Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:18

pipanda schreef:
Bedankt voor het kompliment en die mondhoek staat nog een beetje omhoog door het bit he.

Ja klopt, maar het ziet er nu echt heel vriendelijk uit zo

orri

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:58

@Nonie: neusgat heeft wat krulletjes

@Sanne_Shelly: Hij is erg donker, vooral de tekst en voelt wat te nauw gecropt, netjes de neus bewerkt

@Philadelphia: Netjes uitgeknipt, de krulletjes zijn een beetje storend in het beeld

@Shalimar: Leuk idee, ik denk dat de tekst mooier had geweest als de schaduw dichterbij had gebleven. Je hebt toch ook Photoshop schreef je? Ik werk persoonlijk veel liever met Photoshop dan PSP, je kunt altijd naderhand nog PSP gebruiken voor de brushes. (nee ik ben niet anti-PSP )

@Pasamba: Erg leuk, netjes uitgewerkt Ik mis alleen zijn oren

@Charlie_Pony: Mooi kader , jammer dat het bewerken van de neus wat mis is gegaan. Ook is het uitknippen niet overal even netjes en geeft het geveegde een ietwat rommelig uiterlijk.

@Kasmir: Ik vind hem geweldig! Enige minpuntje is de tekst die is wat pixelig en van mindere kwaliteit dan de rest van de bewerking, de achtergrond is heel mooi. Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van het gebruik van texture op tekst. Goed uitgewerkt

@xxjokiexx: Jammer van de veeg op het rechterpaard, beetje slechte beeldkwaliteit ook

@Giorgio_Ndme: Erg leuk gedaan, tekst pas goed bij de bewerking misschien het oog gedeelte iets lichter laten voor het 'spreken' maar verder echt heel leuk

@Sanne_Shelly: Hij is heel leuk, jammer van de zonnestralen maar verder een heel mooi beeld! Misschien een ander lettertype, wat fijner?

@Loutjelou: Leuk bedacht Weg werken is redelijk netjes, misschien werkt het beter om volgende keer niet te veel herhalen bij het verwijderen en plakken

@Lady_Lover: Wat leuk zo'n paars hoofdstel Jammer dat je net te veel van zijn hoofd heb weg gehaald waardaar zijn snuit een bolling heeft. Neusriem is netjes weg gehaald

@Pipanda: Heel gaaf Je hebt zijn manen gestyled enige opmerking is het plukje tussen de oren dat recht overeind staat Kleurgebruik is heel mooi. Hij lijkt idd te glimlachen nu is het een paard met humor maar dit is de eerste keer dat hij glimlacht, meestal grinnikt hij

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 13:52

orri schreef:
@Loutjelou: Leuk bedacht Weg werken is redelijk netjes, misschien werkt het beter om volgende keer niet te veel herhalen bij het verwijderen en plakken

Dank je, dit was mijn eerste wegwerking, vond 'm toch redelijk gelukt voor een beginner!

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:08

Afbeelding

ik heb ook iets geprobeerd, alleen lijkt het of er niet echt veel mee gedaan is

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:26

Edda schreef:
Philadelphia schreef:
edda: hij is heel mooi ,was mooier geweest als het hele hoofd in vuur zat niet dat er een stukjes neus ontbreekt (streng genoeg?)

Ja, Juffrouw
Zelf vind ik de neus niet zo erg storen, maarja iedereen kan daar anders over oordelen, smaken verschillen

hahaha juffrouw ... ik lig krom hier

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 17:24

orri schreef:
@Kasmir: Ik vind hem geweldig! Enige minpuntje is de tekst die is wat pixelig en van mindere kwaliteit dan de rest van de bewerking, de achtergrond is heel mooi. Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van het gebruik van texture op tekst. Goed uitgewerkt

Dankje Ga nu aan de slag met de vrije bewerking

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:14

Hier Mijn 1e..

Afbeelding

Niet veel Speciaals Maar ja.. Ik vind hem opzich wel gelukt.. al Is het niet wat ik in gedachten Had..

Ben wel heel erg geschokken Van de Kwalilteit! En Ik moet ook echt beter leren knippen

xx

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 18:38

Smokey_Luv: ik vind hem er een beetje simpel uitzien, weet dat het niet zo is, maar zo oogt het. En het was een stuk mooier geweest als je het sperriempje weg had gewerkt en de teugels ook... Maar hij past wel heel goed bij het thema..

