Pagina 1 @sesieltjuh: Leuk, echt veel kleur. @Appelflapje: Mooi! Ik denk alleen dat je van de achtergrond na een tijdje hoofdpijn krijgt. @Boemba: Heel mooi! En die haardos, super! @Otje_Merlot: Leuk, maar het enige dat me stoort is die vage wolk om hem heen die vind ik niet zo mooi. @pipanda: Heel mooi, mooie warme kleuren! @elout: Iets te simpel, naar mijn idee. Grote leegte! @Shalimar: Mooi, alleen vind ik de tekst een beetje jammer! Niet zo'n mooi lettertype naar mijn idee. @paardemeisje: De tekst en het kleurgebruik matcht niet echt, hè? Je hebt het over de zon en het is vrij grauw. Maar opzich verder heel leuk!
Pagina 2 @Paolien: Heel mooi, super achtergrond! @Edda: Mooi! Leuk om je eigen foto te bewerken? @Stravero: Leuk effect, die vlekken! @Stravero: Je eerste was mooier; dat halve hoofd vind ik niet zo mooi. @Philadelphia: Mooie achtergrond! Ik Vind Nordy wel niet zo mooi geworden, want er zijn rare hoeken en kleuren bij zijn hals te zien. Dat trekt mij niet zo aan. @Melletjuh: Hmm, hmm. Ik vind hem niet lelijk maar ook niet heel mooi. Zoals je zelf zegt is hij niet zo speciaal. De achtergrond is vrij wazig/pixelig. @Shalimar(niet-kleur): Heel mooi! Ik vind het een hele mooie achtergrond. Het is jammer dat de rand om de vervaging het geheel eigeenlijk een beetje verpest. @Boemba (2): Heel mooi. Geweldig die hazen. Jij ook een Vrolijke Pasen gewenst!
Pagina 3 @Paolien (2): Mooi! Niks mis mee, maar je vorige vind ik toch nog een stukkie mooier! @Girltje94: Deze vind ik vrij slecht afgewerkt. De roos is slecht uitgeknipt, de rand van Nordy erg pixelig. Hetzelfde geldt voor de tekst. Dit kan denk ik nog wel (met wat meer geduld) verbetert worden. (Of ligt het aan het programma?) @Giorgio_NdMe: Mooi! @Orri: Héél erg mooi! Ik hou van zulke sferen. Ja, absoluut geslaagd. Een van mijn favorieten! @Orri (2): Deze kan echt niet tippen aan jouw eerste bewerking, hoor. Vind hem wel mooi trouwens. @Suus_linell: Heel leuk, goedgekozen kleurgebruik en mooie wazigheid (bestaat dat woord wel? ) @Giorgio_Ndme (2): Mooi, leuke tekst en sterren. Geeft iets tovenarij-achtigs, alleen jammer dat Nordy erg blauw en doorzichtig is (alsof hij niet het belangrijkste is) @Rowan: Ja, je zegt zelf dat hij ookal nogal snel gemaakt is. Dit zie je er ook wel in terug. Ik denk dat je beter er rustig voor kunt gaan zitten en een tweede, betere kunt maken.
@ orri, deze vind ik minder, hij is wel héél erg pixelig geworden. Toch heeft dat ook wel weer wat @ Suus_linell, Apart ! heeft wel wat, maar ik vind hem wel heel erg leeg zo.. Misschien een leuke rand of effect erbij, dat zou hem afmaken 3x Nordy is ook een beetje vaag onder elkaar, je had ze misschien een beetje over elkaar kunnen zetten @ GiorGio_Ndme, Jammer dat je Nordy wat minder ziet nu Die valt nu wel heel erg weg, misschien dat je dat blauwe met sterren als achtergrond had kunnen doen, dat je Nordy gewoon in het bruin zag maar hij is zéker mooi @ R0wan, tikje saai.. Maar hij heeft wel wat, leuk bedacht Misschien voortaan nog iets erbij, hij is best leeg nu..
Allemaal bedankt voor jullie reacties,en dan komen hier de mijne.
