Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kayila

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:49

Ik heb er 2 gemaakt:

1: Thema fun... tsja je hebt van die dagen in de maand dat fun = chocola... dus vandaar deze choclate fun paardje:
Afbeelding

2: De niet thema versie, ik zag paardje liggen en dacht hmm lazy sunday afternoon of time goes by... het is de laatste geworden!
Afbeelding

zo en nu reactie geven op de andere bewerkingen...
groetjes!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 23:00

Waarom zijn er nu twee van deze topics? een op CB en een op UK

Ik had deze dus helemaal niet gezien en vanmiddag pas die op UK gevonden. Dus ik net hard aan de slag, denk ik doe orgineel maak er een steigerend paard van, wil ik hem in dat topic plaatsen zegt iemand iets over het topic op CB, kom ik hier, zie ik meteen op de eerste pagina al een steigerende en daarna nog een paar (en nog mooier ook )

Die van Lypido en Yellowfish het mooiste, lijken ook wel een beetje op elkaar en die van mij dan ook weer daarop maar dan wat slechter meer sprookjesachtig

Maar goed, hier mijn niet-meer-zo-orgineel-als-ik-dacht-versie:

Afbeelding

Ontzettend 'to much' en nietkloppende rug, maar ik kon wel mooi even ergens mijn nieuwe brushset op uittesten

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 23:18

ok de reacties op de andere bewerkingen ahem komtie:

Pagina 1:
    Gittekit: Tsja contrast verhoogd, tekst erbij klaar... is niet helemaal de bedoeling van dit topic.
    paOlien: de verhoudingen zijn idd beetje zoek maar wat een leuke bewerking! wordt er vrolijk van!
    gliss: contrast verhoogd zonnetje erop vlindertje erbij klaar. Op zicht wel geinig maar spreekt mij niet zo aan.
    elout: Als je hem zelf slecht vind waarom plaats je hem dan? Ik vind hem zelf niet echt geweldig.. alleen steren erbij, beetje vervaagd en tekst...
    sesieltjuhh3: Vind hem zelf ook behoorlijk druk door al die lijnen en teksten. Verder op zich wel leuk gedaan.
    horses_freak: Zomers!! ziet er heerlijk uit lekker zo rollen!
    NinaTijger: Op zich wel leuk alleen sreekt het lettertype mij niet aan en ziet het er niet erg moeilijk uit (alleen vervaagd en tekst toegevoegd?)

Pagina 2:
    Dieuwke1989: leuk idee alleen ligt mpaard nog op zand en had je dat ook moeten weghalen zodat er onder paard ook lucht of wolken te zien waren. Ook had ik niet voor roze gekozen voor de tekst.
    Shalimar: Ik kan de achtergrond niet plaatsen, paard zweeft over water?? verder niet zo heel netjes geknipt maar dat was al gezegd.
    Miss_Mo: te roze en oranje, lijd af van het onderwerp
    Lipydo: Wauw! weer een super bewerking. Ze spreken me elke keer enorm aan die van jouw _/-o_
    Kasmir: lekker fluffy!! meer knuffelbaar dan sneeuw idd.
    P3gasusj3: mooi! lekker luieren bij het water. echt mooi! Alleen vlinder.. vind ik persoonlijk niet zo erbijpassen..
    NoaFleur: Ziet er niet enorm ingewikkeld uit... het stoort me een beetje hoe ze over de rand gaat.. mischien wat te hoekerig..? Ik weet het niet sorry..
    Shalimar: Snijden weer niet zo netjes, en ja ik heb weer wat moeite met de achtergrond. Er zit nog zand bij de manen maar ze ligt in iets groens.. bergijp je wat ik bedoel?
    Philadelphia: Tsja absoluut niet mijn smaak enorm roze en 4 x Dessie.. nee ik vind het niets (is persoonlijke mening hoor).

