Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 27

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:17

hier mijn bewerking,
ik zag dat er al iets was gedaan met een anker, hier baal ik wel van nu is het net alsof ik het gejat heb dit is dus niet zo, ik was er al mee bezig, heb hem stapje voor stapje gemaakt en vind hem eerlijk gezegt best gaaf geworden!
Hij lijkt erg simpel, maar toch vind ik hem wat hebben, mijn commentaar volgt

Afbeelding

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 22:54

Ik vind hem heel leuk geworden hij heeft idd wel wat ja..

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 23:52

Pipanda: Alweer zo'n mooie bewerking. De manen lijken niet helemaal echt, dat is wel jammer. Ik vind het ook jammer dat je bij de oren in meer en deels dezelfde kleur hebt en bij de neus iets te rood is.
Maar het past toch weer goed met de achter grond, dus erg is het niet Lachen
Melletjuhh: Ik vind dat het gele in de achtergrond veel aandacht trekt. Maar het hoofdstel is netjes weg gewerkt en je hebt netjes geknipt en geplakt.
superhaffies: Leuk idee Lachen Alleen is het jammer dat op de achtergrond achter het hartje en voertuig, vaart of rijd. Het uitknippen is nog wel wat hoekig.
Appelflapje: Jolly netjes uitgeknipt, mooie achtergrond en de gloed is goed gelukt. Jammer dat de J en de Y een stukje missen.
DebbjJ: Mooi gemaakt, leuk lettertype. Waar je hebt weg gewerkt is het nog wel wat wazig.
daandriaan: Goed utgeknipt, achtergrond kleurrijk maar toch wat rustig.
horsieslover: Jammer van de vlekken. De achtergrond is wat neutraal, wel leuk letterype.
Pasamba: Mooie bewerking Lachen Achtergrond past er goed bij, je hebt de neusriem weg gewerkt en je ziet dat het met het stempeltje is gedaan. Maar het valt niet echt op, wel dat de manen zijn uitgeveegd.
l0rdJ: Heb je nou dat anker zelf gemaakt? Zoja, erg knap. Je hebt netjes geknipt en geplakt en achtergrond is niet te druk.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 00:01

het anker is niet zelf gemaakt,maar uit een plaatjeeknipt.
heb het een beetje onduidelijk neergezet sorry

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 08:23

Blz 1

Kasmir;Leuk idee en netjes gedaan.
Edda;Het ziet er zoals gewoonlijk weer goed uit,het gedichtje is iets te moelijk voor mijn engelse kennis Tong uitsteken Bloos
Jaduuh;leuk idee met het gedichtje en het koosnaampje.Wel jammer dat de tekst ook over jolly heen loopt,misschien wat kleinere tekst zodat het in de lucht kan blijven hangen.
Is dan misschien bij dit voormaat wat slecht te lezen maar als je er dan een link onderzet met een grotere versie komt dat ook goed Knipoog
paOlien:Mooi gedichtje, netjes gedaan.
Pasamba;Mooi geheel,achtergrond zelf gemaakt?Het ziet er goed uit.

Blz 2

lovemonami;Leuk idee Jammer dat de vleugels bij de eerste achter het paard zitten (vleugels ook uitkniippen en aan het paard plakken Knipoog )
DebbjJ;Orgineel idee en netjes uitgevoerdt jammer van de foto kwaliteit van de ruiter.
daandriaan;Leuk idee netjes gedaan,misschien de volgende keer iets duidelijker doen dan zie je beter wat het is Knipoog
sindbad;Mooie diepe kleuren ,netjes gedaan.
More;Ik zie een kruisje

Zo alvast 2 pagina's beoordeelt,de rest volgt later. Vork

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 08:55

nou pipanda ziet er weer mooi uit hoor vooral die met dat oog(heeft natuurlijk de ogen van haar moeder hahahaha) ook leuk dat haar wilde haren er ook bij zitten

in je tweede bewerking zit er een gezicht in je zoutlamp even onder het oog van het paardje (voor de kijker het rechter oog)

op alletwee de bewerkingen weer niets op aan te merken ps van die foto met het oog mag je van mij ook wel iets leuks maken dat ze kijkt naar haar broer of zoiets groetjes soes

