is heel leuk Lachen
junior_jody ; Heel gaaf! Jammer van af en toe dat groen ernog om heen maar dat valt niet super op omdat hij al heel groen is. Echt top!
Wineds ; Ondanks dat hij simpel is, vind ik hem heel goed Lachen Goed geknipt ook al had de staart wat beter gekund.
Pag 3
horsieslii ;
Kijk nog eens naar de staart en naar het zadel; ook hier niet super geknipt Knipoog Voor de rest vind ik het idee wel leuk en ook de lettertype alleen zou ik nog willen dat het net lijkt alsof de sinasappel word uitgeknepen dus dat er druppeltjes uit kwamen. Dit is een beetje saai Lachen
sweetrebecca ; De tekst vind ik het jammer dat er z'n wit hoekje om heen zit, ook met paint kan je dit veranderen Knipoog Voor de rest is het zo vierkant, het loopt niet mooi over en Boyke word zo weg gedrukt Knipoog
Shanna_ ; Wauw ... echt super! Alleen vind ik z'n schouder een beetje grof vergeleken met de rest. Voor de rest totaal geen commentaar!
thissi ; Jammer dat 1 plaatje zo vaak word herhaald. Voor de rest wel grappig bedacht alleen de uitvoering is was minder
HorseGurl13 ; Beetje saai .. je ziet nog veel groen maar hij heeft ook wel wat op zich Knipoog
Pag 4
pAardenMeiid ;
Heerlijk fris! Ik zou hem alleen graag groter gezien hebben, heel netjes geknipt en voor de rest ook super!
lovemonami ; Heel mooi! Fruitig .. dat witte vind ik wel gaaf, het houdt het rustig Lachen Voor de rest mocht het knippen wel iets beter Knipoog
Frozenstar ; Heel orgineel! Kan er veder weinig over zeggen alhoewel ik hem heel grappig vind Haha!
Borisjuuh ; Heel mooi! Jammer van af en toe dat groen Knipoog

En nu eten anders word me ma boos Vork

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 21:09

Borisjuuh schreef:
@ Boyke_Candy: Dat vond ik ook wel Lachen Ik vind die groene gloed om Boyke heen wel mooi Tong uitsteken

Een gloed kan ik het niet noemen. En zo weg ben ik er niet van. Er zit op de ene plek enorm veel groen, op de ander enorm weinig.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:36

Nog even over mijn bewerking: Tekst is een spelligsfoutje Tong uitsteken Ik wist niet meer precies wat fris was in het engels.. Koe