Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Astor schreef:Hijs leuk hoorUitknippen mocht iets netter
ArGieVai schreef:zat. toch altijd een nieuw topic of licht het aan mij
_joellover_ schreef:vraagje er word toch iemand gekozen hier uit voor volgende week ??
krijg je daar dan bericht over ofzo ??
_joellover_ schreef:vraagje er word toch iemand gekozen hier uit voor volgende week ??
Citaat:Hallo allemaal, de gelukkige van deze week heeft een foto opgestuurd dus we kunnen weer lekker aan de slag. Een topic blijft 2 weken staan, daarna loten we weer een nieuwe gelukkige uit!
Edda schreef:eerlij kgezegt wist ik dat wel alleen niet of je een PB kreeg_joellover_ schreef:vraagje er word toch iemand gekozen hier uit voor volgende week ??
Lees het eeste bericht is goed door, dan lees je dat er iemand word geloot en die mag voor de volgende foto zorgen!
Kijk de volgende keer iets verder dan je neus lang is!Citaat:Hallo allemaal, de gelukkige van deze week heeft een foto opgestuurd dus we kunnen weer lekker aan de slag. Een topic blijft 2 weken staan, daarna loten we weer een nieuwe gelukkige uit!
Astor schreef:Okee dus nog 2 weken jammer dat er niet meer zo veel mensen mee doen....
Kim4Bibi schreef:
ZitAa ; Leuk idee! Het knippen kon iets beter en vindt ik dat Lucky zelf niet in het plaatje pastMaar dat kan ook aan mij liggen