Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 28

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 14:53

deze keer weer inspiratie gevonden Haha!
ik vind het een leuk thema!

nou zie hier mijn THEMA bewerking Lachen
Afbeelding

commentaar komt er nu aan Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:18

Mijn versie Lachen

Afbeelding

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:25

Jaja, daar is die dan eindelijk. Mijn bewerking. Niet echt bijzonder opzich. Achtergrond zelfgemaakt, tijdje terug al een beetje bewerkt, al niet eens zo veel. Lachen Zinnetje komt uit 'True colours - Phil Collins' en verder is commentaar uiteraard welkom. Lachen

Afbeelding

Ik ga ook maar is even commentaar geven. Nouja, even niet denk ik. Nagelbijten / Gniffelen

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:36

Robin__ >>> Leuk leuk maar simpel, niet zo super uitgeknip maar veel oefenen Knipoog
Shalimar >>> wel gaaf! jammer van het oortje in het midden maar mooi!
Nynkk >>> Leuk! alleen voor mij gevoel mist het 'iets'
Shalimar >>> Gaaf lettertype!!! jammer van de bloem maar de manen zijn wel mooi!
EvelienSep >>>Voor de 1e keer wel goed hoor! jammer dat de tekst over Falco heen loopt...
Appelflapje >>>SUPER!! DIE LETTERTYPE IS OOK HEEL MOOI!!
Appelflapje >>>OOk mooi!

Boemba >>> Ik vind hem persoonlijk niet zo.. niet zo netjes uitgeknipt bij de oren
Suzanne_k >>> Leuk die roos!! jammer dat je bij mijnfotoalbum heb gedownload..
Melletjuhh >>>Gave achtergrond!! jamer dat Falco geen manen meer heeft...
timokyana >>>Jammer dat de letters zo klein zijn... vrij simpele bewerking
Pipanda >>> Super!! halster mooi weggewerkt! Oook de manen SUPER!
Marlottie >>> wel grappig... niet bijzonder
Marlottie >>> Jammer van de letters....

Loutjelou >>>de achtergrond trekt meer de aandacht dan Falco... het halster vind ik ook niet zo super weg gewerkt.. maar leuk bedacht
DebbjJ >>> Leuk!! gaaf lettertype ook!
nonie >>> Ik vind hem eigelijk niet zo mooi Bloos het lettertype past ook niet zo...
x__Nandii >>> LEUK! alleen die sparkel op de neus stoort me ietsje..
x__Nandii >>> Geinig! leuke achtergrond en erg vrolijk met die kleurtjes
fotogril >>> niet zo super Bloos je ziet Falco bijna niet Bloos
lovemonami >>> ik vind hem erg druk Bloos ook niet zo heel netjes uitgeknipt maar wel leuk idee
lissetje DEZE VIND IK ERG MOOI!!

paOlien >>> mmmm... de letters van het 2e briefje past er niet echt bij.. wel leuk idee vind ik
Jaduuh de achtergrond trekt HEEL erg de aandacht!! het lettertype had voor mij ook iets groter gemogen Bloos

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:52

Pagina 1
Robin_; Ik vind de tekst heel onregelmatig, beetje chaotisch. De randen vind ik wat teveel vervaagd, verder leuk geheel. Lachen
Shalimar; Erg mooi, vind alleen de manen er niet zo bij passen. Iets té wild, hoewel de rest van de foto rust uitstraalt, vanwege de bloemetjes en de sneeuwvlokjes. Lachen
Nynkk; Heel erg leuk geheel, vind alleen de schaduw op het bloemetje jammer.
Shalimar; Mooi simpel, jammer van het oortje.
EvelienSep; Mm, hij is wel leuk maar na mijn idee wat te druk. Tekst vind ik ook niet zo geweldig.
Appelflapje; De eerste: Heel erg mooi, het enige wat ik niet zo vind zijn de manen. De tweede: Wel wat simpel, manentop is een beetje raar geknipt.