Blz 1
Sesielltjuhh3;grappig hoor die bloem wel jammer dat hij zo vaag is tenopzichte van het paard.Het ziet er vrolijk uit. Appelflapje;Lekker kleurig mooie halsters alleen die tekst vind ik er niet mooi bij passen. Boemba; gaaf gedaan hoor soes,die manen zij echt goed.Heb je de tekst uit de achtergrond geknipt en toen de achtergrond lichter gemaakt ? Otje merlot;Ik vind de mist wel wat hebben alleen rechtsonder is de mist iets te dik naar mijn smaak,het loopt daar niet zo mooi over. Elout;iets te flets naar mijn smaak Het past wel bij de tekst maar is niet echt mooi.Halster wel mooi weggewerkt Shalimar;Volgens mij spreekt dit thema jou wel aan,als ik je vorige inzendingen bekijk zit er altijd veel kleur in. ik vind al die paardjes in andere kleuren wel een leuk idee bij dit thema maar de achtergrond vindt ik niet zo leuk erbij misschien het hele vlak opvullen met allemaal gekleurde nordy's lekker scheef over elkaar heen en dan de orginele ervoor zetten. De tekst vind ik wel mooi. Paardenmeisje;Jammer van de tekst,Ik mis de zon en het neusje komt er zo ook niet zo mooi uit.Maar alle begin is moeilijk dus volgede keer beter
Blz 2
PaOlien; Mooi gedaan ,niks op aan te merken.mooie bijpassende achtergrond en mooie letters.(misschien alleen het voorplukje te wazig) Edda; grappig gedaan zo met die kleurtjes,Nu nog een lijstje Stravero;Ik vind de achtergrond heel mooi gekleurd, en het idee van zo´n gevlekt paard is ook leuk alleen steekt het paard er nu zo flets bij af.Maar dit is een van je betere. Stravero;Sorry die vindt ik een stuk minder,veel te pixelig en dat 2e hoofd is echt wazig.Nee niet zo´n mooi geheel. Phiadelphia;Nog zo´n gevlekt paard .Het hadden iets meer vlekjes mogen zijn ,Maar deze achtergrond past er beter bij dan die gekleurde van je voorgangster omdat het paard anders te flets afsteekt. Melletjuh;de tekst klopt niet met de foto want behalve een beetje groen op het halster zie ik geen kleur op het paard. Shalimar;mooi achtergrondje en mooi letters .Misschien met een zacht gummetje lang de witte rand zodat er niet van die hoekjes te zien zijn. Boemba;Jij ook Vrolijk Pasen Grappeg gedaan hoor soes.
@ Otje_Merlot, ja zonder schaduw is hij mooier, alleen is nordy wel héél erg donker, net een zwarte vlek op een kleurige achtergrond.. @ Otje_Merlot, deze is echt heel erg mooi maar alweer, Nordy is echt een donkere vlek, misschien voortaan een beetje oplichten @ Smokey_luv, heb je nou mijn bloem gepakt ? Mja, dat kan.. ik vind hem wel redelijk uitgeknipt en het geheel ziet er wel mooi uit
Ik geef mijn commentaar een beetje aan het einde van de week Maar tot nu toe vind ik ze allemaal geweldig En voor de eerste van Orri, ben er helemaal verliefd op @Sander_ Zeker is dat erg leuk, was zonder het thema er zelf niet op gekomen om hem zo temaken
Ik heb ook weer een bewerking gemaakt, wat ik erg jammer vind is dat hij na het uploaden veel minder scherp is geworden. Het paard is zo veel ste wazig..
