. Niet knullig bedoeld tegenover de anderen, maar die blijven reageren en vragen om nieuwe stukjes, terwijl jijzelf haast niets plaatst.... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Niet knullig bedoeld tegenover de anderen, maar die blijven reageren en vragen om nieuwe stukjes, terwijl jijzelf haast niets plaatst.... siets schreef:volgens mij kan je zo eigenlijk beter geen verhaal schrijven. Niet knullig bedoeld tegenover de anderen, maar die blijven reageren en vragen om nieuwe stukjes, terwijl jijzelf haast niets plaatst....
..
)!

Ier schreef:Hoofdstuk 5:
De volgende ochtend wordt ik wakker van mijn wekker. Ik heb goed geslapen vannacht, weer een keer zonder nare dromen. Uitgerust sta ik op en ga onder de douche. Over een paar dagen moet ik ongesteld worden, reken ik uit terwijl ik onder de douche sta. Als ik dan na een week nog niet ongesteld ben, ga ik een zwangerschapstest halen, denk ik bij mezelf. Na het douche kleed ik me aan, kam mijn haren en doe wat make-up op. Daarna loop ik naar beneden om te ontbijten. Ik heb eigenlijk helemaal geen honger, denk ik bij mezelf. Ik luister of ik mijn moeder hoor, maar ze slaapt nog en mijn vader is al naar zijn werk. Ik doe wat kruimels op een bord en zet deze op het aanrecht. Snel drink ik een kop thee. Ik speel nog even wat met de hond en dan krijg ik weer een sms’je. Ik verwacht je Zaterdag om half één. Als je niet komt dan kom ik je halen. Zo’n sms’je krijg ik nu bijna elke dag. Ik heb dus geen andere keus dan Zaterdag weer te gaan. Op mijn klok zie ik dat het tijd is om naar school te gaan. Ik pak mijn spullen en stap op de fiets. ‘Jeroen nog gesproken?’ informeert Rebecca, zodra ik aan kom fietsen. ‘Nee,’ antwoord ik en ik probeer niet te laten zien dat ik het jammer vind. Kennelijk kent Rebecca mij te goed, want ze heeft me door. ‘Je vind het jammer hé! Ik zie het aan je, het komt wel. Nog even en je komt niet meer van hem af!’ zegt ze. Ik moet er eigenlijk wel om lachen wat ze zegt, maar ook maakt het me bang, want het doet me denken aan die engerd. ‘Euheu..’ antwoord ik afwezig. ‘Waar zit je met je gedachte?’ vraagt Rebecca. ‘Nergens,’ zeg ik. ‘Dat is wel te zien ook!’ zegt ze.
(Rest komt vanmiddg?.. Arg// k m0t alvasst huiiswerk makuu vo0r maanDag..
*
it hoofdstuk ook weer af, kan ik straks weg zonder dat ik terugkom met super veel gezeik dat k door moet schrijven
*..
:P

Achja, dat hoort bij een verhaal: Lezer zich op laten vreten