[verhaal] Kiezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mariss

Re: [verhaal] Kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-06 21:36

Misschien morgen, anders woensdag of donderdag. Zondag ga ik met vakantie, 3 weken, dus dan moeten jullie het even zonder doen Tong uitsteken

Kim_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:10

3 weken nogwel:O

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:52

oeh, hoe gaan we het volhouden Nagelbijten / Gniffelen

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:01

neej dat meenje nie zo lang geen verhaal

probeer het pleasssssssssss af te krijge Bloos

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 18:45

lorenzolover schreef:

Af te krijgen? Clown
Dit verhaal gaat nog wel een tijdje duren hoor!

Vanavond misschien een nieuw stukje! Ja

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 19:54

hoop het Haha! heb ik weer wat te lezen Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 20:34

Mariss schreef:
lorenzolover schreef:

Af te krijgen? Clown
Dit verhaal gaat nog wel een tijdje duren hoor!

Vanavond misschien een nieuw stukje! Ja

ja da bedoel ik da je het stuk da je nu aan het schrijven ben af probeert te schrijven voor da je op vakantie ga Knipoog

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 21:38

Ja tuurlijk! Ik probeer minstens 1 of 2 stukken voor jullie te typen. Na mijn vakantie krijgen jullie een dubbelstuk. Beloofd! Haha!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:29

Sinds kort volg ik dit topic en eindelijk plaats ik even een reactie! Een super verhaal, blijf aan de laptop gekluisterd!

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 12:45

Ga je maar voorbereiden.. VANAVOND EEN NIEUW STUKJE! Haha!

Als alles goed loopt, teminste..

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:54

Jeh! Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:56

Mariss schreef:
Ga je maar voorbereiden.. VANAVOND EEN NIEUW STUKJE! Haha!

Als alles goed loopt, teminste..

yesss

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:12

Hint waarover het gaat?

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 13:15

SaskiaKur schreef:
Hint waarover het gaat?

Nou.. okee, dan.

Ze spreekt iets met Anne af. Iris verheugt zich op een jongensloze middag. Maar wie neemt Anne in hemelsnaam mee.. Tong uitsteken

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:16

Ah spannend!

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 14:16

Ik heb hem al af Haha!

Nu al plaatsen?

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:18

jaa!!!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:19

Ja echt wel!!

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:34

plaats 'm nu maar Haha!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:36

Ja

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 14:36

Haha!

Hier is ie dan:

Citaat:
Ik zat nog even na te denken over het aparte moment van net, toen de telefoon ging. “Blegh, hier heb ik nou echt geen zin in.” Mopperend stond ik op en greep de telefoon. “Hallo?” zei ik chagrijnig. “Nou wat klink jij vrolijk!” Het was Anne. Ik was gelijk weer blij, en ook opgelucht dat het Stefan of Chiv niet was. “Hé An!” We maakten een gezellig praatje en besloten wat af te spreken. “Wat dacht je van het meer? Het is prachtig weer!” Hmm.. het meer… dat was nog geen eens zo’n slecht idee! “Ja, lijkt me leuk!” antwoordde ik. We sproken een tijd af en namen afscheid. Eindelijk weer een meidendagje, zuchtte ik. Ik had het even gehad met jongens.
Om 10 over 2 stond ik bij het meer, te wachten op Anne. Wat gek, dacht ik bij mezelf. Ze is nooit te laat, eerder te vroeg. “Ier!” Daar was ze al. Lachend draaide ik me om. “Hé Anne, wat ben je laat..” Verschrikt hield ik op met praten. Je raad al wie daar stonden. Anne, Stefan én Chiv. poedersuiker. Dit was serieus poedersuiker. “Niet blij me te zien?” grapte Stefan. “Nee, helemaal niet!”, wilde ik zeggen, maar ik hield me in. “Natuurlijk wel.” Ik glimlachte naar hem. Chiv stond er wat ongelukkig bij te kijken. “Nice to see you here!” Ik gaf hem een kus op zijn wang. Hij keek me lief aan, en sloeg zijn arm om me heen. “Come on ‘sister’, time to swim .” Hij was zó lief.. ik keek hem aan en ik wist dat hij hetzelfde dacht.. HO! Stefan loopt naast je hoor! Je vriendje, weet je nog? Snel maakte ik me los van Chiv en liep naar Stefan. “Ik vroeg me al af waar je bleef. Ik miste je.” Hij boog naar me toe, maar ik deed mijn hoofd naar beneden. De kus kwam uiteindelijk terecht op mijn hoofd. Mooi zo. Diep van binnen schaamde ik me kapot. Je hoort je vriendje toch eerst een zoen te geven, vóór je gewone vriend/broer? Ik besloot me er verder niet druk over te maken. Ik haakte in Anne’s arm en sleepte haar me naar de kleedkamers. “We zien jullie zo wel!” Een beetje hulpeloos bleven Chiv en Stefan staan. Ze wisten kennelijk niet wat ze met elkaar moesten. Nou, ze zochten het maar lekker uit.

