Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appelflapje

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:27

Zo, ik ben weer helemaal uitgerust en zit samen met een kop thee klaar om commentaar te geven.
Vergeet niet: Alles is bedoeld om jezelf te verbeteren. Lachen

Pagina 1:

DebbjJ: Eigenlijk geen commentaar, je hebt de teugels vooral mooi gedaan. Lachen De rand eromheen vind ik ook mooi. Enige opmerking: Niet zo'n origineel idee. Knipoog
Meliaforever: Doordat we dubbel in de bewerking staan kan het wel eens een raar effect geven, maar je hebt het goed gedaan door duidelijk een achter- en voorgrond te maken, d.m.v een filter. Leuk dat je ook een soort schaduw gemaakt hebt. Ik zou alleen de bloem in de staart weglaten en een weerspiegeling in het water zetten. Misschien ook de foto nog wat donkerder maken, zodat we beter in de achtergrond passen.
superhaffies: Ik vind hem erg mooi, het lijkt heel echt. OK dan! Verbeterpuntjes: Ik zou de waterweerspiegeling iets opzij zetten, in de richting van de golf. Een kadertje eromheen vind ik ook altijd wel mooi.
Boemba: Ik vind het een heel mooi geheel, we staan echt in het landschap. OK dan! Leuk lettertype en mooie kaders. Hij is iets te donker, maar het geeft wel sfeer.
lovemonami: Ook hier een mooi geheel door de kleur. De bloemen zijn leuk en de achtergrond ook. Lachen Alleen moet je erop letten dat iets op de voorgrond groter moet zijn dan op de achtergrond. Hier klopt die vehouding niet helemaal.
esther_sonja: Je hebt de foto een beetje raar vervormd, te hoog gemaakt en niet lang genoeg. Ook zou ik ons gespiegeld hebben, zodat we meer op het strand staan. Mooi uitgeknipt, leuke tekst en het dekje en de trui zijn mooi gelukt. Lachen
XxLiEsJuHhxX: Ik vind deze niet zo mooi. De roos zit erop geplakt in een rechthoek. De tekst en de letters zijn te druk. Om ons heen zit een raar vaag randje en onder in de hoek staan letters, die had je eigenlijk weg moeten werken. Mijn naam verkeerd geschreven en geen hoofdletters gebruikt. Dat maakt het een rommelig en slordige bewerking.
nonie: Wauw, wat een mooi idee! Haha! Mooi gedaan zo met die manen en staart. Een klein minpuntje, je bent schaduw vergeten op het strand, want ook in zwart-wit foto's zie je de schaduw! Knipoog
Boemba: De mooiste tot nu toe. Haha! Het vormt een prachtig geheel en de rechthoekige vorm vind ik ook leuk. De bewegende roosjes en onze namen bovenin maken alles helemaal af! Bedankt! Lachen

