[Verh] “Het avontuur waardoor mijn leven afschuwelijk...”

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NN44

Re: [Verh] “Het avontuur waardoor mijn leven afschuwelijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:14

ik ben ook weer helemaal bijgelezen.
vind het nog steeds een heel goed verhaal!

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:21

Meeeeeer
Tis echt superleuk

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:38

Ik heb alle stukjes weer gelezen!! echt Super!:D

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:45

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
super cool man, ik heb het net in 1x gelezen !

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:51

Ah gaaf verhaal! Wil wel snel meer hoor!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:11

Leuk verhaal hoor!
Ik blijf het zeker volgen!

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:55

wo0wwwww heel mooi!
Schrijf maars nel verder!!!!!!

Bubblicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 19:01

veder

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 19:56

wauw! fantastich!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 20:57

wow, ben sprakeloos

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 21:03

manon, je krijgt je eigen fanclub! zie je wel dat ze je verhaal mooi vinden en er steeds meer komen
ennuh:

IK EIS OOK NU, en wel NNNUUUUUU, EEN NIEUW STUK!!!
(dat je het ff weet )

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 21:37

leuk zeg! heb het net allemaal gelezen ga maar door*D

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 21:40

Na het douchen ging ik in mijn gezellige kamertje zitten. Ik ruimde mijn crèmekleurige bureau op en zette al mijn schoolboeken die ik morgen niet nodig had op mijn planken boven mijn bureau. Vrijdag was altijd een korte dag, dit was ook mijn lievelingsdag. “Yes, dan heb ik lekker veel tijd voor onze paardjes én ik heb veel tijd voor Ronan,” dacht ik blij, “ik hoop wel dat Ronan mee wil naar het huisje..”. Mijn 2 persoonsbed stond midden in de kamer, ik liep erlangs naar 1 van mijn twee crèmekleurige kastjes die naast mijn bed stonden, ik pakte het speciale potje uit mijn la.
Mijn radiowekker stond op mijn linkerkastje en mijn Romeinse lamp op mijn rechter nachtkastje en daarnaast stonden een paar fotolijstjes. Een zebrakleurig lijstje van Lady, een dalmatiërgekleurd lijstje van de paarden, Sara en ik samen en in de grootste lijst die panterkleurig gevlekt was zat een foto van mijn moeder en ik.

Aan mijn plafond ging een nep klimop, dat net echt leek. Ik vond het heerlijk als ik in bed lag om naar die planten te kijken waar ik kleine bloemlampjes in had geplakt, daar werd ik altijd heel rustig van. Ik had links en rechts naast mijn raam nog twee grote kasten staan waar mijn kleren in hingen en er lagen wat schoolspullen. Boven op de kast stonden nep hangplanten die heel mooi waren. Als ik recht naar voren keek zag ik een hele grote poster van een strand met zonsondergang waar je op de achtergrond links een waterval zag. In het midden galoppeerden 2 mooie paarden. Deze poster was mijn lievelingsposter want het had allemaal vrolijke kleuren, de lucht was geel en oranje en de zon leek te stralen.
Rustig keek ik mijn kamer rond en ik vond dat ik een hele gezellige kamer had, ik vond het heerlijk om in een groot 2- persoonsbed te slapen. Ik lag op mijn bed en keek naar de foto’s, “ik hoop dat er binnenkort een foto bijkomt van Ronan en ik samen”, dacht ik verliefd. Ik hoopte dat Ronan mijn vriend zou worden, dan zou ik zo gelukkig zijn!

Het dekseltje haalde ik van het potje af en stopte mijn vinger erin waarmee ik er wat zalf uit haalde. Er was nog 1 ding dat ik aan mijzelf wilde veranderen en dat was het lelijke dikke litteken. Dit litteken was ongeveer net zo lang als mijn middelvinger en ook net zo dik. Toen ik klein was had ik dit litteken op mijn onderarm gekregen doordat ik op een ijzeren staaf was gevallen die omhoog stak in een schuurtje. Ik weet nog dat ik het enorm bloedde en dat ik gillend naar mijn ouders rende met mijn arm in de lucht. Mijn vader woonde toen nog bij ons, dacht ik verdrietig en hij bracht mij naar het ziekenhuis. Het litteken was nooit weggegaan, ik vond hierdoor mijn arm erg lelijk en droeg daarom vaak lange mouwen. Ik wreef de zalf over het litteken, het voelde lekker zacht. “ Ik hoop zó erg dat het morgen weg is…” fluisterde ik. Dan zou ik morgen een heel mooi truitje aan doen met korte mouwtjes, ook had dit truitje een hele blote hals en schouders. Veel zalfjes had ik al geprobeerd en niks hielp, ik hoopte dat dit zalfje wel zou werken. Ik wilde erg mijn best doen voor Ronan, ik voelde mij beter als ik er mooi uitzag ook durfde ik dan veel meer.

Ik droomde dat Ronan en ik in het huisje waren. Buiten het huisje was het al erg donker, we hadden een lamp mee die genoeg licht gaf om de binnenkant van het huisje te bekijken. Ik stond bij de boekenkast te kijken en pakte een speciaal boek uit het rek met spreuken erin, hier ging ik aandachtig in lezen. Ronan stond bij een schilderij te kijken. Opeens voelde ik warme adem in mijn nek, kippenvel kreeg ik ervan. Ik keek van het boek voor me uit, voelde me verdoofd toen ik twee armen om mij heen voelde slaan, een vertrouwde geur kwam mijn neus binnen. Mijn armen en lichaam voelde ik slap worden, een mond kietelde in mijn nek, zachte kusjes werden in mijn hals gedrukt. Bewust werd ik van zijn lichaam dat van achteren tegen mij aandrukte, mijn rug drukte tegen zijn borst en buik aan. Mijn handen vouwde ik over zijn handen heen en drukte me dichter tegen zijn borst aan. Mijn hakken raakten zijn voeten. Hij draaide mij rustig om in zijn armen. Zijn borst raakte de mijne, we stonden heel dicht tegen elkaar gedrukt, ik keek in zijn ogen waarbij ik kon zien dat zijn ogen de mijne niet loslieten.

Zijn mond kwam dichterbij, ik opende mijn mond en zijn lippen raakten die van mij, ik voelde een tinteling door mijn hele lichaam. “Kraaaaak! krak kraaak!” klonk er uit de vloer en ik gilde! De houten vloer kraakte en brak, we krakten door de vloer heen en kwamen in een kelder! Ronan hield mij nog steeds vast en daardoor brak hij mijn val en viel ik zacht bovenop hem. Hij hielp mij op, we sloegen het stof van ons af en we keken om ons heen. De lamp stond nog helemaal boven op de kast, deze lamp gaf ons een klein beetje licht zodat we om ons heen konden kijken. We keken naar boven en zagen dat er en cirkel uit de vloer was, precies zo groot als het kleed dat nu ook beneden lag. Recht voor ons zagen we een houten wand met een deur.

Ik hield Ronan stevig vast, Ronan trok aan de deurknop maar hij zat op slot. Opeens klonk er een geluid waar we enorm van schrokken!, gillend renden we achteruit en knalden tegen een grote tafel op, die achter ons stond. We hoorden een enorm angstaanjagend gegrom achter de wand vandaan komen. We stonden stijf van angst! Nu leek het wel of dat ding of wat het ook was, door de wand probeerde te komen, omdat de wand begon te trillen en er werd heel hard op geslagen en gekrast! Mijn ogen sperden zich nog verder open, ik greep Ronan's arm en drukte die tegen mij aan. Nu ging het gegrom en het angstaanjagende lawaai over in een heel raar geluid! Het leek wel of er een alarm afging, het gepiep ging maar door, tot ik opeens rechtop bezweet in mijn bed zat…

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 22:03

“Jeetje, wat was dat een nachtmerrie!” fluisterde ik geschrokken tegen mezelf. Het begon zo mooi! Maar eindigde zo eng! Gelukkig was het laatste niet echt gebeurd. Het huisje had er wel oud uitgezien, ik zou vandaag extra goed opletten als ik het ging inspecteren. Ik had het gevoel dat er een geheime ruimte in het huisje was, dat zou ik eens goed gaan onderzoeken met Ronan. Ik had Ronan jammer genoeg nog nooit in het echt gekust…ik hoopte dat daar vanavond verandering in zou komen…
Ik stond op, waste mijn gezicht, pakte mijn mooie kleren uit de kast en legde die op mijn bed.

