[verhaal] *Stal Michaels Beerbaum* - The story goes on!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: [verhaal] *Stal Michaels Beerbaum* - The story goes on!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:23

Sow!! dat is mij ff een super goed verhaal!!
heb hem in 3 dagen gelezen
echt een mooi verhaal!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 01:10

De volgende ochtend, na een warme douche volede Meredith zich goed. haar nek deed nog wat pijn, maar de duizeligheid was beduidend minder! Fluitend liep ze naar de stal waar Shutterfly rustig stond te eten en ondertussen gepoetst werd door Janna.
"Goodmorning!" Janna stak haar hand op en Nina, die met een ppaard van Markus bezig was riep: "Hey!!"
Shutterfly, die de stem vvan Meredith dondersgoed herkende hinnikte enthousiast. Meredith keek glimlachend naar haar paard. "Hey kereltje, gaan wij vandaag goed ons best doen? denk het wel he!"

"Hey schoonheid!" Meredith draaide zich om van het parcours dat ze aan het bekijken was en lachte:"Hey Schröder!" "Is het moeilijk?"Wim keek haar aan en lachte. Meredith volede hoe haar wangen begonnen te gloeien en ze draaide zich weer terug. "Best wel ja, die dubbel staat daar vervelend!" Het lukte haar zich op het parcours te concentreren, maar toen Markus opeens naast haar stond schrok Meredith verschrikkelijk! "Kun je niet even wat zeggen als je aan komt lopen?" Markus keek haar niet begrijpend aan en zei:"Sorry hoor, Keri vroeg of je even naar haar toe wilde komen, ze is in de stal." Meredith knikte en liep weg, zonder nog iets tegen Wim of Makrus te zeggen. "Doe niet zo stom!"Sprak ze zichzelf streng toe "Hij kan geen gedachten lezen!" "Hey Meredith! Praat jij altijd in jezelf?" Janna knipoogde en liep met Checkmate de stal in.

"Keri? Ik moest komen? maar waar ben jij ergens?" Uit de box van een jong paard van markus klonk een banuwd stemmetje:"Hier!" Meredith ging de box in en Keri zat half huilend op de grond. "hey! wat is er?" Keri momplede:"Rodrigo...hij is ook hier!"

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 01:24

nog 1 keer wat zeggen! weer een goed stuk ga zoo door !!

_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 18:12

ik heb al tijdje niet meer gereageerd maar volg het nog steeds
het klopt inderdaad dat je soms wat minder tijd er in stopt maar ik vind het verhaal nog steeds super
alleen in de eerste zin volede-voelde *denk ik *
en de laatste zin momplede-mompelde
volgens mij had ik nog iets gezien

_Just_Me_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 21:06

Ik heb ook al een tijdje niet meer gereageerd, maar volg het nog wel hoor .Ik vind het nog steeds een heel leuk verhaal!

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 13:13

Heey weer een leuk stukje.

Maar ik vind dat er de laatste tijd wel weinig geschreven word...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 16:25

Meis maak weer eens zon heel lang stuk,dat leest veel fijner anders blijf je maar zo in afwachting wat er gebeuren gaat

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 19:23

hleuk stukjes, maar het zou idd lekkerde lezen als je lange stukken zou schrijven. nou houd ik weer een tijdje me mond.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-05 23:42

yinka: ik dacht dat dat zelfs een regel is geworden op cb.

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 07:11

cb????

wat is cb??? ?

en bonnie waneer ga je weer schrijven ???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 11:23

De regel is minstens 1500 woorden, maar deze geld alleen voor verhalen die gestart zijn nadat de regel was ingevoerd, dacht ik.

Cb = Crea Bea. Dit forum voor verhalen, fb's, foto's en meer, dus.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 11:44

