@ switchx, Ik vind hem heel mooi ! heel kleurrijk, de manen en het knippen kunnen op sommige plaatsen nog iets netter, maar verder vind ik hem heel mooi! Leuk lettertype @ Sifra_, katinka is helaas wat vervaagd, raar geveegd, maar verder vind ik hem wel mooi hoor! Leuke kleuren @ Otje_Merlot, leuk ! Netjes geknipt, manen zijn mooi gelukt, leuke tekst etc.. maar toch is hij ietwat simpel.. Maar evengoed heel mooi @ ArGieVai, Hij is wat druk en je moet goed zoeken naar alles, wat is wat etcetera.. maar ik vind hem heel erg mooi! Ik las ook net dat je het met pf hebt gedaan, knap hoor! @ Appelflapje, super !! Mooi kleurgebruik, contrast etc.. ik vind hem super @ NoaBeertje, leuk alles in die kleur ! klein minpuntje, die vervaagde rand om Katinka is heel lelijk geworden, jammer, want anders was hij helemaal super! @ Lipydo, *kwijlt weg* wat een superbewerking weer zeg.. echt beautiful! Daar zal je wel heel lang mee bezig zijn geweest!! Geweldig!!
Hij ziet er heel simpel uit, maar ik vind em wel lekker 's zomers...ik had ruzie met de tekst dus dat is niet echt gelukt...ik vind wel dat de foto er netjes in is gezet, dus in een mooi rondje bedoel ik
Nou, hier is hij dan.. lang mee bezig geweest, maar ik vind het resultaat best redelijk.. Mijn commentaar komt nog. Vorige ronde heb ik helaas niet aan meegedaan, thema lag mij ook niet helemaal. Maar genoeg geleuter, hier is mijn bewerking:
Edda: Wat zien die dingen bij Katinka der oren? Veder valt de tekst niet op maar veder wel netjes uitgeknipt, jammer van de manen Ninatijger: Leuke bewerking, netjes uitgeknipt en een leuke tekst. smeetjoew: simpel, maar goed en een goede tekst Appelflapje: leuke bewerking vooral dat met die muts. Meliaforever: simpele bewerking, katinka is een beetje "scherp" uitgeknipt. sanne_shelly: Leuke kleurtjes
commentaar: pagina2
Boemba: Leuke gedaan, en die manen zijn helemaal super gedaan, Jij hebt echt altijd inspiratie! NinaTijger: Apart, maar wel leuk Stravero: Netjes uitgeknipt en een goed gedicht, ook al heb je die niet zelf gemaakt Stravero: Leuk gedaan vind alleen de manen niet zo, ze zijn zo puntig Pasamba: Simpele bewerking, vind alleen dat rechter oor raar uitgeknipt paOlien: Goed gedaan vind hem alleen wat simpel en iets te lang StOoRzEnDeR: dat paarse past er niet bij en waarom heb je 2x dezelfde regel tekst er in staan. Veder vind ik katinka redelijk netjes uitgeknipt Misz_J: Voor de eerste keer is ie niet slecht , de tekst is (voor mij) Moeilijk leesbaar. Heike: Leuk bedacht dat met die wortel, maar die 2de heeft toch niet echt iets met katinka te maken? Loutjelou: Simpel maar ik vind um super, wilde zelf ook iets met een dream catcher doen maar had daar geen inspiratie mee. gekkeils: Ik vind de rand niet zo bij de achtergrond passen. nonie: Ik vind em niet zo, de achtergrond kleur past niet bij dat veulentje. zonde want ik vond dat veulentje wel een leuk idee Benniebentu: Leuk bedacht, de kwaliteit vind ik niet zo, maar vind de bewerking veder leuk gekkeils: gedicht is leuk, maar persoonlijk vind ik de rest niks.
