Vergeet niet: Alles is bedoeld om jezelf te verbeteren.

Pagina 1:
DebbjJ: Eigenlijk geen commentaar, je hebt de teugels vooral mooi gedaan.

Meliaforever: Doordat we dubbel in de bewerking staan kan het wel eens een raar effect geven, maar je hebt het goed gedaan door duidelijk een achter- en voorgrond te maken, d.m.v een filter. Leuk dat je ook een soort schaduw gemaakt hebt. Ik zou alleen de bloem in de staart weglaten en een weerspiegeling in het water zetten. Misschien ook de foto nog wat donkerder maken, zodat we beter in de achtergrond passen.
superhaffies: Ik vind hem erg mooi, het lijkt heel echt.

Boemba: Ik vind het een heel mooi geheel, we staan echt in het landschap.

lovemonami: Ook hier een mooi geheel door de kleur. De bloemen zijn leuk en de achtergrond ook.

esther_sonja: Je hebt de foto een beetje raar vervormd, te hoog gemaakt en niet lang genoeg. Ook zou ik ons gespiegeld hebben, zodat we meer op het strand staan. Mooi uitgeknipt, leuke tekst en het dekje en de trui zijn mooi gelukt.

XxLiEsJuHhxX: Ik vind deze niet zo mooi.

nonie: Wauw, wat een mooi idee!

Boemba: De mooiste tot nu toe.

Pagina 2
Stravero: De eerste kan ik niet zien, de tweede klopt niet helemaal. Het paard staat in de weerspiegeling en de planten niet.

Shalimar: Ik vind hem erg mooi, vooral die teugels en het hoofdstel! De bloemetjes en de hoofdjes had ik alleen weggelaten.
RobinCera: Het uitknippen valt zeker mee, het is gewoon netjes gedaan! Leuke achtergrond, alleen vind ik dat bij bloemetjes felle kleurtjes horen. Jouw achtergrond is een beetje flets. De tekst had ik een andere kleur gedaan, blauw bijvoorbeeld, dan past het beter in het geheel.

Sabien_Horsi: Een mooi geheel door dat filter. Alleen klopt er iets niet aan de waterweerspiegeling, die begint niet vanaf de hoeven, waardoor ze hele lange benen krijgt.

Loutjelou: Kijk, dat is nou eens een originele bewerking bij het thema!

Suzanne_K: Een beetje apart, maar ik pas wel super in het geheel. Jammer dat je geen stilstaande paarden in de achtergrond gezet hebt, dat zou nog beter zijn. Wel een mooi kleurenspel!

Melletjuhh: Zo, als ik die andere achtergrond zie lijkt het inderdaad veel werk. Netjes geknipt, maar wat is er met mijn hoofd gebeurd, die cap lijkt een beetje misvormd.

Elaine: Ik kan hem niet goed zien, hij is te klein.

DebbjJ: Leeeeuuk!!!!!!

Shalimar: Mooie achtergrond, en leuke kleurtjes. Alleen zie je nog een wit randje om Flora heen, dat is niet de bedoeling.

XxLiEsJuHhxX: De namen heb je niet met een hoofdletter geschreven, dat stoort mij. Bij de manen zit er een vaag randje, dat is ook niet zo mooi. De dolfijnen vind ik wel erg mooi en het geheel geeft een leuk sfeertje.

Pagina 3
RobinCera: Moooi!

Cathlin: Ik vind hem leuk voor een eerste keer! Netjes uitgeknipt en het ziet er echt uit. Inderdaad had je de vogel beter weg kunnen laten.

pipanda:

edelweis1: Ik had al wat gezegd, maar ik zie nu dat een stukje waar je de teugel hebt weggewerkt niet zo netjes is, op de hals. Dat kan netter, maar verder is hij super leuk!

xantoslover: Ik vind hem mooi hoor, Flora staat goed met haar benen in de planten.

Pasamba: Mooi zeg!

Ik zit er ook nog bij te lachen ook.

Pfoeeeee. Mijn kop thee is al lang leeg nu al mijn commentaar klaar is.