Zo mijn commentaar : Pag 1. fanny_loverr ; Leuk! Volgende keer de randjes beter weg werken, je ziet nog veel wit Mooie achtergrond ook! Shalimar ; Gaaf, alleen had ik andere achtergrond kleuren gebruikt, ik weet niet, ik vind deze combinatie niet zo mooi Suzanne_K ; Jammer van de witte lijn en ik ben ook niet zo tevreden met wat je met de foto zelf heb uitgevoerd. Ik vindt dat best wel lelijk eigenlijk Wel heel leuk bedacht, alleen de uitvoering is dus wat minder! Meliaforever ; Gaaf! Prachtige foto als achtergrond Vindt alleen de manen & voorpluk minder Shalimar ; Leuk, kleuren passen mooi bij elkaar Maar het is niet helemaal mijn style Jaduuh ; Super! Echt heel netjes geknipt en die rozet is ook erg gaaf! Zo grote beker zou ik ook wel willen krijgen lovemonami ; Leuk! Heel gaaf idee! Uitwerking is ook erg netjes, vindt alleen dat het halster erg moeilijk is weggewerkt als je begrijpt wat ik bedoel Je ziet wel dat er nog iets zat Edda ; Super stoer! Echt waar, geweldig Kan weinig commentaar verzinnen alleen dat je de letters een beetje moeilijk leest
Pag 2. gabberluck ; Super! Erg netjes en apart Alleen je ziet langs het paard nog wat witte randjes, dat is zonde ! stravero ; Echt super super mooi! Alles past precies bij elkaar! Echt geweldig ! adoration ; Ben niet helemaal gek van het lettertype Veder mag je de randjes bij het knippen ook iets beter weg werken, voor de rest is hij gaaf Cathlin ; Gaaf! Alleen zijn de randjes beetje erg vaag Shettie ; Leuk, alleen ook hier de randjes en z'n oor vindt ik een beetje raar geknipt maar dat kan ook wel aan mij liggen sweetrebecca ; Voor met paint is hij best goed gelukt Maar met paint kan je niet echt optimale resultaten bereiken, als ik jou was zou ik PhotoFiltre of Paint Shop Pro downloaden Shettie ; Leuk idee en ook best netjes uitgevoerd! Ik vindt hem alleen zo klein Lindy1982 ; Gaaf idee! Alles past netjes bij elkaar maar toch heb ik het gevoel dat er iets niet klopt, kan niet uitleggen wat Lindy1982 ; Leuk gedaan alleen de achtergrond is erg pixelig
Pag 3. gabberluck ; Erg mooi gedaan! Prachtige kleuren, heel erg netjes! Voorpluk had iets meer springerig gemogen Jaduuh ; Erg apart. Ben er niet zo fan van maar het heeft wel iets Shanna_ ; Mooi! Halster erg netjes weggewerkt, erg knap gedaan! Boemba ; Zoals altijd weer geweldig Alleen is langs z'n oor nog een streepje wit Irriteert niet echt maar valt me wel een beetje op Manen heel netjes gedaan! sweetrebecca ; Zeker weer met paint? Op zich wel grappig gedaan maar je ziet een wit randje langs Shorty Ben ook niet fan van het lettertype lovemonami ; Mooi, erg knap gedaan! Af en toe zie je nog een stukje groen maar het irriteert niet Pasamba ; Erg stoer! Alleen jammer dat hij wel een beetje vage randjes heeft maar het is wel heel gaaf Erg leuk idee! Boemba ; Mooi! Alleen langs z'n oor zie je nog een wit randje Shanna_ ; Kleuren passen erg netjes bij elkaar! Vindt alleen z'n hals kleur een beetje raar En de tekst is een beetje vaag, vooraal z'n naam
Pag 4. TornadoLover ; Mooi gedaan! Leuke achtergrond, alleen jammer dat je langs Shorty nog veel wit ziet Irismacho ; Heel mooi! Echt geweldig! Halster netjes weggewerkt, achtergrond is ook geweldig! shettie ; Volgens mij heb jij al 2 bewerkingen geplaats? Je mag er dus maar 2 plaatsen! Een vrije bewerking en een thema bewerking
De uitknipping en afwerking kon wat gedetaïlleerder, maar daar heb ik nog wat moeite mee. Voor een eerste maal dat ik met een nieuw programma werk, ben ik tevreden.
ik zie dat de onderste tekst opeens is verdwenen er stond eerst: ... with Shorty
commentaar: @hellgirlie: iets meer oefenen met uitknippen, maar oefening baart kunst @superhaffies:leuke achtergrond , voorpluk is erg leuk gedaan, rest van de manen vind ik het wat minder, verder heel erg leuk gedaan @nordin: niet erg goed gelukt bij het uitknippen,maar dat zei je zelf ook al, achtergrond past er niet zo bij, hartje is leuk @shettie: lijkt niet heel erg speciaal @Irismacho: heel mooi uitgeknipt,netjes halster weggewerkt, ik zie nog wel een cirkel op zijn vacht, achtergrond kleur past er goed bij @TornadoLover: heel netjes gedaan met Paint ! @Kim4Bibi: heel leuk bedacht! @Shanna_:mooie kleurcombinatie met achtergrond, nogal donker, maar heeft wel iets @Boemba:mooi die manen, stuk bij het oor is alleen nog wit
superhaffies ; Ben niet zo helemaal weg van dat gebroken, veder wel gaaf bedacht hellgirlie ; Op zich goed gedaan voor de 1ste keer, alleen zou ik Shorty tegen de rand hebben aangeplakt Hij zeeft daar nu zomaar! ZitAa ; Jammer van de tekst onderin, op zich leuk gedaan alleen de achtergrond foto is een beetje vaag Flying_Angel ; Leuk bedacht, vindt alleen de achtergrond zo saai Larnaca ; Erg leuk bedacht! Alleen jammer dat je een trilling ziet rondom Shorty om het zo maar te zeggen, halster op zich goed wegewerkt maar je ziet nog wel dat er iets zat