[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cath

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 08:34

super leuk verhaal Lachen

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:14

Hoe ver ben je met het 4e stuk Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 09:19

Bijna klaar.. ben ej al nieuwsgierig dan Knipoog

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:23

Jaaa Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 09:28

Ik doe mijn best Knipoog

_Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:29

Leuk verhaal hoor!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:36

Waar blijft het 4e stuk? Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 09:37

Hier!!

Een voor een gaan ze alle winkels in. Ze kopen plastic bekers en bordjes, slingers en tafelzeiltjes. Als laatste gaan ze naar de supermarkt, hier moet immers het meeste vandaan komen. Ze parkeren de auto voor de deur zodat ze niet te ver hoeven te sjouwen met alle spullen. Dan pakken ze een winkelwagentje en lopen de winkel in. Ze kijken elkaar eens aan “Waar zullen we beginnen?” vraagt Irma. Tiffany weet hier wel raad mee en scheurt met het karretje naar de chipsafdeling. Ze laden vanalles in. Paprika, gewoon, bolognaise en wat ze nog meer tegenkomen. Ook gaan ze even langs de snoeprekken om spekjes te pakken. Die zijn altijd leuk om op tafel te zetten.

De kar ligt inmiddels bijna vol met alleen maar chips. Daar moet al het drinken nog bij. Irma kijkt Tiffany aan “dat wordt reorganiseren” zegt Tiffany beslist. Ze leggen alle zakken chips aan een kant zodat aan de andere kant het drinken kan staan. Dan lopen ze naar de drank afdeling en beginnen ze te laden. “We mogen 2 kratjes bier meenemen heeft mijn vader gezegd.” Zegt Irma. Verder nemen ze een hoop cola, wat sinas en 7-up. Nog wat cassis, een paar breezers en een soort cocktail mix. Hoe meer ze inladen, hoe meer zin ze krijgen in het feest. “Hebben we nu alles?” Vraagt Irma “ik heb geen lijstje gemaakt, lekker slim van me.”
“Euhm, wil je nog iets van kaas en worst op tafel zetten? Of misschien hapjes uit de frietpan?” oppert Tiffany. “Dat is inderdaad een goed idee! Als ik jou toch niet had!” zegt Irma speels. “Je moest eens weten.” Zegt Tiffany zacht. “Sorry, ik verstond je niet?” Zegt Irma. “Ik zei dat je dat was vergeten.” Redt Tiffany zich eruit. “Ow ja, inderdaad, ik had daar helemaal niet aan gedacht.” Zegt Irma met een lach.

Tien minuten later staan ze aan de kassa te wachten. Als de band vrij is beginnen ze met opladen. “Wat hebben we veel!” zegt Irma lachend. “Dat belooft een mooi feest te worden.”zegt Tiffany. De boodschappen worden afgerekend en Tiffany en Irma loodsen het karretje naar de auto. “Heb je nog iets van Thomas gehoord?” vraagt Tiffany als ze de spullen in de auto aan het laden zijn. “Nee,” zegt Irma bedrukt “Helemaal niets… Maar daar heeft ie ook niet echt een reden voor natuurlijk.” “Nee, dat is waar.” Antwoordt Tiffany bevestigend.
Als alles in de auto geladen is brengen ze het karretje terug en stappen ze in de auto. Vanuit de bijrijderstoel kijkt Irma naar achteren, ze tikt Tiffany aan “Moet je kijken, het is echt veel” Tiffany kijkt achterom en begint te lachen. “Ik weet dat mijn auto niet groot is, maar dit is toch wel heel erg! Kom snel naar jou en uitladen.” Zegt Tiffany.

Irma loopt naar de bijkeuken om een krat te pakken waar ze boodschappen in kunnen doen om te dragen. Anders blijven ze lopen. Ze laden samen de krat vol en tillen hem samen naar de bijkeuken, met al die flessen drinken is het toch wel erg zwaar. In de bijkeuken zetten ze alles op de goede plek en lopen met de krat terug naar de auto. Het duurt een half uur voor ze alles uitgeladen hebben en alles op de goede plaats staat. “Pff, wat een werk met dit weer. Krijg er weer hoofdpijn van.” Zegt Irma. “Kom,” zegt Tiffany “Ga even lekker buiten zitten dan pak ik een glaasje water voor je.” “Lief van je” zegt Irma nog voor ze in elkaar zakt.