Pagina 2
Boemba; Erg mooie achtergrond, de tekst heeft ook een mooi plekje. Vind de tekst zelf niet zo en de manentop vooral wat slordig gedaan.
Suzanne_k; Leuk bedacht met die roos in z’n mond, hij is wel wat klein.. en de linkerkant staat helemaal niets?
Melletjuhh; Die achtergrond is echt prachtig, leuk ook dat je ’t halster een andere kleur hebt gegeven. Lachen Vind zelf het lettertype er niet echt bij passen.
timokyana; Vind de tekst nogal onduidelijk, had wat groter gemogen of een ander lettertype vind de hartjes niet zo netjes uitgeknipt. Verder wel leuk geheel.
Pipanda; Hoe kan het ook anders, weer een mooie bewerking. Mooie gloed er ook overheen. Lachen
MarLottie; De eerste: Leuk maar simpel. De tweede: Ook deze hij is wel leuk, maar zo simpel. Probeer volgende keer wat meer dingen uit. Lachen

Pagina 3
Loutjelou; Wel leuk, maar wat is er met Falco gebeurd?! Scheve mond
DebbjJ; Ik vind hem heel erg leuk, het is weer is wat anders!
nonie; Mm, vind moeilijk te zeggen wat ik ervan vind. Wel erg knap en leuk gedaan, maar vind dat blauwe randje er niet helemaal bij passen.
x__Nandii; De eerste: Leuk gedaan, erg leuk geheel. Alleen de manen vind ik wat minder gedaan. De tweede: Vind hem wat te simpel, en de gekleurde vlekken vind ik niet echt gepast.
fotogril; Je ziet het paard er bijna niet meer in, vind dat Falco dr wel wat meer uit had mogen springen. Verder vind ik het lettertype niet zo mooi. Het idee was leuk.
lissetje; Erg leuk gedaan, wel een beetje heel druk. Na mijn idee iets té.

Pagina 4
NinaTijger; Ting moet zijn thing neem ik aan? Heel erg leuk geheel, leuk die achtergrond ook zo.
paOlien; Super gedaan [zoals altijd], heel erg origineel met die blaadjes. Lachen

Zo. Nagelbijten / Gniffelen Toen had ik weer een pagina vol in word. Bloos! En dat nog wel met lettertype 10. Knipoog

x__Nandii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:57

bedankt Haha!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 16:06

excuus voor mijn spelfout falcon ipv falco.
Paolien:vind het engelse gedichtje mooi,maar vind het iets te veel tekst.
ninatijger:geen commentaar.
jaduuh: mooie achtergrond.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 16:16

Wat gaat dit topic hard! Bloos! binne 2 dagen al 4 pagina's Lachen
Maargoed.. hier weer een paar beoordelingen Lachen

nonie; Mooi gedaan! mooie achtergrond ook persoonlijk zou ik het randje van de letters een andere kleur hebben gedaan, maarja dat is maar iets heel kleins Knipoog
X__Nandii; Ik vind hem wel mooi hoor! mooie achtergrond. Alleen jammer van het sterretje op fal's neusje Tong uitsteken
X__Nandii; Kleurrijk! Ik vind die hartjes onder falco's naam erg leuk gedaan! Verder beetje zonde dat je elk stukje van het halster een andere kleur hebt gedaan Tong uitsteken Grappig idee wel met die kleurde vlekjes!
fotogril; Wow, leuk gedaan! Leuk dat die zon zo door Fal heen komt! Lachen
lovemonami; Leuk gedaan met die andere 2 foto's Knipoog jammer dat he tzo ''druk'' lijkt Knipoog
lissetje; Mooi! het is een leuk geheel met die rode bloem en dan die rand erom!

Pagina 4

Ninatijger; Ook al zo mooi! :J mooie achtergrond en netjes geknipt Knipoog de manen vind ik alleen iets minder netjes gedaan..
PaOlien; Wow, mooi gedaan pien! Leuke tekstjes! Hij komt in mijn profiel Tong uitsteken
Jaduuh; Mooit achtergrond, mooie bloem is het! Falco is netjes uitgeknipt, alleen de manen ziet er een beetje ''uitgeveegt'' uit Knipoog

Ik vind de bewerkingen echt allemaal helemeel top! Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 16:27

Bedankt iedereen voor het commentaar!! Ik heb er zeker wat aan!! Mijn commentaar volgt nog!