Stilletjes dacht ik aan het litteken… ik durfde nog niet te kijken. Ik trok met mijn ogen dicht mijn mouw omhoog en telde tot drie….1…2…3…”Ohhhhh” zuchtte ik. Ik wreef met mijn vingers over mijn arm. Het dikke litteken was niet meer te zien! Maar ook waren al mijn moedervlekken weg die op mijn arm hadden gezeten! Deze moedervlekken vond ik absoluut niet mooi dus dit was een aangename verassing! Toen ik aangekleed was, liep ik naar mijn moeders kamer om haar lekkerste geurtje op te doen “Mon cherie”. Deze vond ik heerlijk fris en zoet ruiken maar ook weer niet te sterk…
Sara zou vandaag nog niet naar school en naar de boerderij gaan. Deze dag had ik dus alle tijd voor Ronan. Ik voelde een spanning in mijn buik, ik was erg gespannen of Ronan mee zou willen vanmiddag…

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 22:29

Lange stukjes!!
Erg leuk nog steeds

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 22:41

hahaha, goed verhaal ik denk dat ik weet hoe jij het verder gaat schrijven maar ik weet het niet zeker dus ik wacht (on)geduldig af

Bubblicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 08:54

het is echt een goed verhaal k wacht al op het volgende deel

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 13:23

ik moet die zalf ook hebben

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 15:28

Het was vanochtend prachtig weer! Om 8 uur s’ ochtends voelde ik de warme zon al op mijn kamer schijnen. Ik trok mijn donkerblauwe gordijnen open en keek naar de thermometer die buiten hing. “Het is al 25 graden, joepi”! zong ik vrolijk. Vanmiddag zou het rond de 30 graden worden, “wel erg warm,” dacht ik. Het was eigenlijk geschikter weer om naar het zwembad te gaan, maar daar had ik helemaal geen zin in, al die krijsende kinderen, het was me veel te druk. Wat misschien wel een goed idee zou zijn, is met Ronan naar de boerderij gaan en dan met Lady voor de kar naar het huisje rijden, daar Lady losmaken en laten grazen. Lady kon daar toch geen kant op, er was maar één weggetje en verder was het huisje omringt door bomen en dichte struiken. Dan konden Ronan en ik mooi het huisje gaan bekijken terwijl Lady dan een uurtje kon grazen. Nadat we dan helemaal onder het stof zouden zitten van het huisje, konden we met Lady voor de kar naar het kleine meertje in het bos gaan, dat was maar 1 kilometer verder het bos in.
Daar kon ik mijn nieuwe bikini aan Ronan laten zien en konden we zwemmen en lekker liggen op het gras! "en wie weet nog meer!"grijnsde ik, “Ja, dat was nog eens een geweldig idee.”
Sara had het niet prettig gevonden als Ronan op haar ooms paarden zou gaan rijden, wat ik heel goed snapte en ik denk eigenlijk dat Ronan liever op de kar zit dan op een paard!. Ik kende maar weinig jongens die paard reden.

Eén dag geleden zou ik nog helemaal niet op dit idee zijn gekomen om te gaan zwemmen, omdat ik me heel erg schaamde voor het litteken.. Mijn moeder had altijd gezegd dat ik niet aan mijn litteken moest denken want dat als een jongen mij echt leuk zou vinden, hij niks van het litteken aan zou trekken. “Ja, ja ,“ dacht ik, dat was wel waar wat mijn moeder zei, maar toch verborg ik het litteken altijd! Heel blij was ik dat mijn armen nu allebei mooi waren zonder moedervlekken en zonder het ergste…het litteken!. Ik dacht opeens geschrokken aan mijn oude lelijke zwempakken. Gelukkig had ik pas nog een nieuwe bikini gekocht, deze had ik nog nooit aan gehad.

