Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 24

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Missy_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:27

Ik heb ook maar 1 bewerking.. als je goed leest zie je dat die links die erbij staan.. foto's zijn waar mijn bewerking uit bestaat Knipoog

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:29

Ik heb al meerdere rondes meegelezen en ik vind het een heel leuk topic. Nu wordt het maar eens tijd dat ik ook meedoe Haha! (al ben ik er nog niet zo heel goed in) .

Afbeelding

Wat heb ik gedaan?

Als eerst heb ik het achtergrondje gemaakt, beetje fantasieachtig. En een beetje vervaagd en een puzzelfilter overheen geplakt.
Toen heb ik een regenboogtube er overheen gedaan.
Bij het paard heb ik het halster weggewerkt en verkleind in het plaatje.

Ik wou ook nog eens de manen+staart bijwerken, maar dat lukte niet echt Boos! . Ik heb PSP7 en Photofiltre, iemand tips? Via PB graag Lachen
Het was trouwens ook de bedoeling om de zon (linksboven) erbij te maken, maar die is een beetje weggevallen.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:06

Mijn vrije bewerking;

Afbeelding

De kwaliteit is wel enorm achteruit gegaan! Bloos!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 22:22

Dit is mijn Thema bewerking...ik hoop dat het zomergevoel een beetje overkomt...Haha!

Afbeelding

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 00:24

wauw, shalimar, echt heel mooi!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 07:12

Melletjuhh schreef:
wauw, shalimar, echt heel mooi!

Dank je! Bloos

Ik vind hem zelf ook wel erg mooi...Haha! Tong uitsteken
En je hebt ook een mooi paardje hoor!! Ja

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 09:51

Lekker begin van vandaag.. ik verveel me, buiten regent t en slapen wil ook al niet lukken Boos!
Dan maar een beoordeling maken Lachen
Komt ie:

Blz. 1

Meliaforever: Leuke bewerking.. ook lekker zomers. Paard is mooi uitgeknipt, misschien volgende keer een beetje rekening ermee houden dat ze niet op water kunnen lopen Knipoog
PaOlien: Erg mooi, mooi lettertype en leuk ik combinatie met de glittertjes. Ook leuk dat het paard een glow heeft in de kleur van de rest van de bewerking.
Nonie: Misschien volgende keer bij www.imageschack.com ofzoiets uploaden want hij is nou een beetje onduidelijk, verder wel een leuk idee.
Edda: Ik vind hem heel mooi Ja Rustgevend Knipoog En das positief hoor, alleen had je het paard misschien een beetje lichter kunnen maken, maar aan de andere kant past het zo ook wel mooi Knipoog
Appelflapje: Leuk gedaan met die ruiter.. ook netjes uitgeknipt Ja
Boemba1: Zoals altijd weer mooi Knipoog Echt mooi gedaan met de weerspiegeling van alles, en die staart en manen, geweldig Lachen

Blz. 2

DebbjJ: Het idee is wel leuk.. misschien had je de stoel iets meer rechtop kunnen laten staan en nog een beetje oefenen op het uitknippen Knipoog
QuijoSavan1: Leuke bewerking Haha! Die stier op de achtergrond is een beetje vaag maarja Knipoog
QuijoSavan2: Deze vind ik echt mooi, maar wat is er met de staart gebeurd Knipoog Verder, de hoorn, vleugels, achtergrond en lettertype.. Toppie Lachen
Pipanda: Ook weer mooi hoor Lachen Leuk met die roosjes op de plek van de zon Ja
Pasamba: Gaaf gedaan met die manen! Meer heb k er eigelijk niet over te zeggen Tong uitsteken
Kim4Bibi: De twee paarden verschillenen nogal wat van kleur, en als je kijkt naar de rest van de bewerking lzit het paard er best opgeplakt uit.. verder wel een leuk ideetje Knipoog
Boemba2: Kwijl meer kan ik niet zeggen Haha!
Lipydo: Wat mooi gedaan !!! Leuk ook dat het paard een beetje doorschijnt en in de kleuren van het water is Ja
Shalimar1: En ook als altijd.. weer mooi Lachen Het paard vind ik echt vet.. met die manen en de staart Ja

