Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:01

Wat jammer: heb wat leuks in mijn hoofd met deze foto- en dan doet mijn pc weer stom.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:34

Oei, deze vind ik lastig ga er nog even over nadenken. Commentaar komt later in de week

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:42

Wat een boel nieuwe en originele bewerkingen weer.

Even stap voor stap:

Blz. 2
Stoorzender: Ik vind Harry vrij slecht uitgeknipt (witte rand). Het geheel oogt ietsjes simpel (het lijkt alsof Harry alleen tussen die doodshofoden is geplukt met een colorize). De tekst vind ik wel in een mooi passend lettertype met dat lichtere doodshoofd.
Stoorzender2: Deze vind ik nog steeds vrij simpel (en slecht uitgeknipt, ik neem aan dat je gewoon knippen en plakken hebt gebruik).
Boemba: Van deze hou ik natuurlijk, mijn beessies. Maar dat wist je al!

Blz. 3
Orri: Erg origineel, leuk bedacht! Vind Sarumon wel erg klein in een hoekje gepropt, in verhouding met hoe belangrijk hij is in de bewerking.
Rheallover: Erg mooi, en grappig! Mooi uitgeknipt.
Pipanda: Leuk zeg, erg creepy! Mooi die ogen van die kat, de sliertjes, erg geslaagd!
Melletjuh: Leuk effect, die donder. Niet zo veel op aan te merken, het letterype is misschien vrij standaard, maar als dat alles is..
Gekkeils: Mooie kleuren (het oranje dan, hou niet zo van roze). Ook leuke sterren. Vind het roze alleen dan wat minder. (ook qua match met het oranje)
Soniep: Hij is erg klein, dus vandaar niet zo duidelijk. Probeer hem in het vervolg misschien wat groter te maken. Maar wat ik zie is voor een beginner in ieder geval niet slecht. Leuk lettertype!
Pasamba: Erg leuk, met zo'n vergrootglas! Geeft een leuk effect. Het lettertype is ook leuk (vind hem zelf altijd erg funny). Ik zou alleen geen paars land gemaakt hebben, beetje fel!
Verginia: Zoals je zelf denk ik ook wel weet issie erg simpel, weinig aan gebeurt. Hij is niet lelijk, maar er valt weinig over te zeggen want er is weinig 'bewerkt'.
Pipanda-2: Erg leuk! Mooie achtergrond heb je daar geschoten. Heel fijn. Leuke achtergrond, mooi uitgeknipt, hij heeft het allemaal.

BLz. 4
Niks.

Zo, dat was mijn mening ook weer eventjes. Dit blijft uiteraard een kwestie van smaak, zoals iedereen wel weet.

Loutjelou schreef:
Het origineel van mijn bewerking, dan is het misschien wat duidelijker! http://www.itsonlyamovie.co.uk/cover%20scans/the%20blair%20witch%20project.jpg

Aha. Hmm, als ik zo naar het origineel kijk vind ik hem vrij weinig veranderd.
Bomen waren al, ribbeltjes, heksenteken. Wel heel mooi, maar dus niet helemaal van jezelf.

Mijn crea duurt denk ik nog even, waarschijnlijk vrijdag, dan begint mijn vakantie. *eindelijk

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:20

Vorige keer niet meegedaan ivm tijdgebrek en tentames:) nu dat allemaal voldoende is afgerond heb ik weer een poging gewaagd!

mijn niet lef bewerking:
(achtergrond foto is van mijn eigen, de lammetjes van de boerderij)

Afbeelding

Eigen commentaar,

*probeer netter uit te knippen
* vrij simpel maar wel grappig uiterlijk
*een geweldig plassend lammetje:O
*paardenhoofd had beter op het schaap bevestigd mogen worden:P

