[verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiefsteIwan

Re: [verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:53

Leuke stukjes weer.
Ik wil een nieuw stukjeeeeeeeee

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 21:56

ik moet eerst alles overschrijve
okee!!
zo komt er een stukje voor t slapen gaan

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:30

jeeeeeej

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 07:56

goeie morgen stukje komt er hopelijk aan

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 22:46

Devica schreef:
Ik herkende de ogen van Joost. "Heej! Wat doe jij hier?" Ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. Hij was duidelijk blij me te zien, want hij liet me bijna niet meer los. "Jaa ik ben op vakantie hier, en ik wou je verrassen." Ik keek joost aan, en de herrinneringen kwamen weer naar boven.

Ik had hem leren kennen op een schoolkamp van 5 jaar geleden, het was dicht bij hem in de buurt. Omdat ik niet veel vriendinnen had daar, was ik vaak alleen. Spelletjes speelde ik niet mee, omdat ik er niet van hield. De ena laatste avond gingen we uit, in de Disco-hut, 'Mircles'. Ik leerde hem daar kennen, en ben daar met hem geweest. Hij was heel lief en vertrouwd. Verliefd was ik niet, maar het klikte wel.

Joost gaf me een zoen op mn wang. "Ik ben blij dat ik je zie." Zei hij, terwijl ie me een knipoog gaf. Ik glimlachte.
Hij vroeg er na, of ik zin had met hem uit te gaan vanavond. In "The Bitch Club' was er vanavond een disco. Hij zou me half 9 ophalen.
"Tot vanavond!" Zei hij, toen ik hem mijn adress had gegeven. Hij keek me nog een keer aan, en kuste me op mn mond.
"Oeh!!!" Hoorden we achter ons. Joost z'n vrienden stonden te wachten op hem. "Joost, vanavond kan je je laten gaan! Nu gaan we verder!" Zeiden ze. Joost keek me verlegen aan. "Tot vanavond!"
Hij stapte weer op z'n fiets, en fietse weg. Mijn hart bonkte weer iets harder, en mijn ogen zagen zijn lichaam in uit het park verdwijnen.

Bello, keek me met haar trouwe ogen aan. Ze liet merken dat ze verder wou. Ik keek om me heen, en zag de rottweiler niet meer. "Nou kom maar!" Zei ik tegen haar. We liepen samen verder. Mijn gedachten waren overal en nergens.

Ik riep bello naar me toe, en klikte haar vast. "Zo nu naar huis." Zei ik tegen haar.
We liepen naar huis, en ik keek om de minuten hoe laat het was. Want ik had gewoon weer een date!

De deur stond al open, toen ik het tuinpad op liep. Bello rukte haar riem uit mn handen, en rende naar haar drinkbak. Ze had duidelijk dorst.
Ik liep naar binnen, toen ik m'n vader tegen me zag opbotsen. "Pahap?" Zei ik tegen hem. Hij keek me aan, en vertelde me: "Ik moet gaan, heb waarschijnlijk een nieuwe baan." En weg was hij. Ik liep gauw door naar boven, en keek in mn kledingkast. "Wat trek ik aan?" Zei ik, toen ik mn kast in keek.
Roze jurk, gele jurk, witte rok met blauw bloesje, spijkerbroeken meer dan zeven verschillende. Ik keek verder, en zag nog meer bloesjes liggen, een witte, rode, zwart. Ik koos voor rode bloesje, en het witte rokje.

Ik hoorde iemand de trap oplopen. "Pat? Er is bezoek!" Zei mn moeder, die mijn kamerdeur open deed. Ik trok snel mn kleding aan, en pakte hele foute schoenen.
Snel liep ik mn kamer uit, en de trap af. Ik keek naar de deur, en zag Jenny staan.
"ik kom mn geld halen." Zei ze kortaf. Ik keek haar aan, maar ze ontweek mn blik.
"Ik pak het even." Zei ik snel. Ik rende mn kamer in, en pakte snel de vijftig euro.
Mijn veters raakte verstrikt, en ik struikelde over mn eigen voeten. Met een smak lach ik op de grond. "Momentje" Kreunde ik. ik krabbelde omhoog, en trok mn schoenen uit.
Mijn kamer was een bende. Overal lagen spullen.

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:08

doorgaan!

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:20

heey , erg leuk, verder schrijven

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:45

doorr

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:08

ja ,doorgaan:Dmeer meer.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 08:56

Devica schreef:

Ik riep bello naar me toe, en klikte haar vast. "Zo nu naar huis." Zei ik tegen haar.
We liepen naar huis, en ik keek om de minuten hoe laat het was. Want ik had gewoon weer een date!