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 17:21

Zo, ik doe ook maar eens mee. Het gedicht is van Toon Hermans. Ziet hier het resultaat:

Afbeelding

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 17:24

Ook iedereen bedankt voor het commetnaar op mij, volgende week doe ik zeker weer mee.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 17:33

haaj!! kben weer helemaal terug van weg geweest!! was er een tijdje niet bij waaant... kwas inspiloos!! maar ben weer back in buisness dus hier mijn Thema bewerking::

Afbeelding

Anora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 18:30

Ik wil ook graag een poging wagen!

Afbeelding

In de onderste lettertjes staat btw telkens: Love is more..
Maar het is de bedoeling dat dit onduidelijk is, vond het wel een mooi effect zo Lachen

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:21

en hier mijn vrije bewerking Haha!

ik vind hem wel vrolijk:P
Afbeelding
O ja de achtergrond heb ik zelf gemaakt Knipoog

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:36

Kijk mijn vrije bewerking. Mijn thema komt nog..

Afbeelding

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:02

Mooi! Ziet er professioneel uit! Ja

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:15

Address Not Found Error
www.immageshack.us//img129/4008/loveisj ... ignda2.jpg
could not be found. Please check the name and try again.

The address (URL) is not a valid format and cannot be read. A typical address will start with "http://", followed by an address, (e.g. ww.netscape.com), followed by a path to the content (or just "/"). A common cause for the problem is using backslashes(\) instead of forward slashes (/).

The file specified by the address (URL) cannot be found. Check that the file exists and that you have sufficient permissions to view it.

The address (URL) does not correspond to a known site and could not be loaded. This could be due to a misspelling in the address or because the site does not exist. If the address is known to be valid, or if the problem occurs for many sites, it may be an issue with your proxy service (if you use one) or the directory name service lookup. In such cases you should consult your system documentation, administrator or Internet Service Provider (ISP) as appropriate for further assistance.

Edit: Ik krijg het niet meer weg =S
Laatst bijgewerkt door Kasmir op 31-07-06 01:05, in het totaal 3 keer bewerkt

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:28

http://img227.imageshack.us/img227/1373 ... e28od6.png

Link in verband met grootte. Knipoog

Ik wil het liefst opbouwend kritiek. Bijvoorbeeld: "Ik vind hem niet mooi" Wat vindt je er dan niet mooi aan? Vertel dat.

Achtergrond is door mijzelf gemaakt, best simpel maar wel grappig effect. En die ronde dingetjes in de hoeken zijn punaises, het moet zogenaamd op een prikbord hangen.

Zo, ik deed weer eens mee. Heb eindelijk een beetje inspiratie. Lachen

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:43

je had beter het paard er iets uit kunnen laten 'springen' Lachen voor de rest leuk idee alleen vind de kleuren niet echt mooi bij elkaar Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:56

@Orola: Ik had de tekst wit gedaan want het is zo erg onduidelijk. Achtergrond vind ik wel leuk maar die punaises minder. Als je niet had gezegd wat het was had ik het gevraagd. Knipoog En ik had de naam Falco meer naar links geplaatst. En ook in het wit. Oh, en een randje om de foto heen staat ook altijd leuker. Maar ik vind je idee heel erg leuk!! Gewoon veel oefenen! Lachen

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:13

Vrije Bewerking

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ArGieVai op 30-07-06 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:18

@ArGieVai: Leuk!!! Gaaf lettertype!! Mooi geheel. Lachen

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:36

Pagina 1
Shalimar» Ik irriteer me een beetje (Boel) aan de oortjes.. Ik weet niet waarom maar ik doe het wel Tong uitsteken Verder leuk met dat uitgesneden hardje enzo.
Nynkk» Ik vind hem niet zó. Van mij had Falco zelf er wat meer uit mogen komen..
Shalimar» Ik vind je eerste lettertype helemaal geweldig. Zoals je zelf aangeeft had je wat meer tijd aan de bloem mogen besteden.. En.. Ik weet niet hij komt niet echt 'freedom' over Koe
EvelienSep» Leuk voor de eerste keer! Probeer je randjes wat te vervagen. En ik ben niet echt weg van paars Nagelbijten / Gniffelen
Appelflapje» Ik vind deze best leuk! Halster is mooi in dezelfde tint en het lettertype maakt hem af in plaats van minder. Knipoog
Appelflapje» Deze vind ik veel minder.. Hij is wat braafjes.. De randen van het paard zijn wat te scherp.

