Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:13

mijn bewerking... t ziet er neit uit maarja:P

Afbeelding

PatriciAap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:35

OK ik ga ook beginnen heb gelijk goed id

PatriciAap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:19

Afbeelding

mijn bewerking:D

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 21:24

sanne_shelly: grappig idee met dubbel fris maar had beter uitgewerkt moeten worden....

mickey1: ik vind hem niet zo moooi...erg makkelijk..... das mijn mening..

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:14

ik had het paard extra zo klein gelaten omdat ik hem/haar niet teveel wou laten opvallen tussen de andere beroemdheden de tekst mocht van mij ook wel wat groter maar ik vond hem hier zo goed passen....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:20

Ik moet eerlijk zeggen dat ik best veel spelfouten in het Engels zie...misschien is het handiger als je eerst het woordenboek er op na leest voordat je een Engelse zin in je bewerking zet... Het is gewoon een algemene opmerking maar bijvoorbeeld bij de bewerking van Mickey1 moet het 'rich' zijn i.p.v 'rice' (dat betekent namelijk 'rijst' )

Verder zie ik hele leuke bewerkingen!! Met hele originele ideetjes...

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 22:30

Afbeelding
En hier mijn bewerking.

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 01:07

Hoi allemaal hier komt mijn 2e bewerking.Deze keer geen bruin of rood maar blauw(zit ook in zijn manen vandaar)met geel en dat zit nu ook in zijn manen achtergrondjes geven zeker af

Afbeelding

Ik ben beniewd wat jullie van deze vinden,het is weer eens wat anders he!.Beoordelingen volgen later het is nu al laat zat

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:00

Pagina 4

Sanne_shelly: leuke lettertypes grappig bedacht wel een beetjes druk dat is jammer
mickey1: beetje hoekig uitgeknipt jammer hoor! wel leuk bedacht
calimerofoxy: dit vind ik erg mooi hier houd ik van mooi hoor
pipanda: ik vind 'm lekker kleurig en ook weer niet dat heeft wel wat mooi hoor voor de rest

Kus Evelien

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:04

Blz 1;

Nynkk;Leuk dat bling bling,ketting zit netjes om, halster ook leuk gedaan .Alleen het diadeempje had van mij tot zijn halster mogen doorlopen.Mooi lettertype.
Orry; Mooi er een heel paard van gemaakt.Ik denk wel dat het iets te fors is geworden,(vooral die 2e schouder ziet er te fors uit),maar TOCH goed gedaan.Goed in 1 lijn gebleven kwa onderwerp.Alleen jammer dat het mijn smaak niet is
Hardcore lady;Je kan goed knippen aan het halster te zien, toch is er op zijn voorhoofd iets fout gegaan daar zit een deuk.De achtergrond vindt ik iets te fel rose en dat vindt ik niet helemaal bij het paard passen maar dat is mijn smaak he.
Nonie;WELKOM.Leuk idee en het ziet er goed uit.1 klein puntje het was mooier geweest als de microfoon ook vanachter de rand van de t.v. vandaan zou lopen,net als het paard.
Orri;Leuk idee en goed uitgevoerd.helemaal TOP
BijouCharlie;Jammer dat de tekst er zo krap opstaat.Met de foto zelf is niet veel gedaan jammer.
Shalimar;Ziet er lekker druk uit. Wel 1 vraagje ,heb je ook wat geknipt of zijn het allemaal tubes?Want dan is dit niet zo moelijk.Leuke bijpassende letters.
Smokey_luf;Ziet er goed uit mooi die achtergrond vervaagt

Blz 2

Loutjelou;echt een super idee en goed uitgevoerd. Geen opmerkingen
Pipanda;Ikzelf dus Jammer van de tekst en Zorro had ook beter gewoon uitgeknipt kunnen worden zodat die boom weg is.(is inmiddels allemaal verbeterd )Maar verder wel leuk
PaOlien;Ziet er zo bijelkaar goed uit ,wat kleine puntjes.er komen ineens 2 strepen uit haar linker arm en van het paard mist een stukje van zijn buik.Dat hoofd van loukje is helemaal SUPER gedaan zo.
Boemba;Leuk idee en goed uitgevoerd.Schaduw van het veulen lijkt niet helemaal te kloppen (kan ook aan mij liggen)Kleuren passen er goed bij.
Luf_horses;Goed idee en leuk uitgevoerd.Misschien alleen nog een klein beetje schaduw onder de blaadjes dat ziet er nu zo vlak uit.
Boemba; leuk idee en goed uitgevoerd vooral dat je zijn mond hebt dichtgenaait is lekker crepy(per ongeluk geniaal )
Stoorzender.Eigenlijk vindt ik wat je zelf al zegt.Wel een tip ik zoek altijd een achtergrond uit waar die wel in zou kunnen passen met hier en daar wat bijwerkingen, soms past het gewoon niet echt wat je ook probeert en kan je beter een andere achtergrond nemen.

