Dus hier mijn creatie. Het stelt niet zo veel voor, ik heb namelijk geen goed bewerkingsprogramma.

Groetjes, Laura
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zo te zien mag ik nog wel weer aan het oefenen
Het moet trouwens 'vrijheid' voorstellen, omdat er niks is, heel suf, ik weet het, maarja 
en er iets over plaatsen

En nu lijkt het net alsof ik alleen maar negatief ben
Nouja, voor iedereen die telkens weer bewerkt een dikke pluim, want er zit altijd heel veel leuks tussen
ik zal straks mijn commentaarlijstje wel neerzetten 

dus alsjeblief niet dat zeggen 

.... dit is de eerste keer dat ik zoiets doe en de eerste keer dat ik met zoiets meedoe, dus blijf een beetje lief voor me 

en titel past er goed bij!
*happy*

Je zult zeker nog een nieuwe van mij tegen komen.
Maar nynke heeft nog allemaal witte randjes om zich heen 

Vind alleen die 'blokjes' niet zo mooi
Zijn wat te breed en niet echt op de goede plaats.
Alleen ik zie gewoon 3 keer hetzelfde paard en dat is een beetje saai
ja , inderdaad monotype corsivia, helaas het enige sierlijke lettertype dat ik heb, ik vind het eigenlijk niet eens mooi , maar het is dus het enige sierlijke dat ik heb , want ik weet niet waar je die kan downloaden voor photoshop of photofiltre
en als het negatief is, vat het dan alsjeblief niet slecht op
ik zeg gewoon mijn mening
en bedankt voor de tot nu toe positieve commentaar op mijn bewerking 
misschien het zwarte randje ietsje dunner? en de letters wat minder korrelig, maar hij heeft 'het' , mooi! 

hij spreekt me niet echt aan, misschien het paard ietsje duidelijker maken? 
maar wel wat 'leeg' , snap je wat ik bedoel?
hoefjes zijn trouwens leuk gedaan 

hij heeft 'het' , ik weet ook niet waarom 

prachtig zelfs. en over dat nep , alle bewerkingen zijn nep, een paard in de wolken bestaat evengoed niet als een paard in de zee hoor 

geen commenaar, leuke boom heb je daar geplant 

Nynkk schreef:@ Wineds; Ik vind dat je toch zeker wél netjes hebt uitgeknipt. Wat ik niet zo mooi vind, is de overgang van de 'witte' neus naar het 'bruine' hoofd, omdat je het halster hebt weggewerkt. En over jou commentaar op mijn bewerking. Als ik het op die manier bekijk ben ik het helemaal met je eens. Net of wordt Nynke gekleineerd. Ik was er zelf ook niet tevreden over hoor Je zult zeker nog een nieuwe van mij tegen komen.
Kreeg het niet anders
Ik wacht jou nieuwe bewerking wel af, van mij komt er vast ook nog wel wat, als ik meer inspi heb