Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Missy_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:00

Hier issie dan
me 1e bewerking

Commentaar is welkom [graag zelfs ik ben beginner ]

Afbeelding

Groetjes

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:01

:S Mini ding :S

ff uitzoeke hoe die groter moet

btw tekst is: Mysterious As The Stars In Heaven

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 17:06

xxjokiexx: je bent nog niet zo lang op bokt zie ik, maar een tipje voor de volgende keer: je kan je bericht ook edit-en Nu heb je namelijk 3 berichten, wat er ook één had kunnen zijn Hopelijk krijg je de bewerking nog groter, want zo is hij echt te klein om te beoordelen

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:26

ik heb wat geprobeerd
ik vind het knippen een stuk beter gegaan!
hier het resultaat:

[img]Afbeelding[/img]
ik weet niet of die het doet..

groetjes elise

ps misschien is die wat saai want ik had niet zoveel inspiratie,want me oma is vannochtend overleden...

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:29

Wineds: ok thnx voor de tips

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:41

Zo ik ben klaar met mijn niet mistieke versie de kat was heel moelijk te spiegelen (heb ik in verschillende delen gedaan)bewerking is 1oo% van mijzelf.De kat is namelijk ook mijn eigen foto plus bewerking.Ik vind hem zelf super gelukt ben benieuwt wat jullie er van vinden ik noem de bewerking.

KAT EN MUIS????????

Afbeelding

beoordelingen volgen vanavond weer ik moet nu eertst koken en pepe doen hahahahahaha.

Groetjes pipanda.

P.S. scherm niet te donker instellen anders zie je misschien de spiegeling niet

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:50

Heee die is heeel erg stoer Pipanda!!!
Netjes gedaan met die weerspiegeling. Mooie foto ook van de kat!

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:52

heey,

met welk programma knippen jullie dat paard uit?

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:54

Fairie ;Bedankt voor je komentaar het is wel mijn mooiste foto van die kat dus ik dacht "daar moet ik toch wat mee kunnen doen".

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 17:57

Hooii
hier mijn vergrote versie van mijn bewerking:

Afbeelding

Wineds: ik wou de edit knop gebruike alleen kon nie meer omdat der alweer een brichie was geplaatst

Groetjes

edit: pff kzie em nu en ik moet nog egt oefene op dat knippe!!!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:18

Nynkk schreef : @ Boemba; Ik vind het onderwerp gewoon niet zo leuk Beetje raar. Verder als bewerking ook wat saai. hoe bedoel je het onderwerp zelf raar of de fotobewerking in neem aan dat je het over de tweede bewerking heb dat was de vrije versie de mistieke had ik al gedaan

nou hier volgt mijn comentaar pagina 3
Nynkk vind hem er erg nep uitzien de manen bij zijn voeten zou ik weglaten wel een gave lucht foto gebruikt

pagina 4

love_paarden vind deze bewerking beter dan de eerste aleen volgende keer proberen hem een beetje in de achtergrond te verwerken nu ziet hij er wat opgeplakt uit zou alleen een andere lettertype kleur kiezen de linker frutsels in de hoek is wel leuk maar ook in een andere kleur

Pipo miranda ja hoor heb even voor jouw twee tellen mijn brithness aan gepast zag er goed uit hoor heb hem alleen gelijk weer terug gezet kreeg alweer pijn aan de ogen anders moet ik hier met een zonnebril gaan zitten hahahahaha maar wel heel leuk gedaan ziet er goed uit eerdaags stuur ik wel effen een paar foto`s van mijn kids kan je voor mijn ook wat leuke fototjes bewerken zal ik ze zelf wel uitknippen want daar zit natuurlijk het meeste werk in

xxjokiexx ziet er op zich leuk uit maar knippen kan inderdaad wel wat beter blijfen oefenen

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:46

nou, hier mijn bijdrage, vond het een moeilijk thema.. Maar de foto is echt supermooi!!

Afbeelding

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:08

@pipanda: Super heel erg mooi gelukt! net alsof ze op een glanzende zwarte piano zitten
xxjokiexx: Even oefenen met knippen tekst past mooi bij achtergrond en thema

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 20:46

ik vind de foto niet erg mooi, en het is een moeilijk thema dus ik die deze week wrs niet mee ik heb toch examens ook dus tijd heb ik er ook niet echt voor..
er zijn wel al heel erg mooie bewerkingen bij !! proficiat allemaal !

