[verhaal] Afspraakje via msn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Re: [verhaal] Afspraakje via msn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 21:12

volgens mij kan je zo eigenlijk beter geen verhaal schrijven . Niet knullig bedoeld tegenover de anderen, maar die blijven reageren en vragen om nieuwe stukjes, terwijl jijzelf haast niets plaatst....

svenlOver15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 10:27

siets schreef:
volgens mij kan je zo eigenlijk beter geen verhaal schrijven . Niet knullig bedoeld tegenover de anderen, maar die blijven reageren en vragen om nieuwe stukjes, terwijl jijzelf haast niets plaatst....

mee eens...
alleen, het is wel een heel leuk verhaal, maar jammer dat je zo weinig plaatst..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:12

Voor de 100e keer ..
Gister moest ik paardrijden.. en had echt geen tijd..
Woensdag deej mn pc raar en kon ik Word niet openen..
En Dinsdag aaf lag mn internet er uit,,

Ik ga nu weer schrijven,,

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:15

Misschien kun je de stukjes wat meer verdelen?
Dat je niet in 1 keer zo'n lang stuk maar meerdere keren kleinere stukjes. Is dat een idee?

Maar ben benieuwd naar je nieuwe stuk hoor, schrijfse!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:26

Hoofdstuk 5:
De volgende ochtend wordt ik wakker van mijn wekker. Ik heb goed geslapen vannacht, weer een keer zonder nare dromen. Uitgerust sta ik op en ga onder de douche. Over een paar dagen moet ik ongesteld worden, reken ik uit terwijl ik onder de douche sta. Als ik dan na een week nog niet ongesteld ben, ga ik een zwangerschapstest halen, denk ik bij mezelf. Na het douche kleed ik me aan, kam mijn haren en doe wat make-up op. Daarna loop ik naar beneden om te ontbijten. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger, denk ik bij mezelf. Ik luister of ik mijn moeder hoor, maar ze slaapt nog en mijn vader is al naar zijn werk. Ik doe wat kruimels op een bord en zet deze op het aanrecht. Snel drink ik een kop thee. Ik speel nog even wat met de hond en dan krijg ik weer een sms’je. Ik verwacht je Zaterdag om half één. Als je niet komt dan kom ik je halen. Zo’n sms’je krijg ik nu bijna elke dag. Ik heb dus geen andere keus dan Zaterdag weer te gaan. Op mijn klok zie ik dat het tijd is om naar school te gaan. Ik pak mijn spullen en stap op de fiets. ‘Jeroen nog gesproken?’ informeert Rebecca, zodra ik aan kom fietsen. ‘Nee,’ antwoord ik en ik probeer niet te laten zien dat ik het jammer vind. Kennelijk kent Rebecca mij te goed, want ze heeft me door. ‘Je vind het jammer hé! Ik zie het aan je, het komt wel. Nog even en je komt niet meer van hem af!’ zegt ze. Ik moet er eigenlijk wel om lachen wat ze zegt, maar ook maakt het me bang, want het doet me denken aan die engerd. ‘Euheu..’ antwoord ik afwezig. ‘Waar zit je met je gedachte?’ vraagt Rebecca. ‘Nergens,’ zeg ik. ‘Dat is wel te zien ook!’ zegt ze.

(Rest komt vanmiddg?.. Arg// k m0t alvasst huiiswerk makuu vo0r maanDag..

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 13:15

Leuk stukje....( k volg t verhaal al n tijdje, maar had nog geen zin om n reactie te plaatsen )!
Maar we willen dus graag meer

__Meerol__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 14:44

eeyah ier
goed verhaal
dit maak je toch niet zelf bewust mee ofzo he?
echt een tof verhaal, vervolg aub

kuws

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 14:55

Waauw, wat heb jij dat mooi ontschreven! echt super!

Ga ut volgen*

Xchan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 16:38

Iedereen wil meer..
Pfft.. Btjj drukvol..
En behoorlijk verkouden.. :s..

Heb ff respect als het wat langer duurt,
Ik moet weer ff op gang komen op school
Ik moet lang reizen enz..

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:57

@ Karnaval, t is BEschreven muts

Gaaf stukje weer Ier

lucasjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:33

Wauw, wat een mooi verhaal!!!
Lijkt me eng om zoiets mee te maken, maar ben heeeeeel benieuwd hoe het afloopt!

