Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carolien007 schreef:die heb ik zelf met van die ponsjes gemaakt. Die hadden ze vorige week bij de kruitvat, drie van die dingen voor 2 euro. En bij de zeeman 2 voor 1,70 of iets dergelijks.
MISTRAL94 schreef:Hmm moet toch maar eens kijken dan
MISTRAL94 schreef:Ik heb een tijd terug bij de action een aantal scrapbookpakketten gekocht daar zat een album in achtergrond vellen ed. Erg leuk pakket (als is het alleen al om het scrapbook) voor 5.50 euro!
.
MISTRAL94 schreef:Ja goed plan, Guinevere kwam al met het idee om een boktmeeting te houden in Amerika![]()
Misschien is dat idd wel een leuk idee om een boktmeeting te houden.
MISTRAL94 schreef:Ik heb een tijd terug bij de action een aantal scrapbookpakketten gekocht daar zat een album in achtergrond vellen ed. Erg leuk pakket (als is het alleen al om het scrapbook) voor 5.50 euro!
Via marktplaats heb ik ook al een hoop dingen gekocht, wat stukken goedkoper is dan via de hobbywinkels.
arinda schreef:
lijkt me wel leuk om te doen word toch mooi en niet zo heel dure hobby toch?
arinda schreef:MISTRAL94 schreef:Ik heb een tijd terug bij de action een aantal scrapbookpakketten gekocht daar zat een album in achtergrond vellen ed. Erg leuk pakket (als is het alleen al om het scrapbook) voor 5.50 euro!
Via marktplaats heb ik ook al een hoop dingen gekocht, wat stukken goedkoper is dan via de hobbywinkels.
waar koop je die ergens?
lijkt me wel leuk om te doen word toch mooi en niet zo heel dure hobby toch?
arinda schreef:lijkt me wel leuk om te doen word toch mooi en niet zo heel dure hobby toch?