Pagina 2

Stravero: De eerste kan ik niet zien, de tweede klopt niet helemaal. Het paard staat in de weerspiegeling en de planten niet. Knipoog De rand eromheen past er niet goed bij van kleur en de tekst vind ik een beetje vergezocht.
Shalimar: Ik vind hem erg mooi, vooral die teugels en het hoofdstel! De bloemetjes en de hoofdjes had ik alleen weggelaten.
RobinCera: Het uitknippen valt zeker mee, het is gewoon netjes gedaan! Leuke achtergrond, alleen vind ik dat bij bloemetjes felle kleurtjes horen. Jouw achtergrond is een beetje flets. De tekst had ik een andere kleur gedaan, blauw bijvoorbeeld, dan past het beter in het geheel. Ja
Sabien_Horsi: Een mooi geheel door dat filter. Alleen klopt er iets niet aan de waterweerspiegeling, die begint niet vanaf de hoeven, waardoor ze hele lange benen krijgt. Knipoog
Loutjelou: Kijk, dat is nou eens een originele bewerking bij het thema! OK dan! Super mooi weggewerkt, het tuig hoor! Lachen Geen commentaar verder. Lachen
Suzanne_K: Een beetje apart, maar ik pas wel super in het geheel. Jammer dat je geen stilstaande paarden in de achtergrond gezet hebt, dat zou nog beter zijn. Wel een mooi kleurenspel! Lachen Goed hoor!
Melletjuhh: Zo, als ik die andere achtergrond zie lijkt het inderdaad veel werk. Netjes geknipt, maar wat is er met mijn hoofd gebeurd, die cap lijkt een beetje misvormd. Knipoog
Elaine: Ik kan hem niet goed zien, hij is te klein. Ook de grote versie.
DebbjJ: Leeeeuuk!!!!!! Haha! Vrolijk en lente-achtig. Mooi uitgeknipt. Leuke vlindertjes in de hoek! Lachen Ik had de tekst alleen of: donkere schaduw gegeven of zelf donker gemaakt.
Shalimar: Mooie achtergrond, en leuke kleurtjes. Alleen zie je nog een wit randje om Flora heen, dat is niet de bedoeling. Knipoog
XxLiEsJuHhxX: De namen heb je niet met een hoofdletter geschreven, dat stoort mij. Bij de manen zit er een vaag randje, dat is ook niet zo mooi. De dolfijnen vind ik wel erg mooi en het geheel geeft een leuk sfeertje. Lachen

Pagina 3

RobinCera: Moooi! Lovers Ik vind de kleurencombinatie super mooi en je hebt keurig uitgeknipt! Lachen Echt een leuk geheel! Leuk ook die hartjes op de achtergrond!
Cathlin: Ik vind hem leuk voor een eerste keer! Netjes uitgeknipt en het ziet er echt uit. Inderdaad had je de vogel beter weg kunnen laten. Knipoog Je had misschien ook schaduw op de grond kunnen aanbrengen.
pipanda: Nagelbijten / Gniffelen Leuk ideetje. Knipoog Mooie uitvoering ook, met die vergroting van het hoofdje in de hoek. Knipoog Geweldig. Knipoog
edelweis1: Ik had al wat gezegd, maar ik zie nu dat een stukje waar je de teugel hebt weggewerkt niet zo netjes is, op de hals. Dat kan netter, maar verder is hij super leuk! Lachen
xantoslover: Ik vind hem mooi hoor, Flora staat goed met haar benen in de planten. OK dan! De tekst vind ik zelf wat minder mooi, ook de kleur, dat gelige.
Pasamba: Mooi zeg! Lachen Super mooie kleuren zijn het. Ik zou trouwens wel bang worden, ik zag op vakantie ook een bliksem. Dat was een kleintje, maar eng zat voor mij. Knipoog
Ik zit er ook nog bij te lachen ook. Knipoog

Pfoeeeee. Mijn kop thee is al lang leeg nu al mijn commentaar klaar is. Knipoog

Doei! Ik wacht op meer bewerkingen! Lachen

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:31

hier mijn bewerking.. doe het nog niet zo lang.. Tong uitsteken

Afbeelding

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:44

Wauw, knap weggewerkt hoor! Je ziet alleen nog wel de teugels en haar hoofdje is een beetje raar. Verder echt heel knap, als je het nog niet zo lang doet. *LOL*

Nu ga ik alle bewerkingen die ik tot nu toe super vind, in mijn profiel zetten. Lachen

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:57

Ik ga ook een poging wagen maar verwacht er nog maar niet te veel van, heb pas gister zo'n programma gedownload Haha!

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:38

Mijn Thema bewerking:

Afbeelding
http://pic20.picturetrail.com/VOL1223/4 ... 636875.jpg

De grote versie is zwaar van kwaliteit verminderd omdat bij imageschak hij hem alleen maar op met de de maat 640 pixels in de breedte.
Ik had het hokje voor resize niet aangevinkt. Dus heb ik hem ergens anders moeten uploaden.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:34

sindbad: Mooi geknipt en mooie achtergrond. Ben je niet de waterweerspiegeling vergeten?

