[Verhaal] Mishandeling: Damage!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:41

Pff ben weg, morgen weer

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:41

Jeeej Pagina 4

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:58

jeej

jollyl0ver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:06

egt leuk verhaal hee!! en ook spannend:)

Miss_Monet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:44

Ben weer benieuwd naar het volgende stuk, je maakt het wel spannend zeg!

Djuukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:30

Idem.

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 14:04

Ahh... Kom op nieuw stukje Sorry t is moeilijk wachten zo, erg spannend verhaal!

Alleen af en toe toch een paar foutjes, ja je had al gezegd dat je geen tijd had om na te kijken, maar bijv. van tijd verwisselen: Ik kijk achterom, maar blijf fietsen. De mercedes verdween ...

Nou ja snap je wat ik bedoel?

Verder leuk!

chillaxing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 15:31

Mooi verhaal!

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:19

weer een mooie stuk..

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:09

Erg leuk verhaal.
Denk alleen niet dat de mod's het goed keuren dat er eerst een hele pagina vol moet worden geschreven met 'meer'. Dit mag niet.
Alleen zinnige tips zijn toegestaan.

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 10:23

Ik ben nu even 10 min erop en ben bij mijn oma. Heb mijn laptop mee zodat ik kan verder werken. Helaas kan ik niet het verhaal plaatsen maar dat doe ik vanavodn laat. Hoop dat dit niet erg is!?

HardcoreLady: Ik denk niet dat dat bij mij het enige is,hoor. Maar toch eerlijk gezegt. Maar reageer dan ook op andere mensen die dat doen of ook plaatsvind in het topic.

Nikki__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 12:08

@ SaskiaKur; als ik bij andere verhalen zie, dat mensen ook eerst een bladzijde vol moeten schrijven met 'meer', zou ik daar ook op reageren, ben het alleen nog niet eerder tegen gekomen

SaskiaKur

Re: [Verhaal] Mishandeling: Damage!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 14:15

Is niet erg,hoor! Na het lange wachten is het stukje er! Sorry voor het lange wachten en hopelijk veel leesplezier!

Hoofdstuk 4:

Het zweet plakte aan mijn kleding. Mijn moeder wreef over mijn voorhoofd. `Tessa, toch! Je hebt een flinke nachtmerrie gehad! Ik hoorde je vanaf beneden schreeuwen!´ zei mijn moeder verward en ze schoof een stukje verder op het bed. Een nachtmerrie? Maar…het leek zo echt. Gabrielle, die tafel, alles…
Mijn hoofd leekt wel een baksteen zo zwaar leek het. Mijn moeder zag dat ik flink geschrokken was en stond op. `Tessa, ga jij maar even douchen. Dan koel je lekker af. De handdoeken leg ik wel in de badkamer!´ en ze liep mijn kamer uit. Ik liet me weer terug vallen op mijn bed en keek naar het plafond. Ik probeerde me te herinneren hoe mijn nachtmerrie was. Maar hoe meer ik me wou herinneren hoe minder ik steeds wist. Het enige wat ik nog wist is Gabrielle en die tafel. Niet meer, niet minder. Ik voelde me vies en totaal niet op me gemak. Ik besloot om maar te doen wat mam zei ook al had ik er helemaal geen zin in. Ik kleedde me uit en legde mijn vieze was in een stoffig hoekje van mijn kamer. Ik pakte mijn badjas en liep naakt naar de badkamer. Ik zette de douchekop aan en een straal van koud water stroomde naar beneden. Ik stak mijn arm uit en voelde nu het koude water op mijn lichaamsdeel. Een verlossing en een zucht waren het enige wat ik voelde. Ik sprong eronder en liet mijn gedachtes los. Ik spoelde het zweet van me af en ik voelde me gelijk alweer wat beter. Ons douchecabine was vrij modern. Naast een hangende douchekop hebben wij ook nog 2 douchekoppen in de zijkanten van de muren zitten. Ik leunde met mijn ene arm tegen de muur en met mijn andere arm ondersteunde ik mijn lichaam. Ik boog mijn hoofd naar beneden en het koude water viel achterop mijn nek. Heerlijk…
Het flesje van Dove stond daar eenzaam in het hoekje van de douchecabine. Ik bukte en pakte het op. Ik deed de fles open en rook een geur van heerlijke aurora. Ik kneep erin en het smeersel goot ik over mijn lichaam en smeerde me in. Ik voelde me weer beter in mijn vel en had grotendeels de nachtmerrie achter me gelaten. Ik hoorde een schreeuw van beneden wat overduidelijk van mijn moeder was. `Tessa! Schat! Kom je eten?´ Ik spoelde me nog goed na en sprong er toen onderuit. Tot mijn grote schrik stond Gabrielle daar.