Blz. 3

Daandriaan: Ik vind hem wel mooi.. alleen ziet het paard er opgeplakt uit, verder is het idee wel leuk Lachen
Lovemonami: Hmm.. ik vind hem niet zo, het paard is een beetje onduidelijk en misschien kun je de volgende keer wat meer dingetjes uitproberen, hij ziet er nogal simpel uit
Talisa: Kwijl verder uhm.. mooie bewerking!!! Knipoog
Edelweis1: Hij is wel leuk.. alleen de letters zijn niet erg duidelijk, volgende keer misschien het paardje er iets meer eruit laten komen Knipoog
Kinkylovertj: Leuk met dat bewegende dingetje.. weet alleen niet zo goed wat t is Schijnheilig Nog een beetje oefenen met uitknippe en dat issie perfect Knipoog

Blz. 4

Maris89: Leuk gedaan Ja Leuk ook met die puzzel.. misschien had je het paard iets scherper kunnen maken.. maar dat is dat ook het enige [of is het nou enigste.. ik weet t nooit Tong uitsteken ]
Shamilar2: WOOW Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Mooi!!! Lachen Geen commentaar Knipoog

Zo.. ben weer eens in een smiley bui.. moet toch eens leren nuttig commentaar te geven :S

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:58

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:00

Pasamba: WOWW .. Prachtigg!! Bloos! die manen ook .. .. geen commetaar Haha!

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:05

doe deze ronde niet mee krijg geen inspiratie,, ga wel commetaar geven, vrijdag ofzo

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 11:08

ik kan volgende 3keren nie tmee doen Boos! .. de 1e week ben ik op paardrijkamp .. daarna 2 weken op vakantie ..

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:19

Missy_ : je bent mij vergeten Huilen Huilen is ie zo lelijk

nee hoor grapje Clown

by the way sta op blz.3

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:20

Bloos ff zoeke.. SORRY!!!!!!!!

Edit:

Leuke bewerking,
De bloem is ten opzichte van het paard nogal scherp, verder een leuk idee met die zonnetjes Ja

Sorry heah Knipoog

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:19

Missy_ schreef:
Bloos ff zoeke.. SORRY!!!!!!!!

Edit:

Leuke bewerking,
De bloem is ten opzichte van het paard nogal scherp, verder een leuk idee met die zonnetjes Ja

Sorry heah Knipoog

whahahah geef niet hoor
Tong uitsteken Tong uitsteken

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:24

Philadelphia schreef:
Missy_ : je bent mij vergeten Huilen Huilen is ie zo lelijk

nee hoor grapje Clown

by the way sta op blz.3

Mijn vrije bewerking ben je ook vergeten, missy_ Tong uitsteken

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:47

Bloos
komt ie:

Mooi gedaan, dat die kleuren zo in elkaar over lopen is leuk gedaan.. en dat bewegende sterretje bovenin maakt het helemaal af Knipoog

Als ik nog iemand ben vergeten moet ie t maar ff zeggen, ik ben nou toch bezig Tong uitsteken

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 22:02

Bedankt voor je commetaar missy_

Pffffffft......... had ik hier net al dat commetaar zitte typen, van alle 4 pagina's. druk ik op verzenden komt er zo'n ding dat ik moet inloggen! Boos! Tewijl ik toch echt wel ingelogt was...
Nouja, Ik weet dus niet of er nog commetaar van mij komt deze ronde..

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:09

aai.. das poedersuiker

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 15:51

Oke, even mijn commetaar overnieuw typen...

Pagina 1
Meliaforever; Leuk gedaan. Ik vind het alleen bij jou, net als bij mij, lijken of er wat dingentjes zweven. en ik zou het paard iets meer in het water zette, dan lijkt het net of ie erin loopt. nu zweeft carmel op water. Of was dat niet de bedoeling?
PaOlien; Mooie achtergrond! Ik vind eigenlijk ook dat het paard een beetje wegvalt, nouja, het paard valt wel mee maar z'n achterbeen is erg donker. Mooi lettertype, welke is dat?? Schijnheilig
nonie; het paardje is een beetje klein, zou wat groter mogen. Verder staat de naam een beetje ''los'' van de bewerking. mooie achtergrond!
Edda; Persoonlijk vind ik de achtergrond er niet zo bij passen. verder leuk
Appelflapje; Mooi! je past er precies op! Tong uitsteken Als ik de orginele foto niet had gezien geloofde ik zo dat jij er op hoort! Tong uitsteken Alleen jammer van het hoofdstel
Boemba; wouw! Mooie weerspiegeling & de staart is prachtig! mooi geheel! Ja