Mijn moeder en ik hadden die gekocht voor als we op vakantie zouden gaan, die vakantie is trouwens niet doorgegaan want mijn moeder had toen geldproblemen. Hier was ik toen heel verdrietig om maar ik snapte het wel. Ik had zelfs nog wat klusjes gedaan om extra geld bij te verdienen voor mijn moeder. De laatste weken heeft mam veel overgewerkt en daarom heeft ze nu weer wat geld op de bank gespaard.
Ik keek nog eens naar mijn mooie bikini die ik omhoog hield bij de spiegel.
De bikini paste heel goed bij mijn lichte ogen en mijn donkere haar. Het was een bikini met paarse touwtjes die ik in achter in mijn nek moest dichtknopen. De kleur van de stof was lichtblauw met lichtpaars. De kleuren leken in elkaar door te golven en om elkaar heel te draaien, op sommige plekken zag je er zelfs een hele mooie donkerpaarse gloed doorheen komen. De bikini was van een mooie glanzende stof gemaakt, ik kreeg echt heel erg veel zin om hem vanmiddag aan te trekken. Ik sprak met mijzelf af dat ik vandaag met Ronan gezoend moest hebben en dat ik niet verlegen moest zijn, maar hem gewoon moest zoenen! Ik wist immers al dat hij mij heel leuk vond van dat briefje….

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:32

jaaah , super palhaco ! !

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 15:46

Snel deed ik mijn bikini in het zijvakje van mijn rugtas, handdoeken lagen bij de stal wist ik, want Sara en ik hadden wel eens vaker met de paarden in het meertje gezwommen. Ik rende naar beneden, pakte mijn flesje chocolademelk uit de koelkast en nog 2 chocoladekoeken uit het kastje erboven. Vrijdag was altijd een korte dag dus ik hoefde geen uitgebreid lunchpakket mee te nemen, ik had immers maar 1 pauze van een kwartiertje. In mijn mooie kleren met voor het eerst korte mouwtjes, fietste ik met glanzend, wapperend haar naar school. Langs het rookhok liep ik vlot en ik zag dat er nog maar twee jongens aan het roken waren. Ik moest de eerste tijd goed opletten want ik kon nog een "aanval" van Jessica of Brian verwachten. Toen ik eigenlijk nog iets te vroeg op school aankwam, liep ik oplettend door naar mijn kluisje om mijn bodywarmer er in te leggen. Ik zag geschrokken wie mij opwachtte bij mijn kluisje!

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:49

Palhaco ; super, schrijf je nog een stukje?? trouwens , ik heb even in je profiel gegleurd , mooi paardje zeg

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:06

MeeerMeeerMeer
Weer leuk stukje

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 16:27

Het was Ronan met een blauwe wang! Hij stond geleund met zijn rug tegen mijn kluisje. Ik stond direct stil en bekeek hem met een raar gevoel in mijn buik. Hij zat een economie boek te bekijken en door te bladeren. Een lok van zijn bruine lange haar viel voor zijn ogen, hij streek hem naar achter en zag mij staan. “Ronan!, wat ben je vroeg en hoe komt je wang zo blauw?” vroeg ik bezorgt. Ik zag Ronan opkijken en zijn frons maakte plaats voor een stralende glimlach. Ik voelde mijn glimlach zó breed worden, dat ik het gevoel had dat mijn wangen mijn oren konden aanraken! “Heey Anne” zei Ronan duidelijk opgelucht, “hoe gaat het met je?”.
“Ohh met mij goed,” zei ik nog steeds stralend, mijn stralende gezicht maakte plaats voor een bezorgde blik en ik vervolgde, “maar wat is er met je gebeurd?, met je wang?”.
“Ohh, dat zal ik je zo vertellen, ik moet namelijk even met je praten op een rustig plekje…” zei Ronan. Ik voelde een lading spanning in mijn lichaam, nu durfde ik hem niet te zoenen, eerst zou ik moeten afwachten wat hij mij ging zeggen! Ik stopte mijn bodywarmer onrustig in mijn kluisje en deed hem op slot. Mijn lichte rugtas gooide ik met een zwaai op mijn rug en ik ging naast Ronan lopen. Ik voelde onder het lopen dat zijn grote hand mijn hand pakte, ik opende mijn hand en hield de zijne vast. Hij keek even schuin naar mij en vroeg of ik het briefje nog had gevonden… Ik beantwoorde zijn vraag met een enorme glimlach! Ik kon niet stoppen met die enorme grijns…

weer een klein stukje

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 16:30

Omarlover schreef:
Palhaco ; super, schrijf je nog een stukje?? trouwens , ik heb even in je profiel gegleurd , mooi paardje zeg

thanx!!
bedankt allemaal voor de reacties!
Ik ga nog een stukkie schrijven en dan naar mijn paard! dan komt er vanavond nog meer..