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:16

Pagina 3
Superhaffies; Leuk gedaan, vind alleen het lettertype er niet zo bij passen en Jolly komt wel heel erg naar voren, misschien mooier geweest als je die wat had vervaagd?
Appelflapje; Jammer dat die J zo is ‘afgekapt’. Verder beetje simpel, maar leuk. Lachen
DebbJ; Hoofdstel netjes weggewerkt, ik had wel even wat gesleuteld aan het contrast enzo, van het hoofdje. Verder erg leuk met die sterretjes.Ja
Daandriaan; Heb je die achtergrond zelf gemaakt? Erg mooi. Ja Verder erg leuk geheel. Lachen
Horsielover; Beetje slordig geknipt vind ik. En ze zijn beide uitgerekt? Tekst is wel leuk.
Pasamba; Jammer dat je precies zo’n vlakje ziet waar je de neusriem hebt weggewerkt. Tong uitsteken Verder vrij simpel, maar erg leuk. Ja

Pagina 4
L0rdJ; Heel erg mooi, super. Lachen

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:28

Ja ik heb deze achter grond ook zelf gemaakt Haha!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:16

zo hier mijn bewerking

ten eerste sinbad gecondoleerd met het verlies van je paardje hoop dat je met deze bewerking een leuke herrinering heb voor later

Afbeelding

ben er wel even mee bezig geweest maar had ook een kleine meevaller Haha! Haha! Knipoog

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:27

pipanda schreef:
Blz 1

Pasamba;Mooi geheel,achtergrond zelf gemaakt?Het ziet er goed uit.

Nee niet zelf gemaakt. Ik heb een achtergrond van internet, maar ik heb hem wel aangepast met de kleuren en wat donkerder gemaakt.. Knipoog

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:31

l0rdJ: Mooi Lachen! Past goed bij het thema.
Boemba: Ook heel mooi! De manen vind ik alleen een beetje nep, maard at is ook heel moeilijk!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 13:06

l0rdJ schreef:
hier mijn bewerking,
ik zag dat er al iets was gedaan met een anker, hier baal ik wel van nu is het net alsof ik het gejat heb dit is dus niet zo, ik was er al mee bezig, heb hem stapje voor stapje gemaakt en vind hem eerlijk gezegt best gaaf geworden!
Hij lijkt erg simpel, maar toch vind ik hem wat hebben, mijn commentaar volgt

[img]http://img53.imageshack.us/img53/3624/vvvwp8.jpg [/img]

Ojee. Scheve mond
Je hebt dezelfde achtergrond (paars/roze lucht) die ik ook heb. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb mijn bewerking nog niet geplaatst, is nog niet helemaal af.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:35

viewtopic.php?f=68&t=626269

Ik weet niet of jullie het boeiend vinden maarja, moet ff wat drukker worden daar

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 14:39

Hij doet het niet..

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 15:55

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 20:30

Nou mijn thema bewerking dan maar, wist niet zo goed hoe ik het moest uitwerken, heb dus maar weer een gedichtje of iets dergelijks gemaakt. Lachen Ben er opzich wel tevreden over, vrij simpel .. maar toch wel tja. Dit was overigens de eerste keer dat ik iets heb weg proberen te werken. [Bij de hals, de martingaal]

Afbeelding

Achtergrond is van mezelf en gedichtje is zelf gemaakt.

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 00:20

comentaar pagina 1

Kasmir oogt simpel maar ziet er goed uit niets op aan te merken.

Edda vind de manen wat nep over komen maar dit vond ik ook een moeilijk paardje om manen bij te maken, ook had je beter het halster touw niet kunne wegwerken (ben niet thuis in de ruiter wereld dus weet niet hoe zoiets heet< aandrijf riem Haha! Haha! Haha! ) tekst had ik iets groter gemaakt vind hem ietswat leeg wel een gave luchtfoto

Jaduuh vind het wel wat hebben vind het alleen jammer dat er tekst door de paarden heen gaat

paOlien netjes alles wat je heb weggewerkt goed gedaan, leuk gedichtje ook is het al bekend waneer je naar katinka gaat

pasamba lekker donkere bewerking houd ik wel van mooi achtergrondje gebruikt

pagina 2

lovemonami ziet er op zich grappig uit maar ik had het middelste paard iets lichter gehouden dan past het wat meer bij de vleugels
je tweede bewerking klopt al iets beter omdat ze in de wolken verdwijnt

DebbjJ oogt goed orgineel gedaan, vind alleen het hoofd een beetje eenkleurrig (mis de tekeningen in het gezicht)

daandriaan hier heb ik niets op aan te merken ziet er goed uit

sindbad mooie achtergrond foto gebruikt inderdaad jammer dat de tekst wat minder is

pipanda mooiste bewerking tot nu toe maar ja dat komt natuurlijk omdat mijn meisie er op staat, mooi het halster weggewerkt alleen de tekst moet volgens mij zijn jolly i hope to see you again en niet jou ( maar mijn engels is ook niet best dus mischien zit ik er naast)

