pipanda schreef:Bedankt voor het kompliment en die mondhoek staat nog een beetje omhoog door het bit he.
Ja klopt, maar het ziet er nu echt heel vriendelijk uit zo
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pipanda schreef:Bedankt voor het kompliment en die mondhoek staat nog een beetje omhoog door het bit he.

(nee ik ben niet anti-PSP
)
Ik mis alleen zijn oren
, jammer dat het bewerken van de neus wat mis is gegaan. Ook is het uitknippen niet overal even netjes en geeft het geveegde een ietwat rommelig uiterlijk.
Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van het gebruik van texture op tekst. Goed uitgewerkt 

misschien het oog gedeelte iets lichter laten voor het 'spreken' maar verder echt heel leuk 
Misschien een ander lettertype, wat fijner?
Weg werken is redelijk netjes, misschien werkt het beter om volgende keer niet te veel herhalen bij het verwijderen en plakken 
Jammer dat je net te veel van zijn hoofd heb weg gehaald waardaar zijn snuit een bolling heeft. Neusriem is netjes weg gehaald 
Je hebt zijn manen gestyled
enige opmerking is het plukje tussen de oren dat recht overeind staat
Kleurgebruik is heel mooi. Hij lijkt idd te glimlachen
nu is het een paard met humor maar dit is de eerste keer dat hij glimlacht, meestal grinnikt hij
orri schreef:@Loutjelou: Leuk bedachtWeg werken is redelijk netjes, misschien werkt het beter om volgende keer niet te veel herhalen bij het verwijderen en plakken

Edda schreef:Philadelphia schreef:edda: hij is heel mooi ,was mooier geweest als het hele hoofd in vuur zat niet dat er een stukjes neus ontbreekt (streng genoeg?)
Ja, Juffrouw![]()
Zelf vind ik de neus niet zo erg storen, maarja iedereen kan daar anders over oordelen, smaken verschillen
ik lig krom hier orri schreef:@Kasmir: Ik vind hem geweldig! Enige minpuntje is de tekst die is wat pixelig en van mindere kwaliteit dan de rest van de bewerking, de achtergrond is heel mooi.Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van het gebruik van texture op tekst. Goed uitgewerkt
Ga nu aan de slag met de vrije bewerking

Ik vind hem opzich wel gelukt..
al Is het niet wat ik in gedachten Had.. 
En Ik moet ook echt beter leren knippen

Welk slingertje bedoel je ? 
Philadelphia schreef:Whild:L mooi hoord dat slingertje (hoe zeg je dat) zo zwart wit - ik dacht wit jammer dat het geen 1 kleur is dan was het mooier uitgevallen verder
heel mooi
Respect voor jullie geduld, ik kan dat (nog) niet opbrengen 

ik denk dat het misschien nog leuker was als de tekst met de kleur in de zwart/witte kant had gestaan 
Leuk idee 
ik denk dat je met het weg werken van het hoofdstel de vorm van zijn hoofd veranderd hebt 
mooi hoofdstel verwijdert, jammer van die witte stukjes tussen de manen
)

hier komt hij:

leuk die vlokken
Heeft hij rechts nu rasta vlechtjes?
Netjes uitgewerkt. 

.Het was mij echt niet opgevallen

Boemba schreef:melletjuh wil je weten wat voor witte vlek het is kijk dan maar eens goed naar het orgineel (Whild ), die heeft flink wat zonlicht gemaakt dus dat is het wit, ook heb je de ronde vlekken meegenomen, volgende keer mischien zelf uitknippen, kan je een hoop van leren door het zelf te doen