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 18:59

Ik vind het zo'n mooi verhaal! Als dit een verhaal was geweest en je had gezegd dat het echt gebeurt was, geloof ik je meteen! Ik wacht vol spanning op het volgende hoofdstuk!!

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:18

mooi verhaal
lijkt me idd erg naar zoiets mee te maken
ik verlang naar meer

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 19:31

Goed verhaal !!
Mooi geschreven ook
Ik ben ook fan

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 09:43

Zo, aardig wat bladzijdes erbij gekomen die week!

Nog steeds een erg goed verhaal. Ik blijf het zeker te weten volgen. Ga zo door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:01

Ier schreef:
Hoofdstuk 5:
De volgende ochtend wordt ik wakker van mijn wekker. Ik heb goed geslapen vannacht, weer een keer zonder nare dromen. Uitgerust sta ik op en ga onder de douche. Over een paar dagen moet ik ongesteld worden, reken ik uit terwijl ik onder de douche sta. Als ik dan na een week nog niet ongesteld ben, ga ik een zwangerschapstest halen, denk ik bij mezelf. Na het douche kleed ik me aan, kam mijn haren en doe wat make-up op. Daarna loop ik naar beneden om te ontbijten. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger, denk ik bij mezelf. Ik luister of ik mijn moeder hoor, maar ze slaapt nog en mijn vader is al naar zijn werk. Ik doe wat kruimels op een bord en zet deze op het aanrecht. Snel drink ik een kop thee. Ik speel nog even wat met de hond en dan krijg ik weer een sms’je. Ik verwacht je Zaterdag om half één. Als je niet komt dan kom ik je halen. Zo’n sms’je krijg ik nu bijna elke dag. Ik heb dus geen andere keus dan Zaterdag weer te gaan. Op mijn klok zie ik dat het tijd is om naar school te gaan. Ik pak mijn spullen en stap op de fiets. ‘Jeroen nog gesproken?’ informeert Rebecca, zodra ik aan kom fietsen. ‘Nee,’ antwoord ik en ik probeer niet te laten zien dat ik het jammer vind. Kennelijk kent Rebecca mij te goed, want ze heeft me door. ‘Je vind het jammer hé! Ik zie het aan je, het komt wel. Nog even en je komt niet meer van hem af!’ zegt ze. Ik moet er eigenlijk wel om lachen wat ze zegt, maar ook maakt het me bang, want het doet me denken aan die engerd. ‘Euheu..’ antwoord ik afwezig. ‘Waar zit je met je gedachte?’ vraagt Rebecca. ‘Nergens,’ zeg ik. ‘Dat is wel te zien ook!’ zegt ze.

(Rest komt vanmiddg?.. Arg// k m0t alvasst huiiswerk makuu vo0r maanDag..

Op school aangekomen zie ik Jeroen op ons aflopen. 'Hé, niet ziek meer?' vraagt hij met een bezorgde blik in zijn ogen. 'Nee, niet ziek meer,' antwoord ik. Hij kijkt me diep in mn ogen en ik voel de vlinders in mijn buik. 'Je wordt rood,' fluistert Rebecca. Ik voel nu ook mijn wangen gloeien en snel kijk ik naar de grond. Als ik weer omhoog kijk zie ik ook dat zijn gezicht rood is. 'Tot in de les,' zegt hij met een warme stem en hij loopt weg. 'Wow..' is mijn eerste reactie. 'Hij is echt geweldig,' 'Duh, dat weet iedereen!' antwoord Rebecca. 'Hij is de beste en de leukste en ook nog is de liefste jongen uit onze klas en hij valt op jou! Jij hebt echt geluk!' 'Mja,' antwoord ik. De bel gaat en samen lopen we naar de klas. 'Fijn, dit wordt een plaats zoeken,' zegt Rebecca. Iedereen zit al in de klas en er zijn alleen nog plaatsen naast andere mensen over. Naast een meisje en naast Jeroen. Rebecca loopt snel naar de plaats naast het meisje toe, zodat er voor mij niks anders opzit dan naast Jeroen te gaan zitten. 'Hey,' zegt hij met zijn warme stem. 'Hey,' antwoord ik verlegen. Meer krijg ik niet uit mijn mond en daar krijg ik de kans ook niet voor, want de leraar komt de klas in. Ik kan me niet concentreren in de les. Dat komt vast omdat ik naast Jeroen zit, denk ik bij mezelf. Halverwege de les voel ik een hand op mn knie. Eerst schrik ik, omdat ik weer moet denken aan het steegje. Ik kijk naar Jeroen en zie zijn warme blik. Alle schrik en angst verdwijnt en ik voel me echt super. Ineens is de les heel snel voorbij. Samen met Rebecca loop ik naar de volgende les, helemaal in gedachte verzonken. De rest van de lessen volg ik niet echt, ik heb het veel te druk met denken aan Jeroen. 'Contact, je leeft hier en niet in de zevende hemel,' zegt Rebecca in de grote pauze. 'Heuh?' antwoord ik verward. 'Je ogen zijn zo ongeveer hartjes, je hoofd leeft in de wolken en jij bent nog al afwezig,' zegt ze met een knipoog. 'Oh..' antwoord ik, nog steeds afwezig.