“Irma! Irma” Hoor Irma in de verte roepen. Langzaam doet ze haar ogen open en ziet Tifanny over haar heen gebogen staan. “W-wat is er gebeurd.” Vraagt Irma verward. “Je zakte ineens in elkaar, net voor je naar buiten wou lopen, je had weer hoofdpijn. Heb je wel gegeten vandaag.” Zegt Tiffany. “Euhm, niet genoeg dan misschien.” Zegt Irma duf. “Kom we gaan naar buiten.” Zegt Tiffany. Ze ondersteunt Irma en helpt haar omhoog komen, samen lopen ze naar buiten. Irma gaat in de zon op een stoel zitten. “Lukt dat zo? Dan haal ik even water voor je.” Zegt Tiffany. “Ja er moet wel iets heel geks gebeuren wil ik van die stoel vallen.” Zegt Irma alweer met een lach. “Ik voel me ook al wel wat beter nu.” Voegt ze eraan toe.

Tiffany besluit dat het nu wel even veilig is om Irma alleen te laten. Ze loopt naar binnen en pakt twee glazen en vult ze met water. Ze loopt weer naar buiten en haalt opgelucht adem als Irma nog rechtop in de stoel zit. “Ik zie toch dat het wel ging.” Zegt Irma als ze het bezorgde gezicht van Tiffany ziet. “Ja ik zie het, gelukkig maar... Maar moet je niet eens naar een dokter gaan?” vraagt Tiffany bezorgd. Irma haalt haar schouders op. “Ik wil wel met je meegaan als je dat fijn vind.” Zegt Tiffany gelijk. “Nou oke dan, maar dan wel vandaag nog, anders is morgen mijn hele dag verpest.” Zegt Irma. “Welke huisarts heb je? Dan bel ik even.” Zegt Tiffany vastbesloten “Gillis.” Zegt Irma. Tiffany loopt naar binnen, pakt de telefoongids en zoekt het nummer van de huisarts op. Ze belt gelijk en legt het verhaal uit.
De assistente oppert dat het waarschijnlijk door de warmte en het te weinig eten of drinken komt. Ze zegt dat Irma voorlopig maar even in de gaten gehouden moet worden maar ze hoeven niet langs te komen.

Irma kijkt Tiffany afwachtend aan als ze weer buiten komt. “Je hoeft niet te komen.” Zegt Tiffany en Irma slaakt een zucht van opluchting. “Je moet opletten dat je genoeg eet en drinkt met dit weer. Ze dacht dat dat het was in combinatie met de warmte. Dus neem maar lekker een slok water.”zegt Tiffany met een knipoog. Irma lacht. “Vind het ook wel lekker om even te zitten.”zegt Irma. “Kom je ook even rustig zitten Tiff?” Dan bedenkt Tiffany zich dat ze nog in de deuropening staat. “Wil je niks eten? Moet ik de oven misschien aanzetten dat we er worstenbroodjes in doen?” vraagt Tiffany. “Nou, dat is eigenlijk wel een goed idee.” Lacht Irma. “maar je hoeft je voor mij niet zo uit te sloven hoor!” roept Irma er nog achteraan als Tiffany alweer naar binnen verdwijnt om de oven voor te verwarmen.

Zo doen ze het samen de rest van de middag lekker rustig aan. “Wil je hier blijven slapen Tiff? dat vinden mijn ouders vast geen probleem.” Vraagt Irma “en als je dan morgen ook blijft slapen kun je gewoon drinken!” zegt ze er gelijk achteraan. “Ow ik vind het een prima idee. Waar zijn je ouders eigenlijk?” vraagt Tiffany. “die zitten in het huis van Oma, die is op vakantie en wil niet dat haar huis leeg staat, mijn ouders vonden het een goede test voor mij, nu ze niet zo ver weg zijn. Ze komen ook af en toe binnenwaaien.”zegt Irma met een lach.
“Dan zullen ze het inderdaad wel geen probleem vinden. Wil je ze even bellen?” vraagt Tiffany. Irma wimpelt af en zegt dat haar ouder nu nog aan het werk zijn, dat dat later ook wel kan. Ze is ervan overtuigd dat ze er geen probleem mee hebben.