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:58

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:35

My comment

BLADZIJDE 1
paOlien: Leuk gedaan! Harry is netjes uitgeknipt, en het is mooi een geheel!
Stravero: Ik vind hem niet zo, het grijs met de verschillende blauwtinten spreekt me niet echt aan!
xxjokiexx: Jammer dat hij zou klein is! Wel leuke tekst erbij. De verhouding van Harry klopt niet helemaal?
Edda: Jaa gaaf! Simpel, maar wel gaaf. De tekst klopt grammaticaal niet helemaal, dat is wel jammer!
Boemba: Dat is inderdaad lef hebben! Het is alleen harry met Y en niet IE voorbenen zijn een beetje raar zo
Loutjelou: Het idee vind ik erg leuk gedaan, er is alleen niet veel gebeurd naar mijn idee!
Whild: Het achterbeentje is niet helemaal netjes, het idee vind ik wel gaaf! Zou alleen dan zelf Harry ook zwartwit hebben gedaan!
StOoRzEnDeR: Jammer van het slordige uitknipwerk, dat verpest het een beetje!
Smeetjoew: Jaa, gaaf! Een mooi geheel! vind alleen het lettertype minder.
Meliaforever: De tekst klopt niet helemaal, wel een prachtige achtergrond!

BLADZIJDE 2
Nynkk: Het idee is leuk, maar ik vind de bewerking niet echt spreken.. jammer
P3gasusj3: Whaha, geweldig bedacht! Echt heel leuk, uitwerking ook! Het klopt gewoon als plaatje
Philadelphia: Het idee is leuk, het had iets netter uitgewerkt kunnen worden
Switchx: Jammer dat de leeuw de meeste aandacht trekt, en niet Harry! Verder mooie bewerking
StOoRzEnDeR: Leuk met die kralen zo! Jammer dat harry niet erg netjes is uitgeknipt, dat stoort!
Boemba: Ik vind Harry niet helemaal netjes uitgeknipt, zonde! Verder prachtige bewerking!

BLADZIJDE 3
Orri: Jaahaaa leuk, geweldigggggg!
RhealLover: Gaaf bedacht, super ook die sigaret! Persoonlijk had ik Harry iets meer 'oranje' gemaakt zodat hij beter in het plaatje zou passen!
Pipanda: Alweer die boom, die zagen we in het vorige topic ook al! Prachtige ogen van die kat, erggg opvallend nogmaals, zonde van de boom!
Melletjuhh: Netjes uitgeknipt! De achtergrond en het lettertype spreekt me alleen totaal niet aan..
Gekkeils: Waah! Heftig met die kleurtjes zo! Het geheel is wel erg druk zo!
Soniep: Het idee is leuk! aardig netjes uitgeknipt ook! Jammer dat de bewerking zo klein is!
Pasamba: Gave kleuren! heel leuk gedaan ook met dat vergrootglas zo, top!
Verginia: Het komt over alsof er erg weinig is gebeurd, enkel een filter erover en de tekst erbij..
Pipanda: Gaaf! Heel gaaf! Harry komt echt 'uit' het plaatje!

BLADZIJDE 4
L0rdJ: Het idee is leuk, de uitwerking alleen minder, volgende keer misschien iets netter?

- - - - -

De leukste/mooiste bewerkingen vond ik die van:
Edda, Smeetjoew, P3gasusj3, Orri en Pipanda (tweede)!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:20

LordJ Heel erg grappig, leuk bedacht! Misschien het hoofd van Harry wat laten "overlopen" in de vacht van het schaap inderdaad, zoals je zelf al zei. Verder erg leuk!

Yellowfish Ook heel mooi, leuke kleur blauw. Mooie rand ook!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 12:44

inderdaad is de uitwerking wat minder:) maarja het idee kwam zo ineens in me op, en vond het wel grappig:) volgende keer beter ben hard aan het nadenken voor me lef versie!