Pagina 2
QuijoSavan; Whaha, die laarsjes; Ge-wel-dig gewoon! Tong uitsteken Het veulen lijkt alleen wat misvormt.
Pipanda; Het lijkt net een schilderij! super mooi.
Pasamba; Whaha, gaaf die voorpluk joh! Mischien had het leuk geweest als z'n naam er ook nog bij stond? Bloos
Kim4Bibi; Hij lijkt idd erg simpel & wat is er met het achterbeen gebeurt? Knipoog Ook klopt je bewerking niet, want de paarden zijn wel errug groot!
Boemba; wow, alles zelf gemaakt? echt super gewoon. leuk die sterretjes
Lipydo; Mooi! vind alleen de manen een beetje ''sprieterig''
Shalimar; leuk gedaan. jammer dat die beige rand erom heen zit, zonder zou denk ik leuker zijn. maar die hoekies zijn wel leuk. leuk idee!

Pagina 3
Daandriaan; sorry, ik vind hem ook niet zo mooi Bloos Knippen kan beter, 't paard zweeft & de naam valt er bijna buiten. Probeer wat meer te spelen met de knopjes, dan komt het wel goed Haha!
lovemonami; jammer dat de tekst & het paard zo klein zijn. leuk die kikker recht onderin.
talisa; Kwijl Alleen.. wat is er met de hoef van z'n linker voorbeen gebeurd?? het lijkt net of d'r een ''hap'' uit is Bloos
Ubann; grappi gedaan, leuk die bloemetjes. de eerste en de laatste zijn het leukst, de 2de vind ik niet zo.. maar eigenlijk mag je maar 1 vrije bewerking & 1 thema bewerking Knipoog
edelweis1; jammer dat je de ene foto van de bloemen zo hup! op de andere geplakt heb! Probeer ook wat meer te spelen. knip bijv. een bloem ervan uit en plak die erop. de stipjes op de tekst vind ik ook niet zo..
Missy_ leuk! maar ondanks dat ie uit verschillende afbeeldingen is gemaakt oogt ie toch wat simpel Bloos Clown
Brownie; grappig gedaan, alleen het paard valt een beetje weg & ik vind de rand er niet bij passen.
Kinkylovertj; echt jammer dat het paard niet mooi geknipt is! anders zou het een hele mooie bewerking geweest zijn denk ik.. leuk dat zon / ster ding!
Philadelphia; Sorry, ik vind hem niet mooi. dat komt doordat carmel z'n hoofd erg wazig is, de zonnebril die er op zin niet mooi is, de blauwe rand om t rondje niet rond is ect. Probeer jij ook wat te spelen. bijv. door een zonnebril uit te knippen & die erop te plakken, een filter eroverheen ect.

Pagina 4
Maris89; mooie regenboog tube! ik had zelf denk ik de tekst een andere kleur gedaan maar dit kan ook wel Knipoog
Shalimar; geen commetaar Kwijl
Pasamba; mooi! Ik vind alleen de manen en de staart nogal ''sprieterig''

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 15:53

Pff ik had het niet nog een keer gemaakt Tong uitsteken

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 15:58

Borisjuuh schreef:
Pff ik had het niet nog een keer gemaakt Tong uitsteken

whaha Tong uitsteken ik had toch niets te doen Tong uitsteken

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 17:51

Hier mijn 2e bewerking (past toevallig Knipoog ook in het thema)
Bijde gebruikte foto's zijn van mij Haha!

Afbeelding

groetjes Pipanda
Laatst bijgewerkt door pipanda op 06-07-06 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:57

Wauw Pipanda Haha!

Super Cool Vind die roos echt mooi Lachen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 18:01

Ja nieuwe camera doet wonderen Knipoog