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:39

Bedankt voor al jullie commetaar Lachen
en Else.. nu sta ik in jou profiel, nu sta ik in jou profiel Tong uitsteken Haha! Go jij! Go jij!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:48

DebbjJ schreef:
en Else.. nu sta ik in jou profiel, nu sta ik in jou profiel Tong uitsteken Haha! Go jij! Go jij!

Knipoog Knipoog Go jij! Go jij!

Dan staan we in elkaars profiel,
Dan staan we in elkaars profiel. Muziek!

Simone_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 17:56

Hier komt dan mijn bewerking. Voor de eerste keer dat ik zo'n bewerking probeer te maken, vind ik hem redelijk gelukt. Het uitknippen, en wegwerken van oneffenheden moet ik op gaan oefenen. Maar oefening baart kunst !

Afbeelding
http://i55.photobucket.com/albums/g147/ ... loos23.jpg

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 19:38

Zo me vedere commentaar Tong uitsteken
Pag 3.
Pipanda
Super! Geweldig! Prachtig! Hij is echt mega leuk Haha!
edelweis1 Leuk! Ik had alleen de vlinder zelf wat kleiner gemaakt, dat is nu wat overheersend Knipoog
xantoslover Jammer dat het meisje ook grijs is en het paard niet Tong uitsteken En je ziet nog een randje om het paard Knipoog Voor de rest leuk Lachen
Pasamba Stoer! Iedereen mooi weer en jij slecht weer Tong uitsteken
elout Leuk Lachen Alleen de tekst is een beetje onleesbaar Knipoog
Pag 4.
Lindy1982
Tja de punten zeg je zelf al Lachen En volgens mij heb je hem als transparant geplakt? Dat zie je in de bles Knipoog
sindbad Stoer! Alleen jamer dat er geen weerspiegeling is Knipoog
Simone_S Beetje "saai" maar op zich wel goed gedaan voor de eerste keer Lachen

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:57

Afbeelding

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:05

Appelflapje schreef:
sindbad: Mooi geknipt en mooie achtergrond. Ben je niet de waterweerspiegeling vergeten?

Nou, ik heb photoshop en heb namelijk nog geen idee hoe je die daarin doet Scheve mond

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:08

Afbeelding

Haha! Simpel, maar wel mooi. Knipoog

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:00

Flora heeft van die lieve schattige wollige oortjes Lovers Vork

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:04

Jaa! ik sta ook in Appie's profiel Haha! Haha!!! Oh ja, ik heb die teugel van mijn bewerking nog veranderd Tong uitsteken

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:19

Hoe oud denken jullie dat Flora is?

Niet Voorzeggen ELIES! Knipoog

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:37

uhmm...een jaar of 15?

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:14

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:22

wanneer beginnen we eigenlijk weer aan een nieuwe Lachen ?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:41

Appelflapje schreef:
Hoe oud denken jullie dat Flora is?

Niet Voorzeggen ELIES! Knipoog

100 jaar. Ja

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:57

Hee, beledigt haar. Knipoog
Enne, Lipydo: Super mooi weggewerkt zeg, die thema bewerking is ook geweldig! Lovers

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:15

ik heb toch ook maar een poging gedaan, ben er heel lang mee bezig geweest wan theb niet van die hippe bewerkingsprogramma's dus heb meerdere simpele gebruikt.
foto van de achtrgrond komt uit eigen argief.
vind hem eigenlijk nog best goed geluk!

Afbeelding

grote versie:
http://img110.imageshack.us/img110/4066/hpim3767sa9.jpg

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:21

Nog een klein probeerseltje:
Afbeelding

tja, natuur-->seizoenen-->maanden van het jaar--> kalender Tong uitsteken

(en de staart...tja, ik weet het)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:25

@ Crista; niet stiekem mijn bewerking afpakken he om verder te bewerken! haha Haha!

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:54

Nouu ik wil ookmee doen maar mijn computer waar mijn bewerkings programma's op staan doet het niet meer