Ik pakte snel een handdoek en wikkelde die om me heen. `Gabri, wat doe jij hier?´ en ik pakte mijn badjas wat ik over de badrand had gelegd. Ik keek Gabrielle van top tot teen aan. Ze was drijfnat en haar haren hingen naast haar lijkbleke gezicht. Ik schrok er toch even van. Ik voelde mijn hartslag bonken in mijn keel. Mijn moeder kakelde weer naar boven en ik hoorde voetstappen op de trap. oliebol, ze mag dit niet zien! Ik rende naar de deur en deed het weer achter me rug dicht. Ik liep naar me kamer en deed net alsof ik me aan het aankleden was. `Ja! Ben hier in mijn kamer!´ en ik graaide snel een geel jurkje uit de kast. `Tessa! Schiet eens op!´ zei mijn moeder een beetje geïrriteerd. `Jaja! Doe maar rustig ben al klaar!´ en ik doe mijn haar in een paardenstaart zoals gewoonlijk. Mijn moeder bleef bij de deuropening staan. Ik keek haar voldaan aan. `Je kunt al gaan, hoor! Ik hoef alleen even de douche uit te drogen.´ en ik keek haar zo onschuldig mogelijk aan. Dat was natuurlijk een smoes, want ik droog nooit de douche uit. Die onzin altijd van mijn ouders. Me moeder liep naar me toe en voelde de onzekerheid opborrelen. oliebol, ze heeft me door. Ze wreef over mijn haren en keek me aan. `Voel jij je alweer een stukje beter?´ en ze keek bezorgd. Een kreet in mijn lichaam van geluk en een zucht wat moeizaam eruit kwam. `Ja, mam! Stukke beter! Ga nu maar, anders wacht je dadelijk nog langer op me!´ en ik keek met mijn kleine puppyoogjes mijn moeder aan. Ze lachte en ze gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ze gebaarde nog wat met haar hand dat ik moet komen en ze liep toen weer naar beneden. Ik ging snel naar de badkamer. Maar net toen ik de deurknop wou opendoen voelde ik een koude rilling achter op me rug. Ik draaide me vliegenssnel om. Niets, helemaal niks. Ik voelde een aanwezigheid vlak achter me. Ik keek nog om de hoek verder in de hal maar niemand was te bekennen. Ik liep weer terug naar de badkamer en deed de deur open. Maar Gabrielle was er niet meer. Waar is ze naartoe? Ik rende elke kamerdeur binnen maar geen spoor van Gabrielle. Ik zuchtte, wat is er toch met haar? Ik voelde me down en ik wist dat dit aan me aan het vreten was. Lichamelijk en Geestelijk. Dit is niet goed voor me.
Ik probeerde me te concentreren. Rustig ademen en mijn gedachtes even opzij te leggen. Ik liep naar beneden en deed net alsof ik een 6-jarig meisje was en net haar lievelingscadeau heeft gekregen. Een nepglimlach stond op mijn gezicht en ik neuriënde een liedje mee. Pap zat al aan tafel en mam haalde net de broodjes uit de oven. Altijd weer een voordeel in de zomervakantie. ´s Middags konden we gezamenlijk lekker eten. Dat kan pap altijd niet vanwege zijn werk. Een gevoel van bedrog had ik zeker weten maar wat moest ik anders om Gabrielle te helpen. `Ik zie dat je alweer wat beter voelt´ zei mijn vader en hij legde zijn leesbril aan de kant. Ik knikte en pakte snel een broodje wat mam net op de tafel had gelegd. Ik smeerde me broodje en legde er vleeswaren op. Ik probeerde een onderwerp vast te knopen maar ik bedacht me helemaal niks. Gelukkig was de telefoon de redder in nood. Maar tegelijkertijd schrok ik ook. Want vanmorgen belde Gabrielle en toen was er echt iets aan de hand waar ik nu nog steeds niet achter ben. Mijn moeder stond op en nam de telefoon op. Geen gehoor. `Hallo?´ herhaalde me moeder voor de 3de keer. Weer niks. Me moeder haalde haar schouders op en legde neer. `Misschien verkeert verbonden´ en ze begon weer verder met haar broodje. Vreemd, dat was het enige waar ik aan dacht. Ik had totaal niet in de gaten dat mijn moeder tegen me aan het praten was en zag ook niet dat ze me met een bezorgde blik aankeek. Ik was zo erg in mijn gedachten verzonken. Ik werd weer terug op de wereld gezet toen mijn moeder mijn naam riep. `Tessa? Hallo! Hoor je me wel?´ en ze legde haar hand op mijn arm. `Huh? Wat?´ zei ik met me bedufte kop. Nu zag ik dat naast mijn moeder ook mijn vader me vreemd aankeek. Ik lachte. `Sorry, ik was even aan het nadenken!´ en ik pakte nog een broodje. Mijn vader en me moeder zwegen. `Pap? Ben je nu eindelijk klaar met je werk?´ zei ik om een beetje van het onderwerp te veranderen. `Uhm…ja. Ik hoef alleen nog wat te bezorgen dadelijk en dan ben ik officieel klaar´ en hij nam het laatste hapje van zijn broodje. `Pap? Mag ik mee? Ik heb toch niks te doen!´ zei ik met een verbazing van mijn eigen woorden. Pap keek me raar aan. `Sinds wanneer interesseert jij je in mijn werk?´ zei mijn vader met een fronsend voorhoofd. `Gewoon. Wat ik net ook al zei. Ik heb toch niks te doen.´ en nam ook mijn laatste hapje van mijn broodje. `Uhm, oké. Ik ga wel zometeen. Ik moet even de spullen inhalen, help jij intussen mama even?´ en hij stond op. `Ja, jij bent een lekkere!´ en ik knipoog! Hij verdween in de garage en ik ruimde samen met mijn moeder af. Niet alles paste in de afwasmachine dus moesten we afwassen. `Papa peert hem lekker´ zei ik voor de grap! Mam moest wel lachen maar ging toen wel serieus verder. Ik zag aan mijn moeders gezicht dat ze over iets aan het piekeren was. Ik stopte met het servies afdrogen en keek me moeder aan met een voldane blik. `Mam? Waar zit je mee?´ en me moeder keek me aan. `Tessa, waarom ga je met je vader mee? Wat wil je gaan uitvreten?!´ en ze ging zwijgloos verder. Ik moest lachen. `Mama, wat denk je wel over mij! Het is vakantie en heb toch niks te doen!´ en ik gaf mam een kus op haar neus en ging weer verder met afdrogen. Mam knikte en ging verder. Een klein glimlachje verscheen op ons beide gezichten. We waren binnen 10 minuten klaar. Ik schreeuwde naar pap dat ik klaar was en hij zei nog dat we nog wat leuks gingen doen. Ik verheugde me er nu al op en deed snel me schoenen aan. Me vader wachtte me al op in de auto. `Race-eend wat je bent´ zei ik lachend en gaf hem een stoot tegen ze schouder. Hij plaagde me terug door me te kietelen. Ik kan daar echt niet tegen en dat wist mijn vader al te goed! `Genade!Genade!´ en hij stopte met kietelen zodat ik de deur dicht kon doen en de gordel vast kon maken. Voordat mijn vader de auto startte zei hij nog wat. `Op naar ons avontuur!´ en zo startte hij de auto met een glimlach en reed de garage uit…