“Ik ga even de worstenbroodjes in de oven doen.” Zegt Tiffany terwijl ze opstaat. “Je bent een schat” roept Irma haar na. Al snel is Tiffany weer terug en gaat ook even zitten “Tien minuten” zegt ze. Irma lacht. “Even relaxen” zegt Irma. Een kwartier later zitten ze beide lekker aan een worstenbroodje. “Lekker zeg.” Moet Irma toegeven “had stiekem toch best wel honger!.” Tiffany moet lachen om de bekentenis van Irma. “Zullen we direct even naar mij gaan om spullen op te halen?” Vraagt Tiffany. “Ow ja is prima, mag ik wel in de auto dan?” Zegt Irma plagerig. “Nou, ik ben alleen maar bezorgd hoor!” zegt Tiffany terwijl ze Irma slaat met een foldertje.

Zo gezegd zo gedaan. Ze halen de spullen van Tiffany op en daarna gaan ze Irma haar kamer inrichten zodat Tiffany er ook kan slapen. Ze leggen een tweepersoons matras op de grond in de hoek van de kamer en maken er een zithoek van zodat ze vanavond gezellig een Dvd kunnen kijken. “Zo, dat ziet er echt onwijs gezellig uit!” zegt Irma als ze klaar zijn.
“Hey Irm” zegt Tiffany als ze met haar hoofd om de deur verschijnt “Ik heb Bart aan de telefoon, zullen we de jongens vanavond uitnodigen en dan met zijn alleen spelletjes doen en Dvd kijken?” “Ow, dat is wel een leuk idee! Beetje afleiding tegen de zenuwen voor morgen.” Antwoord Irma vrolijk.
Al snel staan de jongens op de stoep. Irma heeft inmiddels haar ouders op de hoogte gebracht en ze vonden het prima. Met zijn allen zitten ze buiten in het avond zonnetje, het kan ook weer niet missen, dus Irma zit naast Bart. Tiffany voel zich helemaal thuis en heeft de pictionary uit de kast gepakt. Irma zit bij Bart in het team en Tiffany is bij de andere twee jongens. Irma en Bart zijn goed op elkaar ingespeeld en hebben dan ook snel gewonnen. “Zullen we doen, durven of de waarheid doen?” Oppert Bart “Ja leuk!” Gilt Tiffany gelijk.
“Ik weet een leuke voor Bart!” voegt ze eraan toe. “oke”zegt bart “Doe maar waarheid dan.”
“Wat vind je van Irma?” Zegt Tiffany gelijk. Irma voelt zich rood worden. Wat is dat nou voor vraag aan een homo. “Ze laat me twijfelen aan mijn geaardheid, misschien word ik nog wel bi.” Zegt Bart. Nu wordt Irma helemaal rood en weet niet waar ze moet kijken. “Oke Tiff, nu jij.” Zegt Bart Stellig. “Oke,” zegt Tiffany “Doe maar waarheid.” “Goed dan weet ik een leuke” zegt bart “wat vind jij van Irma?”

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:42

Das gemeen Bloos! Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 09:43

_Michelle__ schreef:
Das gemeen Bloos! Tong uitsteken

Schijnheilig

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 09:45

oehhhh, leuk stuk, vooral de vraag van bart!! Haha!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:18

oohhh nou!! je weet wel op het goede moment te stoppen he Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 10:25

Deel vijf staat ook al in de rij Knipoog

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:29

Haha, het lijkt wel een soap. Leuk hoor. *LOL*

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:36

oke schrijf gauw verder! je hebt alweer een super leuk verhaal!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:44

hahaha snel eeen apar reactie's plaatsen dus Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 10:45

suus_ schreef:
Haha, het lijkt wel een soap. Leuk hoor. *LOL*

Ja het wordt anders al gepland, maar dat betekend dat mijn andere idee mijn derde verhaal kan worden Haha!

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:46

Wanneer kunnen we je volgende deel verwachten?

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 10:49

Pagina 5 Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 10:56

leuk stukje Haha!
erg coowl bedacht Haha!
ben nu wel benieuwd naar het antwoord Tong uitsteken

Kytha