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:38

Mijn vrije bewerking die ook met contrast te maken heeft
Wat vinden jullie van zijn nieuwe coupe en kleur-contactlezen

Afbeelding

*Edit; Had misschien beter geen kader kunnen nemen

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:33

Afbeelding

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 22:09

Bedankt voor de reacties op mijn bewerking

Alleen kan ik deze niet helemaal plaatsen Welk slingertje bedoel je ?
Philadelphia schreef:
Whild:L mooi hoord dat slingertje (hoe zeg je dat) zo zwart wit - ik dacht wit jammer dat het geen 1 kleur is dan was het mooier uitgevallen verder
heel mooi

Verder vind ik dat er echt ontzettend mooie bewerkingen tussen zitten. Hoe DOEN jullie het toch, om zelfs complete hoofdstellen weg te werken zonder dat het er 'nep' gaat uitzien. Respect voor jullie geduld, ik kan dat (nog) niet opbrengen

Ik ben nog van plan om een thema-bewerking te maken, maar ik heb de inspiratie nog niet gevonden

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 22:48

@Luf_horses: Erg leuk gedaan ik denk dat het misschien nog leuker was als de tekst met de kleur in de zwart/witte kant had gestaan

@Smokey_luv: De teugels hadden wel weg gemogen Leuk idee

@Kasmir: Ik vind hem heel mooi bedacht, maar Orretje lijkt niet meer op Orretje ik denk dat je met het weg werken van het hoofdstel de vorm van zijn hoofd veranderd hebt

@Loutjelou: Leuk bedacht mooi hoofdstel verwijdert, jammer van die witte stukjes tussen de manen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 23:42

blz 1

Edda;Heel mooi gedaan ,ik had de achtergrond net iets breder getrokken zodat zijn neus ook in vlam staat.Maar het stoort niet heel erg hoor
Appelflapje;Leuk idee en goed uitgewerkt.Alleen jammer dat de buitenste randjes wat wazig zijn door het knippen,verder toppie.
Eefske;Heel leuk idee wel jammer het rechter gedeelte van de linker foto wegvalt.En dat bij de rechterfoto de achtergrond rechts weg is(die achtergrond past wel heel mooi zo bij het paard met dat kontrast)
Whild;Mooi plaatje zo,neusgat ziet er goed uit.Ik vind zelf alleen die witte brushes er niet zo mooi bij passen.Letters zijn wel heel mooi.
PaOlien;Geheel ziet er goed uit maar hier en daar zijn de randjes een beetje wazig door het knippen Letters passen er goed bij.
Wineds;Leuk idee vooral ook met die tekst.Er zitten in het zwart hier en daar nog wel een paar donker grijze vlekken waar de achtergrond niet goed is weggegumt(misschien staat jouw scherm donkerder en zie jij dat niet )
Stoorzender;Jammer dat het paard er niet wat groter opstaat want zo is het zo'n zoekplaatje.
Gekkeils;Het neusgat is wat klein geworden verder is hij vrij simpel.
Nonie;1e,Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden het geheel spreekt me niet echt aan sorry.Er zit wel een hoop contrast in want het hoofdstel met de achtergrond steekt erg af bij het paard.
2e ,vind ik iets mooier ,maar ik had in het paard zelf wel wat meer kontrast gedaan.Bij alle 2 is het neusgat niet helemaal mooi.
Shalimar; ik ben het eens met al de punten die je zelf al aangeeft.Wel een hele mooie achtergrond.waar het paard goed inpast, ik had het zelf wel bij 2 paardjes gelaten, zo geplaats dat de boomstam in het midden staat(eventueel een beetje croppen rechts)

BLZ 2
Melletjuh;Goed idee en mooi uitgewerkt.Volgende keer proberen zelf wat weg tewerken
Orri;Goed idee en HEEL mooi uitgewerkt ik kan geen min puntjes vinden

De rest van de beoordelingen volgen later
Groetjes Pipanda

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 00:27

zo hier dan mijn bewerking na tig keer vastlopen toch nog gelukt het antwoord komt eind van de week

Afbeelding

wat vinden jullie er van

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 11:07

pagina 1

edda lekker vurig aleen jammer dat de neus zo wegvalt
appelflapje leuk achtergrondje heb je die zelf gemaakt of is het er een van internet
Eefske leuk gemaakt zo hem alleen iets groter neerzetten is erg klein om te beoordelen
Whild leuk achtergrondje alleen die ronde plekken op paardje hoort dat ( komt dat door de zon )
paOlien weer een mooie bewerking van je niks op aan te merken
Wineds nou als dit geen contrast is dan weet ik het niet meer
StOoRzEnDeR leuk gedaan maar persoonlijk houd ik niet zo van het drukke maar voor beginner vind ik het knap hoor
gekkeils niet echt veel mee gedaan maar is wel mooi zou aleen het hele hoofdstel hebben weggehaald
nonie als je niet tevreden bent waarom plaats je het dan tweede vind ik leuker leukt meer aan gedaan te zijn
Shalimar jammer dat hij niet netjes geknipt is zie hier en daar nog wat achtergrond van het orgineel maar wel netjes overlaten lopen
mooi achtergrondje trouwes