Na schooltijd ga ik op msn, om te zien of Jeroen online is. Jammer genoeg is hij niet online, ik wil net afsluiten als Michael tegen mij begint te praten. 'Ik weet dat je met geblokt hebt, maar het heeft geen zin, ik kan altijd met je praten,' typt de engerd. 'Ik wil je en mijn beste vriend ook,' gaat hij verder. 'Zaterdag in het bos, wordt de dag van je leven. Twee mannen helemaal voor jou.' Van schrik druk ik snel de computer uit. Twee?! Denk ik bij mezelf. Spontaan begin ik te huilen. Ik laat me op mijn bed vallen en druk mijn hoofd in mijn kussen. Na een tijdje heb ik geen tranen meer over. Ik kan niet meer huilen en mijn goed humeur van vandaag is helemaal verdwenen. Ik blijf op mijn bed liggen en luister naar de stilte. 'Eten!' klinkt het ineens. Ik schrik me dood! Langzaam loop ik naar beneden om te eten. 'Hoe was het op school?' vragen mijn ouders onder het eten. 'Goed hoor,' antwoord ik automatisch. Ze vragen nog naar mijn laatste cijfers. Ik vertel ze allemaal, behalve de drie voor Wiskunde die ik gisteren heb gehaald. Na het eten ga ik weer liggen op mijn bed, weer luisteren naar de stilte. Ik voel de rust om me heen en langzaam val ik in slaap.

* Zo tevreden? * it hoofdstuk ook weer af, kan ik straks weg zonder dat ik terugkom met super veel gezeik dat k door moet schrijven *.. :P

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:05

oewwhh wil nu al meer }>
haha
nee hoor doe maar rustig aan hoor
ga maar verder waneer je tijd hebt
MAAR welk zo snel mogelijk

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:09

ik blijf het topic ook volgen
super mooi verhaal...
je moet het maar kunnen zo een heel verhaal verzinnen.
ben al benieuwd hoe het verder gaat

sammie_44

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:22

Ik heb het vanaf het begin al gevolgd, en ik vind het echt een sapperdedosio mooi verhaal!!!! Alleen ja, echt heel zielig

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:28

WauWiiiiee!
ik vind het echt nog steeds een super verhaal!
snel verder gaan

ja,, dat van dat meer meer meer is wel een beetje jammer!
maar ach als iedereen het doet dan doe ik het ook!
*meelopeeeer*
Laatst bijgewerkt door Meryl_S op 10-09-05 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 10:39

Heel jammer dat er per hoofdstuk 2 pagina's volgepraat wordt, met alleen: ''meer meer meer''
Als 1 iemand dat heeft gezegd is dat wel genoeg denk ik!

Ik heb het hele topic even gelezen. Ik vind het echt een supermooi verhaal en ik ben heel benieuwd hoe het afloopt!!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:08

Zo ik heb weer van een week bijgelezen.
Je schrijft best simpel maar ik vind het een mooi verhaal

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 13:49

echt een geweldig verhaal!!!! je hebt een goede styl van schrijven!! ik denk dat je maar fulltime moet gaan schrijven voor al je fans

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 14:47

heel mooi! ik volg het al vanaf je eerste hoofdstuk, ga maar snel met verder met schrijven=)

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 15:28

Oehh... Ik vind het echt super geschreven, maar ook zo frustrerend. Waarom verteld ze het niet? Waarom weigert ze niks? Ze kan zelfs nog dingen doen tegen het zwanger raken. Beetje dom kind zo Achja, dat hoort bij een verhaal: Lezer zich op laten vreten