Meredith schudde haar hoofd en zei:"Hou jij je maar rustig, en vertel me straks alles wat er is gebeurd, anders kan ik je onmogelik helpen keri!"
Keri knikte en Meredith knuffelde haar vriendin zachtjes. "AU!" "Keri!"Meredith keek Keri aan. "Ik deed niks!"
Keri schudde haar hoofd en haalde haar schouders op. "Jij niet nee, Rico heeft des te meer gedaan!" "MEREDITH!" Meredith schrok op. "Geloof dat Kurt me nodig heeft...loop je mee meis? wij praten straks verder, ok?"
Keri knikte en samen liepen ze de box uit. "hda je me geroepen Kurt?"
"Jij rijd voor het team vanavond, op een paard van Rene, die jonge hengst." Een jonge onrustige hengst stond in de box.
Meredith keek Kurt aan. "Kurt, dat is waanzin. het is een paard dat ik niet ken! je wilt toch dat ik foutloos rijd?!" "Meredith, ik ben de bondscoach en wens geen commentaar!" Meredith schudde haar hoofd en zei:"Kurt, denk na, het is een belangrijke wedstrijd, een verschrikkelijk parcours en jij zet mij op een of andere jonge hengst?" Kurt knikte. "Ja, en ik wil dat je luisterd!"
Meredith keek Keri aan en schudde haar hoofd."Dan heb jij grote pech, ik doe het niet! Ik wil een paard dat mee werkt met me en hij is nog veel te jong voor dit parcours." Kurt was woedend!"Waar haal je de brutalliteit vandaan om zo tegen mij tekeer te gaan!?" Meredith schoot in de lach."Dat kan me niet schelen kurt, het is MIJN team plek en IK heb het recht om me uit te spreken als ik iets niet wil!"Keri knipoogde en Kurt zei:"IK ben de bondscoach Meredith, Mijn wil is wet!" Meredith keek Kurt aan en zei ijzig:"en MIJN Nee, BLIJFT nee! Ik wil een van mijn eigen beestjes rijden, maar geen vreemd paard! dag Kurt, fijne avond, ik hoor het wel!" Ze pakte Keri in de arm en samen liepen ze de stal uit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 16:28

kan een bonscoach zo maar beslissen welk apard meredith rijd?

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 16:41

Ik snap best dat de bondscoach wat te vertellen heeft, maar hij kan mensen toch echt niet dwingen om paarden te rijden waar ze geen "team" mee zijn? Hij moet toch snappen dat ze (meestal) alleen kunnen winnen als ruiter en paard een team zijn???
(of heb ik dit verkeerd?)
Is wel leuk geschreven hoor, zo'n dwarse bondscoach...

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 17:16

Super verhaal! Heb in twee dagen dat hele stuk gelezen! Echt heel mooi man!

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 18:22

wow lang verhaal, ben nog niet eens op een kwart, maar ga nu eerst naar me paarden toe en ga dan verder lezen!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 21:22

whoopylover schreef:
Ik snap best dat de bondscoach wat te vertellen heeft, maar hij kan mensen toch echt niet dwingen om paarden te rijden waar ze geen "team" mee zijn? Hij moet toch snappen dat ze (meestal) alleen kunnen winnen als ruiter en paard een team zijn???

Iid in werkelijkheid is het ook niet mogelijk dat een bondscoach bepaalt dat je op andermans paarden rijdt.
Hij kan wel bepalen wel van de eigen paarden hij wil dat ze inzet
Maar goed het is een verhaal he

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 13:46

meiske16 schreef:
whoopylover schreef:

Iid in werkelijkheid is het ook niet mogelijk dat een bondscoach bepaalt dat je op andermans paarden rijdt.
Hij kan wel bepalen wel van de eigen paarden hij wil dat ze inzet
Maar goed het is een verhaal he

Whaha, nu kan mr Gravemeier in het echt ook vrij veel maken geloof ik....toch?

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 14:51

Meredith reed op Checkmate door de losrijbak en haar gezichtje straalde.
Checkmate luisterde geweldig en het was alsof ze zweefde. Markus stond lachend te kijken en zei tegen keri:"Ze voelt zich weer een stuk beter!" Keri knikte en glimlachte. "Markus? ik ben blij dat ik een tijdje bij jullie kan blijven!" Markus zei:"Ach ker, dat is toch vanzelfsprekend! en je weet dat mer je helpt zo gauw jij zegt wat er aan de hand is! het is Rodrigo he?!" Keri knikte en mompelde:"Ja, hij....ik zag hem zoenen met die blonde amazone....hoe heet ze....die met dat witte hondje....en toen...toen ik dat zei 's avonds....toen heeft ie me het halve huis door geslagen!" Markus keek Keri verschrikt aan. "Keri!" Keri speelde nerveus met haar trouwring. "Ik wil hem niet kwijt Markus!" Markus schudde zijn hoofd. "In elk geval moet er dan eens goed gepraat worden Ker, je laat je niet slaan, zeker niet door je eigen man!"
"hey stelletje kletskousen! Ik heb al drie keer gevraagd of iemand een oxer voor me neer wil zetten!" Meredith lachte en knipoogde naar keri.