commentaar: pagina 3
orri: SUPER jammer van de "scherpe" randjes bij katinka. paOlien: Leuk bedacht, achtergrond vind ik erg mooi. pipanda: Simpel, maar goed. Daandriaan: niet zo netjes uitgeknipt en ik had één lettertype uitgekozen en niet 2 verschillende.. Sifra_: Leuk gedaan, maar Katinka is een beetje "raar" en zelf had ik haar de zelfde kleur gedaan als die paarsachtige bloemen. Otje_Merlot: Vind de kleur tekst niet echt bij de bewerking passen. veder is ie wel netjes ArGieVai: Creatief, jammer dat katinka niet echt op valt. Appelflapje: Leuk gedaan, die tekst ook NoaBeertje: Leuk gedaan, omlijning van katinka past goed bij de rest van de kleur tekst en maan, had alleen een ander lettertype gebruikt. Lipydo: Leuk bedacht ok heel mooi maar vind em alleen te blauw bij katinka. maar mijn beeldscherm is ook een beetje raar misschien dat het daar aan ligt. nonie: Leuk gedaan erg vrolijk Eefske: Leuk bedacht maar ik weet ik vind het een beetje kan het juiste woord er ff niet voor vinden. Loutjelou: Leuk gedaan, katinka is ook lekker groot Borisjuuh: Ik vind hem niet zo mooi, katinka is ook een beetje donker
off-topic: Ik zou graag alle bewerkers willen uitnodigen in dit topic: Voor tips, vragen en gezelligheid, dit topic moet weer gaan leven! De psp prutsers! [KLIK]
Mijn commentaar: Edda Ik vind het idee heel mooi. Alleen is het een beetje vaag en de maantjes zijn beetje vaag geknipt
NinaTijger Ik vind hem mooi! De achtergrond vind ik ook echt super! Alleen ja, de manen..
smeetjoew Ik vind hem heel simpel kijken, maar het efect en de tekst vind ik wel heel mooi
AppelflapjeIk vind hem heel mooi! Ook een heel mooi lettertype en dat slaapmutsje.. echt lief!
Meliaforever Ik vind het een heel leuk idee.. maar niet zo mooi, sorry. Ik vind hem te blauw
sanne_shelly Ik vind hem heel mooi, goede kleuren en een mooi letterype!
Boemba Leuke bewerking! Ik vind het randje en de manier van kleur die je gebruikt hebt ook leuk bij de foto passen En dat lettertype is super!!
NinaTijger Ik vind dat de roos een beetje.. gewoontjes word. Maar niet tena om de bewerking!! Ik vind het een leuke achterachtergrond en een mooi lettertypeb
Stravero Wat is dat een mooie achtergrond!! En BTW ook een mooi gedicht Ik vind je 2e bewerking een beetje simpel en het lettertype een beetje lastig om te lezen, hoewel ze wel goed aftekenen tegenover de achtergrond.
Pasamba Whauw wat een mooie bewerking!! heb ik echt gwoon niks over te zegge zo mooi!!
paOlien Mooie achtergrond!! en de manen zijn ook heel mooi bewerkt!
StOoRzEnDeR Ik vind hem een beetje simpel, maar ik denk dat dat komt omdat ik hem gewoon niet zo mooi vind wel een hele leuke tekst..
Heike Ik vind de eerste een beetje simpel, maar begrijp wat je bedoelt De tweede vind ik wel heel mooi, snap nog steeds niet hoe je dat gedaan hebt
Loutjelou Ik vind het idee heel leuk, allen jammer dat alles er zo wazig uitziet behalve de tekst
gkeils Wauw.. echt heel mooi! Vooral de rand vind ik mooi!!
nonie Ik vind het een hele leuke bewerking, alleen is er niet veel om te bewonderen.. dat is wel jammer.
benniebentu Ik vind dit een hele leuke bewerking! Vooral de bloemetjes vind ik mooi passen
gekkeils een mooie bewerking, alleen jammer datie een beetje wazig is. Maar het gedicht vind ik super!
orri Wauw wat kan ik daarop zeggen?!
paOlien hele mooie bewerking!! Vooral dat maantje en t'paardje op de rots
pipanda wauw.. echt, op dit soort bewerkingen kan ik gewoon niks meer zeggen
daandriaan Ik vind hem een beetje simpel, hoewel het lettertype 'dreamer' wel weer heel mooi is
Otje_Merlot Mooi hoor, ondanks dat mijn oog mij berteld dat het niet zo ontzettend veel veranderd is.. Ik snap alleen niet hoe je die blauwe lijntes gemaakt het..
ArGieVai wéér zo'n bewerking waar mij woorden bij tekort schieten.. alleen moet ik wel zeggen dat dit een uitblinker is!
NoaBeertje Simpele maar mooie bewerking
Lipydo Wauw.. hoe heb je dat voor elkaar gekregen Echt super
Borisjuuh Ik vind het een mooie bewerking, alleen jammer dat de manen zo raar geknipt zijn
switchx Een supermooi lettertype! En ook een mooi stukje bos, alleen jammer dat je de foto van het paardje zelf niet wat hebt aangescherpt.
stravero je bewerkingen gaan er al beter uitzien de manen krijg je ook al beter door alleen bij het knippen moet je nog een beetje opletten bij het linker oor is er een hap uit Stravero mooi randje gemaakt heeft nu geen hap uit zijn oor maar is wel een beetje hoekig uitgeknipt achtergrond is mooi van kleur Pasamba mooi achtergrondje gebruikt tekst is ook mooi maar hoe doe je dat met die zonnestralen kan het in mijn programma nog niet vinden wel diverse soorten spotligts maar geen zonnestralen ik zelf heb adobe elements 2.0 lijkt alleen of de verhoudingen anders zijn paardje lijkt slanker geworden paOlien nou aan jouw bewerkingen mankeerd ook niets hoor ziet er weer goed uit (leuke foto die je heb ingestuurd) StOoRzEnDeR je idee is heel leuk zou alleen je paardje iets groter doen en meer naar de voorgrond halen paolien zou ik niet paars hebben gemaakt maar dan zou ik haar waarschijnlijk iets lijkend op de kleur van het water doen heb je je foto`s al een keer bij http://s42.photobucket.com geprobeerd te downloaden bij mij gaat het goed zonder logo van mijn album or what ever Misz_J ziet er leuk uit maar vind hem wat simpel ogen Heike vind je tweede bewerking wat meer hebben de eerste vind ik wat simpel ogen wel netjes uitgeknipt en leuk de manen gedaan Loutjelou hele mooie bewerking zou denk ik alleen het hoofd van het paard tot de dromenvanger laten gaan zodat het een geheel lijkt leuk lettertype gebruikt gekkeils tekst vind ik in het water een beetje moeilijk te lezen ( maar ja dat leg mischien wel aan mijn ogen lol) leuke bewerkng maar oogt wat simpel nonie manen zijn leuk gemaakt (lijken wel krullen) wat is het paardje zijn droom nou weer jong zijn of dat zijn vlekken wat minder zijn. leuk achtergrondje gemaakt Benniebentu knippen kan beter idee is wel leuk maar is niet echt mijn smaak maar zou zeggen blijven oefenen als je een reactie geeft en daarna er gelijk nog een zet kan je het nog verranderen via edit dan heb je maar een tekst balkje gebruikt gekkeils mooi achtergrondje gebruikt zou alleen voor een groot paardje hebben gekozen dan twee kleine
pagina 3 orri hele mooie bewerking niets op aan te merken je manen gaan al beter en die veren die je heb gebruikt passen er mooi bij mooi hoe je de veren de manen over je lijst heb laten lopen paOlien mis de weerspiegeling in het water maar is voor de rest leuk ben ook met een water bewerking bezig pipanda ja wat moet ik hier nou aan comentaar geven eens goed kritische kijken........ mischien haden de blonde manen iets meer naar voren mogen komen ( zie er alleen geen pioen roosje meer in moet je me maar toch eens uitlegen welk penseel je gebruikt om het te verranderen ) ziet er wederom weer top uit ( ps hoe is het met je hand of wordt het ziektewet, ) daandriaan ik vind hem wel erg kaal en sinpel ogen en het knippen had wat beter gekund switchx manen haden van mij wat meer mogen uitlopen leuk achtergrondje gebruikt maar vind hem wel simpel ogen Sifra_ ziet er erug dromerig uit zou alleen het paardje proberen in de kleur van het plaatje te krijgen (in dit geval paars achtig) (edit nou dromerig is dus wel gelukt was mijn eerste indruk hihi) Otje_Merlot oogt goed manen zijn mooi heeft iets van mistirie met die slierten ArGieVaimooi in elkaar over laten lopen goed gedaan Appelflapje manen vind ik wat te punterig die hadden van mij wat meer mogen uitlopen knippen had wat beter gekund voor de rest nette mooie bewerking NoaBeertje knippen kan beter rest ziet er goed uit wel wat simpel maar oogt goed hoor lipydo katinka mist volgens mij