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:00

Haii..
ik heb eindelijk m''n bewerking af (naa drie kwartier.. )
ik vind hem zelf SU-PER! echt waar!

Afbeelding

Kus Evelien

ps: de tekst is: Mystiek of snowing,
Pepe

COMMENTAAR KOMT LATER EN BIJ MIJ IS COMMENTAAR WELKOM!!!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:35

ik heb maar wat uitgevogelt maar ik had niet echt veel inspiratie met dit thema

Afbeelding

Austria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 21:59

Fairie schreef:
Ja Austria, en de poort ook. Het lijken net van die 3d plaatjes die iemand heeft gemaakt. Snap je?

heb ik zelf gemaakt. Het origineel kan je zien met volgende link:
http://img59.imageshack.us/img59/1996/t ... ock1ck.jpg
Het water dat uit de poort komt heb ik zelf gemaakt.
de vogels zijn brushes die ik een beetje bewerkt heb.

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 22:10

LindeCasper;disco in pepe's wei hij weet niet wat hij meemaakt,hahaha lol.Wel leuk gedaan,er is helaas niet echt veel met de foto gebeurt.
Gekkeils ;leuk idee pepe achter een waterval .Voor een echter effect de struiken niet door pepe heen laten komen alleen het water doorzichtig maken.Verder leuk gedaan.
Boemba;Leuk idee hoor soes,maar 2 tatoos is wel iets TE.En ik zoek nog 4 beestjes Ik had wel een hengst maar nu niet meer
Haffielover;Leuk idee maar er zit in pepe geloof ik veel kontrast dan zou je voor het mooie ook in de vleugels meer kontrast moeten doen dan past het beter bij elkaar,het elfje past er niet zo goed op.misschien eentje die er echt op zit.Wel heel mooie vleugels uitgezocht.
Fairie; Van zulke manen droom ik nu echt heel mooi gedaan ook pepe kwa kleur goed aangepast .SUPER.En ja bij mijn bewerking zijn het allemaal pepe'tjes ik ga maar niet bedenken hoeveel tyd er in het uitknippen zit (maar daar ben ik dan al een jaar mee bezig deze hobby is vorig jaar begonnen )
Austria;Zo deze is echt gaaf,Heb je deze achtergrond zo gevonden of alles zelf bij elkaar gezocht?Pepe is ook super uitgeknipt.Geheel is SUPER.Ik lees net dat je het zelf in elkaar hebt gezet nou vindt ik hem nog beter en dubbel SUPER
LordJ;mooie bijpassende achtergrond Pepe goed geknipt en mooi de achterhand vervaagt het geheel is dan ook SUPER.
XxLiesJuHhXx;Opzet bladverdeling is leuk maar wel pepe beter proberen uitknippen.Achtergrond vind ik niet mooi erbij passen en ik kan die tekst ook niet plaatsen.
2e beter is een beter passend geheel maar uitknippen is hier niet beter.
Nynkk 2e;Zo, echt gaaf die manen en die sokken echt super die staart is misschien iets te.Om het echt af te maken misschien net als fairie het paard een blauwe waas geven.Het geheel is echt SUPER.
Love paarden;Mooie achtergrond om hem beter pasend te maken het paard iets verkleinen hij is nu veel te groot ten opzichte van de bomen en het is misschien ook mooi om pepe een iets groen waasje te geven(een beetje met de kleuren spelen niet door hem doorzichtig te maken ofzo)
Sterkte met jou verlies
Xxjokiexx;Leuk gedaan voor de eerste ,keer wel proberen beter te knippen
Melletjuh;Mooi geknipt.Als hij zo vliegt had ik er denk wel vleugels aangedaan of voor een mistiek tintje de achterhand laten vervagen.
Stravero;Het gaat steeds beter met knippen(deze was echt niet makelijk)Tip, bij deze bewerking en tekst had ik dan wel een besneeuwde achtergrond genomen.
Meliaforever;Redelijk geknipt maar wel op zijn rug en voorbeen uitgeschoten met vervagen.Achtergrond vindt ik er wel bijpassen maar de letters vind ik niet mooi van kleur.

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 12:07

@Nevony: Ik zou maar nie veel zegge over dat uitstappe want je bent zelf getuige ok ok ok ik moet nog ff oefene met der op kome maar als k eenmaal zit!!!

btw.. vanavond dinsdag avond... AAAAA TOBIAS!!!!!

kels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:48

Ik heb ook de foto bewerkt

Afbeelding

kels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 13:49

Hij is een beetje groot geworden.. sorry

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:34

Pagina 1:

Kasmir: mooi hoor! vooral de vervaging!
Boemba: vind de naam wel wat hebben alleen de vleugels zijn iets meer vervaagd dan het paard! jammer! sterretjes zijn wel geweldig!
CestMii: mooi die glitters en tekst enz..!
Loutjelou: best simpel, je had er misschien meer mee kunnen doen!
luf_horses: vind hem erg leuk bedacht alleen Pepe is heel klein...
Lil0l0v3r: leuk die "lichtletters" alleen een beetje heel veel "wolk"
luf_horses: vind 'm er niet zo bij passen..
Yellowfish: mooi hoor! jammer dat de manen niet zo mooi zijn uitgeknipt..
Philadelphia: wel HÉÉÉL licht..
Nynkk: de bloemen vind ik niet mooi

Pagina 2:

Pasamba: vind de vleugeld wat te licht en je had beter het achterbeen er wel bij kunnen doen...
_bloempje_: Wat druk en simpel
sindbad: simpel en niet zo mooi...
Ramona_lief: allebei niet zo mooi...en niet mooi uitgeknipt
paOlien: Wauw mooi hoor... Jammer dat de vleugels onduidelijk zijn!
P3gasusj3: Het ene oor en een stuk manen is weg jammer!
smeetjoew: mooie kruisjes
P3gasusj3: mooi hoor! alleen een beetje wazig!
Shalimar: vind de verschillende kleuren niet zo mooi bij Pepe, dat "sterretje" is wel leuk bij het achterste paardje!
pipanda: niet zo maar dat oranje achter het hoofd weer wel mooi

Pagina 3:

LindeCaspar: vind hem een beetje druk en simpel..
gekkeils: best mooi heb eigenlijk geen commentaar
Boemba: dat is nou niet mijn smaak!
haffie_lover: niet zo...vind het meisje erop niet mooi...
Fairie: mooi die manen en staart
Austria: Wat donker...voor de rest vind ik het wel wat hebben!
l0rdJ: Kont van Pepe is onduidelijk en wazig geworden..
XxLiEsJuHhxX: lelijk uitgeknipt en niet zo heel mooi...
XxLiEsJuHhxX: ik zie Pepe eigenlijk niet..
Nynkk: mooi *Kwijl*

Pagina 4:

xxjokiexx: ik zie 'm niet...
love_paarden: Mooie rand en niet zo mooi uitgeknipt maar het gaat al wel beter
pipanda: MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!!
xxjokiexx: niet niet niet mooi uigeknipt!!!
Melletjuhh:mooi hoor alleen een beetje donker...
Stravero: ikke Supermooi gelukt..
Meliaforever: Beetje simpel...
kels: Wel leuk maar simpel...
Pipanda HARTELIJK bedankt voor je tip!!!

Mijn gewone foto komt nog..

Kus Evelien

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 14:42

Stravero, dat was ook mijn bedoeling, de hele omranding is vervaagd voor het geval dat het niet is opgevallen......

mijn commentaar is onderweg

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 15:19

Stravero: Misschien komt dat niet mooi uitgeknipte omdat het mijn eerste bewerking ooit is?!?!
dat heb ik erbij gezet dus je had t al kunne wete...

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 15:36

Pagina 1:

Kasmir, jammer dat je het bos door het paard heen ziet, je had het paard beter niet doorzichtig kunnen maken dat had er al beter uitgezien! Ook vind ik het jammer dat de tekst niet zo goed is te lezen verder vind ik wel dat er een goed idee achter zit!
Boemba, erg leuk mooi bedacht en ik ben zo weg van dat flikkerende echt gaaf! Alleen hadden de vleugels ietsje duidelijker gemogen maar het stoort zeker niet!
CestMii, gaaf bedacht net als bij boemba, erg gaaf dat flikkerende! Bij jou had de tekst duidelijker gemogen en misschien het paard wat lichter.
Loutjelou, leuk bedacht, het linker voorhoefje had wat bijgewerkt mogen worden ik vind het nu een beetje een plat hoefje, verder ziet het er goed uit!
luf_horses, nee sorry hij spreekt me niet zo aan, narnia overheerst nu terwijl het om een bewerking van het paard ging, en het paard is er maar heel klein in verwerkt jammer want het idee is er zeker wel!
Lil0l0v3r, ook bij jou is het idee er, ik wil je ook zeker niet afkraken maar ik vind hem fraai simpel, hij mag wat scherper, en misschien iets ingewikkelder. Het lijkt erop dat je de foto een andere kleur heb gegeven, mist toevoegen en tekst erop.
luf_horses, leuk bedacht, past alleen niet echt in het thema. Ik zou ook voor 1 pepe kiezen inplaats van 2 maar dat is mijn mening.
Yellowfish, erg mooi, misschien volgende keer de manen iets mooier uitknippen, maar verder is het echt 1 heel mooi geheel!
Philadelphia, nee ook niet mijn smaak, ook hier is het idee er zeker wel maar ik zou het paard niet doorzichtig gemaakt hebben. Hierdoor overheerst het plaatje namelijk terwijl het om een bewerking van pepe ging. Verder wel leuk.
Nynkk, erg leuk. Alleen vind ik persoonlijk, mijn smaak dus:P de bloementjes er niet echt bijpassen, verder echt heel netjes uitgeknipt en ziet er goed uit!

Pagina 2:

Pasamba, erg gaaf! Het enigste wat ik te zeggen heb maar niet eens stoort misschien de vleugels er iets mooier in verwerken maar ik vind de bewerking echt super!
_bloempje_, nee sorry dit is ‘het’ niet, je mag nog wat oefenen op het uitknippen! Ik wil niet zeggen dat hij helemaal niet mooi is. Het is je eerste keer zeg je dus met een beetje oefening kom je der wel!
Sindbad, ik zie je bewerking niet sorry!
Ramona_lief, mooi dat gloeiende om het paard heen, je mag nog wat oefenen op je knippen. Verder vind ik hem fraai simpel, maar dat is alweer mijn mening.
paOlien, mooi, de vleugels er nog iets mooier in verwerken en het komt helemaal goed! Waar haalt iedereen toch die mooie vleugels vandaan ik heb me rotgezocht!
P3gasusj3, waar is het andere deel van ze linker oor gebleven? Het idee is er wel alleen kan het wat netter worden uitgewerkt. De letters vind ik ook niet zo mooi, misschien een ander lettertype?
Smeetjoew, ik zie ze niet ( ligt dat nou aan mijn computer? )
P3gasusj3, leuk bedacht alleen nog iets oefenen op je uitknippen.
Shalimar, die 4 dingen in de hoek vind ik niet zo, en de effecten die je pepe hebt gegeven eerlijk gezegt ook niet. Uitknippen met fotoshop is het zelfde als met fotofilter, tenminste bij mij dan. Je kan ook de veelhoek kiezen en dan gaat het een stuk netter. Verder had ik voor een ander lettertype gekozen. Maar het idee is er zeker wel!
pipanda, erg leuk, zijn dat nou allemaal pepe’s in de lijst hihi erg leuk bedacht!

Pagina 3:

LindeCaspar, ziet er fraai simpel uit. De lichten hadden iets langzamer mogen knipperen dan had het al wat mooier geweest. Maar ik vind het zo en zo al knap dat je iets kan laten knipperen ik zou het echt niet weten hoe dat moet!
Gekkeils, zo ik heb eventjes moeten zoeken, maar heb ze naam gevonden volgende keer iets duidelijker dus:P maar hij is evengoed erg mystiek, hij spreekt me op de een of andere manier wel aan.
Boemba, haha ja gaaf bedacht, jammer dat je pepe zij benen door het ‘slipje’ heen ziet. Misschien voortaan even wegwerken! Verder had de tekst niet nodig geweest. Het plaatje trekt alle aandacht al naar zich toe hihi.
haffie_lover, ik vind het idee leuk maar heb toch wel wat puntjes om op te letten, probeer zo en zo de vleugels iets mooier erin te verwerken, de tekst scherper te maken en ik vind ook het meisje niet in het geheel passen. Het is een hele andere kleur als de rest en valt zo meer op als pepe. Zei trekt alle aandacht terwijl het om pepe gaat.
Fairie, stelt weinig voor? Ik doe het je niet na hoor! Geweldig die staart en die manen hoe krijg je het zo mooi voor mekaar echt super! Meer heb ik hier niet over te zeggen. Als je dit al in een korte tijd af hebt wil ik niet weten wat er uit kwam als je langer bezig was haha.
Austria, leuk bedacht, netjes uitgewerkt en een mooi geheel! Leuk hoe het water zo uit de poort stroomt, als je heel creatief bent had je het ook nog kunnen laten bewegen:P. ik persoonlijk zou misschien voor een andere lijst gekozen hebben maar dat is eigen mening.
l0rdJ, tsja dat ben ik zelf, ik mag nog iets beter de manen uitknippen, en misschien zijn naam wat duidelijker, ik ben eigenlijk best tevreden over mijn bewerking!
XxLiEsJuHhxX, oefen nog even door op het uitknippen, hij ziet er fraai simpel uit. Een ander lettertype gebruiken, en wat ingewikkelder te werk proberen te gaan. Ik zie dat je het kan probeer het uit te werken!
XxLiEsJuHhxX, Ook bij deze oefenen op het uitknippen, en zoals eerder vermeld in mijn commentaar is het jammer dat het paard onzichtbaar is gemaakt, het plaatje valt meer op waardoor het een bewerking van het plaatje is geworden en niet van pepe.
Nynkk, leuk bedacht, zijn sokken hadden van mij niet gehoeven alleen staart en manen waren genoeg geweest! Maar dat is aan jou de keus, misschien iets scherpere achtergrond gebruiken. Ik geef het op eigenlijk is er niet veel op aan te merken haha hij ziet er goed uit!

Pagina 4:

Xxjokiexx, ik kan je bewerking niet zien ( dit is al de derde )
love_paarden, netjes uitgeknipt. Voortaan een ander lettertype gebruiken dan zal het er al een stuk netter uitzien deze toont nogal slordig. En gecondoleerd met je oma!
Pipanda, haha leuk bedacht! Wat heb je opeens een klein paard, ik vind wel de kat een beetje in een rare houding leggen, maar wat ik begreep wat hij moeilijk te spiegelen dus daar kon jij niets aan doen.
Xxjokiexx, hier zie ik hem wel, jammer van het uitknippen oefen er nog een beetje op. Verder vind ik hem niet erg mystiek en vrij simpel.
Melletjuhh, netjes uitgeknipt alleen is ook bij jou de linker voorhoef vrij plat, die kan je volgende keer misschien wat bijwerken en dan ziet het er super uit! Ik zou zelf ook een andere achtergrond kiezen deze is niet erg mystiek, maar dat is alweer mijn mening.
Stravero, je gaat vooruit met het uitknippen! Mijn complimenten. Alleen zou ik geen glitterteksten op een bewerking gebruiken, het toont slordig je kan beter een mooi lettertype downloaden, of misschien heb je ze al. Dat maakt je bewerkingen een stuk minder slordig. Ik vind hem ook niet erg mystiek.ook vind ik je commentaar op andere wat je hierboven geeft niet echt eerlijk, probeer even wat aardiger te zijn! Je hoeft iemand niet af te katten om zijn bewerking jij bent ook ooit eens begonnen en je zal vast ook niet in 1 keer alles netjes hebben gedaan! Pas een beetje op met wat je zegt, ook jou bewerkingen zijn nog niet altijd helemaal goed, niet iedereen kan alles in een keer leren! En misschien kun je proberen uit te leggen waarom je iets vind aan alleen, lelijk of niet mooi hebben we niet veel.
Meliaforever, uitknippen ziet er zover ik kan zien goed uit, volgende keer kan je hem iets groter doen hij is best moeilijk te beoordelen zo. Misschien een iets mystiekere achtergrond? En ook een ander lettertype. Verder ziet het er grappig uit.
Kels, uitknippen ziet er goed uit, alleen stoor ik me aan de grote tekst op de bewerking, mischien een iets kleinere lettergrote.

Nou dit was mijn commentaar, ik hoop dat jullie er wat aan hebben heb het zo goed mogelijk proberen te doen, onthoud wel het is zeker niet om af te kraken! Alleen om tips te geven!