Pagina 2
Boemba» Je lettertype is zonde. Verder zie ik zo'n soort bewerking nét een slagje te vaak op bokt om hem écht mooi te vinden.. Hij is wel netjes uitgevoert.
Suzanne_k» Het roosje in zijn mond is leuk. Verder spreekt hij weinig.
Melletjuhh» Ik baal van dat puntje van het hartje dat door zijn hoofd schijnt.. Verder vind ik het lettertype niet passend. Maar de rest spreekt me wel Lachen
timokyana» Tekst is niet tot amper te lezen.. Verder spreekt hij niet..
pipanda» Het paard doet ineens erg verf-achtig aan.. Ik zit nog in 2-strijd of ik dat irritant vind of niet Tong uitsteken Het idé en de achtergrond vind ik súper. Je kader vind ik iets té.
MarLottie» Hij oogt te simpel. Je lettertype spreekt niet echt. Is liefde als een bloem?? Tong uitsteken
MarLottie» Even goed kijken wat er staat Knipoog Je had iets netter mogen knippen. Verder is hij wel leuk..

Pagina 3
Loutjelou» Jammer dat je het halster weghalen redelijk kan zien. Ik vind je achtergrond mooi alleen een beetje pixelig.
DebbjJ» Ik vind hem best mooi. Alleen het knipperende roze hardje vind ik heel hard zonde.. Het past niet in het geheel. Je lettertype past goed.
nonie» Hij spreekt niet.. Het is een blend op een achtergrond met een lettertype.. Verder heeft hij niets erbij.. Een beetje braafjes dus.
x__Nandii» Tsja ik ben persoonlijk niet voor de roze en rode stripachtige hardjes. Verder vind ik je sparkles niet zo super geplaatst alleen bij de F vind ik het mooi.
x__Nandii» Dat je het halster hebt gekleurd vind ik leuk! Dat je het paard heb gekleurd vind ik hard zonde.. Vork Verder vind ik hem té.
fotogril» In plaats van dat Falco eruit springt verdwijnt hij in de bewerking.. Zonde.
lissetje» Het is leuk dat je de achtergrond grijs hebt gemaakt.. Verder had ik Falco er niet 2 keer opgezet.

Pagina 4
NinaTijger» Je manen hebben meer wat weg van boomwortels Cool Verder vind ik hem leuk Knipoog
paOlien» Mooi! Alleen het 2e gedichtje (Op het wit-zwart) had er van mij niet bij gehoeven.. De rest vind ik super.. Vooral je lettertype maakt het mooi af.
Jaduuh» Jammer dat Falco geheel op de achtegrond verdwijnt door de prachtige bloem.. Je lettertype vind ik mooi.
ploppertje» Falco is pixelig geworden.. Zondé! Verder vind ik hem wel leuk..
ArGieVai» Het idé is leuk.. Ik vind alleen de tekst wat overheersend.
Anora» Prachtig! Cool
NinaTijger» Oef! *Grijpt naar d'r zonnebril en kijkt nogmaals* Ik vind hem iets té. Hij is verder wel leuk..
daandriaan» Ik ben verslaaft aan dat kriebeltje onder Falco Vork Het lettertype is netjes.. Verder spreekt hij weinig.
Kasmir» Woei ben ik Tong uitsteken Ik irriteer mezelf vreselijk met z'n manen (Kill manen)
ArGieVai» Jammer dat ik weet dat het met Lumapix makkelijker is dan dat het lijkt Dromen Je lettertype is super.

Zo mijn commentaar is dus voor alle duidelijkheid als commentaar bedoeld en niet aanvallend Knipoog

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:52

@ kasmir: had idd beter de tekst iets doorzichtiger/lichter kunnen doen Lachen idd met lumapix Tong uitsteken

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 23:23

Net een foto uit mijn slaapkamerraam genomen. Vork
Afbeelding
Falco kwam bij mij spoken *LOL* en er zit toch ook nog glas in het raam Verward

Foto van het raam en de foto van de maan zijn eigen foto's. Cool
Laatst bijgewerkt door pipanda op 31-07-06 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt