Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poema schreef:hey,
Ik heb een film, ik wil dat dat een avatar wordt. Maar hij is heel groot en ik weet niet hoe ik hem dan op het internet kan zetten zodat ik iemand de url kan geven. En ik weet niet hoe ik hem kleiner kan maken.
rakkertje13 schreef:joellover schreef:heey
i kwi ler 1 vna de witte pony in mijn profiel en wat anders als die ik nu heb alsje blieft (roze en zwart
Deze heb ik kortgeleden voor je gemaakt
Iig korter dan 2 weken geleden dus je mag niet nog een nieuwe lees de regels maar goed!
rakkertje13 schreef:joellover schreef:heey
i kwi ler 1 vna de witte pony in mijn profiel en wat anders als die ik nu heb alsje blieft (roze en zwart
Deze heb ik kortgeleden voor je gemaakt
Iig korter dan 2 weken geleden dus je mag niet nog een nieuwe lees de regels maar goed!
hij is niet voor mij (moet zien hoe snel jezo een bericht typt)
Citaat:ik zou graag een avataar willen me tde witte pony uit mijn profiel kijk maar ff zij heet joell en voor derest doen jullie maar wat jullie mooi vinden
dank julie
Citaat:heey
Citaat:
Wachtlijst.
1. Lorenzolover (voor filmpjes even per pm contact opnemen met rakkertje13)
rakkertje13 schreef:Die van Niseyra is al gemaakt, dus daar maak ik niet nog 1 voor.
Dus de lijst is weer afgewerkt. Zet je maar weer op de lijst zou ik zeggen(voor de nieuwen he
)
Citaat:
Wachtlijst.
1. Lorenzolover (voor filmpjes even per pm contact opnemen met rakkertje13)
2. Fantine
rakkertje13 schreef:voor susi (d'r/zijn) zus. Plaatsen zie pagina 1.
Letta, graag gedaan
Sissa schreef:Ik wil ook een ava
Alvast bedankt
Citaat:
Wachtlijst
1.
2.
3.
4.
Zet jezelf er maar weer op.
mSz_iriS schreef:
Citaat:Wachtlijst is weer leeg!