Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde19

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:03

wauw! pipanda super gewoon... geen commentaar

Escha

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 14:43

Mijn commentaar:

pag.1
welsharabier: Nogal simpel, puur knippen en plakken, het knippen is oo niet zo netjes
Boemba: Leuk gedaan, vind hem alleen wat minder uitgeknipt(ik zie hier en daar inhammetjes..?(hoe schrijf je dat )) en ik had liever een andere lettertype gezien
Nynkk: Netjes gedaan en super! Heel leuk
Pasamba: Ze zitten verkeerd om Leuk
sanne_shelly: Dat handje van Kim, echt leuk! netjes gedaan
paOlien: Erg enge hand van Rob En ik had de tekst een andere plek gegeven, iets meer naar boven
sesiel_: Niet zo netjes uitgeknipt erg jammer
StOoRzEnDeR: Jammer van de taalfoutjes verder erg simpel en niet netjes uitgeknipt

pag.2
Melletjuhh: Erg leuk idee alleen vind ik dat Rob en Kim nogal 'hoekig' zijn uitgeknipt
Shalimar: Hmm nee.. ik vind hem niet zo, misschien had je Rob en Kim ook in stripfiguren kunnen 'veranderen'
orri: Erg leuk en orgineel idee!
DebbjJ: Jammer dat ie pixelig is, verder is hij nogal simpel
superhaffies: De bewerking is leuk alleen zou ik een andere lettertype hebben gebruikt
Boemba: Leuk gedaan maar weer die kleine inhammetjes
Lipydo: Geweldig! ik zie alleen nog innieminnie-witte-randjes bij de hoed van Rob
sanne_shelly: Leuk gedaan maar nogal simpel vind ik..

pag.3
pipanda: Géweldig! Heel mooi
DebbjJ: Het idee is leuk maar de 'spotlights' gaan voor mij iets té snel
pipanda: Leuk! Ja alweer heel leuk gedaan!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:18

Ik denk dat ik toch maar niet mee ga doen. Heb een ernstig gebrek aan tijd en inspiratie. Leuke FB's heb ik al gezien. Vooral die met dat konijn vind ik leuk (Pipanda?)

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:00

debbjJ vind de bewerking op zich heel mooi alleen jammer dat je licht effect niet hellemaal mooi verloopt,
pipanda nou is weer helemaal topie is een leuke bewerking geen commentaar hoe lang ben je nou met deze bewerking bezig geweest inclusief je paardjes uitknippen das vast geen uurtje werk

iedereen bedankt voor het bewerken van mijn foto ik weet het was een hele lastige foto met een moeilijk thema mochten jullie zelf nog leuke thema`s hebben dan kan je ze altijd pben

moet zeggen dat het heel moeilijk is om comentaar te geven op een eigen foto want dan is het al gauw leuk dus de volgende keer probeer ik weer goed opbouwend comentaar te geven

groetjes boemba

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:52

Hier mijn beoordelingen:

pagina 1
welsharabier Ik vind hem niet heel bijzonder. JE hebt gewoon een achtergrond genomen en de foto uitgeknipt en hem er opgeplakt. En inderdaad wat je al zei over het knippen..
boemba leuk hoor, leuke achtergrond met die prikkertjes erin zo. Vind het haar van die 2 kindertjes ook heel leuk en de tekst is ook leuk. Verder vind ik de rest een beetje hoekig uitgeknipt..
Nynkk Leuk hoor! Die tekst is grappig. Mooi uitgeknipt!
sanne_shelly Die is echt gaaf Heel leuk gedaan! Knap hoe je dat handje er zo bij hebt!
pa0lien Leuk hoor! mooi hoe je die lasso erbij hebt gedaan! Het handje vind ik een beetje raar, maar wel leuk idee
sesiel_ leuk idee, ook wel leuk uitgewerkt alleen een beetje raar uitgeknipt.
stoorzender Ik vind 'm niet zo mooi. Ze staan niet echt in het middelpunt zeg maar van de foto. De tekst klopt ook niet wat anderen ook al gezegt hadden..

pagina 2
Melletjuh wel leuk idee met die rodeostieren erbij. Vind het alleen niet heel mooi hoe je dat er zo opgeplakt hebt..
shalimar Wel leuke achtergrond. Vind het ook niet heel mooi hoe je het plaatje erop hebt geplakt.. Misschien had je beter de buitenkant transparant kunnen maken. Had er iets mooier uitgezien denk ik..
orri Leuk met ale die rodeo spulletjes! Ook wel leuk uitgewerkt!
debbjJ Haha grappig! Leuk hoe dat paard er zo "in" komt springen.. Jammer dat de randjes zo ribbelig zijn geworden door het transparant maken..
edda Haha leuk hoor met lucky luke heb er niet zo veel op te zeggen.. vind m wel leuk
supperhaffies Leuk bedacht.. Jammer dat je er een filter overheen hebt gegooid.. Ik had um leuker gevonden als ie gewoon neutraal was geweest. De tekst vind ik er ook niet bij passen..
boemba Leuk hoor met al die foto's. Zou hem ook zeker bewaren Is wel leuk voor later denk ik
lipydo 1 woord PRACHTIG! Heel mooi met die schaduwen gewerkt.. heb er niks op te zeggen eigenlijk
sanne_shelly Leuk.. mooi uitgeknipt. Verder niet super bijzonder..

[i]pagina 3[i]
pipanda Wauw die is ook heeel gaaf Echt heel erg leuk gedaan Heb er niet veel op te zeggen behalve dat ik hem helemaal super vind!!
debbjJ Haha flitsend hoor Mooi lettertype! Jammer dat er op sommige plekjes aan de randjes nog wat wit zit.. Verder wel gaaf
pipanda wauw nog zo'n mooie van jou Echt heel leuk hoe dat paard in de wolken "verdwijnt" Ook leuk dat je steeds eigen foto's gebruikt!

Zo dat was het

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:51

Heb te weinig inspi om een vrije bewerking te maken...ben waarschijnlijk toch al te laat...ben benieuwd naar de winnaar en de volgende foto!!

@Pipanda: Super mooi gedaan...ik sta elke keer weer versteld van je prachtige bewerkingen...

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:24

Zoozoo.. Ik ben even weg, gelijk vanalles gebeurt.. Njaa even een berichtje dat ik hem morgen ook nog terug kan vinden..

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 08:30

hoi we gaan waarschijnlijk wat verranderen in het topic

degene de uitgeloot is is nog niet online geweest als die voor elfen nog geen foto heeft gestuurd, kiezen wij een bewerker uit, (die heeft meegedaan aan de bewerkingen en zelf nog niet aan de beurt is geweest), en online is, dus houd de postvak in de gaten !!! ( wij geven wel even een seintje als de foto binnen is).

de week daarop is de gene aan de beurt die we dus nu hadden uitgeloot, in die week loten we alsvast een bewerker van die week zodat er wat meer tijd is om een foto binnen te krijgen en zodat wij dus eerder de foto op de site krijgen want wij zien dat de meeste bewerkingen in het weekend gemaakt willen worden en zo aan het einde van de week minder wordt

nou we wachten rustig af groetjes Boemba

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 10:54

Goede verandering. Ik denk dat dat beter gaat werken

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:20

ik denk het ook maar wanneer komt het nieuwe topic nou?

leliadeidre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:31

directlady schreef:
zitten leuke bewerkingen bij

helllleeee maal mee eens:D

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:44

Mijn commentaar, hier en daar wat kort .. Maarja.. in het volgende topic ga ik wel weer actief commentaar geven

Pagina 1

@ daandriaan, Leuk bedacht, alleen niet zo realistisch, je hebt hem zomaar ergens neergeplant.. Jammer
@ Boemba, prachtig ! mooie achtergrond, leuk bedacht, misschien had je de foto ook in die stijl kunnen maken
@ Nynkk, leuk ! ziet er netjes en echt uit, no comment ! Hihaa 8)
@ Pasamba. Gaaf! Jammer dat die lasso er zo nep uit ziet, en dat hij nergens aan vast zit, verder heel gaaf!
@ sanne_shelly, Netjes ! leuk dat handje die teugels vasthoud! Mooi hoor
@ sesiel_, een beetje simpel, die achtergrond is van google, dus op het knippen na heb je er niet zoveel werk aan gehad, maar hij is wel mooi
@ StOoRzEnDeR, een beetje apart, maar de foto past er niet echt bij, en slecht geknipt, helaas..

Pagina 2

@ Melletjuhh, leuk hoor ! misschien had je de foto’s in diezelfde stijl als het biljet kunnen doen, oh ik lees net dat het dan lelijk wordt? Jammer.. dan heb ik niks gezegd
@ Shalimar, ow die is leuk grappig !
@ orri, daar heb je vast veel werk aangehad, mooi hoor! Gaaf!
@ DebbjJ, Grappig ! echt apart wel leuk hoor Alleen jammer dat hij een beetje pixelachtig is..
@ Edda, mooi ! Ik denk alleen dat hij mooier zou zijn als je de foto zelf ook zwart wit stijl gedaan had.. hij springt er nu wel heel erg uit..
@ superhaffies, ow die is leuk ! Jammer van het mijn album, daardoor is ook de tekst wat raar geworden.. maar ik vind hem zeker leuk!
@ Boemba, prachtig.. geen commentaar Ik zou hem wel willen zien als de kleur eruit is!
@ Lipydo, b.e.a.utiful Alleen rechts ziet het er nog een beetje raar uit
@ sanne_shelly, Nice, nice beetje klein alleen.. da’s wel jammer

Pagina 3

@ pipanda, Hahaha... leuk joh !! apart gaaf !
@ DebbjJ, leuk dat bewegende ! ik vind hem heel mooi
@ pipanda, zucht, deze is buitengewoon prachtig.. jullie zijn zussen, en kunnen beide echt prachtig bewerken

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 15:53

Dan is hier het nieuwe Topic. De gelukkige was nog op tijd.
Gelieve hier niet meer te reageren viewtopic.php?f=68&t=600919&hilit= Veel plezier in het nieuwe topic,
groetjes Pipanda en Boemba.