Melletjuh Erg leuk idee. Mooi! Jammer van dat kleine randje idd.
Stravero Erg mooi opzich, alleen ietwat jammer van de grijze vlek. Het lijkt wel alsof je met een brush of een gum bent uitgeschoten o.i.d.
l0rdj Erg mooi, klasse! Vind de vogels erg leuk, en dat overbelichte vind ik juist mooi!
Antoontje Vind hem ietsjes simpel. Hij is erg mooi uitgeknipt, maar ik vind de schaduw een beetje vreemd. De zon staat juist achter hem, dus dan ziet het er een beetje apart uit als de schaduw naar de verkeerde kant valt.

FairyTail Ik vind hem nog niet helemaal 'wauw'! Hij kan wel iets scherper, denk ik. Dan ziet het er al stukken beter uit.
Droomster Hij ziet er idd iets simpel uit, maar toch mooi. Ik hou namelijk wel van zwartwit.
Meliaforever Vind hem niet zo mooi. Zoals je zelf zegt is de achtergrond vrij leeg en lijkt het alsof er maar wat plaatjes ingeplakt zijn. Verder is er niet zo goed uitgeknipt.
gekkeils Ik vind de druppels erg mooi en echt. Als jy dat ook vindt, laat ze dan gewoon staan.

RoosJ Erg leuk en origineel idee!
Appelflapje Grappig!

Philadelphia Vind hem niet zo geslaagd, er zijn nogal wat witte pizels bij Ali Baba te zien. De roos bijv. is al veel beter!

Pipanda Mooi!

Boyke_candy Erg mooi, zeker weten! Vind het niet storend dat de benen weg zijn.

Marciatjuh Ali Baba is niet zo heel mooi uitgeknipt, maar verder vind ik die copyright onder in het plaatje niet zo mooi.
Otje_Merlot Beetje een standaard-effectje, maar wel leuk.
X_Fjorden_X Vind het wel leuk, hetgene wat ik minder vind heb je zelf ook al gezegd!

mon_ami Leuk, maar hij is idd nog iets simpeltjes. Weet zo 1,2,3 even niet een leuk idee om erin te verwerken.
Bobjuh Mooi hoor! Leuk die weerspiegeling!

liezzie Erg grappig, in het midden loopt hij niet helemaal precies maar toch erg grappig resultaat!
_bloempje_ Leuk, alleen de kopie linksboven zie je maar half.