Pagina 3:
    Yellowfish: mooi! doet me wat net als die van Lipydo. Hij is wel degelijk anders hoor begrijp me niet verkeerd maar ik vind dit soort bewerkingen erg mooi.
    marlijnt: Ja idee is wel geinig maar vind hem nou niet geweldig.
    Pasamba: Leuk idee alleen hoofd is voor mijn gevoel enorm uitgerekt, en ik vind Dessie te roze.
    eknein: Tsja een kleur filter over achterrond en tekst..klaar.. ziet er niet ingewikkeld uit.
    keeyzie: Leuk die manen gekleurd... alleen voor de rest vind ik hem wat saai...
    GiorGio_Ndme: Sorry dat ik even moet maar je mag maar 1 bewerking doen van thema (=fun deze keer) en eentje zonder thema... even lezen het is niet zo moeilijk.. jij doet gewoon 2 bijna identieke met tekst wat anders.. is niet de bedoeling!!
    Ok beoordeling: Naar mijn idee (correct me if im wrong ) heb je alleen contrast en kleur veranderd.. dus komt wat simpel over..
    smeetjoew: Vind hem erg netjes geknipt en geplakt...en ja ik ben nou eenmaal niet iemand van de vlinders maar verders leuk!
    [***]: mooi rusitg ok! alleen had ik zelf Dessie wat minder op de achtergrond vervloeid zeg maar ze valt wat weg nu.
    Edda: Erg leuk idee en netjes uitgevoerd.
    Boemba: Weer een geinig idee! En best netjes uitgevoerd!
    IcePrincess: Ald je nou gewoon even leest wat Wineds op pagina 1 schrijft.. weet je ook van de 2 topics af! Ok beoordeling: Tsja ook al klopt er wat dingen niet van Dessie (zoals je zelf aangeeft rug etc) Vind ik de manen en de achtergrond wel super!!

nou nou poepoe
    lekker
    groetjes

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 23:42

ik doe niet aan quotes lezen blijkbaar
(en dat 'nou gewoon even leest' komt vast minder vriendelijk over dan je het bedoeld zult hebben >;) )

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 08:15

IcePrincess schreef:
en dat 'nou gewoon even leest' komt vast minder vriendelijk over dan je het bedoeld zult hebben >;)

sorry was zo lekker in mijn reacties / commentaren bezig dat ik niet doorhad dat het een beetje bot neegetypt was

Gelukkig neemt niet iedereen alles zo letterlijk op en inderdaad stond het er botter dan bedoeld.. was meer zo van uitleg op pagina 1 en nu de reactie haha.

Sorry

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:32

nou, hier mijn bijdrage, commentaar komt nog.
hij ziet er misschien wat simpel uit, maar het was best moeilijk om het strand en de zee goed passend te krijgen bij dessie.

(en probeer maar eens netjes uit te knippen als je de hik hebt dat is echt moeilijk!! )

Afbeelding

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:42

nou soes je bent te laat er staat al een strandje hahaha

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:47

Kayila de tweede vind ik wat mooier is wat rustiger
iceprincess de haren zijn weer fantastiche ik krijg het niet voor elkaar hoor welk penseel gebruik je en welke dikte? zou ik graag ook willen kennen
Melletjuhh is heel leuk en netjes uitgeknipt alleen over een uurtje of iets langer volgt er nog een strandje meen ik te hebben vernomen de kleuren komen er mooi in uit

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:14

Mijn commetaar :

Pagina 1

Gittekit: Mooi gedaan alleen vind IK er niet zoveel fun uitstralen
PaOlien: Haha heel grappig gedaan ik vind m heeel mooi
gliss Leuk gedaan met die vlinders en idd die vlinder vind ik ook een beetje storend
elout: Leuke bewerking, die sterretjes zijn ook leuk alleen jammer dat er een spelfoutje in zit
ikzelf ik vind hem een beetje te druk en hat paard moet meer er meer uitkomen
horse_freak: Mooi gedaan leuke tekst ook
Ninatijger Mooi gedaan die sterretjes zijn ook leuk

Pagina 2

dieuwkje1989: ik vind hem wel mooi alleen niet zo mooi uitgeknipt
Shalimar: ik vind hem opzich wel mooi alleen het straalt niet echt fun uit
Miss_mo Ik vind hem niet zo mooi je kan de foto bijna niet zien wel leuk idee
Lipydo Wauw het lijkt net of ie echt in het water zit .. Heel mooi
kasmir Ik vind m wel wat hebben .. die tekst is ook leuk
p3gasusj3 Heel mooi gedaan dat water is prachtig
Noafleur mooi gedaan die tekst past der precies bij
Shalimar Leuk gedaan .. jammer dat van die tekst rechtsonder
Phildephia ik vind m niet zo mooi wel leuk idee

Pagina 3

YellowFish Mooi gedaan .. alleen zie ik het paard niet zo goed
Marlijnt deze ziet er errug simpel uit alleen een filtertje der over
die banaan is wel grappig
Pasamba Haha GE-WEL-DIG ecdht super leuk .. dit is nou echt fun
Eknein Er is volgens mij bijna niks aan gedaan.. en als je niet tevrdeden bent plaats hem dan niet
Keeyzie die manen zijn heel erg leuk.. voorderest is ie ook leuk
Giorgio_ndme ik vid de eerste wat 'saai' de tweede is leuker vooral die tekst en da lettertype
Smeetjoew leuk gedaan met die vlinders en dat gras is ook eruug leuk
[***] Leuk en mooi gedaan ook een errug mooi lettertype
Edda Geweldig dat maat die bierflesjes super leuk!!
Boemba haha leuk en orgineel idee kvind m wel grappig

Pagina 4

Kayila Haha leuk en ook weer een orgineel idee de niet thema versie is ook leuk
Iceprincess Wauw prachtig!! die manen .. die vorige was ook al zo mooi ..
Melletjuh Leuk gedaan met dat strand

Zo dat was het commetaar en nu moet ik van de pc af poedersuiker

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:47

Ik zie dat ik al niet meer orgineel ben .Nou ja jammer dan Het plaatje was gisteren al af maar ik ben lang aan het stoeien geweest met de tekst .Ik heb geen leuk letters en het wil maar niet lukken andere erbij te krijgen dus alle letters zijn uitgeknipt en moeilijk lopen doen Zo is het toch nog naar mijn zin geworden.

Afbeelding

groetjes pipanda ,beoordelingen volgen vannavond

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:49

Boemba schreef:
over een uurtje of iets langer volgt er nog een strandje meen ik te hebben vernomen

dit wist ik niet..

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:57

en ook ik ben weer van de partij
wat een moeilijke foto!
ik heb er maar wat mee gemaakt hoop dat het wat is, maar de foto was deze keer echt heel moelijk ben er zelf tevreden over!

Afbeelding

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:58

IcePrincess, ik vind hem weer eens prachtig, ik zat alleen wel even ernaar te kijken want er miste iets! en ik ben erachter wat! ze mist een oor. het zat niet op de foto maar nu stoort het me wel erg maarja wat er niet is kun je niet tevoorschijntoveren natuurlijk. misschien volgende keer een oor van een ander paardje 'lenen' ?

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:00

Melletjuhh;Het geeft toch niet er zijn wel meer mensen met hetzelfde idee

CarpeDiem_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:39

Mijn commentaar (1e keer GEEN ERVARING!)

Pagina 1:

Gittekit : Leuk lettertype!!!
paOlien: Leuk gedaan!! 'niet helemaal realistisch' maar grappig bedacht!!
Gliss: Leuk, maar storende vlinder en te velle ster
Elout: Leuk hoor, beetje simpel en jammer van de spelfout.
Sesieltjuh: Leuk hoor!! beet je druk maar knap gedaan.
Horses_freak: even TE vel
NinaTijger: -

Pagina 2

Dieuwke1989: Leuk! snap gedaan.
Shalimar: Ik vind hem niet zo denderend, het spreekt me op de 1 of andere manier niet aan
Miss_Mo: Hij is even iets TE rood
Liypdo: WAUW MOOI HOOR!! hij heeft iets magisch.
Kasmir: Hij is iets minder maar wel leuk hoor
P3gasusj3:Gaaf hoor!
Noafleur: De rand kleur past er super bij,, en het paard komt er mooi uit.
Shalimar: Ik vind het niet super, hij spreekt me niet echt aan.
Philadelphia: hij is wel schattig met dat roze

Pagina 3:
Yellowfish: BEAUTIFUL!
marlijnt: Ik vind hem niet echt geweldig, nogal simpel
Pasamba: mOoi hoor! hij trekt alleen een beetje een lang hoofd
eknein: een beetje simpel
Keeyzie: het past allemaal mooi bij elkaaR!
GiorGio_Ndme: ERG ROZE!
smeetjoew: leuk hoor!!!, alleen de vlinder op het hoofd stoort een beetje.
[***]: Hij is wel leuk hoor.
Edda: ik vind hem niet zo spreken.
Boemba: GRAPPIG HOOR!

Pagina 4.
Kayila: 1e vind ik wat minder het paardje valt niet echt op. en de 2e is wel leuker.
IcePrincess: hij klopt niet maar hij is wel grappig.
Melletjuhh: hij is wat simpel wel grappig
pipanda: LEUK!
l0rdJ: hij spreekt mij persoonlijk niet zo aan, wel grappig idee.

