Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liseleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:45

Ja...dat had ik ook al in de gaten Ik dacht met dat gras maar dit geeft zo'n vaag effect

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:46

Jaa kan je hem nog veranderen ??

Liseleen_

Re: Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:54

Nee...lukte niet...ik heb een nieuwe versie uitgebracht

Afbeelding

Hum...ik heb alleen maar psp 7 dus echt veel kan ik niet

LIQUITA

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:55

Nou, hier dan ook mijn mening...ik kan alleen zeggen wat ik er van vind, tips geven vind ik erg moeilijk...ik moet zelf nog heel veel leren.

Rivanalover: ik vind hem erg vrolijk om te zien.
KKKaren: Echt geweldig mooi.
pa0lien: Mooi weggewerkt.
x_fjorden_x: Beetje flets, wel heel appart.
haffiemeisje: Deze vind ik ook te flets.
Elaine: Ik vind het jammer dat Wannadoo te veel weg valt, maar dat zeg je zelf ook al.
Ymneus: WOW...die springt er echt goed uit.
rivianlover: ik vond de eerste juist mooier.
cp112: Jammer dat Wannadoo een beetje in het niets valt, wel hele mooie achtergrond.
PrincescRomy: Jammer van die oortjes, wel mooi bedacht.
Rosanne89: Deze vind ik heel mooi geworden, vooral die eerste.
Wineds: Heel mooi en appart.
Ninigirl: Goed gelukt, mooie kleuren combinatie.
Clairtjuh: De oortjes vallen weg, jammer....mooie achtergrond.
miss_annetjj: Lief, alleen jammer dat je Wannadoo niet zo goed meer ziet.
Jessiejl0ver: Wat je zelf al zegt, wat simpel.
Suzanne_k: Leuk gedaan.
Stravero: Puzzelstukjes vind ik erg mooi.
PaOlien: MOOI, Wannadoo komt er mooi uit.
Boyke_Candy: Ik vind hem heel appart.
pipanda: Hahahha....deze vind ik echt geweldig.

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 00:01

Die is wel leuk ja alleen jammer dat het paard niet meer in het middelpunt staat

Liseleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 00:12

Hmm....ik bak er gwn niks van

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 00:13

Wel hoorr ik vindt het keii mooi maar ik ben er zelf zo slecht in dat wil je gewoon niet weten

Liseleen_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 00:19

Hahahaha jaja, en daarom geef je iedereen advies! lol

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 00:53

Oke, ik ga nu mijn commentaren bijhouden, anders heb ik zodadelijk zo'n waslijst:

@paOlien: wat je hebt weggewerkt heb je echt heel netjes gedaan!
@X_Fjorden_X: het paard zit niet echt in de omgeving, je had beter wat gras eroverheen kunnen doen, nu zweeft hij zo op het gras, en aan je schaduw moeten denken. Hij is er nu echt opgeplakt en bovendien niet in verhouding met bv. de grootte van de bomen.
@haffiemeisje: de vakjes uit het vorige topic weer... Volgens mij is Wannadoo met 2 n-en. Op zich wel leuk, dat verschil tussen kleur en zwart-wit, maar je had dan denk ik ook beter de omgeving kunnen veranderen.
@Elaine: het is een beetje een spookpaard geworden, ik vind 'm niet echt mooi.
@ymneuss: leuk gedaan, mooi effect!
@cp112: mooi gedaan, maar ik vind toch die streep door het paard zelf storend.
@PrinCessRomy: niet mooi, sorry, de achtergrond past niet bij het paard vind ik en de oren zijn afgeknipt aan de bovenkant.
@Rosanne89: de tweede is wel leuk, maar dan zou ik het paard beter uitknippen en de bloem wat vager maken.
@Wineds: gaaf! Hiho cowboy! Ik zou alleen de onderkant van het paard iets lichter maken dan de achtergrond, dan zie je echt dat daar een schaduw op valt. Als daar geen benen zitten, kun je dat zelf wel een beetje fabriceren door het daar iets op te lichten.
@Ninigirl: niet mijn stijl, sorry.
@Clairtjuh: ik had het paard sterker gemaakt en de bloem vager.
@miss_annetjj: op zich leuk, leuk randje ook, maar het paard is te donker.
@Jessiejl0ve: een beetje simpel inderdaad, maar wel een leuk effect. Ik zou hier niet mee stoppen, ga gewoon kijken wat je verder nog kunt doen om een echt mooie bewerking te maken.
@Suzanne_k: te opgeplakt, paard klopt gewoon niet met de omgeving op alle fronten, verhouding, scherpte.
@Stravero: zweeft ie nou op het water op de foto? Ik vind 'm slecht uitgeknipt en een slordig effect in de bewerking. Met de effecten erover krijg je wel weer een leuk resultaat, maar de basis kun je zeker nog verbeteren!
@paOlien (3): ook een opgeplakt plaatje. Aan je eerste twee voorbeelden te zien kun je veel meer, als je zo netjes kunt wegwerken, kun je ook beter plakken en een geheel van de bewerking maken.
@Boyke_Candy: leuk idee, maar het komt er niet zo uit heb ik het idee. Probeer de kleuren van de achter- en voorgrond wat meer bij elkaar te zoeken en de cirkel meer te laten integreren in het totaalplaatje.
@LIQUITA: leuk idee, alleen jammer van die oren die er op de achtergrond uitsteken. Ik word er een beetje duizelig van, ik zou wat ruis of iets dergelijks aan de achtergrond toevoegen zodat de voorfoto er echt meer uitspringt.
@Kanzi gaaf! helemaal goed.... het is echt een geheel qua kleur en compositie. Ik zou 'm alleen niet meer uploaden bij MijnAlbum, zonde van je bewerking.
@pipanda: heeeeeeeeeel gaaf! Grappig en goed gedaan! Mooi randje! Kleine opmerking: ik zou het paard meer in de stijl van de stoel proberen te doen, misschien een artistiek-filter eroverheen? Is best moeilijk denk ik...
@Qhorse: ik vind 'm niet zo mooi en weinig aandacht op het paard leggen, de aandacht gaat meer naar de letters. De tweede zelfde verhaal, ook teveel bling bling naar mijn smaak. Maar goed da's mijn smaak natuurlijk......