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:12

mijn versie:

Afbeelding

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:07

Noafleur, je bewerking is een beetje gejat van boemba die heeft ook zoiets.
veder is het wel een leuke en goede bewerking.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:29

iedereen bedankt die commentaar op mijn bewerking gegeven heeft!!
Binnenkort komt mijn niet-thema versie. Ik zal ook nog even wat commentaar geven aan de mensjes die bewerkt hebben van deze 4 pagina's.

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:42

nou hier komt mijn creatie: heeeeeel lang aan gezeten!!!!!!!!!!!

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:59

De volgende twee rondes doe ik niet mee ivm vakantie

Elanor

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 16:37

We gaan je (en je bewerkingen ) missen...
Veel plezier!

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:08

NoaFleur Ik vind hem mooi. Hij lijkt inderdaad een beetje op die van Boemba, maar ik zie ook duidelijke verschillen. Mooi lettertype!

Giorgio_andMe Ook heel mooi, heb eigenlijk geen commentaar!

Yellowfish, een hele fijne vakantie.

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 17:35

morge al weer nieuwe foto

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:10

wie zoekt die foto's uit? Ik heb nml nog wel een paar leuke

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:13

Als je ben uitgeloot krijg je volgens mij een pb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:55

Hier mijn commentaar, mijn lef bewerking komt niet meer ik krijg echt geen inspi voor zoiets , nogmaals bedankt voor het commentaar op de mijne [pagina 1] ..
Ik heb trouwens wel een hoop smilies gebruikt komt ervan als je msn verslaafd bent

Pagina 1

@ Stravero, Leuke kleuren gebruikt, I never lose you is alleen geen goed Engels Het moet, I’ll never wanna lose you! Zijn.. Verder zijn de bloemen niet zo netjes uitgeknipt. Maar hij is wel mooi
@ xxjokiexx, zowieso ergens anders uploaden, photobucket maakt ze vaak heel klein, zoals hier. Tekst is niet goed te lezen, ook al zou de foto groot zijn, Beetje standaart lettertype, en je zegt zelf al die onderkant.. weet niet wat ik daarover kan zeggen
@ Edda, Probeer je met die tekst te zeggen : denk je dat je me bijten kunt ? Zoja, dan is beat niet het goede woord, dan is het bite, lijkt me Ik vind dat je heel netjes geknipt hebt, Heel mooi gedaan, die achtergrond Grappig die mensjes achter Wordt al bang
@ Boemba, Je kunt zien dat je heel erg je best hebt gedaan heel netjes geknipt ! leuk idee, in de lucht Ik zat zelf ook aan zoiets te denken, probeer mn idee nog uit te werken Leuk!
@ Loutjelou, Netjes gedaan, leuk idee Jammer dat het hoofd op een rare plaats is afgeknipt
@ Whild, Op sommige plaatsen wat slecht uitgeknipt, maar hij is zeker mooi tough guy, ik weet niet wat je daar mee zeggen wilt? Maar mooi gedaan
@ StOoRzEnDeR, je kunt met de verzachtingsknop, [met photofiltre het druppeltje] de randjes om Harry vervagen, mara ik vind hem wel heel maf gedaan, al denk ik dat je harry gewoon op een achtergrond hebt geplakt, en niet vreselijk meer bewerkt hebt verder..
@ smeetjoew, Geweldig echt waar net echt, die man ernaast Ja, ik vind hem echt heel mooi !!
@ Meliaforever, Tja, het heeft wel wat verband met thema, maar verder vind ik hem wat simpel, het paard lijkt te veel geplakt, misschien kun je het paard volgende keer meer donkerder maken en meer contrast, als tekstkleur kon je ook beter wit nemen, of grijs, denk ik