More vind het paardje te flets ten opzichte van de achtergrond komt er niet echt bij, knippen had ook iets netter gekund

pagina 3

pipanda spooky lamp heb jij kleur gebruik is lekker warm en vurig past goed bij de hitte die ik nu op dit moment heb pffff wat is het warm hier op mijn zoldertje

Melletjuhh vind het niet veel hebben paardje had er wat groter in gemoeten nu valt het zo weg in het niets halster is geloof ik wel aardig weggewerkt maar is moeilijk te beoordelen omdat de achtergrond er door heen komt

superhaffies mooie achtergrond gebruikt, knippen had bij de oren iets netter gekund

Appelflapje randje om het paard vind ik wel wat hebben en de manen zien er ook goed uit

DebbjJ netjes gedaan niets op aan te merken alleen geld het comentaar van wegwerken het zelfde als bij de eerste bewerking ps prettige vakantie

daandriaan is wel erg klein moeilijk om over te beoordelen maar eerste indruk ziet er goed uit

horsieslover knippen kan wel wat aan geoefend worden dus zou zeggen blijven oefenen

Pasamba simpel kan ook mooi zijn oogt goed niets op aan te merken

pagina 4

l0rdJ oogt goed ziet er inderdaad simpel uit, niets om aan te merken

Jaduuh wel beter dat de tekst niet door het paardje loopt mooie achtergrond gemaakt, alleen jammer dat de bovenste gedeelte van de tekst niet goed te lezen is

uiteraard weer opbouwend bedoeld Haha! Haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 08:48

de mijne is ook af Lachen
ik had weinig inspi Vork Nagelbijten / Gniffelen
mijn Thema-Bewerking:

Afbeelding

wat heb ik allemaal gedaan?
Achtergrond uitgezocht
Jolly zo netjes mogelijk uitgeknipt
Jolly geplakt (1X 50% andere keer gewoon)
Bij gewoon de neusriem weggewerkt
tekst erbij
tekst geselecteerd
mooie gloet om tekst
Jolly(tekst)ingetypt en ook een gloetje omgedaan
alles wat helderder en duidelijker gemaakt
kadertje erom
KLAAR OM OP BOKT TE ZETTEN Haha!
mijn 2e is onderweg Haha!
ik vind 'm best goed gelukt Bloos

Kus Evelien

@edit:

ik heb mijn 2e bewerking niet moeilijk gedaan maar simpel.. Knipoog
dit telt heel erg alleen voor sindbad omdat ze haar lieve trouwe dier is verloren, STERKTE Kusje Ach gut ,dit is Jolly met het paardengebed Lachen ik heb er zelf nog een paar onderste regeltjes aan toegevoegd Knipoog

Afbeelding
Grotere Versie

de tekst kon jammer genoeg niet groter! sorry Ach gut
kus evelien

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:00

Afbeelding

Ik weet niet of iedereen hier aan mee mag doen.Ben sinds twee dagen bezig met dit foto programma,moet nog veel leren,vooral hoe jullie dat doen met het hoofdstel wegwerken enzo.Heb toch een probeerseltje gemaakt.Opbouwend commentaar welkom!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:02

Boemba schreef:
comentaar pagina 1
Jaduuh vind het wel wat hebben vind het alleen jammer dat er tekst door de paarden heen gaat

pagina 4
Jaduuh wel beter dat de tekst niet door het paardje loopt mooie achtergrond gemaakt, alleen jammer dat de bovenste gedeelte van de tekst niet goed te lezen is

uiteraard weer opbouwend bedoeld Haha! Haha!

Dankjewel, vind het zelf ook jammer dat die er doorheen loopt, maar anders paste het niet. Knipoog
En bij die andere, kan ik de tekst wel lezen .. misschien komt 't door 't contrast van je computer? [of van de mijne Clown]

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:05

ik doe ook eens mee

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:44

hier mijn thema bewerking...
Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 14:19

en hier mijn 2e bewerking...
Afbeelding

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:13

XxLiEsJuHhxX Leuk allebei maar je had het binnen de teugel ook moeten knippen was het nog mooier

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:51

Pfffffffffffff eindelijk klaar!

Ik vond dat de tekst in de bewerking genoeg op 'hoop' sloeg, dus ik heb niets meer aan het thema gedaan.

Ik heb achtergrond van i-net en daarna genoeg aangepast (kleur etc). Daarna jolly aangepast (kleur/contrast/frontriem/oogje/overbelichting etc). Daarna andere 2 erbij gevoegt. Daarna tekst.

Afbeelding

Grote versie: http://img107.imageshack.us/img107/4238/jolly3hu1.png

Vrije bewerking komt nog.
Edit: en commentaar natuurlijk ook!