Libertylove

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 01:14

Ik ga ook maar eens commentaar geven, voordat ik iets van 10 pagina's moet doen .... Mijn bewerking komt er trouwens aan ...

@ rivanalover: iets te veel oranje. Voor de rest is je bewerking wel apart Je 2de foto vind ik beter
@ Kkkaren: Mooi gedaan, alleen jammer dat het paardje wat boven het water zit pixelig is ....
@ paOlien: Mooi alles weggewerkt, jammer dat die auto er nog steeds op staat
@ X_Fjorden_X: Ik vind je paardje zo erg nep over komen!
@ haffiemeisje: Leuk gedaan hoor!
@ Elaine: zwarte rand vind ik iets te dik voor het mooie ...
@ ymneuss: Te wazig vind ik um, het paardje springt er wel goed uit ..
@ cp112: Vind dat randje door het paard heen erg lelijk. Voor de rest is tie wel mooi
@ PrinCessRomy: Leuk gedaan zeg!
@ Rosanne89: die 2de is leuk
@ Wineds: Lijkt net een heel ander paardje Goed gedaan!
@ Ninigirl: Leuk die rand
@ Clairtjuh: Tekst en bloem zijn er mooi, vind het paardje door de bloem heen niet zo mooi ..
@ miss_annetjj: Leuke kleuren!
@ Jessiejl0ve: Vind um niet echt boeiend ...
@ Suzanne_k: Het paard kon wat donkerder/feller van kleur zijn zodat het net echt lijkt!

Zo nu vind ik het wel weer genoeg

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 01:17

Daar ben ik weer,nu met mijn goed bedoelde adviesen. Er zit natuurlijk en hoop eigen smaak bij maar ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Blz 1
Rivana lover;Leuk dat die bolletjes met de schaduw meegaan bij de 2e is dat effect weg.al die felle kleurtjes zijn niet mijn smaak.
Kkkaren ; Echt weer super,ik stoor mij niet aan dat randje elk waterrandje heeft zijn kantje dat hoort zo
Paolien;Heelmooi allees weggewerkt,en boompje geplant.Misschien het huis en de auto wegknippen /gummen en dan daar een andere achtergrond achter van een bosrand of zo dan krijg je een open plek idee.
x_fjorden_x;wannadoo is hier wel heel erg opgeplakt hij past er niet echt in beter een andere achtergrond nemen iets met zand ofzo
Haffiemeisje;iets te flets maar mijn smaak
Elaine;dit vindt ik geen mooi idee
Ymneuss;heel leuk gedaan wannadoo springt er nu echt uit

Blz 2
Cp112;Jammer van die streep erdoor zonder randje mooier
Princess romy;Jammer dat je zijn oren eraf hebt geknipt verder wel leuk
Rosanne 89;1e is veel mooier ik had wel iets meer naar het paard toe gewerkt zodat je geen gras meer ziet maar mooi bijpassende kleuren
Wineds;leuk gedaan ,past goed bij elkaar, super
Ninigirl;Ik ben niet dol op omslagen wel leuk dat je hem in dezelfde kleur hebt gedaan
Clairtjuh;Leuk gedaan,als je de roos iets hoger doet vallen de oren niet zo weg dat vindt ik jammer.
Miss_annetjj;Mooi alles in een kleur iets te druk naar mijn smaak maar bij mij vinden ze het meestal weer iets te simpel hahahahahaha
Jessielove; hij komt mooi naar voren
Suzanne_k;Leuk gedaan

Blz 3
Stravero;Leuk gedaan je gaat vooruit,2e is het leukste
Paolien;mooie achtergrond jammer dat je de hoefjes geverft hebt dat dingetje rechtsonder had ik ook weggelaten
Boyke candy ;ik heb mooiere van jou gezien ,misschien en randje om de cirkel maken het ziet er nu geplakt uit.
Liquita;iets te flets.
Kanzy; die is echt gaaf ,super,leuke tekst ook
Qhorse;tuurlijk mag je meedoen,deze lijkt net of je te dicht op de tv zit met die strepen.

blz 4
Qhorse;grappig effect, mooier dan je vorige

Nou dat was het voorlopig weer het gaat wel weer hard

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 01:19

Jemig Ik ben een paar uurtjes weg en gelijk alweer pagina 4 Top zeg
Iedereen verder bedankt voor commentaar op m'n bewerking, ik hoor dat ie apart is, is dat nou positief eigenlijk
Kkkaren schreef:
@Wineds: gaaf! Hiho cowboy! Ik zou alleen de onderkant van het paard iets lichter maken dan de achtergrond, dan zie je echt dat daar een schaduw op valt. Als daar geen benen zitten, kun je dat zelf wel een beetje fabriceren door het daar iets op te lichten.

Het rechterpaard is meer bedoeld als silhouet, die behoren zelfs helemaal zwart te zijn Maar ik zal er es wat meer mee spelen Kijken of dat mooier wordt

Mijn commentaar komt morgen weer, mijn bed roept nu

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 01:49

Kkaren, hoe vindt je hem zo ik heb de zijkant van de stoel als achtergrond voor wanedoo genomen en wannedoo 70%zichtbaar dus de structuur van de zijkand komt er nu iets doorheen.

Afbeelding

is dit wat je bedoelt

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 01:51

Wineds schreef:
Iedereen verder bedankt voor commentaar op m'n bewerking, ik hoor dat ie apart is, is dat nou positief eigenlijk

ja zeker! Ik vind 'm erg mooi...!

pipanda, ik vind 'm beter zo! Jij ook?

haffiemeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 02:00

oke ik zal ook nog ff me commentaar geven.

@Elaine: ik vind m niet zo mooi, door die zwarte rand valt ze heel erg weg.
@ymneuss: hij ziet er leuk uit, je wordt meteen naar wannadoo toe getrokken.
@rivanalover: ik vind m zo wel mooier als die eerste, maar ik vind dat de foto zo een beetje wegvalt bij de naam en die bolletjes.
@cp112: ik vind die van jou heel mooi, vooral de tweede. maar ik denk dat, dat vooral komt omdat ik dat plaatje van die roos heel mooi vind. het letertype vind ik er ook heel goed bij passen.
@PrinCessRomy: ik vind het idee wel heel leuk, alleen het contrast tussen de achtergrond en wannadoo is wat te groot. de achtergrond is heel licht en de voorgrond heel donker en grauw. (hoe heb je dat met die vlindertjes enz. gedaan?)
@Rosanne89: ik vind die eerste mooier als de tweede, de tweede is zo grauw. ik had die bloem wat kleiner gedaan of wat minder duidelijk aanwezig.
@Wineds: hij ziet er leuk uit, het lijkt net of wannadoo aan t galloperen is. de rand en het lettertype vind ik er ook super bij passen.
@Ninigirl: hij is wel heel simpel. het randje vind ik wel heel leuk. de omgerolde punt vind ik niet zo mooi en het lettertype is ook wel heel simpel, en is wel heel erg in de hoek geplaats.
@Clairtjuh: ik vind het een heel leuk idee. maar de bloem valt meer op dan het paard. voor de rest is ie wel leuk.
@miss_annetjj: ziet er leuk uit! leuke kleurtjes. alleen jammer dat t paard niet zo duidelijk meer is.
@Jessiejl0ve: ja wat je zelf al zegt wel heel simpel.
@Suzanne_k: heel mooi!! ook netjes uitgeknipt. is wel beetje simpel.
@Stravero: op zich wel leuk gedaan maar niet zo mijn stijl. de laatste vind ik het leukst.
@paOlien: hij is wel leuk alleen die groene rand is niet zo netjes, daardoor lijkt het hele plaatje wat slordig. ook had ik haar naam iets lager neergezet.
@Boyke_Candy: de circel staat zo los van de achtergrond dat is wel jammer mischien kan je het een beetje laten overlopen. ook zou ik de naam wat meer naar het midden zetten.
@LIQUITA: leuk gedaan!! alleen ik had denk ik bij de achterste foto wat kleur eruit gehaald of hellemaal in grijswaarden gezet. het lettertype past er ook heel goed bij.
@Kanzi: ziet er profesioneel uit! en het heeft inderdaad iets western-achtigs.
@pipanda: heel leuk en ook erg orgineel. jammer dat wannadoo kwa kleur een beetje wegvalt. ook had ik een ander lettertype gekozen, iets koninklijks...
@Qhorse: op zich wel leuk, maar heel simpel. het groene randje had ik weggelaten, past er nl. niet zo goed bij.
@Qhorse: deze vind ik niet zo, en ook erg simpel. het paard valt niet zo op, vooral de naam valt op.

