Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipanda schreef:
Otje_Merlot;Erg mooi gedaan,heb je deze achtergrond weer zelf gemaakt?Dan is hij nog beter,deze achtergrond past veel beter bij het paard dan de achtergrond van de vorige week.
Melletjuhh schreef:NoaFleur, echt geweldig!! Hoe kom je aan die benen?
Stravero schreef:NoaFleur: Super hoor maar er moet wel een knik in het paard zijn rug zitten onder het rokje het komt niet helemaal goed overeens Kus Evelien
Otje_Merlot schreef:pipanda schreef:
Otje_Merlot
;Erg mooi gedaan,heb je deze achtergrond weer zelf gemaakt?Dan is hij nog beter,deze achtergrond past veel beter bij het paard dan de achtergrond van de vorige week.
*grinnik* vorige keer had ik niet mee gedaan![]()
maar ach boeit niet, bedankt voor het commentaar
Iedereen die commentaar heeft gegeven trouwens, ik ga waarschijnlijk vanavond commentaar geven, elke keer dat ik commentaar wou gaan geven, schoot het er bij in.
pipanda schreef:
Otje_Merlot
;Erg mooi gedaan,heb je deze achtergrond weer zelf gemaakt?Dan is hij nog beter,deze achtergrond past veel beter bij het paard dan de achtergrond van de vorige week.
*grinnik* vorige keer had ik niet mee gedaan![]()
maar ach boeit niet, bedankt voor het commentaar
Iedereen die commentaar heeft gegeven trouwens, ik ga waarschijnlijk vanavond commentaar geven, elke keer dat ik commentaar wou gaan geven, schoot het er bij in.
Beetje dom van mij, ik ben in de war met die van Melletjuhh van vorige week
Boemba schreef:haha hij is inderdaad erg orgineel en jammer van het knippen paardje is zeker een keer tegen een muur aangelopen zijn neus is helemaal plat![]()
![]()