Oke, hier dan weer de mijne.
Ik vond het bij deze foto wat moeilijker om inspiratie op te doen..... alhoewel het wel een mooi paardje is!

En mijn reacties op de andere kunstenaars
:
@abigaillover: crea met die felle kleurtjes, grappig effect
@smeetjoew: daar vind ik niks aan, ik zie bijna niks. Zo'n effect is best leuk om te gebruiken, maar zet er dan wat anders overheen of doorheen wat wel scherp is.
@Vinaba: ik hou niet van dit soort bewerkingen waarbij de ene foto in de andere overloopt. Of het moet echt heel mooi in de rest van de omgeving overlopen. Personlijke smaak.
@Nevony: Leuk, maar een beetje simpel. Wat me stoort is dat de achtergrond scherper is dan het paard. Dat kun je zelf veranderen. Verder technisch wel goed.
@hetismij: grappig, experimenteel, maar niet echt heel mooi.
@cp112: eigenlijk hetzelfde als vinaba en nevony. Ik hou ook niet van auto's, maar het is wel een creatief idee!
@paOlien: zelfde opmerking over het verschil in scherpte met de achtergrond.
@soubieke: heel mooi idee, maar niet zo goed uitgeknipt. ik zie nog wit rond de randen. Dat was bij deze foto ook moeilijk, dan kun je beter voor een lichtere achtergrond kiezen of heeeel precies gaan bewerken.
@Jen_2oo6: ik hou niet zo van dit soort gedichten, maar een mooie opmaak, fijn om naar te kijken! Ook hier weer het scherpte verhaal.
@pAardenMeiid: een leuke sig! Mooie kleur in de letters die terugkomt in de goven. Ook weer scherpteverschil (wordt saai, maar dat komt ook door de foto)
@Eve_lien: crea, maar donker. Je zou iets meer contrast moeten toevoegen denk ik.
@xxxvagoxxx: leuk maar simpel. Scherpte verhaal weer
.Paard gaat niet echt lekker op in de achtergrond. Een mooie achtergrond en een mooi paard maken niet automatisch een mooi plaatje.
@love_lucca: mooi dromerig, wel mijn stijl. Niet zo mooi uitgeknipt bij de oren. Lettertypes kun je het best bewaren in een fontmanager, zef gebruik ik fontexpert2004, dan raak je ze niet meer kwijt.
@CelticCry: simpel, maar mooi simpel. Less is more!
@zoetjuh: goed dat je de achtergrond zelf gemaakt heb, ik zie dat je er een hoop werk aan hebt gehad! De hoorn past alleen niet echt goed bij het paard, ik weet niet goed waarom...
@Boyke_Candy: heel mooi! Mooie opmaak en alweer less is more effect! Hele mooie achtergrond!
@Maartjee: mooi, maar het paard blijft onscherp en de hele creatie springt er niet echt uit, ik weet niet goed waarom.
@Armanii: beetje simpel en ik hou niet zo van die frutseltjes (alweer persoonijk smaak)
@Astor: mooi! Alleen het paard valt in een keer weg aan de onderkant, had je beter een grotere versie in de bol kunnen zetten, zodat de randjes samenvallen met de randen van de bol (alsusnapwatikbedoel)
@Nynkk: leuk effect.Met het programma reflet (gratis te downloaden op ineternet) krijg je een bewegend effect in het water. Nu heeft ie een beetje pipo oren in de reflectie.
@calypso1989: erg crea, maar het doet het paard niet zo goed uitkomen. Dat is altijd een afweging...
Zo een hoop commentaar. Ik vind het altijd een beetje raar om zoveel kritiek te geven, net of ik het zelf allemaal zo goed weet
.
Maar ik vind het zelf ook fijn om gefundeerde kritiek te krijgen en dat is oa ook de bedoeling van dit topic, toch?
Ben verder weer benieuwd naar de volgende kunstwerken!