ik hoop dat jullie erwat aanhebben. =xxx= mij

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 02:26

nou, viel niet mee. maar hier mijn bewerking:

Afbeelding

weet eigenlijk zelf nog niet wat ik er van vind
feedback op de rest komt..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 09:13

Pagina 1

Rivanalover @ Vind het deel van de foto van het paard wat overbelicht en de bellen wat druk...

Kkkaren @ Hij is erg korrelig, verder heel leuk!

Pa0lien @ Je hebt alles heel netjes weggewerkt! Vind hem helemaal niet saai!

Pa0lien 2 @ Deze vind ik wel iets leuker!!

X_Fjorden_X @ Letters zijn wat groot, paard staat er erg ´los´ in...

Haffiemeisje @ Hij is wat grauw... Het idee is wel heel leuk!

Elaine @ Ziet er leuk uit, heel klein alleen en dat zwarte randje vind ik niet super...

Ymneus @ Ziet er echt heel flintsend uit!

Pagina 2

Rivanalover @ Nu vind ik hem nog niet helemaal top. De letters storen me...

Cp112 @ Jammer van het slecht uitsnijden....

PrinCessRomy @ Het idee is leuk, maar hij staat niet echt in het midden en dat vind ik jammer...

Rosanne89 @ Ik vind hem heel mooi!! De 2e vind ik iets minder...

Wineds @ Heel mooi, jammer dat je het paard maar zo klein ziet...

Ninigirl @ Vind hem heel simpel... en druk....

Clairtjuh @ Ziet er leuk uit, maar is erg druk...

Miss_Annetjj @ Veel te blauw....

Jessiejlove @ Te simpel

Suzanne_K @ Die heeft wel iets!

Rest doe ik straks of morgen...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 09:25

Oke, hierbij mijn bewerking met vaag randje... Echt jammer dat Psp verlopen is en nu alles met Photofiltre kan, want ik merk toch wel dat dat stuk uitgebreider is...

Afbeelding

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 10:28

ik heb er ook weer een gemaakt

ik had eerst een totaal ander idee, maar toen kwam dit ineen sin me op, vond hem wel leuk

De letters zijn bij het uploaden alleen heel erg vervaagd, ik weet ook niet hoe dat kan, in photofiltre zjin ze gewoon normaal

wta ik heb gedaan:

*Eerst paardje uitgeknipt
*Achtergrond gezocht, paardje derop geplakt
*Petje gezocht, uitgeknipt op het payard geplakt
* Lucht bed gezocht,, uitgeknipt, paard op het luchtbed geplaatst
*Zelfde geldt voor de cocktail
aarna de tekst gedaan
*En als laatste een aantal kaders toegevoegd