pagina 2
Melletjuhh was eerst ook zoiets van plan maar mijn computer liep steeds vast en naderhand zag ik dat er al heel veel die zwart wit hadden dus ik heb de mijne iets meer uitgewerkt maar heel leuk gedaan zou alleen het hele hoofdstel hebben wegewerkt en niet de helft
orri behoort nij een van de betere vind hem heel mooi niets op aan te merken
smeetjoew omdat je een donkere achtergrond heb gekozen vallen de foutjes meer op bij de mond en neus zit het een beetje raar doet dat geen pijn zo`n neusring
sanne_shelly nou hier zit in ierdergeval veel contrast in leuk achtergrondje gebruikt ziet er alleen simpel uit
Philadelphia ziet er leuk uit hoor netjes geknipt
Shalimar knippen had wat netter gekunt, je achtergrondje is leuk alleen zou die ene bloem weglaten vind ik er niet echt bij passen
Pasamba zou het hele hoofdstel weghalen de wolken vind ik net weer iets te veel contrast hebben maar ja met onderwerp contrast klopt het wel
Charlie_pony wat je zegt klopt wel overal is contrast netjes uitgewerkt zou alleen de teugels mee hebben laten lopen als de kleur van het paard wel iets meer werk maar komt mooier uit nou lijkt het bij de achtergrond te horen knippen had iets netter gekund
Kasmir heel mooi gemaakt zou alleen het hele hoofdstel hebben weggewerkt behoord wel bij een van de betere

pagina 3
GiorGio_Ndme heeeeel leuk gedaan behoord bij een van de betere
sanne_shelly zou de zon uit de andere hoek hebben laten komen gezien het feit van het licht op het paardje wel een leuk geheel
edit:was je zelf ook al opgevallen
Loutjelou knippen had hier en daar beter gekund wel een mooi totaal plaatje vind alleen het lijstje te veel aanwezig
Lady_lover_ lekker contrast gehalte vind alleen de leucht iets te blokkerig
pipanda zo eindelijk een die het hele hoofdstel heeft weggewerkt nettjes gedaan hoor soes ( ik ook ben de tweede) heb je de haren zelf gemaakt of via een brush of natte vinger staat were bomvol contrast oog op de achtergrond is ook leuk behoord ook weer bij een van de betere

pagina 4
luf_horses heel leuk gedaan zo van alles wat
Smokey_luv netjes geknipt mis alleen een klein stukje teugel wel leuk geheel
Kasmir ook deze behoord bij de betere mooi plaatje niets op aan te merken
Loutjelou ook het hel hoofdstel weggewerkt netjes hoor is alleen te moelijk om te beoordelen of hje het ook goed heb gedaan door de flammen maar ziet er netjes uit behoord bij de betere

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 13:06

mijn 2e bewerking.. 1e is mooier maar toch hier komt hij:

Afbeelding

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:01

@Boemba: Erg leuk gedaan leuk die vlokken Heeft hij rechts nu rasta vlechtjes?

@Giorgio_Ndme: Leuk bedacht Netjes uitgewerkt.

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:46

nee hoor geen rasta vlechten heeft alleen zijn haren weer los gedaan en slag erin maar had wel een idee kunnen zijn

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:57

melletjuh wil je weten wat voor witte vlek het is kijk dan maar eens goed naar het orgineel (Whild ), die heeft flink wat zonlicht gemaakt dus dat is het wit, ook heb je de ronde vlekken meegenomen, volgende keer mischien zelf uitknippen, kan je een hoop van leren door het zelf te doen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:30

Hier komt mijn 2e. Dingetje tussen zijn oren is nu weg .Het was mij echt niet opgevallen

Afbeelding

Groetjes Pipanda

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:47

@Pipanda: Geweldig, heerlijk zwoel plaatje

Whild

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:05

Boemba schreef:
melletjuh wil je weten wat voor witte vlek het is kijk dan maar eens goed naar het orgineel (Whild ), die heeft flink wat zonlicht gemaakt dus dat is het wit, ook heb je de ronde vlekken meegenomen, volgende keer mischien zelf uitknippen, kan je een hoop van leren door het zelf te doen

Hihi, ja, dat was mij zelf ook al opgevallen
Laat ik maar zeggen dat ik me vereerd voel

Mooooie plaatjes komen er voorbij zeg!

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:23

zo hier mijn tweede vrije bewerking ben er lang mee bezig geweest oogkleur verranderd
manen gemaakt
achtergrond uitgezocht
andere achtergrond erin verwerkt (vrouw met bliksem) sterretje laten schijnen
gespeeld met auterglow enz enz enz te veel om op te noemen

nou hier is wat vinden jullie er van

Afbeelding

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:43

SUPER mooi!! alleen jammer dat hij geen voorpluk heeft..

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:07

tis rustig op de site zeker nog vakantie

giorgio_ndme ziet er lekker rustig uit zou alleen het hel hoofdstel wegproberen te helen
pipanda ziet er weer goed uit niets op aan te merken heeft alleen veel weg van je eerste

groetjes Boemba zijn jullie er al uit wat de 5 tegenstellingen zijn in mijn bewerking