De rest volgt later eerst werk aan de winkel.
Groetjes Pipanda

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:22

@Pipanda: Erg leuk bijna fantasy achtig schilderij geworden.

De schouder is trouwens niet breed, de manen bos heb ik wat voller gemaakt Ik hou wel van MtV promo's etc

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:35

iik had niks te doen en ik dacht laat ik eene 2de bewerking maken ik vind hem best simpel maar ik heb er toch 2 uur achter gezeten!!!
en ik vond hem wel grappig dus hier is hij

Afbeelding

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:39

Zo, ik ben ook eindelijk klaar
Afbeelding

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:43

pagina 3

elout ik vind het een hele grasppige bewerking idee is heel leuk alleen jammer dat de tekst niet zo goed te lezen is en het voetje ziet er alleen wat erg nep uit
StOoRzEnDeR vind hem erg druk, paard valt niet gelijk op (zoekplaatje) maar ik geloof je gelijk als je zegt dat je er lang mee bezig ben geweest.
Philadelphia hahaha ben niet de enige jij ben zo te zien ook een beetje te druk bezig geweest met de mond jij heb zijn mond ook bijna dicht genaaid voor de rest leuk gedaan hoor met het aankomende wk wie weet wordt dit ook nog een thema het moet alleen voetbalster zijn loukje is een vrouwtje bij het halster had iets netter weggewerkt kunnen worden

pagina 4

sanne_shelly supper orgineel heel leuk uitgewerkt maar die koptelefoon waar luisterd ze nou naar zijn oren zitten wel wat hoger hoor
mickey1 zo die van jou zit volop in de manen leuk gedaan alleen de oren zijn wat minder
pipanda halster netjes wegewerkt ziet er weer netjes uit ziet ook dat je nu ook haren kan maken (de manen net als mij wat verlevendigd ) netjes lijstje ook nou zo te zien slaap jij niet veel op een nacht na enen er in en voor achten er weer uit
Philadelphia ziet er netjes uit hoor maar vind hem wel wat simpel ogen
Pasamba nou deze is echt orgineel ziet er goed uit niks op aan te merken de manen zijn leuk gerdaan

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:10

mickey1: Bij jou staat er: Beroemd einde rijst...
Famous And ricH misschien beter

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:18

oke ik ga weer verder

elout Ik vind het idee geweldig! alleen die voet van Loukje vind ik wat raar. Die zonnebril is wel gaaf. Leuk letterrype ook
StOoRzEnDeR Ik moest eerlijk gezegt heel lang kijken voordat ik Loukje zag, maar vind het wel grappig bedacht.
Philadelphia Die vind ik echt super erg leuk!
Sanne_shelly Ik vind hem heel leuk gemaakt.
Mickey1 Ik vind deze niet zo mooi. Beetje simpel. Je had het wel beter kunnen uitwerken. Het idee is nl wel leuk.
Calimerofoxy Mooi hoor!
Pipanda Prachtig!! 't lijkt net een schilderij
Philadelphia Leuk hoor, leuk lettertype Kan mooi als stalbordje

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:29

Ik ga hier ook eens meedoen, voor de eerste keer. Maar voor ik ga bewerken ga ik eerst nog even commentaar geven op de Famous versie’s..

Pagina 1:

Nynkk: Heel mooi bewerkt. Mooi lettertype, en een leuke achtergrond. De juwelen zijn ook leuk erbij. Jammer van dat fotolijstje erbij, dat vind ik niet zo mooi. Vooral om dat Loukje daar dan in dezelfde houding staat als het bewerkte.

Orri: Heel erg leuk bedacht! Leuk dat je Loukje ook in de telefoon hebt gezet! En grappig met dat MTV ding d’r bij. Alleen de tekst... Zou die niet andersom moeten?

Hardcorelady: Ik vind hem een beetje simpel, en je kan de tekst niet goed lezen. Wel leuk bedacht

Nonie: Heel erg origineel! Echt leuk bedacht! Ik weet niet echt commentaar hierop..

Shalimar: Erg leuk! Een beetje druk is het wel, maar wel met vrolijke kleurtjes! Het is een beetje jammer dat bij haar hoofd die bellen over haar heen gaan.

Smokey_luv: Leuk gedaan hoor Ja, de spelling maar daar ga ik niet ook nog eens over beginnen. Jammer dat bij de haren van het meisje aan de rechterkant een beetje vage plekjes zitten aan de rand. Ik vind de foto er wel heel goed bij passen!

Pagina 2:

Loutjelou: Ontzettend leuk bedacht! Heel origineel, en leuk dat je ook de kleine dingetjes van de krant hebt afgewerkt, de datum en de prijs enzo.. Ik heb niet echt commentaar. Alleen wat je bedoel je met Walk of Fame? Sorry ik ben een muts

Pipanda: Mooi gemaakt. De overgang van de lucht naar het plaatje van zorro is mooi, rustig. Die Z erbij is ook leuk! Alleen een paar spelfoutjes, maar dat is niet zo erg!