CarpeDiem_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:41

Mijn 2e bij drage:

Ik vind hem niet helemaal top:
Afbeelding

IcePrincess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:03

l0rdJ schreef:
IcePrincess, ik vind hem weer eens prachtig, ik zat alleen wel even ernaar te kijken want er miste iets! en ik ben erachter wat! ze mist een oor. het zat niet op de foto maar nu stoort het me wel erg maarja wat er niet is kun je niet tevoorschijntoveren natuurlijk. misschien volgende keer een oor van een ander paardje 'lenen' ?

Hij heeft wel een tweede oor maar die zie je dan dus niet door de manen, heb het linkeroor gespiegeld, misschien dat je het op deze versie zonder frutsels wel kunt zien

@ Kayila, geeft niet hoor, mijn reacties worden regelmatig verkeerd opgevat , dus ik kan wel ergens tegen .

@ Melletjuhh, hij is echt grappig , moest heel hard lachen toen die in beeld kwam

@ Pipanda, heel mooi gedaan zo met dat strand, manen zijn iets minder, misschien dat eraf halen zodat de manen gewoon glad liggen?

Boemba, ik ga je even een pbtje sturen .

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:19

Boemba schreef:

iceprincess
de haren zijn weer fantastiche ik krijg het niet voor elkaar hoor welk penseel gebruik je en welke dikte? zou ik graag ook willen kennen

Je kunt zelf brushes maken zodat je niet telkens weer opnieuw haartje voor haartje hoeft te tekenen. Je kunt ze dus gewoon maken door met verschillende diktes en verschillende brushes haren te tekenen (wacom is erg handig, maar die heb ik zelf ook niet, vandaar dat sommige wat hoekig zijn) smudge, gum en blur tool kunnen ook erg handig zijn. Als je een mooie haar hebt kun je die dmv een kopie plakken in een nieuwe laag en met ctrl+t vervormen zodat je niet telkens dezelfde haren hebt maar ook weer niet opnieuw hoeft te tekenen.

Als je een mooie lok hebt voeg je alle lagen van de haren samen (kunnen er soms zelfs een paar honderd zijn) en maak er een brush van (tweede knopje bovenaan van links in dat rijtje staat ergens make brush, maar kan ook de eerste of de derde zijn, weet het niet uit mijn hoofd )
En dan staat hij tussen je brushes en kun je hem telkens weer opnieuw gebruiken en met ctrl+t steeds weer vervormen zodat je nieuwe vormen krijgt.

Is wel even wat werk maar wel erg handig, ik heb nu zelf een stuk of 20-30 haarlokken (ook van anderen gekregen) en 5 'wimperboogjes' (wel allemaal zelf gemaakt).
Zodra ik weet hoe het moet en ik het beter kan gebruiken zal ik er een aantal als downloads op mijn site zetten, maar dat kan nog wel een paar maanden duren .

Gaat het zo wel lukken? beter dan dit kan ik het niet uitleggen.

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:47

ik kan het inderdaad op die wel zien, sorry dat ik wat zei hihi

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:00

hier mijn niet fun bewerking:

Afbeelding

k vind m zelf ene beetje bibberig uitgesneden

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 23:08

blz 1

Gittekit;simpel, maar mooi,mooie bijpassende letters.
PaOlien;leuk idee uitvoering wat minder,maar dit is ook zo moelijk dat ik er niet aan begin.
Gliss; leuk gedaan,het lijkt alleen wel af ik de neus dubbel zie.
elout; Het ziet er vrolijk uit en netjes geknipt.
sesieltjuhh3;grappig gedaan maar het is wel een erg brede lijst geworden.Volgens mij kloppen de verhoudingen ook niet meer helemaal zijn hoofd lijkt wel een stuk korter.
horse_freak;Het is een mooi zonnig kleurtje .jammer dat de schaduw ook niet een klein beetje kleur heeft gekregen