De deur stond al open, toen ik het tuinpad op liep. Bello rukte haar riem uit mn handen, en rende naar haar drinkbak. Ze had duidelijk dorst.
Ik liep naar binnen, toen ik m'n vader tegen me zag opbotsen. "Pahap?" Zei ik tegen hem. Hij keek me aan, en vertelde me: "Ik moet gaan, heb waarschijnlijk een nieuwe baan." En weg was hij. Ik liep gauw door naar boven, en keek in mn kledingkast. "Wat trek ik aan?" Zei ik, toen ik mn kast in keek.
Roze jurk, gele jurk, witte rok met blauw bloesje, spijkerbroeken meer dan zeven verschillende. Ik keek verder, en zag nog meer bloesjes liggen, een witte, rode, zwart. Ik koos voor rode bloesje, en het witte rokje.

Ik hoorde iemand de trap oplopen. "Pat? Er is bezoek!" Zei mn moeder, die mijn kamerdeur open deed. Ik trok snel mn kleding aan, en pakte hele foute schoenen.
Snel liep ik mn kamer uit, en de trap af. Ik keek naar de deur, en zag Jenny staan.
"ik kom mn geld halen." Zei ze kortaf. Ik keek haar aan, maar ze ontweek mn blik.
"Ik pak het even." Zei ik snel. Ik rende mn kamer in, en pakte snel de vijftig euro.
Mijn veters raakte verstrikt, en ik struikelde over mn eigen voeten. Met een smak lach ik op de grond. "Momentje" Kreunde ik. ik krabbelde omhoog, en trok mn schoenen uit.
Mijn kamer was een bende. Overal lagen spullen.

Het kon me even niks meer schelen hoeveel troep er op mn kamer lag. Ik liep snel naar de trap, en zag dat Jenny met m'n moeder praatte. "Jaa ze had vijftig euro van me ge....." Zei Jenny serieus.
"Geleend!" Gilde ik naar beneden. 'Hoe kon ze? Vertellen aan mijn moeder dat ik van haar gestolen had.'
"Pat, je weet toch dat je van mij kan lenen?" Zei m'n moeder ongerust.
"Ja maar ik...." Ik wist niet wat ik zou zeggen daar op. "Hier Jenny, heb je je vijftig euro terug!" Zei ik snel. Ik opende de deur voor Jenny, en Jenny keek me verbaasd aan. "Wil je me weg hebben?"

Dat deed ze nou altijd! Als ik wat te doen had, waar zij niks van wist, ging ze expres overal in de weg staan, en begreep niks meer.

"Nee, maar je moet toch naar de winkels?" Ik duwde jenny naar buiten, en deed snel de deur dicht. "Mam! ik ben boven!" Schreeuwde k toen ik naar boven rende.
'Welke schoenen moet ik aantrekken? Oo wat een ramp!' Ik wist niet waar ik zoeken moest.

Het was inmiddels half acht, en ik had nog geen schoenen! Mijn kamer was een beetje opgeruimd, maar mijn kast puilde uit.
Mijn ogen keken m'n kamer rond. "Schoenen..."
M'n ogen stopten op mijn rode mexx schoenen. "Perfect!"

Ik trok m'n schoenen aan, en keek in de spiegel. 'Zo, ik zie er nu toonbaar uit.' Mijn handen gingen door m'n haar, en ik showde voor m'n spiegel mijn uiterlijk. 'Ooh wat zie je er leuk uit!' Zei ik met een opgezette stem. Ik draaide me sierlijk om, en zag dat mn moeder in de deuropening stond. Ze lachte toen ze m'n gezicht zag.
"Ga je uit?" Zei ze lacherig.

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:03

Ik vind het een leuk verhaal...!! En ga het vanaf nu ook volgen..
Ga zo door..!!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:08

Schrijf maar snel verder! (standaart )

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 13:09

*mooi onderschrift 0riantje0!*

nieuw stukje komt er aan

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 13:27

Ik keek m'n moeder aan, en ze begreep meteen wat ik bedoelde. Ze liep mn kamer uit, en liet me met rust.
Ik schaamde me verrot, en liep naar beneden. "Mam?"
Vroeg ik in de stilte. Niemand reageerde, alleen Bello, ze kwam met grote galopsprongen op me af, en ging voor mn voeten liggen. "Lieverd" Zei ik tegen haar. Ik stapte over haar heen, en keek op de klok. Vijf voor half negen!
Snel spoot ik nog een lekker luchtje op, en met m'n lipgloss versierde ik mn lippen.
Het wachten kon beginnen.