BLADZIJDE 1 Sesieltjuhh3: Leuk om te zien dat je er echt werk van hebt gemaakt! En je hebt zo te zien het thema ook prima begrepen, leuk Appelflapje: Leuk! Jammer dat Nordy bij de oren niet helemaal netjes is uitgeknipt Boemba: Waaauw, deze is mooi gelukt zeg! Ja prachtige bewerking. Het enige dat ik jammer vind is dat de kont niet helemaal netjes is gedaan! Otje_Merlot: Jammer van die 'bomen' eroverheen? dat snap ik niet helemaal. Verder leuk! Pipanda: Prachtige achtergrond, leuk de letters er ook bij zo! Zonde van de filter over Nordy heen.. Elout: Heftige kleurtjes! Opvallend. Jammer dat je Nordy zo vaal hebt gemaakt! Shalimar: Over kleurrijk gesproken! Hij is wel heel leuk zo, en opvallend ! Persoonlijk zou ik de 'originele' Nordy aan de linkerkant weg hebben gelaten. Paardemeisje: Hij is best leuk, maar wel erg simpel
BLADZIJDE 2 paOlien: Mooi met dat oranje zo, het uitknippen heb je ook netjes gedaan! Edda: Gaaf! Echt leuk gedaan, gezellige achtergrond! Stravero: Gaaf die vlekken! Dat zal best een werk geweest zijn! Mooie achtergrond ook! Jammer van de tekst/lettertype. Stravero: Ik vind hem niet zo bijzonder.. zonde! Philadelphia: De kleurvlekken zijn niet erg origineel meer he! Jammer. De kleur van de tekst snap ik ook niet helemaal? Melletjuhh: Mooi uitgeknipt! Mooie achtergrond, leuk dat groene randje bij het halster! HEEL erg jammer van tekst! Shalimar: Hij is inderdaad mooi geworden, net wat je zelf al zei, jamer van die witte schaduwrand.. Boemba: Leuk! Schattig al die konijntjes
BLADZIJDE 3 paOlien: Mooi! Leuk geheel met dat oranje, jammer alleen dat er niet echt iets ' speciaals ' aan is, hij is niet echt opvallend. Girltju94: Hij is best leuk bedacht maar slordig afgewerkt, zonde! GiorGio_Ndme: Moooooooooi! Ja, deze vind ik gaaf, het klopt gewoon! Jammer dat je linksonder en rechtsonder niet die achtergrond hebt geweggewerkt. Orri: Wauhauw! Top! Jammer dat de hoorn niet echt opvalt! Orri: Hmm, deze vind ik duidelijk minder. Een beetje too much Suus_linell: Het enige dat ik eigenlijk leuk vind aan deze bewerking is de tekst rechtsboven, omdat dan slechts 1 woord gekleurd is. De rest vind ik niet bijzonder.. GiorGio_Ndme: Hij is best leuk, jammer dat Nordy niet erg opvalt zo in de achtergrond R0wan: Je hebt je er wel erg makkelijk vanaf gemaakt..
BLADZIJDE 4 Otje_Merlot: Jammer van de tekst! Otje_Merlot: Deze is stukken mooier, leuk die tekst zo drie keer, jammer van het lettertype. Nordy is netjes uitgeknipt! Smokey_luv: Prachtige achtergrond zeg! Heeeel jammer van de tekst, die vind ik in dit geval echt storend! totaalplaatje is leuk, met die bloem ook Lipydo: Jaa, helemaal mijn smaak. De kleuren passen perfect zeg! Net als het lettertype. Vind het alleen wel jammer dat je het halster hebt laten zitten, dat stoort in dit geval een beetje! LoveSaros: Ik vind hem niet zo bijzonder, de tekstkleur stoort en het geheel is onduidelijk..
De mooiste bewerkingen tot nu toe vind ik die van; Boemba (haar eerste), Edda, GiorGio_Ndme (haar eerste), Orri (haar eerste) en die van Lipydo natuurlijk
@ Yellowfish; Dankje voor je commentaar! Wilde eerst ook het halster weg werken, maar dat werd toch niet zo heel mooi. Misschien als ik wat meer had geconcentreerd had het wel gelukt
Voor jou bewerking; jammer dat de oren weg vallen! Wel hele mooie kleuren en achtergrond Ook mijn smaak. Had zelf wel voor een andere lettertype gekozen, maar dat is een kwestie van smaak