Fnanne... zelfs al is geen tekening van een van onze eigen paarden, deze is zo mooi dat ik hem zo wel aan de muur wil hangen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fnanne schreef:@ Valiente: de vraag naar een andere tekening was gebaseerd op het feit dat ik je potloodwerk nogal eens wisselend vindDeze is idd beter dan de eerste die je postte, vandaar mijn vraag
![]()
Ik denk dat je kan vragen wat je wil (25+ voor Aa4) omdat je wel gewoon heel goed bent in wat je doet.
Als je af en toe iets meer contrast gebruikt tussen 'soft' en 'scherp' worden je tekeningen nog beter. Ook je schaduwpartijen mogen nóg donkerder. Op dit moment rond de 10 euro ?

Zitten tekeningen bij waar je de uistraling heel knap gevangen heb. Witte pony rechtsboven bijvoorbeeld. Je zou je tekeningen een stuk beter kunnen maken door netter te werken. De haren en manen kras je nog behoorlijk, als dat er netter uitziet. Als je je afwerking beter in orde hebt en je het tuig of weglaat of levenechter maakt (een halster is meestal niet wit met grijze lijntjes aan de uiteinden) ben je al een eindn op weg
Wat je zegt over het tuig is ook helemaal waar, ik heb gewoon (nog) niet door hoe een hoofdstel bijv. nou in elkaar zit met schaduw en glimplekken etc. Ach, we blijven oefenen
), heel soms ook op groter formaat. Oh en nog even: niet alle fotos die er staan, zijn ook de eindproducten. Daarmee bedoel ik dat ik meestal, toen ik de tekening af vond, hem gescand heb en op Bokt gezet voor commentaar. Evt. nog tekening aangepast maar dan niet meer gescand. 
. Ik denk voor jou ong 10 euro voor n tekening?

Doe ik nu even
Raar pastel heb jij toch..
(zal wel aan mij liggen
) €15 a4 ?
Voor de tweede keer is het zeker erg goed hoor. 
Fnanne schreef:@ Tamara: de scans/ foto's zijn vrij licht, weet niet in hoeverre het het origineel benadert, misschien iets meer contrast? euro of 10 / 15?
) maar ik blijf eraan werken.

) Ellende schreef:Patty: plaats je tekeningen + prijzen even in dit topic, dan hoeven mensen niet door alle msn reclame heen om voor je te kijken.

(op school gemaakt vandaar groen papier)
is ook voor t grootste deel uit 't hoofd.