Ik ging op de bank zitten, en zette de televiesie aan. Op TMF draaiden ze Dido, met Angel. Ik liet hem daar op staan, en dacht aan Joost. Net op dat moment ging de deur bel. Ik zette snel de tv uit, en liep nog snel langs de spiegel. Ik zag er goed uit vond ik zelf.

Ik opende de deur, en daar stond hij dan. Joost. Met een leuke spijkerbroek, en een leuk shirt aan. Hij begroette me met een zoen. Het kwam nog al onverwachts. Zijn warme lippen, op mijn plakkerige lipgloss lippen. Nee, voortaan zou ik geen lipgloss meer op doen.

Joost stopte, en keek me aan. "Je ziet er goed uit!" Zei die met een grote glimlach. Hij pakte m'n hand vast, en nam me mee naar zijn vervoersmiddel.
Ik had verwacht dat ie z'n fiets ofzo was gekomen, maar k had het mis.
"Patty, m'n broer gaat mee, en daar door hebben wij vervoer." Hij wees naar een jongen, die in een grote auto zat. Het was donker, dus ik zag de kleur auto niet. Wel zag ik dat het een BMW was.
Joost maakte de deur voor me open, en liet me instappen.
"Ben, dit is Patty, ikheb haar paar jaar geleden ontmoet. " Zei Joost
Verstond ik dat goed? Zei hij nou Ben?????
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 26-08-05 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:33

Cool stuk.
Maar hij heette toch Joost, niet Joris?

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 13:39

Waaah geweldig verhaal!
Alleen viel mij het inderdaad ook op van de Joost, Joris

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 13:41

sorrry
krijg k al snel, als ik 2 verhalen doe w8 k verander het ff

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 13:42

zo veranderd.
vervolg komt er aan denk ik

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 13:52

Ik keek de auto in, en zag iemand zitten. Joost keek me verliefd aan, en schoof snel naast me. "Ga maar rijden." Zei hij.
Joost pakte me vast, en zoende me. Ik voelde me er niet prettig bij, maar vond het voor Joost l*llig om dat te stoppen. Ik zoende maar mee. De auto reis duurde twintig minuten. We hebben geen twintig minuten achter elkaar gezoend hoor!

Joost zoende verder, maar ik stopte. Ik keek naar buiten, terwijl Joost met zn hand over mn haar ging.
Buiten was het best donker, er liep geen mens op straat. Enkel een paar straatkatten.

We werden voor de disco afgezet, en Ben reed de auto naar een parkeer plek. Joost hield mn hand vast, en leide me de disco binnen.
Het was erg druk, en iedereen stond op de dansvloer.
Joost pakte me vast, en keek me aan. "Ik vind je lief" Zei hij.
Ik gaf hem een kus. Maar keek nog om me heen. Ik voelde me hier niet echt op mn plaats. Ik zei dat ik naar de toiletten moest, en liep naar de toiletten. Joost liep achter me aan, en wachtte voor de toiletten. Eindelijk even alleen.

Ik sloot me zelf op, en dacht aan Joost en Ben. Ben was gewoon zijn broer! Nooit opgevallen.
Na tien minuten had ik het welweer gezien, en liep de toiletten uit. Joost stond met Ben te praten, en nu zag ik het echt goed.
Het was 'de' ben, van vanmiddag. Hij herkende mij ook, en gaf me een knipoog. Een rilling ging over mn lijf.

Joost kwam naar me toe, en zei iets over dansen. Ik liep maar achter hem aan, en kreeg een drankje van hem. Hij liep door naar de dansvloer, en liet zien wat hij kon.
Ik stond te wachten en te kijken aan de bar. Ineens voelde ik een arm om me heen.

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:49

Oeeeh spannenndd..!!Van wie zou die arm zijn..
Ik vind het nog steeds een leuk verhaal..!!

Devica schreef:
*mooi onderschrift 0riantje0!*

Dank je

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 15:57

vanavond meer, moet zo werken!
xxxiez

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:58

Spannend !

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:20

meer, meer, meer heb het net even helemaal gelezen en je schrijfstijl spreekt mij echt heel erg aan!
Ga zo door zou ik zeggen!

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:46

ik ben ook benieuwd van wie die arm is, ik wil meer;)

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 17:19

ik ook!!