een stukie rechter oor je bewerking ziet er weer lekker misterieus uit nonie niet echt mijn smaak maar als ik naar bewerken zelf kijk ziet hij er goed uit netjes bewerkt Eefske het randje om het witten paard zou ik weg laten en de manen van katinka zou ik ook gewoon laten de achtergrond is mooi die je heb gebruikt Loutjelou ziet er heel rustig en mooi uit als enige zou ik hem wat minder laten doorschemeren je ziet de bloemen door de manen en het paardje heen Borisjuuh neem aan dat dit een van je eerste bewerkingen is ziet er wat simpel uit maar zo voor de eerste keer wel aardig gelukt hoor manen zou ik proberen wat aan te gaan werken zodat het wat mooier doorloopt switchx de opdracht bewerking vind ik wat meer hebben alleen je vrije bewerking had je er al opgezet en je mag maar twee bewerkingen plaatsen anders wordt het wat onduidelijk Edda lekkere wilde manen je bent flink aan het oefenen bij een topic van austria staat een link (meen pagina 4 of 5) met een link voor brushes ( voor haren) die kan je dan downloden en dan tekent het weer wat makelijker Larnaca hele rustige mooie bewerking zou alleen katinka meer naar de voorgrond halen zie de paarden door katinka heen
ik wou mijn foto pas plaatsen als ik hem helemaal perfect vond.... das niet het geval maar ik ga toch plaatsen omdat ik alle knopjes geprobeerd heb en de foto niet beter word.
en ja weer mijn album.nl en natuurlijk weer niet zo mooi als jullie bewerkingen maar als ik heel eerlijk moet zeggen vind ik van mezelf dat ik erg vooruit ben gegaan wat betreft bewerken.
*eigen comentaar*
paardje is te klein, meisje had iets meer doorschijnend gemoeten, (zo zat het tenminste in mijn hoofd)en de maan had een beetje geliger gemoeten en dan na al dat negatiefs ook wat positiefs, ik vind de tekst errug mooi....maar okey ......na mijn comentaar is dat van jullie meer dan welkom
@ nonie, Leuk ! lekker vrolijk allemaal, misschien iets té vrolijk.. maar ik vind het een leuk idee en mooi uitgewerkt @ Eefske, Oh, ik had die voorpluk en manen niet zo gedaan Die witte puntjes om de eenhoorn ook niet.. Maar je hebt wel netjes geknipt en het ziet er wel leuk uit @ Loutjelou, ja, die is mooi leuke achtergrond, mooie kleuren en tekst, alleen is katinka wat haperig uitgeknipt.. @ Borisjuuh, ik vind hem best mooi, jammer dat Katinka niet zo netjes is geknipt.. ‘i’m dreaming of the angel en the heaven’ dat was een engelse zin met 1 woord Nederlands , en als je wilt weten hoe het hier gaat, lees dan de beginpost eens door, die is er niet voor niets @ switchx, jammer dat de tekst niet zo goed te lezen is.. maar ik vind hem wel mooi de 2e vind ik alleen mooier, maar daar had ik al commentaar op gegeven. @ Edda, ik vind hem wel mooier, maar evengoed een beetje vaag door het vegen verder heb ik je al commentaar gegeven, super @ Larnaca, jammer dat de kwaliteit achteruit is gegaan, en ik had katinka niet weg laten vallen maar meer voorop gezet. Verder issie mooi @ StOoRzEnDeR, upload hem eens bij www.imageshack.us , ik vind hem wél mooier dan je eerste, dat moet ik zeggen. De tekst is net íets te klein, maar dat kan ook door het uploaden slecht te lezen zijn. Ik had ‘mij’ niet negatief gemaakt maar gewoon half transparant gedekt. Katinka is helaas wat slecht te zien.. maar hij is wel mooi gedaan verder
Edda;Goed idee,ik had wel geprobeert het paard ook wat donker te maken, het paard staat nu bij daglicht in de nacht.Nog wat oefenen met de manen. NinaTijger;Leuk idee, goede tekst.alleen de manen zijn nog net niet goed geknipt.Misschien met het vingertje wat uit laten lopen. smeetjoew;Ziet er goed uit.Wel wat simpel. Appelflapje;Zeer leuk gedaan,die slaapmuts zit er erg goed op. Alleen in de hoek bij de roos ziet de lijst er een beetje vreemd uit. Meliaforever;Leuk idee, de uitwerking is nog wat minder.Manen zijn wat puntig geknipt en de overgang van paard naar wolk is iets te snel. sanne_shelly;Ziet er heel erg netjes uit, ik vindt alleen de achtergrond iets te licht ten opzichte van het paard.