Nadat we onze kleren omgewisseld hadden voor bikini’s liepen we naar het gras. “Zullen we hier gaan liggen?” stelde ik voor. Anne knikte en we legde onze handdoeken in het gras. “Zeg An, waarom heb je Sven niet meegenomen?” vroeg ik, met een bezorgde klank in mijn stem. “Hij komt wat later, hij moest eerst zijn kamer opruimen.” Grinnikte ze. Bij de gedachte dat Sven zijn kamer aan het opruimen was lagen we helemaal dubbel. Gierend van het lachen rolden we over de grond. Ja hoor, we hadden weer eens de slappe lach. “Ehm.. what are you doing?” Ik keek om hoog en zag Stefan en Chiv lachend boven ons hangen. “We will get you two!” Ik greep Chiv bij zijn benen en sleurde hem op de grond. Anne deed hetzelfde bij Stefan. “Kieteldood?” lachte ik naar Anne. Ze knikte. “What is “kieteldood”?” vroeg Chiv. Ik keek hem geheimzinnig aan en antwoordde: “You will see!” We sprongen boven op de jongens en kietelde ze totdat ze smeekten om genade. We lieten ze beloven geen wraak te nemen en lieten ze los.
Na een uurtje bakken stelde Chiv voor om te gaan zwemmen. Iedereen was het er mee eens, en we stonden allemaal snel op. “Hé jongens, wacht even!” Sven kwam aanhollen, heel charmant, half struikelend. Ik kon het niet laten om te gaan lachen. Al snel lachte iedereen met me mee. Een beetje beschaamd kwam Sven erbij, en kuste Anne. Ik zag Stefan wat argwanend kijken en ik stootte hem aan. “Het is een lieve jongen. Echt.” Fluisterde ik hem toe. “Ik geloof je best hoor, maar het is toch mijn zusje.” Zei hij met een bezorg gezicht. Ik liet het maar zo, en gaf hem enkel een knipoogje. Chiv stelde zichzelf voor aan Sven, en ze konden het gelijk goed vinden. Kletsend over voetbal liepen ze voor ons uit. Waarom ging Stefan er niet bij lopen? Dan kon ik even alleen met Anne kletsen. Maar nee hoor, meneer bleef gewoon dicht naast me lopen. “Fijn.” Mopperde ik sarcastisch.
Eenmaal bij het water, stond Sven stil, terwijl Chiv er al in lag. “Het is koud, niet normaal! En hij duikt er gewoon in!” riep hij ons toe. Ik voelde met mijn teen het water. Het viel best mee. Naast me zag ik dat Stefan en Anne het ook heel koud vonden. “Langzaam wennen dan maar.” Zuchtte Sven. Ik schudde mijn hoofd en rende het water in, maakte een grote duik en plonsde in het water. Ik zwom nog een stukje onderwater totdat ik Chiv’s benen zag. Heel snel sprong ik naar boven. “YOU SILLY!” Gilde hij naar me. Ik lachte, en de tranen liepen me over de wangen. Er ging niets boven iemand eens lekker te laten schrikken. We lachten en spetterden elkaar nat. Ik draaide naar de kant toe, en zag hoe de rest nog steeds aan het wennen was. Ik knikte naar Chiv, en hij begreep me gelijk. Ik dook onder water en zwom snel naar hun toe. Gelukkig was het water diep genoeg. Ik zag Chiv naast me, en gebaarde dat ik Anne en Sven wel deed. Hij begreep me en zwom door. Ik zag vier benen voor me en ging op de grond liggen. Snel greep ik ze vast en trok ik ze onder. Proestend van het lachen kwam ik boven en keek naar Sven en Anne, die er als twee verzopen katten uitzagen. Verderop zag ik Stefan nog steeds staan. Waar was Chiv? Op dat moment verscheen zijn gezicht voor me. Ik schrok. “You’re crazy!” Grinnikend keek hij me aan. “Ik know. Stefan is to big for me. I can’t handel him.” Wat teleurgesteld keek hij naar me. Ik sloeg mijn arm om hem heen. “You are great and strong!” Liefkozend gaf ik hem een dikke knuffel. Maar ik liet hem niet los toen Stefan eraan kwam. Nee. Ik hield hem vast, en legde mijn hoofd op zijn schouder. Hij trok me nog iets dichter tegen me aan, en zo zaten we een tijdje. Ik weet zeker dat het er niet uitzag als een broer/zus knuffel, want zo voelde het namelijk niet. Toen wist ik het, ik was verliefd op Chiv. En niet een beetje. Smoorverliefd was ik. Ik haalde mijn hoofd, geschrokken van mijn gedachtes, snel van zijn schouder. We hadden elkaar nog steeds vast en keken elkaar aan. Ik voelde mezelf rood worden en sloeg mijn ogen neer. Snel maakte ik me van hem los en begon me te schamen. Wat zou Stefan wel niet denken! Ik draaide me om en zag Anne en Sven in zoenpositie. Die maakten zich er in ieder geval niet druk om. Naast hen lag Stefan, te zonnen. Hij had er dus ook schijt aan. Gelukkig maar. Ik draaide me weer terug naar Chiv. Hij keek me vrolijk aan en we kletsten nog even, over van alles en nog wat. Tijdens het gesprek pakte hij mijn hand en speelde met mijn vingers. Ik dacht niet meer aan Stefan, maar ging gewoon mee met Chiv. Ik aaide hem zachtjes over zijn been, terwijl we rustig verder praatten. Het voelde of alleen wij er nog waren. Het was fijn in het ondiepe water, lekker fris en koel. De arm die hij nog over heeft sloeg Chiv om me heen. Het was een fijn, en veilig gevoel. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en hij liett mijn hand los en speelde met mijn haar. Wat is hij lief. Ik sloot me helemaal af. Geen Stefan meer. Alleen Chiv. Zachtjes gaf hij een zoen op mijn haar..
Plotseling voel ik een koude hand op me schouder. Ik maak me los van Chiv en kijk om. Recht in het woedende gezicht van Stefan.

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 14:38

Zijn jullie nu blij? *LOL*

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:45

Ja wil meer!!!!
Blijf weer gekluisterd achter de laptop!

marcellaZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:53

JAAAA !!! Je weet het wel spannend te maken hoor, net als je helemaal in het verhaal zit stopt het, kan niet wachten tot het volgende stuk...

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 15:01

Dat doe ik expres Ja