"MEREDITH!" "Oh jee, Joey, hij heeft door dat je niet dat paard van Rene bent...." Meredith grinnikte ondeugend en draafde naar Kurt toe. "Ja Kurt? riep je me?" "Is dit dat paard van Rene?" Meredith klopte Checkmate op zijn hals en zei:"Nou, ik dacht zelf eigenlijk dat het Checkmate was, maar ik kan me vergissen....hoezo? ik had toch gezegd dat ik hem niet reed?"
Checkmate schudde zijn manen en hinnikte. "SSsst Joey, even wachten, ik ben even in gesprek!"Meredith bleef kalm en uiterst vriendelijk. Dit maakte Kurt alleen nog bozer! "IK ZEI ....." "Kurt, je zei niks, je schreeuwde en dat doe je nu weer!" Meredith vielhem zonder aarzelen in de rede! "MEREDITH!" "Kurt, alsjeblieft zeg, ik ben niet doof, je kunt gewoon tegen me praten, dan luister ik ook!"
Wim reed langs op zijn witte hengst en grinnikte:"Schoonheid, denk aan je teamplek!" Meredith stak haar tong uit en knipoogde. "MEREDITH, LUISTER JE?!" "Nee, als jij zo schreeuwt niet!" Met deze woorden spoorde ze Joey aan en stapte ze weg. "Is ie nou helemaal gek geworden paardje?! kom, we maken een sprongetje!"

Checkmate keek ge:interresseerd naar het paard dat voor hem het parcours sprong en sloeg ongeduldig met zijn voorbeen.
"ja ja, we mogen zo! rustig maar!" Meredith lachte. Wat was ze toch gek op dat paard! Opstandig, koppig, maar tegelijkertijd zo verschrikkelijk lief!
"Succes!" "thanks!" "meredith, ik wil je straks even spreken." "ok kurt!"
Het parcours verliep lekker. foutloos in een snelle tijd kwamen ze door de finish!
Trots klopte Meredith haar paard op zijn hals. "HEy prinses, had je niet 1 balk kunnen afgooien? dan hadden wij iets meer kans gehad!" Wim lachte en stak zijn tong uit.
Mereidth steeg af en liep naar Kurt...die woedend met Ludger stond te praten....

lisette_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 16:34

hmm snel meer !!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 17:52

jaaah meer! nu ben ik nieuwsgierig

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 18:14

Meer (A)

Virginie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 19:05

oh help ik ben super benieuwd, straks wilt hij mer uit het team zetten. neenee, da kan nie mer is gewoon super en zonder haar eeft dat team geen kans dus kurt kan haar lekker niets doen. trouwens wanneer horen we nog eens iets van viviën en come on?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 19:22

Dit is zo'n mooi verhaal volg het al vanaf begin Nu nog meer he meid ga zow door!!!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-05 20:03

"Kurt? je wilde me spreken?" Kurt keek meredith aan en knikte. "Onder vier ogen!" Ludger knipoogde naar Meredith en zei:"Oh jee...sterkte Mer!" Meredith lachte en zei:"Ik kan hem wel aan!" Kurt pakte haar bij haar arm en Meredith trok razendsnel terug. "Blijf van me af!" Woedend keek ze Kurt aan. "Wat heb ik jou gezegd?" "Niks! je hebt alleen tegen me staan schreeuwen. " Kurt werd steeds kwader. "Meredith, ik waarschuw je!" "Waarvoor? ik doe niets, ik zeg alleen dat ik het er niet mee eens ben dat jij voor mij bepaald wat ik moet doen!" Meredith haalde haar hand door haar haren en en glimlachte vriendelijk naar Kurt. Ze wist dat hij daar kwaad van werd en daagde uit. "Kurt, heb je nog meer te zeggen of kan ik naar mijn paardje?" Kurt keek haar aan en snauwde:"Uit mijn ogen blonde s nol!" Meredith draaide zich om maar bleef toen staan. "WAT zei je daar Kurt?" Kurt was inmiddels in gesprek met iemand anders en negeerde Mereidth volkomen.
"Hey blonde s nol!" Wim lachte en tilde Meredith even op.
"Idioot! zei hij het echt? jij hoorde het ook he?!"
Wim knikte en zette Meredith weer neer. Die keek hem aan en grinnikte. "nou ja, je hoort het, ik ben een s nol!" Wim lachte:"Dan mag je me best een kus geven!" Meredith keek even om zich heen en toen.....heel snel ....gaf ze wim een kus. Toen draaide ze zich om en liep ze zonder iets te zeggen naar Checkmate....