Pagina 2

@ Nynkk, mooi lettertype, Vind het alleen een beetje een vies kleurtje verder is hij best simpel, wat heb jij met die fries??
@ P3gasusj3, je kunt zien dat je er veel aan gedaan hebt, maar ik vind hem niet zo mooi, het lettertype is een beetje raar, die schaduw ziet er heel nep uit, en het geheel snap ik niet echt..
@ Philadelphia, volgende keer de randjes verscherpen, natuurlijk is hij simpel, maar ik snap dat hij anders te druk wordt. Misschien had je de achtergrond zó kunnen veranderen dat hij er wat realistischer uitzag.. met minder felle kleuren en misschien kapotte stukjes ofzo..
@ switchx, hij is best simpel, maar wel mooi al heb je er vergeleken met die tijger wel heel erg veel contrast in gegooid.
@ StOoRzEnDeR, je eerste heb ik al beoordeeld, je 2e vind ik wel apart, maar probeer de randjes van Harry eens te vervagen! Dan weet ik zeker dat hij mooier wordt En harry is wel heel klein he..
@ Boemba, leuk dat je er iets anders bij hebt gedaan de tekst is soms wat moeilijk lezen, en misschien kun je de randjes nog een héél klein beetje vervagen, Maar verder issie heel mooi

Pagina 3

@ orri, tekst is net een beetje té klein, wel leesbaar, maar je ziet het niet echt staan.. maar het idee is leuk, grappig en mooi uitgewerkt
@ RhealLover, ik vind hem werkelijk waar gewéldig sigaret ietjes nep, maar verder echt goed gedaan
@ pipanda, 1 woord.. wauw *kwijl* echt supermooi gedaan geen commentaar
@ Melletjuhh, standaard achtergrondje van google? Jammer.. je had de randjes wat kunnen vervagen om de shet heen, en comic sans ms is wel een beetje standaard lettertype
@ gekkeils, aah leuk gedaan mooie kleurencombinatie,.. Leuk :J wel ietsjes simpel, maar ach
@ soniep, tikje klein, simpel maar wel leuk rand loopt jammergenoeg over de neus.. grootste nadeel vind ik dat hij zo klein is..
@ Pasamba, grappig ! leuk bedacht mooi uitgewerkt, zal wel veel werk geweest zijn!
@ verginia, tja.. hij is wel héél erg simpel.. contrast verminderd en tekst geplakt.. hier kan ik geen commentaar op geven.. probeer eerst wat meer dingetjes uit te vinden succes! Ga gewoon wat spelen met klopjes dan lukt het vanzelf
@ pipanda, alweer geweldig jouw bewerkingen zijn aldoor zó mooi!! Echt groot compliment aldoor weer bruin hè Schaduw klopt, super achtergrond, geheel is gewoon supermooi

Pagina 4

@ l0rdJ, haha. leuk bedacht de borst ziet er nog een beetje nep uit, maar verder echt lievig
@ Yellowfish, leuk gedaan heel mooi Mooie achtergrond ..
@ NoaFleur, leeuuk je kunt echt zien dat je veel bewerkt hebt of heb je alleen harry in het mandje gezet en is de achtergrond van internet??
@ GiorGio_Ndme, mooi leuke kleurencombinatie, Harry is wel een beetje te vaag denk ik, verder heel leuk gedaan

De mooisten van alles vind ik de bewerkingen van Pipanda, die zijn echt prachtig

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 20:59

thnx voor het commentaar ps. was de bedoeling waty vager.. Artistieke vervaging volgens mij

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:21

@PaOlien: Dankjewel! Volgens mij was dit (eindelijk) een geslaagde ronde van mij.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:42

ik doe wel mee aan de nieuwe foto xx

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 23:47

Er is inmiddels weer geloot en de gelukkige heeft een PBtje Morgen komt het nieuwe topic aan het einde van de middag! Dus graag geen reacties als 'is de nieuwe foto er al' of '*jeej* nieuwe foto vandaag', het komt vanzelf

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 07:44

ik kan deze week nie meedoen.. ben op vakantie

Veel succes allemaal

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 09:54

Ok, dit stelt ook niet veel voor, maar om toch mijn bewerking nog even te laten zien

Afbeelding