Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is gewoon een algemene opmerking maar bijvoorbeeld bij de bewerking van Mickey1 moet het 'rich' zijn i.p.v 'rice' (dat betekent namelijk 'rijst'
)

grappig bedacht
wel een beetjes druk dat is jammer 

hier houd ik van
mooi hoor 
mooi hoor voor de rest 

Jammer van de tekst en Zorro had ook beter gewoon uitgeknipt kunnen worden zodat die boom weg is.(is inmiddels allemaal verbeterd
)Maar verder wel leuk
)
Ik hou wel van MtV promo's etc

voor de rest leuk gedaan hoor met het aankomende wk wie weet wordt dit ook nog een thema het moet alleen voetbalster zijn loukje is een vrouwtje bij het halster had iets netter weggewerkt kunnen worden

Leuk letterrype ook 
erg leuk!
't lijkt net een schilderij 
Kan mooi als stalbordje

Leuk dat je Loukje ook in de telefoon hebt gezet! En grappig met dat MTV ding d’r bij. Alleen de tekst... Zou die niet andersom moeten?
Ja, de spelling maar daar ga ik niet ook nog eens over beginnen. Jammer dat bij de haren van het meisje aan de rechterkant een beetje vage plekjes zitten aan de rand. Ik vind de foto er wel heel goed bij passen!
Ik heb niet echt commentaar. Alleen wat je bedoel je met Walk of Fame? Sorry ik ben een muts 
. Goeie achtergrond ook, voor deze bewerking.
!
.
! Alleen het Engels? Nou ja ik begrijp het niet helemaal maar dat zal wel aan mij liggen
Leuk bedacht met Anky erbij. Jammer dat je Loukje zo erg geblurt hebt (toch?)
Jammer dat hij een beetje nep lijkt, maar verder is hij echt heel leuk! 

Erg leuk!
Ik ga nu zelf maar eens beginnen! 

ik heb er nog 1 op pagina 1 staan
en de tekst is van links naar rechts, eerst de naam en daarna de slogan
"Loukje on your mobile" ik heb de naam alleen verplaatst zodat deze als eerste eruit springt
Pasamba schreef:Shalimar wauww! Mooi zeg! leuk met die gekleurde halsters
Dat groene randje is inderdaad wel jammer maar het stoort me niet heel erg..
Ik werk die randjes altijd weg met Photo impression 3. Weet niet of je dat hebt?
Ik kan gewoon de tool niet vinden om dat weg te halen...heb te weinig ervaring met die programma's. Ik bewerk ook nog niet zo lang. Maar bedankt voor je compliment en advies...

als je de layers al gemerged heb kun je met de smudge tool de groene randjes weg halen, of heel voorzichtig met de stamp tool, of met blur tool (darken) of overheen schilderen met dezelfde kleur als de achtergrond met 80%

Bedankt Orri!!