Afbeelding

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 10:52

wow, dit loopt lekker zeg , en er zitten echt al prachtige dingen tussen !!! even mijn commentaarlijstje : en wannadoo is een merrie voor degene die het willen weten
Elaine: hij is wel leuk maar door dat zwart valt Wannadoo een beetje weg
Ymneus: heel mooi hoor , alle andacht word letterlijk naar Wannadoo getrokken !
rivanalover : deze vind ik mooier , het lettertype is ook beter! alleen een typfout maar die valt niet echt op
cp112 : wauw! die is echt prachtig ik vind de tweede het mooist
pricesSRomy: die is ook prachtig!!!! jammer van de oortjes, maar het stoort mle niet echt. ik vind de tekst leuk gedaan
rosanne89 : ik vind ze heel erg mooi!!! vooral de tweede omdat die wannadoo meer in de schijnwerper zet.
wineds : prachtig gewoonweg! lijkt idd net alsof ze gallopeert
Ninigirl: aparte rand zeg hij is wel leuk!
Clairtjuh : mooi, ik vind alleen wannadoo een beetje te vaag
miss_anetjjj : dat lettertype mooi kleurgebruik! ik vind hem heel heel mooi!
Jessiejlove: hij is wat simpel, maar hij heeft wel iets
Suzanne_k : toen ik hem eerst zag dacht ik "huh? is wannadoo zo'n dikkerdje??' maar toen ik hem vergeleek bleek dat ze gewoon wat uitgetrokken was op je bewerking maar ik vind hem wel leuk
stravero: volgens mij ongeveer je beste bewerkingen tot nu toe, vooral de puzzels vind ik erg leuk
paOlien: deze vind ik erg leuk! schitterend
Boyke_Candy : ik vind hem wel iets hebben hoor erg mooi!
LIQUITA : ik vind hem origineel en mooi!!
Kanzi : erg leuke tekst origineel en lekker western-achtig!
pipanda: whaha! ik vind hem erg leuk en origineel!! alleen is het koningin en niet koning
Qhorse : ik vind hem niet zo speciaal, maar wel leuk gedaan
Qhorse(2) : vind deze ook wel leuk maar een beetje simpel
luxje : roze!!!! fantastisch! vind het leuk dat ze er zo 'uitstapt'
Nevony : whaha!!! schitterend!! en dan dat petje!! vind alleen de roze naam er niet bij passen, ik zou die weggelaten hebben en de voorbenen zijn wat raar maar verder echt prachtig!

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 11:25

k vindt wel dat ie wel een stuk beter kan..
Maar....vindt het wel een stukje mooier dan die bij Nynke.

Afbeelding

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:16

Pagina 1:
Rivanalover: leuk en grappig
Kkkaren: mooi
Paolien: mooi weggewerkt alles
X_fjorden_X: Leuk, alleen de achterhand kijkt een beetje raar.
Haffiemeisje: leuk
Elaina: Die waas om het paard maakt het een beetje onduidelijk.
Ymneuss: mooi

Pagina 2:
Cp112: mooi, leuk lettertype ook
PrinCessRomy: mooi en appart
Rosanne89: Leuke kleuren combi
Wineds: mooi
Ninigirl: Leuk maar een beetje saai.
Clairtjuh: mooi
miss_annetjj: Geweldig !
Jessiejl0ve: Beetje saai.
Susanne_k: Leuk, achtergrond en foto passen goed bij elkaar

Pagina 3:
Stravero: De puzel vind ik het mooist.
Paolien: Mooi
Boyke_candy: leuk bedacht
LIQUITA: Leuk
Kanzi: Leuk, maar ik vind de tekst die rond loopt niet zo mooi.
Pipanda: haha leuk bedacht.
Qhorse: Mooi

Pagina 4:
Qhorse: Mooi, alleen die zon is wat minder.
Luxje: Heel mooi !
Nevoye: haha leuk bedacht
Siglislief: Leuk, alleen die groene rand onder het paard is niet zo mooi.

Ik zal nu ook maar eens gaan bewerken

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 13:43

Ik wist niet dat het een meisje was sorry,dieren lover .Maar goed ik heb er nog een gemaakt die plaatst de vorige in een heel ander daglicht als een ondeugend de hond die op de stoel van zijn baas gaat zitten als die niet thuis is,Hij is minder mooi als de vorige.Ik krijg hem niet echt passend met mijn filters, hij is dus als grapje bedoelt.

Afbeelding

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:08

Ik ben dit keer ook bezig geweest en dit is het geworden:

Afbeelding

Ik vind het zelf niet, heeel bijzonder.. maar oké.
Wat vinden jullie?

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 14:19

het is niets hoor pipanda , ik blijf hem toch schitterend vinden en die dat j nu gemaakt hebt is ook grappig echt leuk!!!