blz 2

NinaTijger;mooi idee die achtergrond vervagen wel proberen iets beter te knippen/gummen vooral de borstkas kan beter want dat is niet zo'n moelijke lijn.Links onderin is er in het zand gegumt dat is ook wel jammer.
Dieuwke;Grappig gedaan ,jammer dat de manen nu zo overbelicht zijn.Ik heb ook mijn contrast verhoogt maar ik heb er een 2e laag overgedaan en daar veel van weggegumt maar die laag over het te lichte deel laten zitten (zie blz 4)
Shalimar;de schijn op de manen is inderdaad goed gelukt maar het knippen kan beter. dat ze boven het water zweeft vindt ik ook wat raar.
Miss mo;erg paars rood. waterspiegeling is wel leuk maar wordt verstoort door de tekst.
Lipido;ERG GAAF GEDAAN .misschien alleen dat ene plukje voor haar oor dat een beetje vreemd de verkeerde kant uitwaait, weghalen of de andere kant uitkammen
Kasmir ;ziet er leuk uit maar te klein om echt te beoordelen.
P3gasjusj3;leuk idee en erg goed uitgevoerd,misschien alleen over de manen die nu heel erg overbelicht zijn de orginele manen plakken.(heb ik ook gedaan)
Noafleur;mooi gedaan,ik zou misschien wel de lijst links boven wel laten doorlopen omdat er nu wel een heel groot stuk lijst mist en je niet meer ziet dat het een overlapping is.Recht zie je dat wel gelijk en dat is heel mooi gedaan.
Salimar;proberen beter te knippen.
Philadelphia;Leuk idee ik zou denk wel een andere kleur kiezen.

Blz 3

Yellowfish;ONWIJS GAAF weer,Misschien nog mooier als de manen iets minder overbelicht zijn,maar mischien ook niet want bij deze past dat misschien juist het best.
Marlijnt ;Heeft ze niks gebroken grappig idee .
Pasamba;Heel grappig en leuk uitgevoerd.geheel past mooi bij elkaar.
eknein;Ik vind de kleuren niet zo mooi, maar dat is mijn smaak he
keeyzie;voor de eerste keer leuk gedaan,maar blauwe manen zijn niet mijn smaak
Giorgio_Ndme;Erg roze maar als je daar van houdt is het toch weer jammer dat er toch nog wat groen opduikt.
Smeetjouw;erg leuk gedaan wel jammer dat het blauwe vlindertje slecht geknipt is
[***];mooie letters wel jammer dat de foto aan de ene kant erg overbelicht is en aan de andere kant flets door de frutseltjes.
Edda; ERG LEUK IDEE inderdaad jammer dat de kratjes niet wat groter zijn en misschien inderdaad zijn roes laten uitslapen . maar verder echt leuk gedaan.
Boemba; ERG LEUK HOOR SOES.leuk idee en goed uitgevoerd jammer dat je geen foto kon vinden van een filmster met krulspelden.

blz 4

Kayila;1e, daar kan ik het paard niet plaatsen moet ze ook een chocolatje voorstellen?dan had ik haar donkerder gemaakt.
2e,leuk idee en ERG mooi uitgevoerd.
IcePrincess;SUPER gestyled dat haar,achtergrond is ook mooi en past er goed bij.Voor een natuurlijker effect had ik die ene pluk niet zo strak omhoog laten waaien dat staat nu zo omhoog met geen haar ertussen in(Niet dat ik het kan hoor het is maar een tip)
Melletjuhh;Leuk idee hoor . het is ook wel netjes gedaan alleen bij de mensen zie je nog dat het geplakt is.
Pipanda;Ja ik had die manen misschien wat glad kunnen strijken (lees weggumen)maar er mocht niks af he
lOrd;grappig idee, haar zo om een hoekje laten kijken ,ik heb me suf gepiekert hoe ik haar anders kon plaatsen.Grappig gedaan alleen de manen zijn misschien iets te.
Nina_Tijger; leuk idee nu proberen beter te knippen (tip als je de foto vergroot kan je beter zien wat je doet )
Sesieltjuhh3;Leuk hoor, alleen dat licht wel aan de kant doen waar het licht vandaan komt.recht boven dus

Zo puf,puf weer klaar voorlopig.Ik hoop dat jullie er wat aan hebben,
Groetjes pipanda.

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:45

de manen zijn inderdaad iets te maar ze lagen in zo een rot positie dat ik niet wist wat ik er mee moest, ik heb trouwens alles zelf gemaakt de achtergrond is van 2 verschillende plaatjes gemaakt. de tovernaar met ze port over dat andere plaatje heen gezet het is niet zo een van internet afgehaalde achtergrond.

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:21

bedankt voor het commetaar

ik kan even niet meer commetaar geven ben erg druk

Cathlin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:15

Ik heb ook een bewerking gemaakt. Krijg hem alleen niet upgeload in mijnalbum.nl zogezegd geen jpeg bestand. Heeft iemand idee hoe ik hem jpeg krijg of ergens anders uploaden?

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:20