Zou iemand voor mij deze foto's kunnen bewerken? T is niet mijn eigen paardje, maar zo mocht k dr wel mee omgaan (en zo voelde t ook). Ze staat nu nog in Friesland(beleren), maar werd gisteravond gebeld dat ze naar Engeland verkocht is..
Zou je er misschien ook één van mij willen bewerken..?
Dankjewel Ik kan nu niet meer bewerken. Ik moet zo spullen inpakken en morgen ga ik weer op vakantie, maar als je me even pb't volgende week dan wil ik vast wel wat voor je maken
Ik zal er aan beginnen, ik moet zo wel eten dus weet niet of ik hem afkrijg. En of hij helemaal goed is, want ik moet er boven een stukje bij aan maken.
Ik heb laatst iets gemaakt voor op photoplay. Is mijn eigen shet, maar over deze ben ik niet tevreden, omdat hij niet is geworden zoals ik wou Maar nu ben ik dus van plan om hem anders te maken, hem in het bos te zetten, eventueel als die ik die kan vinden andere elfen vleugels, en dan allemaal elfjes om hem heen die 'licht' geven. En dan een glans effect er over heen. Dat wil ik heel graag maken, maar ik ben bang dat ik niet genoeg elfjes vind '^^ Maar het word waarscheinlijk heel moeilijk Maar voordat ik daar ook aan ga beginnen moet ik wel weten of dat wel een beetje kan, of deze ook wel gaat. Want anders hoef ik niet eens aan die andere te beginnen
Ik vind zelf jammer dat de vleugels paars zijn, kon geen goede vinden. En hij had beter in het bos kunnen staan.