Er staan er genoeg op mijn computer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb geprobeerd wat Pipanda had gedaan, met die benen. Alleen is het niet super gelukt
Staart en voorpluk goed gedaan, en die benen heb je er ook goed aangemaakt. Alleen een beetje jammer dat pasamba zelf wat vaagjes is. De achtergrond is wel mooi! Pasamba schreef:Quijosavan: Ik vind hem heel leuk. Alleen de tekst is niet heel goed leesbaar, en jammer dat het plaatje van alleen pasamba's hoofd ineens zo stopt zeg maar, verder heb je die andere wel heel goed geknipt!
Borisjuuh schreef:Heb een ideetjee.. Gaat vast niet lukken..

het is bij mij ook anders geworden dn ik in gedachten had. ik moest weer even helemaal inkomen,,
dit is het resultaat:
) xxx sanne
Mooi gedaan. Die tekst snap ik niet helemaal maar dat maakt niet uit.. Het geheel ziet er mooi uit iig!

niet dattie van m,ij gelukt is maarja

prachtige achtergrond! En mooi de kleuren aangepast!
)
Hoewel ik het vroeger veel gedaan heb, toen een tijdje niet zoveel.. en nu weer veel 

Je ziet alleen het paard heel slecht, dat is jammer maar ik vindt hem wel heel mooi gelukt 
Je ziet alleen bij het paard nog een beetje grasrandjes, let daarop de volgende keer 
Ik vindt hem niet echt super, gewoon oefenen 
het paard heeft het er niet naar z'n zin 

Erg apart!
Voor de rest erg leuk 
Ik kan er niet echt iets over verzinnen 
Alleen ik had het water door laten lopen zeg maar, nu stopt het zo ineens en het paard springt er heel erg uit 
Wel heel mooi & apart 

! Super gemaakt! Je hebt aan alles gedacht! Je ziet ook het paard in het water
Mooi!
Hij is alleen wel erg vol 
Alleen het paard past er niet bij
2de bewerking: Heb hier niets mee, sorry