blz 2
Boemba;Ziet er erg goed uit. Ik had alleen ook paolien hellemaal uitgeknipt. NinaTijger;Get geheel ziet er vrolijk uit,de manen komen door het witte randje nu net wat beter uit. StraveroHet geheel ziet er goed uit, alleen tussen de oren is het wat hoekig geknipt. Stravero;De manen zijn net wat mooier als bij je 1ste maar tussen de oren is het nog niet goed. Pasamba;Erg gaaf zo,alleen jammer dat het paard wat uitmodel is. paOlien;Erg leuk gedaan (hij is alleen iets te groot zou je daar de volgende keer op kunnen letten) StOoRzEnDeR;Ik ben het eens met wat je zelf al aangeeft. Misz_J;Hij is nog vrij simpel,jammer dat de tekst niet te lezen is. Heike;1e leuk idee en leuk gedaan. 2e Leuk idee netjes gedaan wel jammer dat het paard er zo klein opstaat. Loutjelou;Leuk idee en redelijk uitgevoerd. gekkeils;mooie tekst.in de foto zitten hier en daar plekken die wat pixelig zijn. nonie;Leuk idee, de uitvoering is wat minder. Het paard is erg pixelig geknipt. Benniebentu;Grappig gedaan ik had misschien wel die hartjes om het paard heen gedaan. gekkeils;Leuk idee ik vind alleen de achtergrond wat wazig daar had ik een mooiere voor uitgezocht.
blz 3
orri;ERG GAAF GEHEEL. ik vindt het alleen jammer dat het paard wat groenig is inplaats van blauw, maar smakenverschillen nietwaar. paOlien;Leuke bijpassende tekst "are you" moet denk ik alleen anders om. daandriaan;Nog wat oefenen met knippen en verder nog wat simpel. switchx;Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar dan valt ineens op dat het niet kan want het lijkt wel of ze tussen de bomen hangt. Sifra_;Mooie achtergrond,paard past er kwa kleur ook goed bij, alleen is het jammer dat het paard wazige vlekken heeft. Otje_Merlot;Netjes gedaan. ArGieVai;ERG LEUK GEHEEL,jammer dat het paard net wat uit model is. Appelflapje.Netjes gedaan de kleuren pasen kwa stekte ook heel goed bij elkaar.
Blz 4
NoaBeertje;Ziet er goed uit, paard is wel wat hoekig uitgeknipt en de rand eromheen zou iets netter mogen. Lipydo;In een woord GEWELDIG.(alweer zo'n mooie achtergrond gebruikt) nonie;Dit is niet mijn smaak maar wel netjes uitgevoerd. Eefske; grappig dat het paard nu een lok heeft. Tekst past goed bij de bewerking, de overlopen zouden wat rustiger mogen. LoutjelouMooi geheel, netjes gedaan. Borisjuuh;Tekst klopt niet helemaal "en" moet zijn AND of IN.Knippen kan mooier maar zo voor het eerst ziet het er goed uit. switchx;1e Deze ziet er goed uit.2e deze is al een keer gepost 1 keer is genoeg wil je daar in het vervolg aan denken. Edda;Manen zien er beter uit zo, maar verbeterde versies zijn eigenlijk niet toegestaan. Larnaca;geheel ziet er goed uit ik had het paard alleen niet doorzichtig gemaakt.
Alles is weer opbouwend bedoelt,en over smaak valt niet te twisten groetjes Pipanda