pipanda schreef:Bedankt voor het kompliment en die mondhoek staat nog een beetje omhoog door het bit he.
Ja klopt, maar het ziet er nu echt heel vriendelijk uit zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipanda schreef:Bedankt voor het kompliment en die mondhoek staat nog een beetje omhoog door het bit he.
orri schreef:@Loutjelou: Leuk bedachtWeg werken is redelijk netjes, misschien werkt het beter om volgende keer niet te veel herhalen bij het verwijderen en plakken
Edda schreef:Philadelphia schreef:edda: hij is heel mooi ,was mooier geweest als het hele hoofd in vuur zat niet dat er een stukjes neus ontbreekt (streng genoeg?)
Ja, Juffrouw![]()
Zelf vind ik de neus niet zo erg storen, maarja iedereen kan daar anders over oordelen, smaken verschillen
orri schreef:@Kasmir: Ik vind hem geweldig! Enige minpuntje is de tekst die is wat pixelig en van mindere kwaliteit dan de rest van de bewerking, de achtergrond is heel mooi.Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van het gebruik van texture op tekst. Goed uitgewerkt
Philadelphia schreef:Whild:L mooi hoord dat slingertje (hoe zeg je dat) zo zwart wit - ik dacht wit jammer dat het geen 1 kleur is dan was het mooier uitgevallen verder
heel mooi
Boemba schreef:melletjuh wil je weten wat voor witte vlek het is kijk dan maar eens goed naar het orgineel (Whild ), die heeft flink wat zonlicht gemaakt dus dat is het wit, ook heb je de ronde vlekken meegenomen, volgende keer mischien zelf uitknippen, kan je een hoop van leren door het zelf te doen