Niet kopieren zonder toestemming!

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:56

jah,,, eindelijk
heel mooi weer... en ik hoop dat we snel op pagina 5 zijn

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:22

leuk stukje weer

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 16:26

Haha, bedankt alle 2! Ja bij ons was het eerst zonnetje en nu keihard regenen! DUs niet veel van kunnen genieten!

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:29

Weer een super leuk stukje

Noraly_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:32

Heej, keii mooi verhaall vind wel een beetje zot van die pagina vol :S maarja
'kus'

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 18:48

Wow spannend.
Word wel eng nu!!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 18:56

Beetje Thriller mag toch wel!

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:41

super stukje weer

volgens mij komt pagina 5 al bijna

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:27

Citaat:
Haha, bedankt alle 2! Ja bij ons was het eerst zonnetje en nu keihard regenen! DUs niet veel van kunnen genieten!

*zucht

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 08:21

Ik weet niet of het al gezegd is, ik heb de 4 pagina's niet doorgelezen of het verhaal gelezen, maar ik stoor me erg aan de verleden en tegenwoordige tijd die door elkaar worden gehaald...

Mizora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 08:28

Leuk stukje weer. Ik post ook maar mee voor het volgende stukje.

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 15:47

Tanya: Vind het zelf moeilijk om de fouten te vinden omdat het nooit opvalt. Ik probeer mijn best!

Volgens mij komt inderdaad pagina 5 vandaag! Zoja, dan plaats ik vanavond het verhaal!