PaOlien: Je hebt het hoofd heel mooi gedraaid! En het is erg origineel. Je hebt Lindsay erg mooi uitgeknipt . Goeie achtergrond ook, voor deze bewerking.

Boemba: Is dit je thema bewerking? Ik vind hem wel heel mooi. Je hebt Loukje netjes uitgeknipt, en de achtergrond is mooi erbij. Alleen lijkt het of het veulen een beetje slordig is uitgeknipt. Het lettertype is wel mooi erbij, en het is leuk bedacht om het veulen erbij te zetten !

Luf_Horses: Ik vind hem erg leuk bedacht. Commentaar heb ik eigenlijk niet .

Pagina 3:

Stravero: Leuk ! Alleen het Engels? Nou ja ik begrijp het niet helemaal maar dat zal wel aan mij liggen Leuk bedacht met Anky erbij. Jammer dat je Loukje zo erg geblurt hebt (toch?)

Giorgio_Ndme: Kleurrijk! En een leuk lettertype! Jammer dat je op het tijdschrift nog iemand onder Loukje ziet staan. Verder heb ik niet echt commentaar.

Elout: Leuk! Jammer dat het mannetje wat je erbij hebt gezet heel vaag is. Die zonnebril erbij vind ik erg leuk. Het beentje bij zijn neus lijkt alleen een beetje nep.

StOoRzEnDeR: Jammer dat Loukje niet zo opvalt. Ik vind het wel leuk bedacht. En die beroemdheid linksonderin in het hoekje mag je best wat groter neerzetten

Philadelphia: Ik heb heel erg erom gelachen! Ik vind hem echt heel erg leuk! Echt stoer met die deken zo Jammer dat hij een beetje nep lijkt, maar verder is hij echt heel leuk!

Pagina 4 alweer:

Sanne_Shelly: Erg leuk! Met dat mannetje van dubbel fris erbij, haha! En die koptelefoon die Loukje op heeft. Ik heb eigenlijk geen commentaar

Mickey1: Ik vind hem opzich wel leuk. De manen heb je mooi langer gemaakt, en grappig met die “nigger” ketting. Jammer dat die onder de manen verstopt zit. Over de tekst. Tsja.. Ik denk dat je bedoelde: Famous and Rich. Er staat nu: Beroemd einde Rijst.

Calimerofoxy: Ik vind hem een beetje simpel. Ik weet niet maar.. Nee ik vind hem niet echt leuk.

Pasamba: Dat mondje is echt zo grappig! Mooi, dat je dat licht van de schijnwerpers ook op haar kont hebt neergezet Erg leuk!

Nou, mijn verhaal is klaar Ik ga nu zelf maar eens beginnen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:32

Ok, hier is dan mijn niet thema bewerking...ik vind hem zelf aardig gelukt...en dat groene randje om Loukje heen kreeg ik niet weg...ik zou niet weten hoe...

En hij is precies 800x619 dus hoop niet dat ie te groot is...

Afbeelding

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:39

Amigotjuhh ik heb er nog 1 op pagina 1 staan en de tekst is van links naar rechts, eerst de naam en daarna de slogan "Loukje on your mobile" ik heb de naam alleen verplaatst zodat deze als eerste eruit springt

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:46

Shalimar wauww! Mooi zeg! leuk met die gekleurde halsters
Dat groene randje is inderdaad wel jammer maar het stoort me niet heel erg..
Ik werk die randjes altijd weg met Photo impression 3. Weet niet of je dat hebt?

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 10:51

oke

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:01

@ Amigootjuh, de Walk of Fame is die straat in Hollywood met allemaal sterren met namen van filmsterren erin

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:05

Pasamba schreef:
Shalimar wauww! Mooi zeg! leuk met die gekleurde halsters
Dat groene randje is inderdaad wel jammer maar het stoort me niet heel erg..
Ik werk die randjes altijd weg met Photo impression 3. Weet niet of je dat hebt?

Nee, ik heb dat programma niet. Ik heb Adobe Photoshop 5.5, Paint Shop Pro en nog wat vage progammaatjes... Ik kan gewoon de tool niet vinden om dat weg te halen...heb te weinig ervaring met die programma's. Ik bewerk ook nog niet zo lang. Maar bedankt voor je compliment en advies...

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:11

Als je in de layers werkt kun je het groene gewoon weg gummen met photoshop, als je outer glow hebt aangeklikt in blending options moet je die wel uit zetten als je de layers al gemerged heb kun je met de smudge tool de groene randjes weg halen, of heel voorzichtig met de stamp tool, of met blur tool (darken) of overheen schilderen met dezelfde kleur als de achtergrond met 80%

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 11:15

Pff...wat een info opeens...

Ik had hem zo geknipt en toen ik hem op de achtergrond plakte zag ik het groene randje. Ik heb deze bewerking in Paint Shop Pro gemaakt. Heb geen outer glow gebruikt dus. Maar ik had misschien wel je laatste idee kunnen doen...had er alleen niet aan gedacht... Bedankt Orri!!