kijkt nog eens, rechts is inderdaad kleiner

Ik ga nog even twijfelen of ik de oogjes ga aanpassen en zo ja welk oogje.
Bedankt

Ik wacht op die van jullie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenn schreef:@Sexy_back. Pastelpotlood heb ik bij een tekenwinkel gekocht. Meestal kan je die los kopen. Die van mij is van bruynzeel en iets van 1,25 per stuk. Ik heb ook nog een zwarte die ik bij deze tekening voor aanpassingen gebruikte
Jeany schreef:Wendy.. ik haak af, ik wacht op de volgende ik heb zo lang niet meer getekend dat ik geen schaaop uit mijn hand gekriebeld krijg* ik wacht dus op de volgende! *
Fenn schreef:@ Iwan-Fjord. Vond een schaap makkelijker dan een paard om te tekenen eigenlijk. Gewoon een piramide vorm met oortjesAls je even door het perspectief heen kijkt heb je hem...
Iwan_Fjord schreef:Fenn schreef:@Sexy_back. Pastelpotlood heb ik bij een tekenwinkel gekocht. Meestal kan je die los kopen. Die van mij is van bruynzeel en iets van 1,25 per stuk. Ik heb ook nog een zwarte die ik bij deze tekening voor aanpassingen gebruiktewij hebben ze bij de crea-art sexy_back alleen dan het merk euh van Gogh kun je ook los kopen alleen is iets duurder namelijk 1.60,
handig als je allebei in apeldoorn woont hahaha.
*leest trouwens stiekempjes mee en kijkt naar wat jullie ervan makenben te druk en te beginner voor deze foto
*